Gå til innhold

Mannen maser og tenker kun på sex. Normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Er heller barnløs og singel enn å leve i et kjærlighetsløst forhold med en mann som tenker som mennene i denne tråden. Som kun er sammen med meg fordi han vil ha tilgang på sex og ikke kunne brydd seg mindre om meg ellers.

Anonymkode: ea1b3...ff7

Min mann sa at det var min plikt å oppfylle hans ekteskapelige rettigheter, det var ikke på tull.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men like fullt finner jeg det merkelig Druid. Som om en singel person ikke har bedre ting å ta seg til enn å bli brukt for sånt. Bor man i tillegg på en liten plass, blir det jo raskt rykter og stempling. Skal jeg liksom la meg fordømme så hardt? Han har selv valgt kona si, og er hun ikke-fungerende seksuelt, så er det hans problem og ikke mitt. Jeg er ikke kategorisk her Druid. Jeg utelukker ikke at jeg kunne ha gjort det, men tenker så langt at jeg bør være forsiktig. Jeg orker ikke drama. 

Anonymkode: 1cf26...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Min mann sa at det var min plikt å oppfylle hans ekteskapelige rettigheter, det var ikke på tull.

Okay, da er vi over på bitchslapping time. Håper du ga han matchende røde ører til blåballene hans. Sånt piss hører ingen sted hjemme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har allerede svart den jeg siterte på dette, så skjønner ikke hvorfor du blander deg inn med mye oppdiktet dritt som jeg aldri har skrevet til han. Jeg har skrevet at hun må ta sitt ansvar og er hun ikke villig bør han kreve parterapi eller gi beskjed om at slik vil han faktisk ikke leve, så innlegget ditt er helt irrelevant. Slutt å bland deg inn i en samtale eventuelt vent til jeg får svart før du legger ord i munnen min.

Anonymkode: ea1b3...ff7

Ditt innlegg passet flere kommentarer, jeg svarte med min situasjon, og dette var rimelig korrekt gjengivelse av krangler vi har hatt flere ganger over tiden vi var gift.

Anonymkode: f2ea9...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Arabella skrev:

Min mann sa at det var min plikt å oppfylle hans ekteskapelige rettigheter, det var ikke på tull.

Galskap. Håper du kom deg bort?? Livredd for å havne i et forhold med et slikt vesen. Tror kanskje det er best å være singel.

Anonymkode: ea1b3...ff7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deprimerende tråd!  Rett før jeg går å hopper utforbi et stup, føler meg redusert til bare et hull og tror jeg sympatiserer med kvinnegruppa Ottar for første gang i mitt liv 

Anonymkode: 0955b...630

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er ikke redusertbtil et hull. Deres ektemenn og samboere elsker dere. Det må være nydelig å ha en viril ektemann som hiver seg over dere. Slutt å syte over sånne luksusproblemer. Dere vet ikke selv hvor godt dere har det. 

Anonymkode: 1cf26...e4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke menn er det som tror at masing får sexlivet til sprudle? Dumme mannfolk. Så skylder de på kvinnen fordi hun ikke har lyst. De dreper jo all lyst som er igjen med den masingen. 

Jeg ville heller ikke ha akseptert at en partner kun hadde en seksuell baktanke hver eneste gang han tar på meg. DET er noe som  bidrar til mindre lyst. 

Fysj. Jeg har stor sexdrift, men med denne mannen hadde jeg hatt så lite lyst på sex at jeg bare hadde kuttet han ut. 

Anonymkode: 9a7fd...669

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en deprimerende tråd!  Rett før jeg går å hopper utforbi et stup, føler meg redusert til bare et hull og tror jeg sympatiserer med kvinnegruppa Ottar for første gang i mitt liv 

Anonymkode: 0955b...630

Samme her.

Anonymkode: ea1b3...ff7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ditt innlegg passet flere kommentarer, jeg svarte med min situasjon, og dette var rimelig korrekt gjengivelse av krangler vi har hatt flere ganger over tiden vi var gift.

Anonymkode: f2ea9...7df

Men du antok hvordan jeg ville svare videre. Jeg har skrevet at å ikke ønske å kommunisere om problemer ikke er greit. Enten du er mann eller kvinne. Da bør man kreve parterapi eller gi beskjed om at man går. Ingen skal være nødt til å leve i et forhold hvor partneren har sjekket ut og ikke er interessert i å løse problemene.

Anonymkode: ea1b3...ff7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke enten eller da, som du beskriver det. 
Du skriver mye svada, som at du ikke hadde giddet å ta vare på ungene og gjøre det som var nødvendig for dem hvis kona di ikke hadde villet ha sex.

 

Anonymkode: 63322...a19

OK, muligens litt spissformulert. Men jeg hadde definitivt ikke vært like fornøyd med forholdet, og ikke like glad i henne. "Kjærlighet" oppstår altså ikke i et vakum, og kan heller ikke overleve i et. For å bevare et nært og godt forhold, må begge parter føle at de får noe ut av det. Må bare gjenta meg selv fra tidligere innlegg: Jeg, og sannsynligvis en god del andre menn, får ikke særlig mye ut av damers foukus på klær, venninner, "babyshowers", siste nummer av Bonytt, shopping, hår og sminkestyr (og utgifter...), latterlige små hunder (og rare katter), og så videre.

For meg er det forholdsvis enkelt, toppen av lista for egenskaper en dame bør ha er omtrent sånn:

Normalt intelligent og oppegående, selvstendig og har kontroll på økonomien, ingen rus eller psykiatrisk problematikk, normalt god helse, attraktiv i mine øyne, glad i sex og i stand til å kommunisere det, sporty, ikke for jålete, jordnær. Og helst kunne kjøre bil på en sånn måte at jeg ikke må streve med å la være å kommentere.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Arabella skrev:

Min mann sa at det var min plikt å oppfylle hans ekteskapelige rettigheter, det var ikke på tull.

Nå lurer jeg på om mannen din var norsk. Altså ikke en muslim. Eller kanskje fra en eller annen skrudd sekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden her får meg til å miste litt troen på menn, det er så bastant, "hvis hun ikke gir meg nok sex, så går jeg"

Så sitter jeg her å ser på Boligjakten, å ser flere unge voksne og godt voksne par som hjelpes til å finne bolig, glade og forelsket og gleder seg til fremtiden sammen, de to alene, eller sammen med 2-3 eksisterende barn. Forelsket og forventningsfulle unge voksne, og godt voksne som utstråler en trygg kjærlighet til hverandre.

Er dette bare et skuespill fra menn`s side, full pakke med bolig, hvitt stakittgjerde, hund og Volvo bare pakken dere tar for å få sex? Det høres sånn ut fra denne tråden. For dere går jo om dere ikke får så mye sex som dere ønsker. Hva med kjærlighet, fremtidsønsker med barn og julaften, barnebarn til middag på søndagene, pensjonistdrømmen hånd i hånd på stranden ved asurblått hav. Er det bare sex dere bryr dere om, eller? Jeg blir litt skremt av denne tråden. 

 

Anonymkode: 0955b...630

De fleste menn sitter ikke og skriver innlegg på kvinneguiden. 

Anonymkode: d521b...3d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du antok hvordan jeg ville svare videre. Jeg har skrevet at å ikke ønske å kommunisere om problemer ikke er greit. Enten du er mann eller kvinne. Da bør man kreve parterapi eller gi beskjed om at man går. Ingen skal være nødt til å leve i et forhold hvor partneren har sjekket ut og ikke er interessert i å løse problemene.

Anonymkode: ea1b3...ff7

Strengt tatt ikke, poenget mitt var at første step ikke er å kommunisere rundt problemet og få hjelp til problemløsing: første step er å ERKJENNE at VI har ett problem. 

I de fleste andre typer samlivsproblem er kvinner faktisk som generell gruppe flink til å identifisere. Det er som oftest med problemer med sexslivet der de føler de er den svake part, at man plutselig identifiserer det som mannens sitt separate problem som de må løse alene.

Det er det jeg føler TS har gjordt her.

Anonymkode: f2ea9...7df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hausfrau Merkelmor
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Er dette bare et skuespill fra menn`s side, full pakke med bolig, hvitt stakittgjerde, hund og Volvo bare pakken dere tar for å få sex? Det høres sånn ut fra denne tråden. For dere går jo om dere ikke får så mye sex som dere ønsker. Hva med kjærlighet, fremtidsønsker med barn og julaften, barnebarn til middag på søndagene, pensjonistdrømmen hånd i hånd på stranden ved asurblått hav. Er det bare sex dere bryr dere om, eller? Jeg blir litt skremt av denne tråden. 

 

Anonymkode: 0955b...630

Er du seriøs nå eller er du ironisk? Hva i all verden er det du innbiller deg at menn er om du tror dette er drømmer de deler? Pensjonisttilævrelse og hånd i hånd i stranden? Jeg blir så illtrende forbanna over deres trang til å redusere menn til ikke-seksuelle teletubier som deler alle deres kjipe behov og drømmer. Og det sier jeg ikke fordi menn kun er opptatt av sex, men fordi de drømmene dere skisserer er så tamme, kjedelige og ikke minst KVINNELIGE at man må være kvinne for å i heletatt kunne uttrykke dem uten å gapskratte eller henge seg i fortvilelse. Enn å skulle bruke et helt liv på en kvinne, også er dette utfallet? Man får gå å leie på ei gammel dame på stranda? Dere har så ufattelig lite peiling og innsikt. Fatter virkelig ikke at jeg orker å lese denne tråden. Og det verste av alt er at det faktisk er kvinnene som mister troen på kjærligheten av å lese menns holdninger her inne+ Det er jo dere som ikke evner å gi noe som helst, utover det på prakke på oss drømmene og ønskene deres og bli forbanna over at vi faktisk vil ha sex tilbake for det. Menn yter hvertfall for det de vil ha ut av forholdet. maxresdefault.jpg

Dette er seriøst det jeg får ut av kvinners bidrag til "kjærlighet" i forhold. Det å kreve å få alle drømmene sine innfridd og samtidig kalle det parets drømmer og full stendig se bort fra hva mannen ønsker å få ut av forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Resignert skrev:

OK, muligens litt spissformulert. Men jeg hadde definitivt ikke vært like fornøyd med forholdet, og ikke like glad i henne. "Kjærlighet" oppstår altså ikke i et vakum, og kan heller ikke overleve i et. For å bevare et nært og godt forhold, må begge parter føle at de får noe ut av det. Må bare gjenta meg selv fra tidligere innlegg: Jeg, og sannsynligvis en god del andre menn, får ikke særlig mye ut av damers foukus på klær, venninner, "babyshowers", siste nummer av Bonytt, shopping, hår og sminkestyr (og utgifter...), latterlige små hunder (og rare katter), og så videre.

For meg er det forholdsvis enkelt, toppen av lista for egenskaper en dame bør ha er omtrent sånn:

Normalt intelligent og oppegående, selvstendig og har kontroll på økonomien, ingen rus eller psykiatrisk problematikk, normalt god helse, attraktiv i mine øyne, glad i sex og i stand til å kommunisere det, sporty, ikke for jålete, jordnær. Og helst kunne kjøre bil på en sånn måte at jeg ikke må streve med å la være å kommentere.....

Dette tror du alle kvinner interesserer seg for? Du antar mye tull. Jeg visste ikke hva "babyshower" var før jeg leste om det på KG. Trodde det var snakk om babyolje eller noe. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Hausfrau Merkelmor skrev:

Er du seriøs nå eller er du ironisk? Hva i all verden er det du innbiller deg at menn er om du tror dette er drømmer de deler? Pensjonisttilævrelse og hånd i hånd i stranden? Jeg blir så illtrende forbanna over deres trang til å redusere menn til ikke-seksuelle teletubier som deler alle deres kjipe behov og drømmer. Og det sier jeg ikke fordi menn kun er opptatt av sex, men fordi de drømmene dere skisserer er så tamme, kjedelige og ikke minst KVINNELIGE at man må være kvinne for å i heletatt kunne uttrykke dem uten å gapskratte eller henge seg i fortvilelse. Enn å skulle bruke et helt liv på en kvinne, også er dette utfallet? Man får gå å leie på ei gammel dame på stranda? Dere har så ufattelig lite peiling og innsikt. Fatter virkelig ikke at jeg orker å lese denne tråden. Og det verste av alt er at det faktisk er kvinnene som mister troen på kjærligheten av å lese menns holdninger her inne+ Det er jo dere som ikke evner å gi noe som helst, utover det på prakke på oss drømmene og ønskene deres og bli forbanna over at vi faktisk vil ha sex tilbake for det. Menn yter hvertfall for det de vil ha ut av forholdet. maxresdefault.jpg

Dette er seriøst det jeg får ut av kvinners bidrag til "kjærlighet" i forhold. Det å kreve å få alle drømmene sine innfridd og samtidig kalle det parets drømmer og full stendig se bort fra hva mannen ønsker å få ut av forholdet.

Hjelpes. Hva gjør du på et kvinneforum når du hater alt som har med kvinner å gjøre? For en aggressivitet! Gratulerer. Du klarer å skremme bare med ord.

Anonymkode: ea1b3...ff7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Resignert skrev:

Nå lurer jeg på om mannen din var norsk. Altså ikke en muslim. Eller kanskje fra en eller annen skrudd sekt?

Han var norsk, ikke muslim eller noe annet sært. Han stod alltid til tjeneste for andre. Jeg fikk stadig høre hvor heldig jeg var som hadde en så snill og flink mann. Det gjaldt i liten grad på den hjemlige arena. Lojal som jeg var, sa jeg ingenting. "No one knows what goes on behind closed doors".

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Dette tror du alle kvinner interesserer seg for? Du antar mye tull. Jeg visste ikke hva "babyshower" var før jeg leste om det på KG. Trodde det var snakk om babyolje eller noe. 

Nei, ikke alle, men jeg observerer mye av dette i min omgangskrets/ utvidede familie. Unge damer (25-35) driver med MYE fjolleri, som overhodet ikke var snakk om da jeg var i den alderen. Og voksne, gifte damer med barn (40-55) som bruker mye tid og penger på stadig utskifting av møbler, anskaffelse av laltterlige små hunder, og enormt mye tid på å poste om disse fjolleriene på bla. Facebook. Jeg har en stygg mistanke om at de ikke viser samme interesse for sex. Som opplagt har en stor betydning for menns interesse og utbytte av "AS Kjernefamilien"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen har vært i et langvarig forhold. Vi har barn og hele pakka. Sexlivet var spennende i begynnelsen, men dabbet av litt etter hvert som forelskelsen ga seg og barna kom. Jeg har vært mer fokusert på søvn, enn på sex og har hatt veldig lite lyst. Jeg har likevel tilfredsstilt mannen, og blitt med på ting jeg i utgangspunktet ikke hadde så veldig lyst til. Noen ganger føler jeg at jeg selger meg, for han foreslår å gi meg noe/la meg få "viljen" min, mot at han får sex. 

Jeg føler også at alt dreier seg om det seksuelle. Føler han alltid må ta på meg på en seksuell måte, ikke "bare" kjærlig. Føler han ALLTID har en baktanke om sex. Dersom han styrker på meg, så må han alltid prøve seg på steder. Kan ikke stryke meg på låret uten å ta litt i skrittet. Og så er det det evige maset..

Nå har dette ført til at jeg ble skikkelig lei. Orket ikke sex, og fikk han til å skjerpe seg som familiefar (være mindre egoistisk mm). Nå har jeg prøvd litt igjen, for å se om det hjelper.. men da maser han bare mer og mer. 

Er det bare sånn menn er, og jeg må bare akspetere det?! 

Anonymkode: d1701...116

Bare sult han på sex. Så kanskje han drukner sorgene sine i alkohol eller annet misbruk. På sikt vil det løse alt! Misbrukere blir gjerne impotent/har lav sexlyst/virker ikke. Men såklart. Denne løsningen har sine baksider:fnise:

Anonymkode: 21064...6ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...