Gå til innhold

Mannen maser og tenker kun på sex. Normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, Sly skrev:

Enig. Hvis man liker og nyter sex, hvorfor vil man ikke ha det? Noen ganger kan det være vanskelig å komme i gang, men når man først er der så er det jo bare deilig og det gir masse overskudd og godt humør og beriker hverdagen. Hvorfor ikke gi seg selv sjansen til å bli kåt og ha god sex selv om man ikke er kåt i utgangspunktet? Noen ganger lurer jeg på om slitne damer vet sitt eget beste.

Har du noen som helst erfaring med hvordan tilværelsen kan forandre seg ganske drastisk etter en barnefødsel? Hvis du gidder å lese på spedbarnsforumet, vil du se at mange sliter. For de fleste er ikke sex hovedfokuset. En fødsel er stor omveltning for kvinner, hvor spedbarnet nødvendigvis må ha førsteprioritet. Rent fysisk regner man at det tar et års tid før kroppen er i normalt gjenge igjen.

Endret av Arabella
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden her får meg til å miste litt troen på menn, det er så bastant, "hvis hun ikke gir meg nok sex, så går jeg"

Så sitter jeg her å ser på Boligjakten, å ser flere unge voksne og godt voksne par som hjelpes til å finne bolig, glade og forelsket og gleder seg til fremtiden sammen, de to alene, eller sammen med 2-3 eksisterende barn. Forelsket og forventningsfulle unge voksne, og godt voksne som utstråler en trygg kjærlighet til hverandre.

Er dette bare et skuespill fra menn`s side, full pakke med bolig, hvitt stakittgjerde, hund og Volvo bare pakken dere tar for å få sex? Det høres sånn ut fra denne tråden. For dere går jo om dere ikke får så mye sex som dere ønsker. Hva med kjærlighet, fremtidsønsker med barn og julaften, barnebarn til middag på søndagene, pensjonistdrømmen hånd i hånd på stranden ved asurblått hav. Er det bare sex dere bryr dere om, eller? Jeg blir litt skremt av denne tråden. 

 

Anonymkode: 0955b...630

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært mer fokusert på søvn, enn på sex og har hatt veldig lite lyst. Jeg har likevel tilfredsstilt mannen, og blitt med på ting jeg i utgangspunktet ikke hadde så veldig lyst til. Noen ganger føler jeg at jeg selger meg, for han foreslår å gi meg noe/la meg få "viljen" min, mot at han får sex. 

Dette er oppskrift på å ødelegge seksuallivet etter min erfaring, det er jo på en måte å tillate et slags overgrep mot seg selv, og kroppen tenner ikke mere av det, men mindre og mindre, og tilslutt har man fått nok.

Anonymkode: b08e5...37c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ferny skrev:

Hehe.... "småbarnskvinner"? Men tror uansett sexlysten (altså, manglende sexlyst) hos kvinner som fødte barn for tre måneder siden gjerne skyldes andre ting enn at de utelukkende er sliten. Kroppslige forandringer (rent fysisk). Samt hormonelle endringer. Sier ikke det gjelder alle, men det er en mer logisk forklaring i mine øyne - og for de fleste er det forbigående. Og for noen vil faktisk en dag på jobben føles mindre stressende enn å være hjemme hele dagen med en baby. Så man trenger ikke være opplagt for å gå på jobb. En dag med baby kan være vel så slitsomt.

 

1 time siden, skruf skrev:

Altså; det er en kjent sak at småbarnsperioden er utmattende og at man i den perioden kanskje ikke har så stort overskudd til sex. Det er jo ei kjennsgjerning at kvinner er de som tar 90% av nattevåk f.eks. Når man ammer 3 ganger om natta+skifter bleier så blir man trøtt. Uendelig trøtt. Og på dagtid så har man babyen som gråter, man skal amme, man må bysse... 

Når barnet blir litt større, type 1 år og begynner i barnehage så er det fortsatt kvinnen som tar det meste av nattevåk. For barnehagebarn våkner ofte fremdeles om natta, mareritt, sykdom, vil ikke sove.. Og, barnehageunger blir ofte syke, særlig første året når de blir utsatt for alle slags bakterier de ikke har vært i nærheten av før. 

Forstår du virkelig ikke at man blir ekstra sliten i småbarnsperioden og må sove når man kan? Hvor skal man finne tid til å ha ekstra masse sex med en baby som henger i puppene? En kolikkunge som hyler sammenhengende i 3-4mnd? Tror du virkelig at man klarer å prioritere ekstra masse sex da?

Og; jeg håper dere mannfolk som også er småbarnsfedre og klager over lite sex stiller opp for ungene på lik linje som moren til deres barn. Hvis dere tar deres del av nattevåk, sykdomsperioder, husarbeid osv osv så skal dere ikke se bort i fra at kona deres får mere overskudd og dermed også mere lyst på sex. 

Edit:

De færreste går ut i 100% jobb 3mnd etter fødselen. 

Jeg mener da på ingen måte at hun skal være klar dagen eller uken etter at beibisen er ute. Dette er veldig individuelt. Alle fedre skjønner jo at det er å forvente sex de første ukene etter en fødsel er utopi. Men nå er det jo slik at "småbarnsperioden" synes å være veeeeldig lenge for noen. Ja, for mange varer den visstnok helt til ungene er ute av redet, og da har man en god unnskyldning for å ikke ha så mye sex. Kanskje derfor det skjer en del skilmisser etter at ungene er flyttet hjemmefra? Foreldrene har mistet gnisten fordi hele livet har dreid seg om å holde familien sammen, og når man plutselig blir alene, oppdager man har blitt en institusjon og ikke et par?

For å svare på spørsmålet ditt, selvsagt forstår jeg at man blir sliten i småbarnsperioden, har jo født to bern selv :) Og nei, vi hadde ikke akkurat mye sex de første ukene, men det tok seg gradvis oppover, og etter 3-4 måneder hadde vi omtrent like mye sex som før fødselen. For øvig stilte min man n 100% opp for barna i småbarnsperioden. Foruten amming tok han minst like mye av arbeidet som meg, inkl. nattevåk og bleieskift.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden her får meg til å miste litt troen på menn, det er så bastant, "hvis hun ikke gir meg nok sex, så går jeg"

Så sitter jeg her å ser på Boligjakten, å ser flere unge voksne og godt voksne par som hjelpes til å finne bolig, glade og forelsket og gleder seg til fremtiden sammen, de to alene, eller sammen med 2-3 eksisterende barn. Forelsket og forventningsfulle unge voksne, og godt voksne som utstråler en trygg kjærlighet til hverandre.

Er dette bare et skuespill fra menn`s side, full pakke med bolig, hvitt stakittgjerde, hund og Volvo bare pakken dere tar for å få sex? Det høres sånn ut fra denne tråden. For dere går jo om dere ikke får så mye sex som dere ønsker. Hva med kjærlighet, fremtidsønsker med barn og julaften, barnebarn til middag på søndagene, pensjonistdrømmen hånd i hånd på stranden ved asurblått hav. Er det bare sex dere bryr dere om, eller? Jeg blir litt skremt av denne tråden. 

 

Anonymkode: 0955b...630

Men det er altså ok at hun har motsatt holdning, dvs. "hvis ikke du godtar bare kos, så går jeg".?

Hvor har du lest at menn går om de ikke får så mye sex som de ønsker? Dette er en diskusjon der hun mer eller mindre slutter å ha lyst på han, eller ha sex ekstremt sjelden. Synes du man bare skal akseptere det? Mulig at sex ikke er viktig for deg men jeg kan love deg at det er viktig for veldig mange. Jeg tør påstå at minst 9 av 10 menn i etablerte forhold med barn, trolig enda flere, vil si at sex f.eks. 3 ganger i uka er kjempebra, og han vil være veldig tilfreds med det. Da snakker vi fortsatt om en situasjon der man de fleste dagene i uka (4) faktisk IKKE har sex. da er det drøyt på påstå at menn "bare bryr seg om sex".

Anonymkode: df41e...60e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klopp skrev:

Nei du er ikke rar. Det gjelder å finne den rette dama som vil ha sex og mener det er viktig med kos,nærhet og sex. Vise sin kjærlighet. Ikke ei som egentlig ikke tenner på mannen, er bare med han for å være i et forhold, og ikke vil ha sex. Da er det bedre å forbli singel. Singellivet er også deilig. Kan ha så mye sex vi bare vil. Med hvem vi vil. 

Shit ass! min fremtidige dame skal være en kåt jævel som har ligget med maks 40 + menn:P 

Anonymkode: 52c62...b10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden her får meg til å miste litt troen på menn, det er så bastant, "hvis hun ikke gir meg nok sex, så går jeg"

Så sitter jeg her å ser på Boligjakten, å ser flere unge voksne og godt voksne par som hjelpes til å finne bolig, glade og forelsket og gleder seg til fremtiden sammen, de to alene, eller sammen med 2-3 eksisterende barn. Forelsket og forventningsfulle unge voksne, og godt voksne som utstråler en trygg kjærlighet til hverandre.

Er dette bare et skuespill fra menn`s side, full pakke med bolig, hvitt stakittgjerde, hund og Volvo bare pakken dere tar for å få sex? Det høres sånn ut fra denne tråden. For dere går jo om dere ikke får så mye sex som dere ønsker. Hva med kjærlighet, fremtidsønsker med barn og julaften, barnebarn til middag på søndagene, pensjonistdrømmen hånd i hånd på stranden ved asurblått hav. Er det bare sex dere bryr dere om, eller? Jeg blir litt skremt av denne tråden. 

 

Anonymkode: 0955b...630

Ønsker du deg et stakitt-gjerde-liv? 

Uansett: Les min kommentar på forrige side, så skjønner du hvordan det skal være. Unger eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Tidus skrev:

Jeg må si jeg synes synd på mange av de kvinner og menn som omtales i denne tråden, inkludert en del som kommenterer...

Slik er mitt liv, til sammenlikning:

- Kjæresten og jeg tenner kraftig på hverandre, og har sex (nesten) hver dag. 
- Kjæresten og jeg koser uten at det leder til sex hver dag
- Kjæresten og jeg kan snakke om alt og alle hele tiden uten seksuell undertone (med mindre vi snakker om sex så klart)

Hvis noe av det ovennevnte hadde vært annerledes, hadde jeg ikke giddet å være i et forhold med henne. 

I rettferdighetens navn, så er jo punkt 2 og 3 veldig lett å følge, som en direkte følge av punkt 1 :)

Anonymkode: df41e...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sånn MENN er, det er sånn DIN mann er, du vet, han du bestemte deg til å gifte deg med og få barn med. 

Jeg er kommet på andre siden, og nå sitter vi i skilsmisseforhandlinger der hun ikke skjønner hva som er galt, og nå sitter seksuelt frustrert og lurer på hva som skjedde. Og det som skjedde, var at på ett tidspunkt ga jeg opp. 

For meg er sex det absolutt viktigste i ett forhold. Ett forhold uten ett levende og utviklet sexliv, er ett vennskap, hvilket jo i seg selv er hyggelig, men ikke kan bære belastningen av familie og forpliktelser. 

På samme måten som deg, fokuserte hun på alt annet uviktig i vår relasjon, men som var viktig for hennes følelse av vellykkethet. All min innsats for å få redde forholdet vårt ble kritisert og underminert; det var ingen ønske fra henns side at vi skulle få sexlivet  til å fungere. Hun la til grunn at sexlivet SKULLE bli dårligere over tid, og at det skulle bli mindre viktig enn resten av forholdet. 

Så etter en tid ga jeg opp å prøve å redde det, og derifra har det gått nedover, sakte men sikkert. Nå når mesteparten av våre felles forpliktelser er ferdige, barn er flyttet ut, gjeld nedbetalt, er mine følelser for henne som seksuelt vesen nesten borte. Det krever så mye innsats, og er så rutinemessig at det føles bortkastet. 

For henne er sex 2 ganger i uka helt greit, men nå klarer jeg ikke å ta initiativet til det engang; jeg har blitt avvist så mye at jeg er avvent. Og siden hun fortsatt ikke er motivert for å skape noe, hun vil bare bli tilfredstilt, så kreves det større insats fra meg å holde det gående. 

For henne er det fortsatt sånn at sex er uviktig, og er underlagt ett enormt sett med kriterier, men hun begynner mislike at det ikke skjer like ofte som kroppen hennes krever. For meg har det blitt sånn at vi har kommet ett sted der vi ikke kan reparere det. Og selv om jeg er gammal og at jeg vet det blir mindre sex med å leve for meg selv, så klarer jeg ikke se for meg videre liv med henne.   

 

Anonymkode: f2ea9...7df

Mener du at sex 2 ganger i uken er for lite? Og ungene var store sa du?

Har du mast om sex hver eneste dag i alle disse årene eller? Jeg tenker at hvis kona de ville ha sex 2 dager i uken, og du ble avvist så ofte at du ble såret, må du har ønsket sex veldig ofte.

Anonymkode: 63322...a19

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tidus skrev:

Ønsker du deg et stakitt-gjerde-liv? 

Uansett: Les min kommentar på forrige side, så skjønner du hvordan det skal være. Unger eller ikke. 

Nettopp, du er en av de som setter et ultimatum, og innfrir hun ikke, så går du. Jeg forstår bare ikke at en kan være så bastant. Det er jo tydeligvis ikke kjærlighet med i beregningen da

 

Anonymkode: 0955b...630

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, du er en av de som setter et ultimatum, og innfrir hun ikke, så går du. Jeg forstår bare ikke at en kan være så bastant. Det er jo tydeligvis ikke kjærlighet med i beregningen da

 

Anonymkode: 0955b...630

Ja, men er det bedre med motsatt ultimatum da?? Hvis ikke du godtar å bare ha sex 1 gang i uka, så går JEG......

Anonymkode: df41e...60e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden her får meg til å miste litt troen på menn, det er så bastant, "hvis hun ikke gir meg nok sex, så går jeg"

Så sitter jeg her å ser på Boligjakten, å ser flere unge voksne og godt voksne par som hjelpes til å finne bolig, glade og forelsket og gleder seg til fremtiden sammen, de to alene, eller sammen med 2-3 eksisterende barn. Forelsket og forventningsfulle unge voksne, og godt voksne som utstråler en trygg kjærlighet til hverandre.

Er dette bare et skuespill fra menn`s side, full pakke med bolig, hvitt stakittgjerde, hund og Volvo bare pakken dere tar for å få sex? Det høres sånn ut fra denne tråden. For dere går jo om dere ikke får så mye sex som dere ønsker. Hva med kjærlighet, fremtidsønsker med barn og julaften, barnebarn til middag på søndagene, pensjonistdrømmen hånd i hånd på stranden ved asurblått hav. Er det bare sex dere bryr dere om, eller? Jeg blir litt skremt av denne tråden. 

 

Anonymkode: 0955b...630

Menn søker primært sex hos kvinner, alt det andre som kommer med er en bonus. Problemet er når det de primært søker ikke er der, og alt de ser på som en bonus, plutselig blir det primære. 

Så ja. Menn er villige til å gjøre det meste for å få dekket sine behov. Sex er en av de. Hvorfor tror du det finnes menn som lyver og lyver til kvinner for å få de til sengs? Tror du virkelig menn trives med å høre på alle dine emosjonelle problemer og frustrasjoner? De har da for faen bedre ting å gjøre?

Og til dere som mener at småbarnstiden er så vanskelig osv. Var dere gravide i munnen også eller? Har dere ikke 15 minutter å avse mannen deres? 

Anonymkode: 9a034...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
1 time siden, Arabella skrev:

Ville ikke du ha barn, mener jeg å huske du har sagt? Hvem skal du få det med? Skal du ha en kjæreste til forlystelse og en annen til å føde barnet ditt? Skal du overta det etterpå og oppdra det?

Jo jeg vil kanskje ha en gang med ei som er til å stole på. Må ikke ha. Har egentlig nok med 1 barn jeg. 

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shit ass! min fremtidige dame skal være en kåt jævel som har ligget med maks 40 + menn:P 

Anonymkode: 52c62...b10

Nei hun kan være jomfru for min del, men hun må synes sex og kos er viktig. De jeg har vert i et forhold med har da likt sex. Har man behov for sex i livet så har man det. Er tross alt NYTELSE! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og til dere som mener at småbarnstiden er så vanskelig osv. Var dere gravide i munnen også eller? Har dere ikke 15 minutter å avse mannen deres? 

Anonymkode: 9a034...ce4

.... jeg gir opp, og mulig jeg ikke liker menn så godt lengre etter å ha lest denne tråden. 

Anonymkode: 0955b...630

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden her får meg til å miste litt troen på menn, det er så bastant, "hvis hun ikke gir meg nok sex, så går jeg"

Så sitter jeg her å ser på Boligjakten, å ser flere unge voksne og godt voksne par som hjelpes til å finne bolig, glade og forelsket og gleder seg til fremtiden sammen, de to alene, eller sammen med 2-3 eksisterende barn. Forelsket og forventningsfulle unge voksne, og godt voksne som utstråler en trygg kjærlighet til hverandre.

Er dette bare et skuespill fra menn`s side, full pakke med bolig, hvitt stakittgjerde, hund og Volvo bare pakken dere tar for å få sex? Det høres sånn ut fra denne tråden. For dere går jo om dere ikke får så mye sex som dere ønsker. Hva med kjærlighet, fremtidsønsker med barn og julaften, barnebarn til middag på søndagene, pensjonistdrømmen hånd i hånd på stranden ved asurblått hav. Er det bare sex dere bryr dere om, eller? Jeg blir litt skremt av denne tråden. 

 

Anonymkode: 0955b...630

Haha samme her! Tror ikke jeg skal få meg mann lengre.

Anonymkode: ea1b3...ff7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn søker primært sex hos kvinner, alt det andre som kommer med er en bonus. Problemet er når det de primært søker ikke er der, og alt de ser på som en bonus, plutselig blir det primære. 

Så ja. Menn er villige til å gjøre det meste for å få dekket sine behov. Sex er en av de. Hvorfor tror du det finnes menn som lyver og lyver til kvinner for å få de til sengs? Tror du virkelig menn trives med å høre på alle dine emosjonelle problemer og frustrasjoner? De har da for faen bedre ting å gjøre?

Og til dere som mener at småbarnstiden er så vanskelig osv. Var dere gravide i munnen også eller? Har dere ikke 15 minutter å avse mannen deres? 

Anonymkode: 9a034...ce4

Herregud, håper du er en udøende rase ellers skal jeg aldri bruke et sek på en mann noensinne igjen. Mannsjåvinist.

Anonymkode: ea1b3...ff7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså til dere kvinner der ute som er så fast bestemt på at dere er unike snøflak. Dere er jo ikke det. Kanskje det er greit å legge hele prinsesse og romantikkfantasiene på hylla, og faktisk bite i det sure eplet som heter realiteten.

Men det er da dermed ikke sagt at mannen ikke verdsetter deg? Hvis du faktisk gidder bruke 15 minutter på en blowjob på mannen 3 ganger i uken, som forøvrig ikke trenger ta lenger enn 15 minutter pr gang, vil gjøre han kjempeglad. Og da vil han faktisk være motivert for å gjøre noe for deg også.

Problemet dere kvinner har, er at dere planlegger og har drømmer for livet deres, og så venter dere bare på at den rette mannen skal tre inn i rollen. Våre drømmer betyr egentlig dine drømmer. Og han må kontinuerlig tilpasse seg. Det er heller ikke slik at det er noe problem, så lenge noen av behovene blir møtt. Og så jobber han sakte men sikkert mot at begge to skal ha det fint.

Men når han må gå rundt med ballespreng, og kanskje onananere når han har en frisk og sunn kone i hus. Tror du ikke det er en utrolig nedgradering? Altså, hva er vitsen med å ha denne kona i huset i det hele tatt? Hvorfor finne seg i å spise brødskiver til hvert måltid, når du faktisk har fått dreisen på matlaging og kan spise bedre? Selvfølgelig tenker han at han har blitt lurt, og at han ikke gidder jobbe like hardt for deg. Og du derimot tenker at du må kreve mer av han, for at han skal gjøre at du på magisk vis kommer i humør for sex.

Det eneste forholdet eller ekteskapet der mannen faktisk kan være fornøyd, er der mannen er flere hakk over dama i attraktivitet. Når dama vet at han når som helst kan forlate henne for en annen kvinne, så er hun på tå hev. Dermed vil hun også faktisk tenke på at alle hans behov blir møtt. 

Anonymkode: 9a034...ce4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, håper du er en udøende rase ellers skal jeg aldri bruke et sek på en mann noensinne igjen. Mannsjåvinist.

Anonymkode: ea1b3...ff7

Beklager! alle menn er slik dypt i sin natur, du gir sex han gir deg forhold/barn/stabilitet/økonomisk trygghet osv. Så klart kan vi dekke over sannheten med det lykkelige familieliv, barn, famile kos og kjærlighet!!........nei. Dama må så klart holde formen ellers blir han ikke kåt, blir han ikke kåt blir det ikke sex, hvorfor tror du menn dumper dama hvis hun blir stygg? hva skjedde så med KJÆRLIGHETEN? å vent.........vi ble jo sammen primært får å ha sex med dama. 

Anonymkode: 52c62...b10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser enkelte svar her så må jeg si jeg er innmari glad i mannen min, og jeg elsker han om mulig enda høyere for at han ikke er en mannsjåvinistisk dust som enkelte tegner til å være av de som svarer her i tråden! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager! alle menn er slik dypt i sin natur, du gir sex han gir deg forhold/barn/stabilitet/økonomisk trygghet osv. Så klart kan vi dekke over sannheten med det lykkelige familieliv, barn, famile kos og kjærlighet!!........nei. Dama må så klart holde formen ellers blir han ikke kåt, blir han ikke kåt blir det ikke sex, hvorfor tror du menn dumper dama hvis hun blir stygg? hva skjedde så med KJÆRLIGHETEN? å vent.........vi ble jo sammen primært får å ha sex med dama. 

Anonymkode: 52c62...b10

Sex mellom så og si alle arter på denne jord er transaksjonell. Hva får deg til å tro at mennesker ikke gjør det samme.

Forelskelse og kjærlighet er bare kjemiske stoffer i hjernen som får oss til å søke det motsatte kjønn og formere oss. Så blir det mer komplisert med lover, regler og normer. 

Greia er at damer faktisk har mindre testosteron enn menn, og dermed vil de også ha mindre behov for sex. Hvis du legger til prevensjon i tillegg, så vil mange ha veldig liten sexlyst. Mannen derimot produserer sæd som en maskin og er kåt hele tiden. Løsninga for dere kvinner er å bli sammen med menn som er langt over deres liga, slik at dere også tenner mentalt på denne mannen, pluss en liten dasj frykt for at han skal forlate dere.

Anonymkode: 9a034...ce4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Sex mellom så og si alle arter på denne jord er transaksjonell. Hva får deg til å tro at mennesker ikke gjør det samme.

Forelskelse og kjærlighet er bare kjemiske stoffer i hjernen som får oss til å søke det motsatte kjønn og formere oss. Så blir det mer komplisert med lover, regler og normer. 

Greia er at damer faktisk har mindre testosteron enn menn, og dermed vil de også ha mindre behov for sex. Hvis du legger til prevensjon i tillegg, så vil mange ha veldig liten sexlyst. Mannen derimot produserer sæd som en maskin og er kåt hele tiden. Løsninga for dere kvinner er å bli sammen med menn som er langt over deres liga, slik at dere også tenner mentalt på denne mannen, pluss en liten dasj frykt for at han skal forlate dere.

Anonymkode: 9a034...ce4

Jeg synes egentlig det er trist at du reduserer en mann til å være kåt sexmaskin og ikke et menneske som har andre verdier i livet enn å få pule. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...