Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe håp for å finne en cubone i disse dagen? Føler at man kun får tak i et vist antall pokemon til en hver tid. Som når jeg skulle utvikle feebas var der ingen å finne, nå dukker de opp regelmessig. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 hours ago, Ariana807 said:

Er det noe håp for å finne en cubone i disse dagen? Føler at man kun får tak i et vist antall pokemon til en hver tid. Som når jeg skulle utvikle feebas var der ingen å finne, nå dukker de opp regelmessig. 

Det går i perioder. De eneste gangene jeg har fått Cubone har vel vært fra egg. Fikk en fra et 2 km egg for tre dager siden så sats på det kanskje? Jeg gikk og gikk og gikk for å få nok Feebas candy til å få en Milotic i fjor. Nesten frustrerende hvor ofte de har dukka opp i det i siste 😄

Skrevet
16 timer siden, Ariana807 skrev:

Jeg har sett en del her de siste dagene :)

• Liker 1
Skrevet
På 2.5.2020 den 15.18, Ariana807 skrev:

Jeg har sett 4 stk det siste døgnet 🙂

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Mivert skrev:

Jeg har sett 4 stk det siste døgnet 🙂

😧 Jeg har ikke sett en cubone på mange mnd! 😧

AnonymBruker
Skrevet

Ok, så den Kanto challenge’en... Jeg må nå «battle another trainer» for å komme videre, men kjenner ingen andre som spiller. Jeg har et par best friends som jeg kan starte en battle med fra avstand, men kjenner dem jo ikke irl. Da blir det umulig å koordinere.

Hvordan kan jeg løse dette?

Anonymkode: 3533f...a9f

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hva slags pokis som er i researchboksene i mai? Fikk en eggcecutor eller hvordan det skrives sist, og ble sykt skuffa... 

Anonymkode: 53c60...bc5

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hva slags pokis som er i researchboksene i mai? Fikk en eggcecutor eller hvordan det skrives sist, og ble sykt skuffa... 

Jeg fikk en Shinx på lørdag.

Anonymkode: 0f960...294

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Shinx 😐

De har slutta med legendaries 😐🥺😭😭😭

Shinx er kjekk den, men ... 🥺

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, Ariana807 skrev:

Shinx 😐

De har slutta med legendaries 😐🥺😭😭😭

Shinx er kjekk den, men ... 🥺

Jeg savner og legendaries, April var skikkelig skuffende med Eggxecutor :(

• Liker 1
Skrevet
På 4.5.2020 den 9.53, AnonymBruker skrev:

Ok, så den Kanto challenge’en... Jeg må nå «battle another trainer» for å komme videre, men kjenner ingen andre som spiller. Jeg har et par best friends som jeg kan starte en battle med fra avstand, men kjenner dem jo ikke irl. Da blir det umulig å koordinere.

Du trenger ikke å kjenne noen. Bare gå inn på menyen på battle. Også kan du battle med fremmede. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2020 den 9.53, AnonymBruker skrev:

Battle ligaen teller heldigvis, oppdaga jeg tilfeldigvis. :) 

Anonymkode: d1dd2...f2a

AnonymBruker
Skrevet

Spiller med mye unger i nabolaget - på corona-sikker avstand - og kanto-challengen er stor suksess. Endelig en måte de kan skaffe seg gode legendariske helt på egen hånd, mye gira unger her :) 

Noen som fikk Shiny shellder idag? Så ikke snurten av den, men satt bare hjemme med godlukt på. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Fant ut at man fikk en Mew Two om man gjorde Kanto Challange, så jeg gunnet på, og fikk det gjort på et par timer i dag 😄 En pokemon nermere å fullføre kanto pokedexen 🥳

Mangler nå bare Poliwrath, Hitmonlee, Moltres og Atricuno 😄 

Endret av Ariana807
  • Liker 2
Skrevet

Jeg fullførte endelig kanto-dexen her om dagen, da jeg fikk min første Mewtwo! 🤩

Sånn er det å bo uti ødemarka og ikke kjenne nok folk til å klare raids med legendariske.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fått Johto-oppgaven alt, skal vel egentlig ikke komme før kl. 13? Ho-oh å få denne uka, tror jeg det var? 

Obs - lørdag er det snubbul research-dag, men en slipper å ut å snurre stopper for å få oppgavene. 

Skrevet (endret)

Jotho har dukket opp ja. Tenkte jeg skulle starte litt tidlig denne gangen. Godt er det, er på nivå 4 «catch a ghost type» 😐 har ikke sett ene eneste ghost pokemon i dag, og jeg har nesten hatt spillet oppe i hele dag 😑

Hva skjedde med misdreavus som hele tiden dukket opp? Håpe de kanskje endrer på spawning pokemonene, og noen dukker opp i morgen. Skal være peak klokken 02.00. Får se om jeg er våken da 🤞🏻

Endret av Ariana807
Skrevet

Da var det nye pokemon ute, og jeg har da fått fullført Johto. Endelig har jeg Ho-Oh 😄

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg var dum og brukte navnekoden på en Eevee for å få en Vaporeon når jeg trodde jeg hadde en bra en for lenge siden når jeg var i lav level. Den var vel på 70% iv eller noe og jeg trodde det var bra.. Nå har jeg endelig fått en Eevee med 100% iv og er skuffa over meg selv🤣

Endret av daemi
  • Liker 1
Skrevet

Hva mener dere med IV, er det sånn hvis man har fullt på alt når man appraiser? hvor står det et prosenttall..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...