Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Var det ikke i dag det skulle være Chikorita overalt? 

Det er ingen i byen her, verken folk eller spesielle pokemons. 

Det var fra kl 9 til 12 i dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øs pøs her i dag, men spilte nok til å få noen shiny Chikorita. Prøvde også på to Mewtwo (sammen med sikkert 50 andre), den ene stakk og den andre ble! Så nå er jeg oppe i 50% catch rate på Mewtwo 😅 (Den jeg fikk idag var 96% da, så fornøyd 😍)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbringende dag i dag! Jeg fikk ikke tak i noen shiny Chikorita selv, men mannen fikk to så jeg fikk byttet til meg en. Fikk utviklet en Meganium med Frenzy Plant-angrep, gjennomført A Ripple In Time og fikk Celebi, og til slutt fikk vi tak i Mewtwo på et raid. Klekket fem 7 km-egg i dag, og i en av dem gjemte det seg en Tauros.

Nå må jeg bare få tak i nok Magikarp candy så jeg kan kommet videre på A Mythical Discovery. Det går så sakte! Mater med Pineapberry når jeg tar Magikarp og har Gyarados som buddy, skulle bare ønske man trengte færre candy enn 400.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk  Shiny Chikorita :)  Men har 104 candy, så ikke nok til å utvikle begge 😩 

Anonymkode: 6df11...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Silfen said:

Spawner en shitload med de der nå, aldri sett de før. 

Ja de kom på kartet når kl ble 14.00 😳

Anonymkode: 6df11...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ariana807 skrev:

Fant en ditto? 🤔 (ble til ditto når jeg fanget den)

5C772954-72E6-4F52-9B16-D9EE2F05E00A.png

Håper man kan få noe annet enn ditto og.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var helt rart å se da klokka bikket 14. Alle Chikoritaene ble plutselig til disse rare skruene som ble til Ditto. 

Fikk evolvet Bayleef i dag og ble endelig ferdig med den "greia" der jeg skulle evolve en evolvet grass type Pokemon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har egentlig følelsen av at det var en glitch eller bug jeg. 🤷‍♀️ Virket bare litt meningsløst. Fanget typ 10 dittoer.

Anonymkode: 3533f...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ariana807 skrev:

Fant en ditto? 🤔 (ble til ditto når jeg fanget den)

5C772954-72E6-4F52-9B16-D9EE2F05E00A.png

Entry #891, men kommer ikke i pokedexen. Det er nok et stunt fra niantic. De ble til ditto eller chikorita allesammen, med vilje. Det er masse om det på twitter og youtube

Det var 30 min etter eventen at det skjedde, over hele verden.

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde eigentleg ingen planar om å bli med på community day i dag, ettersom eg har jobba nattevakt, og skal på nattevakt, og hadde fått sove veldig lite før vakta. Men så vakna eg tilfeldegvis 11.05, og etter å ha lagt i senga i omlag 30 minutt, fann eg ut at eg skulle ta meg ein tur ut likevel. Endte veldig bra, med 3 shiny Chikorita, 2 Mewtwo, 2 Taurus, og 1 Kangaskhan. Taurus var den einaste eg mangla frå gen1, så det var veldig kjekt å få den. Ekstra heldig mtp at eg nesten ikkje er ute for tida pga vær og tid, så var vel kanskje andre 7km eg har klekka etter det vart mogeleg å få regionale der. 

Den eine Mewtwo'en var me berre 6 stk som sloss mot, men me klarte å ta den ned med bokstavleg talt 1 sekund att på klokka. Alt i alt ein god PoGo-dag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...