Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 minutter siden, PecanPie skrev:

Ååja, man må faktisk skrive Shiny og ikke «Sh» eller «Shin». 😅 Har ikke så mange jeg da, må samle fler!

524CE496-0E23-4470-B154-D2C791DA3E7C.png

Men du har magikarp! jeg har sikkert fanget 1000 karper uten å få en shiny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Skjotta skrev:

Men du har magikarp! jeg har sikkert fanget 1000 karper uten å få en shiny...

Det var en periode hvor det var masse Magikarp, da fikk jeg en hel del. Har i et bevisstløst øyeblikk trada en del av dem, men nå har jeg én igjen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går ikke an å slette. Jeg har kjøpt inkubatorer, og går med 9 egg samtidig :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

 

8 timer siden, PecanPie skrev:

Jeg har flere inkubatorer, også har jeg tilfeldigvis gått en del i helgen. Vanligvis går jeg bare fram og tilbake til jobb, da er det snakk om drøyt 1,5 km om dagen bare. Det hender også at jeg «jukser» og setter på spillet om jeg vet at jeg skal kjøre en stund i 30-sone. 

 

8 timer siden, Taperen skrev:

Kjøper som regel en ultra Box i shopen i ny og ne for oppsparte coins, har 7 egg til ruging nå, har ennå ikke fått noe nye regionale i fra klekkingen så lang, nå er det snart utpå en spasertur i heia med bikkja.:)

Er det noe jeg må gjøre med spillet eller brukeren eller noe sånt? Jeg har to egg som venter på å gå langt nok til klekking nå, og så har jeg tre super inkubatorer, men jeg får ikke lov til å bruke den selv om det er 2 ganger igjen på den. Den er grået ut.

Jeg har ikke fått brukt mer enn to egg av gangen på veldig, veldig lenge (husker jeg hadde muligheten en gang før, men det er lenge siden).

Så - hvordan får dere til å bruke flere inkubatorer av gangen? Er det forskjell på den super inkubatoren som det går an å kjøpe for seg selv og den super inkubatoren som er i de pakkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sala Q skrev:

 

 

Er det noe jeg må gjøre med spillet eller brukeren eller noe sånt? Jeg har to egg som venter på å gå langt nok til klekking nå, og så har jeg tre super inkubatorer, men jeg får ikke lov til å bruke den selv om det er 2 ganger igjen på den. Den er grået ut.

Jeg har ikke fått brukt mer enn to egg av gangen på veldig, veldig lenge (husker jeg hadde muligheten en gang før, men det er lenge siden).

Så - hvordan får dere til å bruke flere inkubatorer av gangen? Er det forskjell på den super inkubatoren som det går an å kjøpe for seg selv og den super inkubatoren som er i de pakkene?

Kanskje fordi inkubatoren allerede er i bruk på et annet egg? 

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi inkubatoren allerede er i bruk på et annet egg? 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Åååå... så jeg kan kjøpe en inkubator som kan brukes tre ganger etterhverandre, men jeg kan ikke bruke den samme på tre forskjellige. 

141108.jpg

 

:flau:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger tre venner for å fullføre A Ripple in Time 2. Er det noen som vil legge meg til? :)
 

0481 5790 2858

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg trenger også noen venner - noen som vil legge meg til?

2751 6332 6406

Anonymkode: 88637...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få meg ny mobil, min har kortsluttet 😕 
Så går rundt med en mobil, som er like gammel som dinosaurene, den støtter ikke apps! 😮  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg trenger også noen venner - noen som vil legge meg til?

2751 6332 6406

Anonymkode: 88637...5a7

Prøvde det, men ser at du kom meg i forkjøpet, gitt. ;)

Jeg trenger bare én venn til! Noen? 😄

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Prøvde det, men ser at du kom meg i forkjøpet, gitt. ;)

Jeg trenger bare én venn til! Noen? 😄

Anonymkode: 0f960...294

Det var altså jeg som var 0481 5790 2858.

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de endret tidspunktet for community day? Ser det står 0900 - 1200, og vi er GMT+1 er vi ikke? Eller er det noe sommertid jeg ikke har tenkt på nå? Kjipt å miste en time liksom. 

Anonymkode: 53c60...bc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen legge meg til? :) 

9894 7914 5895 

Anonymkode: 53c60...bc5

Du kom meg visst i forkjøpet. ;)

Tusen takk til alle som har lagt meg til!

Nå må jeg bare evolve en evolvet gresstype, så har jeg fullført oppdraget.

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Egg klekkingen er en stor skuffelse hver eneste gang, har ikke tallet på hvor mange jeg har klekket, men vil tippe rundt 25 egg, og har ikke sett snurten til Kangas eller Taurus, har der i mot fått 3 stk Farfetce'd og Mr.Mime som vi allerede har her på berget, men får vel bare ruge videre, er ikke annet å gjøre....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har de endret tidspunktet for community day? Ser det står 0900 - 1200, og vi er GMT+1 er vi ikke? Eller er det noe sommertid jeg ikke har tenkt på nå? Kjipt å miste en time liksom. 

Anonymkode: 53c60...bc5

Vi er nå på sentraleuropeisk sommertid, som er GMT +2. Jeg får da at eventet starter kl 11 som vanlig. Blir ikke det riktig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, charactouy skrev:

Vi er nå på sentraleuropeisk sommertid, som er GMT +2.

Så lenge vi er på sommertid. Når vi er på vintertid er vi på GMT +1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha beklaget meg over at jeg bare får shiny under community days, dukket det idag opp både shiny Squirtle og shiny Growlithe.

Ellers måtte jeg åpne mange gaver før jeg fikk egg idag, - vanligvis dukker egget opp på første gave etter at det blir ledig plass.

Fant også Hitmonlee som jeg manglet i samlingen :)

 

Screenshot_20180919-120653.png

Screenshot_20180919-120611.png

Endret av Hanne67
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...