Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

På 29.8.2018 den 19.53, Sala Q skrev:

Nå er det ca 100 sider siden jeg var inne her og leste sist. Jeg har ikke fått med meg noenting, tror jeg. 

Men, en ting jeg lurer på. Venner. Jeg trenger 2 venner til på "A Ripple in Time 2/8", men vet ikke helt hvor jeg skal få noen i fra. Alle dere andre som spiller her, har dere mange venner som spiller, snakker dere med ukjente som også spiller og bare blir venner med dem eller lager dere nye brukere selv bare for å få venner? 

Jeg prøver å få venner blant de jeg raider med, siden man får raid og trade bonuser når man levler opp vennskapet. Legger ut kode i lokale raidgrupper, og sosiale grupper, eller spør før raid. Har også fått meg noen langdistansevenner på nettet, for å få egg fra andre verdensdeler, så jeg kan km-trade. 

Anonymkode: 7860f...10e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Hanne67 skrev:

Da har jeg deltatt i mitt første ex-raid! Det møtte opp ca 30 stk. da raidet begynte, og jeg fikk deltatt blant de 20 første.

Mewtwo var enkel å ta ned, men jeg klarte ikke å fange den.:P Jeg hadde 9 baller til disposisjon, og brukte golden razz hver gang, men det hjalp ikke!

Likevel var det gøy å ta ned et level 5 raid for første gang, og få litt ekstra XP og andre godsaker.

Jaja, da er det bare å vente på neste invitasjon, og håpe tidspunktet passer like bra da som nå.

 

Det er lov å spørre de andre om hjelp til å kaste, dersom du bare har 1-3 baller igjen. 

Anonymkode: 7860f...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig klarte jeg den helsiken excellent curveballen og fikk mew. Yay. Sorry at jeg er fraværende med gaver og alt, har nettopp begynt å bevege meg ut på tur etter operasjon for 3 uker siden. Men det tar seg vel opp nå fremover. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med å ha gjort meg ferdig med alle oppgavene i "A ripple in time"

IMG_1119.PNG

Anonymkode: 2da00...cfa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her om dagen dukket det plutselig opp en vill Togetic! Jeg brukte både razzberries, ultraball og kastet både nice og great curveballs, men etter ca fire forsøk stakk den av! :angry::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ardwinna skrev:

Her om dagen dukket det plutselig opp en vill Togetic! Jeg brukte både razzberries, ultraball og kastet både nice og great curveballs, men etter ca fire forsøk stakk den av! :angry::kjefte:

Ja den er nesten umulig å fange, brukte haugevis av baller på den her om dagen, husker ikke om jeg fikk fanget den, for meg er det den klart vanskeligste å fange vill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, padawan skrev:

Fikk endelig rundet 10 km mef samme Eevee som buddy i dag. Venter til midt på dagen i morgen med å evolve. 

Husk nå å ha den som buddy når du evolver, og sørg også for å være på en plass med godt GPS signal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taperen skrev:

Husk nå å ha den som buddy når du evolver, og sørg også for å være på en plass med godt GPS signal.

Takk for tips. Da fikk jeg det endelig til. 

 

Nå må jeg finne noen i Oslo eller Bærum som kan møtes for å trade en Pokémon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser man er garantert lucky pokemon om man trader en pokemon man fanget i juli-august 2016. Har dere mange av pokemonene dere fanget så langt tilbake? Jeg fant ut at jeg har bare én, og det er en Hitmonchan jeg fikk i egg i august 2016.

Dette må jo være en slags belønning for dem som har spilt siden spillets begynnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg må "rydde i skapet" da antallet Pokémons nærmer seg maks av det jeg kan ha (800) pleier jeg å overføre de med dårligst CP så hvor mange "gamle" Pokémons jeg sitter igjen med er jeg usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sjekket det ved å sortere pokisene under "recent" og scrollet meg helt ned på lista. Da finner man de gamleste man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg har 7 stk igjen av de jeg fanget/evolvet i AUG og juli 2016, og en Vapereon er det som er min eldste, født 23/7 2016 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bare to igjen fra august 2016, en Vaporeon og en Magikarp. 

Det hjelper lite da jeg ikke kjenner noen av mine PoGo-venner. Ble riktignok venner med noen ved et pokestop, men kjenner de ikke personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noen få, og de trada jeg for en uke siden, og fikk lucky 😀

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt det der med trading og lucky. Dersom man trader bort en gammel pokemon er det gode sjanser/garantert at den blir lucky? Men hva hjelper det meg når jeg har tradet den bort liksom?

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 20 stk fra august 2016. Men er ikke mange av de jeg vil trade, da det er jo siste utviklingen. Lurer og på hva det hjelper meg, og trade bort en fra sommeren 2016, hvordan får jeg da Lucky?

 

Anonymkode: 3aae3...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...