Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg har klekt hele egglageret mitt tre ganger nå, altså 18 egg. Ingen regionale 😭 jeg har alle fra før, så er ikke krise, men vil gjerne ha mer candy og noen som er bedre enn de jeg har. Fanget kun én dårlig Tauros med typ 100 i cp da jeg var i USA, så en bedre Tauros står øverst på ønskelista. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg fikk en shiny Geodude i dag! Så sennepsgul og lekker! :ler:

41923618_10156433465521405_2242279331478

Visste ikke engang at den fantes som shiny 😃 nok en å jakte på.

Har folk lyst til å vise shiny lista si? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste heller ikke at man kunne få shiny Geodude, jeg bare satt og kjedet meg og hev ut en incense og der poppet den plutselig opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har shiny Squirtle, Shellder, Eevee, Togepi, Sunkern, Poochyena og Aron. Ønsker meg en Magicarp.

Håper å endelig finne en Lapras under dette eventet, jeg mangler den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som klekker så mange egg, har dere mange egg på gang samtidig eller går dere bare veldig, veldig mye?

Jeg har ikke plass til flere egg, og jeg har ikke fått gått så mye pga ryggen, så jeg får ikke klekket de to som sto på allerede. Og jeg får ikke mulighet til å ha flere enn to (eller tre?) egg samtidig. 

Går det an å slette noen egg for å få nye ved pokestops?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sala Q skrev:

Dere som klekker så mange egg, har dere mange egg på gang samtidig eller går dere bare veldig, veldig mye?

Jeg har ikke plass til flere egg, og jeg har ikke fått gått så mye pga ryggen, så jeg får ikke klekket de to som sto på allerede. Og jeg får ikke mulighet til å ha flere enn to (eller tre?) egg samtidig. 

Går det an å slette noen egg for å få nye ved pokestops?

 

Det går ikke an å slette. Jeg har kjøpt inkubatorer, og går med 9 egg samtidig :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sala Q skrev:

Dere som klekker så mange egg, har dere mange egg på gang samtidig eller går dere bare veldig, veldig mye?

Jeg har ikke plass til flere egg, og jeg har ikke fått gått så mye pga ryggen, så jeg får ikke klekket de to som sto på allerede. Og jeg får ikke mulighet til å ha flere enn to (eller tre?) egg samtidig. 

Går det an å slette noen egg for å få nye ved pokestops?

 

Jeg har flere inkubatorer, også har jeg tilfeldigvis gått en del i helgen. Vanligvis går jeg bare fram og tilbake til jobb, da er det snakk om drøyt 1,5 km om dagen bare. Det hender også at jeg «jukser» og setter på spillet om jeg vet at jeg skal kjøre en stund i 30-sone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper som regel en ultra Box i shopen i ny og ne for oppsparte coins, har 7 egg til ruging nå, har ennå ikke fått noe nye regionale i fra klekkingen så lang, nå er det snart utpå en spasertur i heia med bikkja.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare funnet shiny under de community days jeg har deltatt i, så har shiny Dratini, Mareep, Larvitar og Eevee. 

Hvilke Alolan her dere?

I tillegg til Exeggutor, Sandshrew, Meowth, Rattata og Grimer, har jeg Geodude og Diglett. 

Foreløpig ingen regionale på meg.

Jeg har kommet til 5/8 på special research, og kjenner ingen å trade med. Jeg må nok bare må spørre noen det ser ut som spiller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hanne67 skrev:

Jeg har kommet til 5/8 på special research, og kjenner ingen å trade med. Jeg må nok bare må spørre noen det ser ut som spiller.....

Hvor bor du / spiller du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, padawan skrev:

Hvor bor du / spiller du? 

Jeg spiller på Gjøvik og omegn og noen ganger på Ringerike, og ser endel som spiller, så det skal nok ordne seg på et vis. Av de jeg har som venner herfra så er det ingen i nærheten. 

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shiny lista mi. Ønsker meg en karp, charmander og dratini de fra gen 1 er liksom viktigst, selv om jeg er veldig fornøyd med å ha fått en absol.

 

 

Screenshot_20180917-121515_Pokmon GO.jpg

Screenshot_20180917-121523_Pokmon GO.jpg

Screenshot_20180917-121532_Pokmon GO.jpg

Endret av Skjotta
Redigert fordi jeg fått flere shiny siden sist jeg tok screenshot av lista 🤣
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine shiny du har :) Jeg har en ekstra charmander jeg med glede hadde bytta mot noen av de der ;)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, PecanPie skrev:

@Skjotta, hvordan får du søkt opp shiny på den måten? Det gikk ikke hos meg..

Jeg skrev inn "Shiny" i søkefeltet øverst i bilde hvor en ser alle Pokémonsene og fikk opp de som er Shiny hos meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, padawan skrev:

Jeg skrev inn "Shiny" i søkefeltet øverst i bilde hvor en ser alle Pokémonsene og fikk opp de som er Shiny hos meg. 

Ååja, man må faktisk skrive Shiny og ikke «Sh» eller «Shin». 😅 Har ikke så mange jeg da, må samle fler!

524CE496-0E23-4470-B154-D2C791DA3E7C.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...