Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du ser om spillet er mørkt eller lyst :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Jeg tror spørsmålet hennes var om sånn ca når spillet skifter mellom dag og natt (cirka klokkeslett), ikke hvordan man ser forskjell på dag og natt i spillet.

 

Håper jeg får Tauros og Kangaskhan i 7km-egg under eventet! Men med min uflaks får jeg sikkert en haug Mr.Mime, den pokisen vi ser mest av her i området... :roll:

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute og gikk i går og da skiftet det plutselig til mørk bakgrunn rett før eller rett etter klokka var 8 eller noe sånt. Husker ikke helt klokkeslettet, husker bare at jeg ble overrasket over at det skiftet til mørk bakgrunn så tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke sikker på om de hadde gitte klokkeslett eller om det er når det er forskjell på skjerm. Sånn for å ikke utvikle eevee på feil tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ca klokka solnedgang, det blir mye tidligere natt på spillet nå enn for et par mnd siden. I desember blir det natt på spillet rundt 5-6-tida tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når bør man starte å hatche 7 km egg? Er det allerede nå eller starter det den 13 september det også? Vil ikke bruke opp inkubatorer hvis det ikke har starta enda :(

Anonymkode: 8328b...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når bør man starte å hatche 7 km egg? Er det allerede nå eller starter det den 13 september det også? Vil ikke bruke opp inkubatorer hvis det ikke har starta enda :(

Anonymkode: 8328b...69a

Ikke klekk noen før 13/9 kl 22.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Vakkertliv skrev:

Hvordan får man forskjellig Spinda? Jeg får bare nr 3 og 8:s

Bare de to som er mulig å få nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Taperen skrev:

Bare de to som er mulig å få nå.

Ah, takk :)

Anonymkode: 88631...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få feks Tauros i 7 km-egg.. Må man sette eggene på klekk ETTER at eventet begynner? Eller kan man få Tauros i et egg man allerede har på klekk, bare det klekker etter at eventet har startet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

For å få feks Tauros i 7 km-egg.. Må man sette eggene på klekk ETTER at eventet begynner? Eller kan man få Tauros i et egg man allerede har på klekk, bare det klekker etter at eventet har startet? 

Jeg tipper at de må komme fra gaver avsender har fått fra stop spunnet etter eventet har startet. 

Innholdet i egg er 'satt' når de mottas, og innholdet i gaver er 'satt' når de spinnes.

Anonymkode: b084a...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper at de må komme fra gaver avsender har fått fra stop spunnet etter eventet har startet. 

Innholdet i egg er 'satt' når de mottas, og innholdet i gaver er 'satt' når de spinnes.

Anonymkode: b084a...00a

Tusen takk for svar:) Det hørtes egentlig logisk ut:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig jeg får Tauros!!! Jeg mangler bare to kanto, og det er den ene... Jeg har en haug venner herfra, håper vi er enige om å sende ut alle gaver før eventet starter, og så kun sende nyspunnede gaver under eventet? :) 

Anonymkode: 53c60...bc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...