Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Eventet som inneholder de regionale i 7 km egg varer fra kl 22.00 ikveld og ut september. 

Jeg har tømt lageret med gaver, så er klar for å fylle opp og sende imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var moro med de gamle pokemonene igjen! Jeg fant både Lapras og Chansey, som jeg knapt nok så før, og så var de bedre enn de jeg hadde.

Jeg tok et Bulbasaur-raid, og er glad jeg har de legendariske. Jeg gikk inn i et Articuno-raid, fordi det sto noen der, men de var ikke i raidet og da var det ingen vits i å prøve engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klekket en hel haug egg etter at eventet startet, den eneste regionale jeg har fått er Mr. Mime 🙄 pluss en hel haug Sandshrew som vanlig, og ikke minst Porygon 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Mormont skrev:

Jeg har klekket en hel haug egg etter at eventet startet, den eneste regionale jeg har fått er Mr. Mime 🙄 pluss en hel haug Sandshrew som vanlig, og ikke minst Porygon 😩

Er det 7km egg du har fått etter at eventet starta? Eller egg du hadde frå før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Amantheia skrev:

Er det 7km egg du har fått etter at eventet starta? Eller egg du hadde frå før?

Klekket alt av egg før eventet startet, så er fra gaver jeg åpnet morgenen etter eventstart. Har bare hatt uflaks :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mormont skrev:

Klekket alt av egg før eventet startet, så er fra gaver jeg åpnet morgenen etter eventstart. Har bare hatt uflaks :vetikke:

Kanskje du har fått gaver fra stops/gymmer som er spunnet dagen før, ellers så er det ikke i alle egg det gjemmer seg en regional.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regionale er visst veldig sjeldne selv om man kan få de i 7 km egg nå. Krysser fingre for en Tauros!

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hanne67 skrev:

Kanskje du har fått gaver fra stops/gymmer som er spunnet dagen før, ellers så er det ikke i alle egg det gjemmer seg en regional.

 

Det kan være. Har klekket masse egg i dag også, men fortsatt igjen regional 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått klekket noen så jeg aner ikke om jeg har vært så heldig å få egg med Tauros eller Kangaskhan. Det blir sikkert heller masse Mr. Mime...

Men sjekk her da, hvor artig belønning det er for å fullføre denne oppgaven! Silver pinab berry! :) Jeg hadde ikke fått med meg at de hadde kommet med ny type berries.

41866277_10156431132881405_6713285577321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg har ikke fått klekket noen så jeg aner ikke om jeg har vært så heldig å få egg med Tauros eller Kangaskhan. Det blir sikkert heller masse Mr. Mime...

Men sjekk her da, hvor artig belønning det er for å fullføre denne oppgaven! Silver pinab berry! :) Jeg hadde ikke fått med meg at de hadde kommet med ny type berries.

41866277_10156431132881405_6713285577321

De dukker opp i reaserchen for å fange celebi 😁 har ikke fått noen utenfor research enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, PecanPie skrev:

Klekket tre 7 km egg i dag, har fått to Kangashkan og en Tauros! 

Heldige deg! Klekker og klekker og går og går, men fortsatt ingen Tauros (eller noen andre regionale for den saks skyld). Men enda 14 dager igjen! 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldige deg! Klekker og klekker og går og går, men fortsatt ingen Tauros (eller noen andre regionale for den saks skyld). Men enda 14 dager igjen! 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Ja, har nok bare hatt skikkelig flaks. Tre av tre egg så langt. Har et egg til på gang, spennende å se hva det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, PecanPie skrev:

Ja, har nok bare hatt skikkelig flaks. Tre av tre egg så langt. Har et egg til på gang, spennende å se hva det blir!

Ja, da har du hatt skikkelig flaks! Har klekket omtrent 16 egg, og bare alolan pokemon foreløpig. 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...