Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morra er det den store pokemonspilledagen, tenkte meg inn til Oslo for å se om det er noe snadder å finne, f. eks unown (?) og kangashan.. nei, hva heter de, da? Finner jeg ut av hvis jeg ser dem :laugh:

Har fri hele dagen, og den skal jeg bruke på å leke turist i Oslo. Går bare rundt Karl Johan - slottet - Aker brygge/Tjuvholmen osv. Med mindre jeg finner et kart og ser en sjelden en, og roter meg heeelt bort.. (det har jeg nemlig gjort før!). For meg er Oslo som en sånn hekkelabyrint, alt ser likt ut. Men heldigvis har jeg GPS på tlf ;)

Gjest padawan
Skrevet
10 minutter siden, Simbyxor skrev:

I morra er det den store pokemonspilledagen, tenkte meg inn til Oslo for å se om det er noe snadder å finne, f. eks unown (?) og kangashan.. nei, hva heter de, da? Finner jeg ut av hvis jeg ser dem :laugh:

Har fri hele dagen, og den skal jeg bruke på å leke turist i Oslo. Går bare rundt Karl Johan - slottet - Aker brygge/Tjuvholmen osv. Med mindre jeg finner et kart og ser en sjelden en, og roter meg heeelt bort.. (det har jeg nemlig gjort før!). For meg er Oslo som en sånn hekkelabyrint, alt ser likt ut. Men heldigvis har jeg GPS på tlf ;)

Hvis du trenger mer utstyr er det lurt å ta bussen fra jernbanetorget til Skøyen og tilbake. Det er veldig mange pokestops på streknngen så det er således en enkel måte å fylle opp inventaret på. 

17 minutter siden, Simbyxor skrev:

Ok! Uh, da har jeg max.. hmm.. må prioritere litt bedre. Søren, assa.. Kan jo nesten bare ha én av hvert kjønn? 

Hva mener du her?

Skrevet
Akkurat nå, padawan skrev:

Hvis du trenger mer utstyr er det lurt å ta bussen fra jernbanetorget til Skøyen og tilbake. Det er veldig mange pokestops på streknngen så det er således en enkel måte å fylle opp inventaret på. 

Takk :) Hvor lang tid tar det? Og jernbanetorget... Seriøst, hvor er det hen? Er det bussterminalen, eller ute på gata? Beklager, men har ikke vært mye i Oslo og er lite kjent med kollektivtrafikken.

Sitat

Hva mener du her?

At det vil bli fullt hvis flere generasjoner med pokémons kommer, så fullt at man ikke har plass til 10 stk av hver pokémon, med 100% IV. Så håper de utvider det fra 1000 til f. eks 2000. 

Gjest padawan
Skrevet
1 minutt siden, Simbyxor skrev:

Takk :) Hvor lang tid tar det? Og jernbanetorget... Seriøst, hvor er det hen? Er det bussterminalen, eller ute på gata? Beklager, men har ikke vært mye i Oslo og er lite kjent med kollektivtrafikken.

Jernbanetorget er der Oslo S, Oslo City og Østbanehallen er. Det er også der Karl Johan starter (motsatt ende av slottet). Bussterminalen ligger vel 5 minutter å gå unna. 

Skrevet
2 minutter siden, padawan skrev:

Jernbanetorget er der Oslo S, Oslo City og Østbanehallen er. Det er også der Karl Johan starter (motsatt ende av slottet). Bussterminalen ligger vel 5 minutter å gå unna. 

Ok, da vet jeg hvor det er. Har til og med Ruter-app, så da er jeg sikra. Kanskje jeg tar meg en tur. Er det lang busstur? 

Gjest padawan
Skrevet

Husker jeg ikke helt feil tar det 16 minutter hver vei men den tiden går fort da en må henge i for å få "snurret" hver pokestop.  

Skrevet

Ja, sant det. Kanskje jeg ser flere medspillere og, som sitter og snurrer på telefonen :popcorn:

Gjest padawan
Skrevet

Møtt på både spillere av Ingress der og Pokemon Go så det er ikke til å stikke under en barkrakk at det kan skje. De er jo ganske lett å legge merke til  med batteripakkene sine. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Simbyxor skrev:

Ok! Uh, da har jeg max.. hmm.. må prioritere litt bedre. Søren, assa.. Kan jo nesten bare ha én av hvert kjønn? 

Hv anår gen. 3 og gen. 4 kommer? De må da utvide plassen da.

Jeg vet ikke hva maksgrensa for Pokémons er, men baggen har i hvert fall blitt oppgradert på 1500 items er maks.

7 timer siden, Simbyxor skrev:

Tror du de vurderer utifra hvor mange som bor der? Det er jo et godt poeng at "stort" for Norge blir smått sammenlignet med USA. Oslo vs New York, liksom :)

Nei, det tror jeg absolutt ikke de gjør :P Men de burde gjøre det!

Anonymkode: 76f3f...12a

Skrevet
6 timer siden, padawan skrev:

Møtt på både spillere av Ingress der og Pokemon Go så det er ikke til å stikke under en barkrakk at det kan skje. De er jo ganske lett å legge merke til  med batteripakkene sine. 

Sant 😂😂😂

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva maksgrensa for Pokémons er, men baggen har i hvert fall blitt oppgradert på 1500 items er maks.

Nei, det tror jeg absolutt ikke de gjør :P Men de burde gjøre det!

Anonymkode: 76f3f...12a

Okai! Jeg synes de bør ta med alle småbyer og 😆😆

Skrevet

Har hørt det lønner seg å dra til Frogner parken nå.

Ellers er jeg litt dritt lei, av at jeg aldri får special items. Får de ikke på 7 day streak heller. Eller jo en gang, ut av 4-5 ganger.

Skrevet
9 timer siden, momo skrev:

...

Ellers er jeg litt dritt lei, av at jeg aldri får special items. Får de ikke på 7 day streak heller. Eller jo en gang, ut av 4-5 ganger.

Sjekk journalen din. Er en bug med at special item ikke vises på skjermen, men man skal få på 7 dager streak.

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, momo skrev:

Har hørt det lønner seg å dra til Frogner parken nå.

Hvordan kommer jeg meg dit? 

Skrevet

@Simbyxor jeg troor desverre at de bare spawner i helgene. Var iallefall det som oppbrinnelig ble sagt, men man vet jo aldri med niantic.,

Annonse
Skrevet
1 minutt siden, neon_sun skrev:

@Simbyxor jeg troor desverre at de bare spawner i helgene. Var iallefall det som oppbrinnelig ble sagt, men man vet jo aldri med niantic.,

Æh.. det hadde vært skikkelig teit, da. Hvem drar og fanger pokemons i hælja lizzm. Jaja :)

Skrevet

Prøver meg likevel😁 kanskje jeg blir med I et raid og.

Skrevet
5 timer siden, hog skrev:

Sjekk journalen din. Er en bug med at special item ikke vises på skjermen, men man skal få på 7 dager streak.

God morgen hog, spiller du ennå?

Eller er du bare innom for å sjekke ståa:)

Hvis du har spilt deg igjennom siste dose med dobbelt XP så er du vel i 40 klubben nå...eller..??!!

Skrevet
27 minutter siden, neon_sun skrev:

Bruk Pokehuntr ^^
Så akkurat nå, er det en del av oslo som har 2 Unowns og 3 Kangas :P 

I karl johans gate, ett lite stykke nedfor t-banen nationalth. + Universitetsgata, så står det en Kanga med 18min igjen ^^

Skrevet
30 minutter siden, Simbyxor skrev:

Æh.. det hadde vært skikkelig teit, da. Hvem drar og fanger pokemons i hælja lizzm. Jaja :)

Joda, her fanges det mons i hælja åsså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...