Simbyxor Skrevet 7. august 2017 #7081 Skrevet 7. august 2017 I morra er det den store pokemonspilledagen, tenkte meg inn til Oslo for å se om det er noe snadder å finne, f. eks unown (?) og kangashan.. nei, hva heter de, da? Finner jeg ut av hvis jeg ser dem Har fri hele dagen, og den skal jeg bruke på å leke turist i Oslo. Går bare rundt Karl Johan - slottet - Aker brygge/Tjuvholmen osv. Med mindre jeg finner et kart og ser en sjelden en, og roter meg heeelt bort.. (det har jeg nemlig gjort før!). For meg er Oslo som en sånn hekkelabyrint, alt ser likt ut. Men heldigvis har jeg GPS på tlf
Gjest padawan Skrevet 7. august 2017 #7082 Skrevet 7. august 2017 10 minutter siden, Simbyxor skrev: I morra er det den store pokemonspilledagen, tenkte meg inn til Oslo for å se om det er noe snadder å finne, f. eks unown (?) og kangashan.. nei, hva heter de, da? Finner jeg ut av hvis jeg ser dem Har fri hele dagen, og den skal jeg bruke på å leke turist i Oslo. Går bare rundt Karl Johan - slottet - Aker brygge/Tjuvholmen osv. Med mindre jeg finner et kart og ser en sjelden en, og roter meg heeelt bort.. (det har jeg nemlig gjort før!). For meg er Oslo som en sånn hekkelabyrint, alt ser likt ut. Men heldigvis har jeg GPS på tlf Hvis du trenger mer utstyr er det lurt å ta bussen fra jernbanetorget til Skøyen og tilbake. Det er veldig mange pokestops på streknngen så det er således en enkel måte å fylle opp inventaret på. 17 minutter siden, Simbyxor skrev: Ok! Uh, da har jeg max.. hmm.. må prioritere litt bedre. Søren, assa.. Kan jo nesten bare ha én av hvert kjønn? Hva mener du her?
Simbyxor Skrevet 7. august 2017 #7083 Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, padawan skrev: Hvis du trenger mer utstyr er det lurt å ta bussen fra jernbanetorget til Skøyen og tilbake. Det er veldig mange pokestops på streknngen så det er således en enkel måte å fylle opp inventaret på. Takk Hvor lang tid tar det? Og jernbanetorget... Seriøst, hvor er det hen? Er det bussterminalen, eller ute på gata? Beklager, men har ikke vært mye i Oslo og er lite kjent med kollektivtrafikken. Sitat Hva mener du her? At det vil bli fullt hvis flere generasjoner med pokémons kommer, så fullt at man ikke har plass til 10 stk av hver pokémon, med 100% IV. Så håper de utvider det fra 1000 til f. eks 2000.
Gjest padawan Skrevet 7. august 2017 #7084 Skrevet 7. august 2017 1 minutt siden, Simbyxor skrev: Takk Hvor lang tid tar det? Og jernbanetorget... Seriøst, hvor er det hen? Er det bussterminalen, eller ute på gata? Beklager, men har ikke vært mye i Oslo og er lite kjent med kollektivtrafikken. Jernbanetorget er der Oslo S, Oslo City og Østbanehallen er. Det er også der Karl Johan starter (motsatt ende av slottet). Bussterminalen ligger vel 5 minutter å gå unna.
Simbyxor Skrevet 7. august 2017 #7085 Skrevet 7. august 2017 2 minutter siden, padawan skrev: Jernbanetorget er der Oslo S, Oslo City og Østbanehallen er. Det er også der Karl Johan starter (motsatt ende av slottet). Bussterminalen ligger vel 5 minutter å gå unna. Ok, da vet jeg hvor det er. Har til og med Ruter-app, så da er jeg sikra. Kanskje jeg tar meg en tur. Er det lang busstur?
Gjest padawan Skrevet 7. august 2017 #7086 Skrevet 7. august 2017 Husker jeg ikke helt feil tar det 16 minutter hver vei men den tiden går fort da en må henge i for å få "snurret" hver pokestop.
Simbyxor Skrevet 7. august 2017 #7087 Skrevet 7. august 2017 Ja, sant det. Kanskje jeg ser flere medspillere og, som sitter og snurrer på telefonen
Gjest padawan Skrevet 7. august 2017 #7088 Skrevet 7. august 2017 Møtt på både spillere av Ingress der og Pokemon Go så det er ikke til å stikke under en barkrakk at det kan skje. De er jo ganske lett å legge merke til med batteripakkene sine.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #7089 Skrevet 7. august 2017 7 timer siden, Simbyxor skrev: Ok! Uh, da har jeg max.. hmm.. må prioritere litt bedre. Søren, assa.. Kan jo nesten bare ha én av hvert kjønn? Hv anår gen. 3 og gen. 4 kommer? De må da utvide plassen da. Jeg vet ikke hva maksgrensa for Pokémons er, men baggen har i hvert fall blitt oppgradert på 1500 items er maks. 7 timer siden, Simbyxor skrev: Tror du de vurderer utifra hvor mange som bor der? Det er jo et godt poeng at "stort" for Norge blir smått sammenlignet med USA. Oslo vs New York, liksom Nei, det tror jeg absolutt ikke de gjør Men de burde gjøre det! Anonymkode: 76f3f...12a
Simbyxor Skrevet 7. august 2017 #7090 Skrevet 7. august 2017 6 timer siden, padawan skrev: Møtt på både spillere av Ingress der og Pokemon Go så det er ikke til å stikke under en barkrakk at det kan skje. De er jo ganske lett å legge merke til med batteripakkene sine. Sant 😂😂😂
Simbyxor Skrevet 7. august 2017 #7091 Skrevet 7. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva maksgrensa for Pokémons er, men baggen har i hvert fall blitt oppgradert på 1500 items er maks. Nei, det tror jeg absolutt ikke de gjør Men de burde gjøre det! Anonymkode: 76f3f...12a Okai! Jeg synes de bør ta med alle småbyer og 😆😆
momo Skrevet 7. august 2017 #7092 Skrevet 7. august 2017 Har hørt det lønner seg å dra til Frogner parken nå. Ellers er jeg litt dritt lei, av at jeg aldri får special items. Får de ikke på 7 day streak heller. Eller jo en gang, ut av 4-5 ganger.
hog Skrevet 8. august 2017 #7093 Skrevet 8. august 2017 9 timer siden, momo skrev: ... Ellers er jeg litt dritt lei, av at jeg aldri får special items. Får de ikke på 7 day streak heller. Eller jo en gang, ut av 4-5 ganger. Sjekk journalen din. Er en bug med at special item ikke vises på skjermen, men man skal få på 7 dager streak. 2
Simbyxor Skrevet 8. august 2017 #7094 Skrevet 8. august 2017 14 timer siden, momo skrev: Har hørt det lønner seg å dra til Frogner parken nå. Ellers er jeg litt dritt lei, av at jeg aldri får special items. Får de ikke på 7 day streak heller. Eller jo en gang, ut av 4-5 ganger. Hvordan kommer jeg meg dit?
neon_sun Skrevet 8. august 2017 #7095 Skrevet 8. august 2017 @Simbyxor jeg troor desverre at de bare spawner i helgene. Var iallefall det som oppbrinnelig ble sagt, men man vet jo aldri med niantic.,
Simbyxor Skrevet 8. august 2017 #7096 Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, neon_sun skrev: @Simbyxor jeg troor desverre at de bare spawner i helgene. Var iallefall det som oppbrinnelig ble sagt, men man vet jo aldri med niantic., Æh.. det hadde vært skikkelig teit, da. Hvem drar og fanger pokemons i hælja lizzm. Jaja
Simbyxor Skrevet 8. august 2017 #7097 Skrevet 8. august 2017 Prøver meg likevel😁 kanskje jeg blir med I et raid og.
Taperen Skrevet 8. august 2017 #7098 Skrevet 8. august 2017 5 timer siden, hog skrev: Sjekk journalen din. Er en bug med at special item ikke vises på skjermen, men man skal få på 7 dager streak. God morgen hog, spiller du ennå? Eller er du bare innom for å sjekke ståa Hvis du har spilt deg igjennom siste dose med dobbelt XP så er du vel i 40 klubben nå...eller..??!!
Chizue Skrevet 8. august 2017 #7099 Skrevet 8. august 2017 27 minutter siden, neon_sun skrev: @Simbyxor jeg troor desverre at de bare spawner i helgene. Var iallefall det som oppbrinnelig ble sagt, men man vet jo aldri med niantic., Bruk Pokehuntr ^^ Så akkurat nå, er det en del av oslo som har 2 Unowns og 3 Kangas I karl johans gate, ett lite stykke nedfor t-banen nationalth. + Universitetsgata, så står det en Kanga med 18min igjen ^^
Taperen Skrevet 8. august 2017 #7100 Skrevet 8. august 2017 30 minutter siden, Simbyxor skrev: Æh.. det hadde vært skikkelig teit, da. Hvem drar og fanger pokemons i hælja lizzm. Jaja Joda, her fanges det mons i hælja åsså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå