Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, momo skrev:

Kjedelig når du bor langt unna byer. Men er det ingen andre byer i nærheten av deg? For jeg ble sjokkert over hvor mange, som løper rundt i Drammen nå. Og det er nok sånn, i mange andre byer og.

Jeg har ca 90 min kjøretur til Kristiansand, men når jeg er der så er det på besøk hos mine døtre, så da blir det ikke pogo spilling.

Var jo to Articuno raid i min nærmeste by på ca 7000 innbyggere (15 min kjøring) i går formiddag samtidig, men jeg så ikke en levende sjel i nærheten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, momo skrev:

Jeg er allergisk mot gress, og burot. Mye mer og. Men er det som plager meg nå. Hjalp ikke at de klipte plenen i borettslaget heller.

Ja, er utrolig hvor mange som er ute i Drammen. Nå har det vært full aktivitet siden, ca 7 på morgningen, meldingene bare tikker inn. Jeg skal nok ut med sønnen min i ettermiddag.

Såpass, hmm.. kanskje forskjellige gressorter rundt om, jeg er dritallergisk mot gress, men merker det mest i juni, ingenting nå. Heldigvis, føler med deg!
 

Lykke til med fangsten idag da :) Jeg får ikke fanget noe særlig idag.. Prøvde meg på en wheezing alene i går, gikk nesten; skulle bare hatt en ekstra gengar. Virker som den var best mot wheezing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst ingen Lugia på meg. Var vel siste dagen i går... Men fornøyd med å ha fått Articuno hvertfall. 

Fikk også Snorlax i går i et raid, så det var litt kjekt. Hadde ikke den fra før.

Anonymkode: 52655...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Simbyxor skrev:

Såpass, hmm.. kanskje forskjellige gressorter rundt om, jeg er dritallergisk mot gress, men merker det mest i juni, ingenting nå. Heldigvis, føler med deg!
 

Lykke til med fangsten idag da :) Jeg får ikke fanget noe særlig idag.. Prøvde meg på en wheezing alene i går, gikk nesten; skulle bare hatt en ekstra gengar. Virker som den var best mot wheezing!

Wheezing klarer jeg alene, har klart alle level 2 jeg har prøvd meg på, men feilet i går på en level 3 Alakazam, det var det første raidet jeg tapte.

Kjedelig for dere som er allergisk, må jo være pyton 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble visst ingen Lugia på meg. Var vel siste dagen i går... Men fornøyd med å ha fått Articuno hvertfall. 

Fikk også Snorlax i går i et raid, så det var litt kjekt. Hadde ikke den fra før.

Anonymkode: 52655...82a

Men du har da i det minste fått EN fugl da :edie:

Grattis med Snorlax fangst da :yvonne:

Må være STORE forskjeller på hvor ting og tang spawner, her bor jeg i et lite byggefelt i en liten bygd (300) men tror jeg har fanget minst to Snorlaxer her hjemme, har også fått noen i egg, ser at jeg har 10 stk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble visst ingen Lugia på meg. Var vel siste dagen i går... Men fornøyd med å ha fått Articuno hvertfall. 

Fikk også Snorlax i går i et raid, så det var litt kjekt. Hadde ikke den fra før.

Anonymkode: 52655...82a

Lugia var her i dag også, så han blir nok gjerne værende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett et eneste Moltres raid, er de meget sjeldne? Kan være like så greit da det ikke er nok folk her til å ta den ned....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble overrasket da jeg leste på forumet til The SilphRoad her om dagen at noen hadde forsvart gymmer i over 13000 timer, her har jeg ikke forsvart gymmer i mere en 4205 timer, hvordan er ståa hos dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maks penger fra gym, går det på dato eller på 24-timer?

Anonymkode: d3bb3...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Maks penger fra gym, går det på dato eller på 24-timer?

Anonymkode: d3bb3...145

Det går i fra midnatt til midnatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet interessen for PoGo. Det er jo ingen nye Pokemon å finne bortsett fra i legendariske raids, og jeg har aldri mulighet til å kjempe i raids (og den ene gangen jeg forsøkte var det ingen andre der som spilte. Men jeg kom rett før raidet var over da, så kanskje det var derfor ?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Jeg har mistet interessen for PoGo. Det er jo ingen nye Pokemon å finne bortsett fra i legendariske raids, og jeg har aldri mulighet til å kjempe i raids (og den ene gangen jeg forsøkte var det ingen andre der som spilte. Men jeg kom rett før raidet var over da, så kanskje det var derfor ?) 

Ikke nødvendigvis. Jeg har opplevd det samme; det er INGEN som kjemper i raids. Annet enn i Oslo. Og da må du organisere deg, treffe nye folk, tigge på facebook om at folk må møte opp der og da. 

Så jeg kjenner meg igjen i det du skriver! Kjenner det på samme måte. De legger kun til rette for folk som jobber i storbyer eller bor i storbyer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, appelsinjuice skrev:

Jeg har mistet interessen for PoGo. Det er jo ingen nye Pokemon å finne bortsett fra i legendariske raids, og jeg har aldri mulighet til å kjempe i raids (og den ene gangen jeg forsøkte var det ingen andre der som spilte. Men jeg kom rett før raidet var over da, så kanskje det var derfor ?) 

Synd det da, her spiller jeg fortsatt. :)

Kjemper heller ikke i legendariske raid da det er for lite folk som er med her også, men det er jo andre ting i spillet å kjempe om, jeg tar som regel et level 1 eller 2 raid hver dag, samler opp rare Candy som kommer godt med når gen3 kommer, da får en fortere evolvet de nye, kjemper i gymmer hver dag slik at en kan få 50 coins til dagen, nå har jeg hatt mange dager på rad med Max uttelling på coins, er jo også gøy og å få gymmene opp i medaljene, men har bare 2 gull og 17 sølv gym så langt, og så må jeg mate monsene i gymmene oftere slik at jeg snart kan få gull der også, så fortsatt er det mye for meg å gjøre i spillet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Taperen skrev:

Synd det da, her spiller jeg fortsatt. :)

Kjemper heller ikke i legendariske raid da det er for lite folk som er med her også, men det er jo andre ting i spillet å kjempe om, jeg tar som regel et level 1 eller 2 raid hver dag, samler opp rare Candy som kommer godt med når gen3 kommer, da får en fortere evolvet de nye, kjemper i gymmer hver dag slik at en kan få 50 coins til dagen, nå har jeg hatt mange dager på rad med Max uttelling på coins, er jo også gøy og å få gymmene opp i medaljene, men har bare 2 gull og 17 sølv gym så langt, og så må jeg mate monsene i gymmene oftere slik at jeg snart kan få gull der også, så fortsatt er det mye for meg å gjøre i spillet :)

Når kommer gen3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Simbyxor skrev:

Når kommer gen3?

Nei det har jeg ikke hørt noe om, men vil nok tro i løpet av høsten hvis de følger samme mønster som da de slapp gen2, som kom 7 mnd etter gen1.

Hvordan er gym situasjonen hos deg, får du 50 coins til dagen, og har du fått alle legendariske, har ikke fått noen jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Taperen skrev:

Nei det har jeg ikke hørt noe om, men vil nok tro i løpet av høsten hvis de følger samme mønster som da de slapp gen2, som kom 7 mnd etter gen1.

Hvordan er gym situasjonen hos deg, får du 50 coins til dagen, og har du fått alle legendariske, har ikke fått noen jeg....

Ok, hmm.. når kom gen2 igjen... februar/mars? Kanskje det blir Halloweenevent i år og? Lenge til oktober, da. 

Her er det ingen gymmer, så jeg får ingen coins. Vurderer å ta bilder og sende inn til Niantic, men det krever litt for mye av meg kjenner jeg :P Dessuten blir det sikkert ikke godtkjent. Så nabobygda hadde fått 3 nye pokestops nå.. hmm.. Vi får ingen.

Jeg har ikke 1 legendarisk. For moroskyld prøvde jeg meg på Articuno, fikk den ned 1/12-del tror jeg.. hehe.. Er jo ingen andre som spiller her, selv om det bor nærmere 30 000 stk her. Og mange er aktive på FB.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Simbyxor skrev:

Ok, hmm.. når kom gen2 igjen... februar/mars? Kanskje det blir Halloweenevent i år og? Lenge til oktober, da. 

Her er det ingen gymmer, så jeg får ingen coins. Vurderer å ta bilder og sende inn til Niantic, men det krever litt for mye av meg kjenner jeg :P Dessuten blir det sikkert ikke godtkjent. Så nabobygda hadde fått 3 nye pokestops nå.. hmm.. Vi får ingen.

Jeg har ikke 1 legendarisk. For moroskyld prøvde jeg meg på Articuno, fikk den ned 1/12-del tror jeg.. hehe.. Er jo ingen andre som spiller her, selv om det bor nærmere 30 000 stk her. Og mange er aktive på FB.

 

Oisann, så MYE folk og ingen gymmer, og ingen som spiller, merkelig, og kjedelig for deg da.

Her bor jeg en liten km i fra ei bygd med 300 innbyggere, der har vi 6 Pokestops og to gymmer, tar jeg en kjøretur østover på 15 min kommer jeg til et tettsted med ca 5000 innbyggere, og der er det 5 gym, tar jeg en tur på 15 min vestover kommer jeg til vår småby med ca 7000 innbyggere, der er det 7 gym, men alikavel så er det ingen som er me på legendariske raid, og turnover i småbyen er ganske heftig i gymmene.

Men nå skal jeg ha meg en kjøretur å få meg inn i gym, står bare i 4 gymmer nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Simbyxor skrev:

Ikke nødvendigvis. Jeg har opplevd det samme; det er INGEN som kjemper i raids. Annet enn i Oslo. Og da må du organisere deg, treffe nye folk, tigge på facebook om at folk må møte opp der og da. 

Så jeg kjenner meg igjen i det du skriver! Kjenner det på samme måte. De legger kun til rette for folk som jobber i storbyer eller bor i storbyer. 

Jeg både bor og jobber i Oslo-området, men jeg har jo ikke tid til å stå stille og spille i gym med full jobb og små barn hjemme. Og da blir det kjedelig. 

 

1 time siden, Taperen skrev:

Synd det da, her spiller jeg fortsatt. :)

Kjemper heller ikke i legendariske raid da det er for lite folk som er med her også, men det er jo andre ting i spillet å kjempe om, jeg tar som regel et level 1 eller 2 raid hver dag, samler opp rare Candy som kommer godt med når gen3 kommer, da får en fortere evolvet de nye, kjemper i gymmer hver dag slik at en kan få 50 coins til dagen, nå har jeg hatt mange dager på rad med Max uttelling på coins, er jo også gøy og å få gymmene opp i medaljene, men har bare 2 gull og 17 sølv gym så langt, og så må jeg mate monsene i gymmene oftere slik at jeg snart kan få gull der også, så fortsatt er det mye for meg å gjøre i spillet :)

Men alt det her er jo gymming, og det har jeg jo så godt som aldri mulighet til. For min del er det min egen "feil" at jeg ikke har mulighet til å gymme og delta i raids, men jeg syntes hele greia er litt urettferdig for de som bor såpass øde til at det er få/ingen gymmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

Oisann, så MYE folk og ingen gymmer, og ingen som spiller, merkelig, og kjedelig for deg da.

Her bor jeg en liten km i fra ei bygd med 300 innbyggere, der har vi 6 Pokestops og to gymmer, tar jeg en kjøretur østover på 15 min kommer jeg til et tettsted med ca 5000 innbyggere, og der er det 5 gym, tar jeg en tur på 15 min vestover kommer jeg til vår småby med ca 7000 innbyggere, der er det 7 gym, men alikavel så er det ingen som er me på legendariske raid, og turnover i småbyen er ganske heftig i gymmene.

Men nå skal jeg ha meg en kjøretur å få meg inn i gym, står bare i 4 gymmer nå.....

Ja, det er kjipt. MÅ liksom inn til Oslo... Og jeg liker ikke Oslo, engang. Er alltid masse tiggere og folk som går rundt og prakker på deg alt mulig av OSLO-blader osv, ubehagelig. For ikke å snakke om de ekle, pågående folkene som står og skal selge deg strøm eller andre abonnementer. Men det er der folk som spiller er, liksom.

Seriøst, hvordan fikk dere 6 pokestops og to gymmer der? Det er urettferdig. Nå ble jeg arg ;) Det er like mye som nabobygda som har 3000-4000 innbyggere...

Har ikke i noen gymmer nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, appelsinjuice skrev:

Jeg både bor og jobber i Oslo-området, men jeg har jo ikke tid til å stå stille og spille i gym med full jobb og små barn hjemme. Og da blir det kjedelig. 

Ja.. Hadde en vært 19 år og "ansvarsløs", hadde det vært noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...