Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Begynner å bli lei raidene etter legendariske.

I vår lille by er vi en gjeng som samles for å raide, men når carchraten er så lav så svinner motivasjonen for min del. For Lugia har vi måttet være minst 14, og det er faktisk endel styr å få samlet såpass mange. Med to timer å gjøre det på blir det endel stress og mas - og noen ganger kommer det ikke nok folk heller, selv om man tror det skal gjøre det. Har vært med på en rekke legendariske raid den siste uka, fikk Articuno en gang, men ellers ingenting. 

Skjønner det er meningen at det skal være vanskelig altså. Men det er jo også stor forskjell på å bo i en stor by med mange spillere og gymmer og en liten by. Hos oss må nesten alle som spiller stille opp hvis vi skal ha sjans på Lugia. En del av de som spiller er barn også, og da blir det jo ekstra mye styr. Kommer ikke til riktig tid, har plutselig ikke raid pass når alle andre har gått i battle osv.... 

Personlig synes jeg ikke det er verdt alt styr og stress når sjansen for å få noe er såpass liten. Så tror jeg bare skal gi litt blanke i de raidene fra nå av :) 

Anonymkode: 52655...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var en tur innom småbyen vår nå i formiddag, var ikke mindre enn to Articuno raid kun 100 m i fra hverandre, men jeg så dessverre ikke en levende sjel i nærheten.....så gadd aldri å trykke meg innpå raidene en gang....:fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på et level 3 raid mot en Alakazam, var selvfølgelig helt alene, så det gikk lux til helvete....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Begynner å bli lei raidene etter legendariske.

I vår lille by er vi en gjeng som samles for å raide, men når carchraten er så lav så svinner motivasjonen for min del. For Lugia har vi måttet være minst 14, og det er faktisk endel styr å få samlet såpass mange. Med to timer å gjøre det på blir det endel stress og mas - og noen ganger kommer det ikke nok folk heller, selv om man tror det skal gjøre det. Har vært med på en rekke legendariske raid den siste uka, fikk Articuno en gang, men ellers ingenting. 

Skjønner det er meningen at det skal være vanskelig altså. Men det er jo også stor forskjell på å bo i en stor by med mange spillere og gymmer og en liten by. Hos oss må nesten alle som spiller stille opp hvis vi skal ha sjans på Lugia. En del av de som spiller er barn også, og da blir det jo ekstra mye styr. Kommer ikke til riktig tid, har plutselig ikke raid pass når alle andre har gått i battle osv.... 

Personlig synes jeg ikke det er verdt alt styr og stress når sjansen for å få noe er såpass liten. Så tror jeg bare skal gi litt blanke i de raidene fra nå av :) 

Anonymkode: 52655...82a

Hos oss så er det en egen Facebookgruppe for Raids i vår by. Der skriver folk f.eks at de er der og der og om det er noen som kommer snart. Så blir man da enige i når kampene skal starte. Tror det er ganske vanlig med slike fb-grupper i flere byer nå. 

Anonymkode: 41f6c...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro om d fungerer sånn , visst du henter et raid pass, og så forlater gymmen så blir d i dexen . Hadde 2 raid pass en dag uten å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hos oss så er det en egen Facebookgruppe for Raids i vår by. Der skriver folk f.eks at de er der og der og om det er noen som kommer snart. Så blir man da enige i når kampene skal starte. Tror det er ganske vanlig med slike fb-grupper i flere byer nå. 

Anonymkode: 41f6c...1e7

Ja, sånn er det hos oss også. Men blir likevel endel styr og mas synes jeg. Som sagt må nesten alle som spiller her på stedet stille hvis vi skal ha sjans på Lugia. Man avtaler tidspunkt, men så passer ikke det for flere, så prøver man med et nytt. Så kommer man dit, folk er forsinket, folk har plutselig ikke raid pass etc. 

For meg blir det for mye mas. Men det er jo er personlig valg. Det er jo bare et spill :) 

Anonymkode: 52655...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor på et knøttlite sted, det er rett og slett klin umulig å samle nok til et Legendary-raid. Trist, for da får vi vel rett og slett aldri sjansen til å fange på denne måten med mindre en drar til Oslo... 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Simbyxor skrev:

Og jeg har lagt merke til at DET BESTE LAGET, NEMLIG GULT LAG (MITT LAG) har overtatt flere gymmer etter at gymreglene ble endret. Hmm, hmm? Mon tro hvorfor. Kanskje de er mer hissige på kamper i gym hele veien fordi vi har vært i mindretall, mens blått og rødt har vært vant til å være mange og hatt pokemons stående i gymmer lenge uten å løfte en finger ;) hihi

Skal en tur til byen idag. Vedder 50 kroner på at jeg ikke møter en kjeft som er med på raid - om det er et raid i det hele tatt. 

 

 

3 timer siden, Taperen skrev:

Var en tur innom småbyen vår nå i formiddag, var ikke mindre enn to Articuno raid kun 100 m i fra hverandre, men jeg så dessverre ikke en levende sjel i nærheten.....så gadd aldri å trykke meg innpå raidene en gang....:fart2:

Jeg tror folk er "lei" articuno no, den har jo tross alt vært her en uke nå. Selv i Trondheim er det labert med folk på raid, fordi folk flest har fanget flere allerede. Når moltres kommer i morgen blir det nok liv igjen.

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg tror folk er "lei" articuno no, den har jo tross alt vært her en uke nå. Selv i Trondheim er det labert med folk på raid, fordi folk flest har fanget flere allerede. Når moltres kommer i morgen blir det nok liv igjen.

Anonymkode: 76f3f...12a

Hmm.. synd for oss som ikke har den :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Drammen, er det fortsatt folk ute. Vi har og facebook gruppe, og er flere som er på raid rundt i byen i dag. Så er ganske bra aktivitet her.

Jeg har fått Articuno, og samme har sønnen min. Så vi har ikke spilt de siste dagene. Jeg sliter så fælt med allergi om dagen og, så jeg har det best inne. Men må nok noen turer ut til uken, for å få tak i moltres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Simbyxor skrev:

Hmm.. synd for oss som ikke har den :)

Ja, det er nok lurest å være aktiv de første dagene.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en snartur innom voss i dag og der var det til all lykke en gjeng på et raid. Gleden var derimot kortvarig da de begynte å juble akkurat i det jeg hadde smelt inn raidpasset. Så ingen Articuno på meg, jeg gir offisielt opp. Niantic hater tydeligvis bygder. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er nok lurest å være aktiv de første dagene.

Anonymkode: 76f3f...12a

Ja. Men for noen går det ikke. Har prøvd i nærmeste by (20 000-30 000 innbyggere). Var 3 stk på et raid som ventet og så om flere kom. Prøvde å lokke med folk på facebook. Til ingen nytte. Og dette må selvsagt pågå når all togtrafikk til Oslo er stengt. 

Anonymkode: e0ae7...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Men for noen går det ikke. Har prøvd i nærmeste by (20 000-30 000 innbyggere). Var 3 stk på et raid som ventet og så om flere kom. Prøvde å lokke med folk på facebook. Til ingen nytte. Og dette må selvsagt pågå når all togtrafikk til Oslo er stengt. 

Anonymkode: e0ae7...4ac

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, neon_sun skrev:

Var en snartur innom voss i dag og der var det til all lykke en gjeng på et raid. Gleden var derimot kortvarig da de begynte å juble akkurat i det jeg hadde smelt inn raidpasset. Så ingen Articuno på meg, jeg gir offisielt opp. Niantic hater tydeligvis bygder. 

Hehe, ja. De gjør det. Tenkte på det, tenk å bo i København.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, momo skrev:

Her i Drammen, er det fortsatt folk ute. Vi har og facebook gruppe, og er flere som er på raid rundt i byen i dag. Så er ganske bra aktivitet her.

Jeg har fått Articuno, og samme har sønnen min. Så vi har ikke spilt de siste dagene. Jeg sliter så fælt med allergi om dagen og, så jeg har det best inne. Men må nok noen turer ut til uken, for å få tak i moltres.

Uffda. Hva er du allergisk mot?

Drammen ja, det er jo en "dau by", så det var ikke dårlig det heller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Simbyxor skrev:

Uffda. Hva er du allergisk mot?

Drammen ja, det er jo en "dau by", så det var ikke dårlig det heller! :)

Jeg er allergisk mot gress, og burot. Mye mer og. Men er det som plager meg nå. Hjalp ikke at de klipte plenen i borettslaget heller.

Ja, er utrolig hvor mange som er ute i Drammen. Nå har det vært full aktivitet siden, ca 7 på morgningen, meldingene bare tikker inn. Jeg skal nok ut med sønnen min i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, momo skrev:

Jeg er allergisk mot gress, og burot. Mye mer og. Men er det som plager meg nå. Hjalp ikke at de klipte plenen i borettslaget heller.

Ja, er utrolig hvor mange som er ute i Drammen. Nå har det vært full aktivitet siden, ca 7 på morgningen, meldingene bare tikker inn. Jeg skal nok ut med sønnen min i ettermiddag.

5 timers biltur her i fra til Drammen, kunne tatt turen hvis jeg var alene, TAR JEG TUREN....så blir jeg nok alene...:dany:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

5 timers biltur her i fra til Drammen, kunne tatt turen hvis jeg var alene, TAR JEG TUREN....så blir jeg nok alene...:dany:

Kjedelig når du bor langt unna byer. Men er det ingen andre byer i nærheten av deg? For jeg ble sjokkert over hvor mange, som løper rundt i Drammen nå. Og det er nok sånn, i mange andre byer og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...