Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

3 timer siden, momo skrev:

Jeg er i Level 35, og bor i en by. Har spilt fra start. Så du har kommet veldig langt til å bo på landsbygda. Og jeg mangler noen få fra, generasjon 2.

Kan jo ha noe med hvordan vi spiller, jeg evolver aldri utenom dobbel XP event, hvis jeg en gang skulle gjøre det så kjører jeg ihvertfall i gang et lucky egg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Taperen skrev:

Kan jo ha noe med hvordan vi spiller, jeg evolver aldri utenom dobbel XP event, hvis jeg en gang skulle gjøre det så kjører jeg ihvertfall i gang et lucky egg

Jeg bruker alltid Lucky egg, og har flere evolving runder da det er dobbel XP. Men jeg spiller jo mer på sommerhalvåret, enn på vinteren. Men synes jo det går utrolig sakte når man har kommet så langt. I fjor spilte jeg jo mye, og var så mange turer i Oslo, for å spille. Mens nå spilles det bare litt hver dag, spiller mer under event, og nå som det er raid med legendariske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taperen skrev:

Nei jeg gidder heller ikke reise timesvis for å spille.

Ja jeg sparte på evolvinger siden forrige dobbel XP periode, så nå under siste dobbel XP eventet så kjørte jeg på med lucky egg, så fikk meg 2,5 mill XP :)

Ikke dårlig det, da, men da har du mye plass i sekken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ardwinna skrev:

Haha, ja jeg så det der! :P
Enten er man barnslig og trenger et liv fordi man tuller rundt med dette spillet, eller så er man sutrete og bitchy fordi man ikke er storfornøyd med spillet. Man kan ikke gjøre alle til laks, sa torsken.

Helt sant det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Simbyxor skrev:

Pass deg, ellers blir du offer for personangrep og mobbing her inne! Må ikke kritisere spillet..

Personangrep og mobbing, altså. Du tar ikke litt hardt i nå? Du ble beskrevet som sutrete og aggressiv grunnet måten du svarte andre brukere her inne. Og det er vel ingen som reagerer på at folk kritiserer spillet, tror alle som spiller Pokemon Go kritiserer spillet og Niantic iblant, er mye å ta av der. ;) 

Det jeg irriterer meg mest over er hvor vanskelig det kan være å spille på landsbygda - og da tenker jeg ikke på raids og spawning av sjeldne pokemon, men det faktum at i området der jeg er nå er det absolutt INGEN pokemon (har prøvd med incense, kommer ingenting. Selv en Natu hadde blitt mottatt med applaus!), og man må gå en halv mil til nærmeste pokestop (og der er det 1 eneste pokestop). Usikker på hvor nærmeste gym er, men man må i hvertfall over en time med bil/båt. På slike steder har man rett og slett ikke mulighet til å spille. 
 

Anonymkode: b83b9...105

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Personangrep og mobbing, altså. Du tar ikke litt hardt i nå? Du ble beskrevet som sutrete og aggressiv grunnet måten du svarte andre brukere her inne. Og det er vel ingen som reagerer på at folk kritiserer spillet, tror alle som spiller Pokemon Go kritiserer spillet og Niantic iblant, er mye å ta av der. ;) 

Det jeg irriterer meg mest over er hvor vanskelig det kan være å spille på landsbygda - og da tenker jeg ikke på raids og spawning av sjeldne pokemon, men det faktum at i området der jeg er nå er det absolutt INGEN pokemon (har prøvd med incense, kommer ingenting. Selv en Natu hadde blitt mottatt med applaus!), og man må gå en halv mil til nærmeste pokestop (og der er det 1 eneste pokestop). Usikker på hvor nærmeste gym er, men man må i hvertfall over en time med bil/båt. På slike steder har man rett og slett ikke mulighet til å spille. 
 

Anonymkode: b83b9...105

Nei, jeg tar ikke hardt i. Men du er vel vant til å tråkke på andre, så ikke rart at du ikke ser det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Simbyxor skrev:

Ikke dårlig det, da, men da har du mye plass i sekken? 

Ja har jo selvfølgelig Max plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, padawan skrev:

Max plass er 1000, både Pokémons og items i sekken.

 

Hvorfor bruker dere Lucky egg når dere evolver? 

Items har en max på 1500.

Du får dobbel xp ved bruk av lucky egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Da har ting endret seg siden jeg leste meg opp på det. ;)  har per se plass til 750 items. Har tydeligvis litt lenger vei å gå før jeg har kommet til max.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare tett oppunder level 29, har plass til 450 items og mangler to gen 1 pokiser og utallige gen 2. Har aldri vært særlig lett å spille her og nå har jeg i tillegg trappet kraftig ned. Blir bare irritert av at spillet er så fullt av bugs og tull, at jeg ikke får nok km av å gå tur, og av at spillere i storby favoriseres så grundig. Hadde PoGo virkelig vært beregnet for å få folk til å gå rundt og oppdage verden rundt seg og jakte pokiser, hadde de giddet å plassere flere pokemon i øde områder, inkludert regionale, unown og av og til noen legendariske. Tenk så gøy og utfordrende om de plutselig hadde skrevet på siden sin at man i en viss periode kan fange en og annen legendarisk pokis uti skauen/på fjellet og på mer øde plasser? Dét hadde fått folk til å ta beina fatt og måtte jobbe for å få en legendarisk! :)

Men neida, alt skal foregå i storbyer. Vurderer hardt å svi opp rare candies så jeg får evolvet Porygon 2.0. Blir drittlei av å vente på nye candies som tar dobbelt så lang tid å få når km-telleren i spillet tuller så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Simbyxor skrev:

Pass deg, ellers blir du offer for personangrep og mobbing her inne! Må ikke kritisere spillet..

JA! Nå får det være nok! Pokemon go er et hedersspill som ingen spill kan måle seg med!

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Taperen skrev:

God morgen Simbyxor :)

Nå skal ikke jeg lire av meg noe så inn i helvete om spillet, jeg spiller det som det er, og koser meg, men jeg er ikke verre enn at jeg skjønner at folk kommer med kritikk av spillet, Finn et spill som ikke får kritikk...

Det som JEG synes de virkelig kunne gjort noe med i spillet er at en skal ha de SAMME mulighetene til å fange, gymme, raide osv, UAVHENGIG hvor en bor på denne kloden, kan det være så vanskelig for Niantic å implementere det, akurat nå så fanges det Unown og Kangashan like ofte i storbyene i Europa som jeg fanger Pidgeys og Natu her på landsbygda...rettferdig spill..??!!

Her i Skandinavia, og en del av de mindre landene er det kun hovedstadene som får dem, mens i de store landene i Europa er det flere byer iflg lista til Niantic.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her i Skandinavia, og en del av de mindre landene er det kun hovedstadene som får dem, mens i de store landene i Europa er det flere byer iflg lista til Niantic.

Anonymkode: 76f3f...12a

Ja jeg så den lista, lurer på hvorfor ikke de kan spawne over hele Europa, kan det være så jævlig vanskelig å få til....:fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Taperen skrev:

Ja jeg så den lista, lurer på hvorfor ikke de kan spawne over hele Europa, kan det være så jævlig vanskelig å få til....:fart2:

Ja, og "store byer" burde kanskje vurderes per land? Både Bergen, Trondheim, Stavanger og Trømsø anses jo som store byer her.

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

JA! Nå får det være nok! Pokemon go er et hedersspill som ingen spill kan måle seg med!

Anonymkode: 76f3f...12a

True, maaan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, padawan skrev:

Max plass er 1000, både Pokémons og items i sekken.

 

Hvorfor bruker dere Lucky egg når dere evolver? 

Ok! Uh, da har jeg max.. hmm.. må prioritere litt bedre. Søren, assa.. Kan jo nesten bare ha én av hvert kjønn? 

Hv anår gen. 3 og gen. 4 kommer? De må da utvide plassen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og "store byer" burde kanskje vurderes per land? Både Bergen, Trondheim, Stavanger og Trømsø anses jo som store byer her.

Anonymkode: 76f3f...12a

Tror du de vurderer utifra hvor mange som bor der? Det er jo et godt poeng at "stort" for Norge blir smått sammenlignet med USA. Oslo vs New York, liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Taperen skrev:

Items har en max på 1500.

Du får dobbel xp ved bruk av lucky egg.

Åhh... men pokemon er fortsatt 1000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...