Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Taperen skrev:

Så bra da :)

Sikker på at det ikke er e og u du har fanget, har forstått det slik at de slapp bokstavene som inneholdt "europe"

Heheh, jo, mente E og U. Aner ikke hvordan E ble til C! Er ikke helt med om dagen. 

Ja, artig det. Fått noe kult du, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Simbyxor skrev:

Heheh, jo, mente E og U. Aner ikke hvordan E ble til C! Er ikke helt med om dagen. 

Ja, artig det. Fått noe kult du, da?

Fort gjort å ta feil :P

Nei her er det ingenting nytt som dukker opp, så det er bare å samle til evolving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Taperen skrev:

Fort gjort å ta feil :P

Nei her er det ingenting nytt som dukker opp, så det er bare å samle til evolving :)

Synes ofte det kan være greit også, å "pirke litt" med det. Jeg har 1000 pokemons, noen ganger setter jeg meg ned og finner ut IV'en til ganske mange av dem. Det tar sin tid, men er på en måte litt tilfredsstillende! 

Håper det kommer et event oppi nord snart da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært en uke på Gran Canaria og fikk heldigvis denne 😀 Fanget bare en og den hadde lav cp, men var faktisk wonder. Brukte ananas og fikk 6 candy. Den var flere ganger ved pokestop i nærheten, men da kun en som dukket opp hos meg (ved bassengkanten). Syntes ikke jeg kunne be reisefølget om å bli med fordi jeg skulle fange pokemons akkurat 🤣

Screenshot_20170809-120147.png

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i Bærum (dvs. skralt med Kangaskhan) men måtte en kjapp tur over bygrensa tidligere i dag. Var ingen Kangaskhan i umiddelbar nærhet akkurat da (måtte kjøre et lite stykke og jeg var ikke sjåfør så det var ikke aktuelt) Sjekker kartet nå, og selvsagt er det en Kangaskhan akkurat der jeg var tidligere i dag. Bleh! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever dere å ikke få pokecoins når dere har holdt en gym? Fikk tilbake en pokemon i dag etter å ha holdt en gym i over to døgn,  og jeg fikk ingen coins :sur: 

Anonymkode: 80222...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplever dere å ikke få pokecoins når dere har holdt en gym? Fikk tilbake en pokemon i dag etter å ha holdt en gym i over to døgn,  og jeg fikk ingen coins :sur: 

Anonymkode: 80222...af3

Hm. Hadde du allerede fått 50 coins dette døgnet? 

Anonymkode: b83b9...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2017 den 12.06, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært en uke på Gran Canaria og fikk heldigvis denne 😀 Fanget bare en og den hadde lav cp, men var faktisk wonder. Brukte ananas og fikk 6 candy. Den var flere ganger ved pokestop i nærheten, men da kun en som dukket opp hos meg (ved bassengkanten). Syntes ikke jeg kunne be reisefølget om å bli med fordi jeg skulle fange pokemons akkurat 🤣

Screenshot_20170809-120147.png

Anonymkode: 2fb0a...e82

Jøss, bor du oppi nord-Norge eller? Jeg satt og sjekket pokedexen min i går og der sto det at jeg hadde "sett" Corsola. Jeg har ikke vært i utlandet så da må den ha vært i en gym jeg har svippet innom. Antakelig noen som har vært på ferie :)

Jeg ble så utålmodig og lei at jeg brukte opp fire rare candies til å få nok Porygon-candy, og så evolvet jeg til Porygon2 bare for å få én ny pokis i dexen. Desperat? Neida... :rolleyes:  :nigo:
Passer jo helt utmerket at nå når jeg er lei av spillet, så har Niantic vært så raus og opprettet et pokestop rett utenfor kontorvinduet mitt. Kanskje jeg lurer meg til å snurre litt innimellom øktene, eller hive ut en lure hvis jeg virkelig er i det lekne hjørnet :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille vaporeon ble kastet ut av gym. Jeg var så heldig og fikk 4 coins! Hihi. Er det noen oversikt over hvor mange coins den enkelte pokemonen har generert for deg i spillet? Det hadde vært interessant å sett hvilken pokemon som gjorde deg rikest! 

Så får vi se om det vanker noen kule i morgen. Får ikke spilt på en stund etter det, tror jeg, bortsett fra i noen småbyer. Ferie veit dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i Oslo i går, var der hele dagen, var 2 turer på Aker Brygge og Tjuvholmen og en tur i frogner parken. Fant bare 2 Kangaskhan og 2 Unknown. Så ble litt skuffet, og lav CP på Kangaskhan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får jeg min pokemon tilbake??? Den har vært i gymmen i 3 dager nå og jeg får ikke samlet noen mynter. :( Og det er noen som hele tiden gir den bær.

Anonymkode: 66e73...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får jeg min pokemon tilbake??? Den har vært i gymmen i 3 dager nå og jeg får ikke samlet noen mynter. :( Og det er noen som hele tiden gir den bær.

Anonymkode: 66e73...358

😂

Må vente til den blir slått ut 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, momo skrev:

Vi var i Oslo i går, var der hele dagen, var 2 turer på Aker Brygge og Tjuvholmen og en tur i frogner parken. Fant bare 2 Kangaskhan og 2 Unknown. Så ble litt skuffet, og lav CP på Kangaskhan.

Varierer veldig hvor de er. Så ikke like mange idag som tidligere i uka. Men fikk jo alle bokstavene da, så fornøyd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Simbyxor skrev:

Varierer veldig hvor de er. Så ikke like mange idag som tidligere i uka. Men fikk jo alle bokstavene da, så fornøyd 

Vurderer å dra en dag til, for vil gjerne ha en Kangaskhan med høyere CP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, momo skrev:

Vurderer å dra en dag til, for vil gjerne ha en Kangaskhan med høyere CP.

Hvor høy cp har den da? Jeg fokuserer mer på IV. Min Kangaskhan med høyest cp har litt over 2000, men bare IV på rundt 54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Simbyxor skrev:

Hvor høy cp har den da? Jeg fokuserer mer på IV. Min Kangaskhan med høyest cp har litt over 2000, men bare IV på rundt 54

Den har CP på 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...