Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Taperen skrev:

Joda, her fanges det mons i hælja åsså :)

Hehe ja, var en spøk.. jeg har ikke tid til det ;) uten at jeg skal utdype hvorfor.

Endret av Simbyxor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stemmer ikke at de bare spawner i helgene, jeg fanget Kanga og Unown både i går og i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mormont skrev:

Det stemmer ikke at de bare spawner i helgene, jeg fanget Kanga og Unown både i går og i dag :)

Bra for dere i Oslo da :)

Men har du fått med deg hvorfor Niantic bare kjører Kanga og Unown i storbyer, er det en spesiell grunn til at vi som bor i utkantstrøk, og da mener jeg også byer som Bergen og Trondheim....ikke får ta del i dette eventet...??!!

Endret av Taperen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Taperen skrev:

Bra for dere i Oslo da :)

Men har du fått med deg hvorfor Niantic bare kjører Kanga og Unown i storbyer, er det en spesiell grunn til at vi som bor i utkantstrøk, og da mener jeg også byer som Bergen og Trondheim....

Nei, aner ikke hvorfor de gjør det. Syns det er urettferdig for alle andre. Hadde blitt dritsur om det for eksempel bare var Bergen som fikk eventet :P syns event burde gjelde for alle, spillet blir jo ikke likt for alle når det blir sånn som det her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaaada.  2 unown, 2 kangashan.. et eller annet.. og ZAPDOS 😆! 

Var med på mitt første raid med mer enn bare meg og en annen.. var vel 14 stk? Jeg er fornøyd i hvert fall. Nå tar jeg bare det jeg kommer over. For har nådd målet. 

Zapdos er vel slik jeg har forstått det gult lag sin fugl? Sier meg fornøyd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Mormont skrev:

Nei, aner ikke hvorfor de gjør det. Syns det er urettferdig for alle andre. Hadde blitt dritsur om det for eksempel bare var Bergen som fikk eventet :P syns event burde gjelde for alle, spillet blir jo ikke likt for alle når det blir sånn som det her. 

Ja er helt enig med deg, merkelig fremgangsmåte av Niantic, har prøvd å tenkt ut en grunn til at de kjører på i storbyer, når de vet at folk spiller spillet i småbyer også, men jeg klarer ikke helt å finne ut av det....:fart2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Simbyxor skrev:

Åjaaada.  2 unown, 2 kangashan.. et eller annet.. og ZAPDOS 😆! 

Var med på mitt første raid med mer enn bare meg og en annen.. var vel 14 stk? Jeg er fornøyd i hvert fall. Nå tar jeg bare det jeg kommer over. For har nådd målet. 

Zapdos er vel slik jeg har forstått det gult lag sin fugl? Sier meg fornøyd

Grattis, tipper du er godt fornøyd med fangsten, tror jeg leverer inn skilsmisse papirene i dag og joiner deg i DRABANT byen Oslo...:link:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dumt at det ikke er likt overalt. Vi som bor i utkanten har da alr utfordringer med at det er færre pokestops og gymmer, færre raids og færre Pokémons. Nå skal vi ikke få være med på eventer heller? Synes det er veldig synd...

Anonymkode: 52655...82a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Taperen skrev:

Grattis, tipper du er godt fornøyd med fangsten, tror jeg leverer inn skilsmisse papirene i dag og joiner deg i DRABANT byen Oslo...:link:

Hehe.. gjør det. Jeg trenger heldigvis ikke å skille meg, kan bare få meg en pendlerhybel i Oslo😉

Hvis du skal til Oslo virka det som tjuvholmen var "the place to be" sammen med historisk museum! Fant unown der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig dumt at det ikke er likt overalt. Vi som bor i utkanten har da alr utfordringer med at det er færre pokestops og gymmer, færre raids og færre Pokémons. Nå skal vi ikke få være med på eventer heller? Synes det er veldig synd...

Anonymkode: 52655...82a

Er enig I det at det burde vært gjort litt annerledes. Kanskje noe lignende det @Taperen nevnte tidligere i tråden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Er det noe kart som fungerer nå? 

 

Pokehuntr/gymhuntr, kan du sjekke :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått endel forskjellige idag, av de som er "verdt å nevne", er:

Lickitung - IV på 91

Omanyte - IV på 91

Lugia - IV på 82

Zapdos - IV på 80

6 stk Kangaskhan (høyeste CP 2013, laveste 639. Søøøte!)

5 stk Unown (C og U???) 

 

:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sirah skrev:

Så de "nye" er bare å finne i storbyene? 😢

I Skandinavia - kun i hovedstadene. De andre større byene er glemt. I type Tyskland og Frankrike er de å finne i flere store byer da.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Taperen skrev:

God morgen hog, spiller du ennå?

Eller er du bare innom for å sjekke ståa:)

Hvis du har spilt deg igjennom siste dose med dobbelt XP så er du vel i 40 klubben nå...eller..??!!

Spiller til tider, men hovedsaklig på vei til og fra jobb. Er nok ikke I nærheten av 40 nei, er på 37 enda, så du har gått forbi meg :tommelsmil: 

Er også så asosial at jeg bare har tatt en- og tostjerners raid, mao. ingen legendaries :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, hog skrev:

Spiller til tider, men hovedsaklig på vei til og fra jobb. Er nok ikke I nærheten av 40 nei, er på 37 enda, så du har gått forbi meg :tommelsmil: 

Er også så asosial at jeg bare har tatt en- og tostjerners raid, mao. ingen legendaries :)

 

Javel, forstod det slik at du ikke var så giret lengre...

Da er vi nokså like når det kommer til raids, men tar ned ett og annet level 3 raid når jeg har med meg datteren min på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Simbyxor skrev:

Har fått endel forskjellige idag, av de som er "verdt å nevne", er:

Lickitung - IV på 91

Omanyte - IV på 91

Lugia - IV på 82

Zapdos - IV på 80

6 stk Kangaskhan (høyeste CP 2013, laveste 639. Søøøte!)

5 stk Unown (C og U???) 

 

:):):)

Så bra da :)

Sikker på at det ikke er e og u du har fanget, har forstått det slik at de slapp bokstavene som inneholdt "europe"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...