Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Gjest padawan

Har en Chansey jeg sliter me då få tatt. Den har bare 5300 CP. Vanligvis klarer jeg å ta de når de har opp til ~13000 i CP men denne klarer jeg ikke. Prøvd flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, padawan skrev:

Har en Chansey jeg sliter me då få tatt. Den har bare 5300 CP. Vanligvis klarer jeg å ta de når de har opp til ~13000 i CP men denne klarer jeg ikke. Prøvd flere ganger.

Hvilke pokemon er det du bruker for å ta Chansey? 

Anonymkode: 07af6...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Exeggcute overalt, så var deilig å få den oppgaven i boks :)

Og idag ble en Whismur jeg fanget til en Ditto 👌🏻

Så nå er det vell Cubone som blir den nye irritasjonen. 

Når jeg får 14 Candy til kan jeg endelig evolve gloom, men så blir Magikarp min nye buddy i evigheter, for mangler 115 Candy for å evolve den 😅

Det er bare å utfordre meg også til Battle (LilleCajo22)

Spørsmål til bildet: Betyr det at hvis man går med Feebas som buddy i 20 km så «tilsvarer» det 100 Candy, og man får evolvet til Milotic? 

61F6C097-C1D8-4503-A395-A4B169832434.png

Endret av Cajo22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Cajo22 skrev:

Spørsmål til bildet: Betyr det at hvis man går med Feebas som buddy i 20 km så «tilsvarer» det 100 Candy, og man får evolvet til Milotic? 

61F6C097-C1D8-4503-A395-A4B169832434.png

Nei, du må ha 100 candy og i tillegg gå 20 km med den som buddy.

Anonymkode: 24846...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du må ha 100 candy og i tillegg gå 20 km med den som buddy.

Anonymkode: 24846...a62

Aha, okay takk for svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.2.2019 den 23.11, Cajo22 skrev:

Nå er Exeggcute overalt, så var deilig å få den oppgaven i boks :)

Og idag ble en Whismur jeg fanget til en Ditto 👌🏻

Så nå er det vell Cubone som blir den nye irritasjonen. 

 

Cubone er litt pain in the ass ja. Jeg tok siste raidet i dag jeg trengte for å gå videre til 7/9 Let's go Meltan. Utvikle Drowzee og Scyther var easypeasy, men å fange Cubone blir verre... Jeg vet ikke om man fortsatt kan få oppgaven å bruke 5 razzberries for å fange pokemon (gir Cubone som belønning) eller om det fremdeles er mulig å få Cubone i 7km-egg.

Jeg stusset forresten litt på hvor lite CP'en øker når man utvikler en Scyther. Jeg hadde en Scyther på ca 1100 CP, og fikk en Scizor på ca 1200 CP... :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ardwinna skrev:

Cubone er litt pain in the ass ja. Jeg tok siste raidet i dag jeg trengte for å gå videre til 7/9 Let's go Meltan. Utvikle Drowzee og Scyther var easypeasy, men å fange Cubone blir verre... Jeg vet ikke om man fortsatt kan få oppgaven å bruke 5 razzberries for å fange pokemon (gir Cubone som belønning) eller om det fremdeles er mulig å få Cubone i 7km-egg.

Jeg stusset forresten litt på hvor lite CP'en øker når man utvikler en Scyther. Jeg hadde en Scyther på ca 1100 CP, og fikk en Scizor på ca 1200 CP... :(

 

Man burde få oppgaven 5 razzberries ut februar ihvertfall for å få Cubone. Jeg gjorde en tabbe der: Jeg hadde gjort alle oppgavene på 6/9, men skulle vente til dagen etter med å løse de inn. Hadde også den oppgaven klar, men tidlig på morgenen klarte jeg å løse inn oppgaven før jeg gikk over til 7/9. 🙈

Etterpå har jeg prøvd å få den oppgaven igjen, men har ikke dukket opp foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hanne67 skrev:

Man burde få oppgaven 5 razzberries ut februar ihvertfall for å få Cubone. Jeg gjorde en tabbe der: Jeg hadde gjort alle oppgavene på 6/9, men skulle vente til dagen etter med å løse de inn. Hadde også den oppgaven klar, men tidlig på morgenen klarte jeg å løse inn oppgaven før jeg gikk over til 7/9. 🙈

Etterpå har jeg prøvd å få den oppgaven igjen, men har ikke dukket opp foreløpig.

Jeg gjorde nesten det samme. Jeg hadde spart den til denne delen av Let's go Meltan, men var dum nok til å åpne den bare for å sjekke om det var den Cubone-belønninga. Jeg trodde jo det bare var å gå ut av catch mode igjen uten å fange Cubone, så kunne jeg gå inn senere å fange den. Men neida, da forsvant den. Utrolig irriterende.

Ser mørkt ut for å få den oppgaven...
Og nå er det plutselig Krabby og Wailmer som skal poppe opp overalt. Og kanskje en og annen Clamperl om man er griseheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomførte en «Make 5 Great curveball throws in a row» i dag, og fikk en Spinda. Den hadde riktignok hjerte i pannen, men syns jeg burde få noe kulere for den Field researchen, altså. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PecanPie skrev:

Gjennomførte en «Make 5 Great curveball throws in a row» i dag, og fikk en Spinda. Den hadde riktignok hjerte i pannen, men syns jeg burde få noe kulere for den Field researchen, altså. 

Det er kjent at det er Spinda som er på den Field researchen.

https://pokemongohub.net/post/event/pokemon-go-valentine-day-2019/

Dette er også i News feeden man får inne i spillet.

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kjent at det er Spinda som er på den Field researchen.

https://pokemongohub.net/post/event/pokemon-go-valentine-day-2019/

Dette er også i News feeden man får inne i spillet.

Anonymkode: 37a2c...87e

Jada. Men kjedelig likevel. Mye jobb for en.. Spinda. 🤷🏼‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
På 18.2.2019 den 13.43, AnonymBruker skrev:

Hvilke pokemon er det du bruker for å ta Chansey? 

Anonymkode: 07af6...d87

Jeg prøvde 3-4 ganger. Googlet det og tror jeg brukte en del fighting type Pokémon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man får Chansey etter å ha gjennomført: Catch 20 Luvdisc. Typisk at jeg skulle få den nå som jeg ikke har tid til å gjennomføre den. Imorgen er jo alle Luvdisc'ene borte!

Det positive idag er at jeg endelig fikk den som ga Cubone, så nå er den i boks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk fanget de tre siste Luvdiscene i dag, og fikk en Chansey. Men i går dukket det plutselig opp en Chansey in the wild, så det ble liksom litt antiklimaks når jeg hadde fanget den fra før. 😅

Det beste var imidlertid at det plutselig dukket opp en Schyter, og med dobbel candy + pinap berry ble det plutselig 12 mindre candy å samle inn! Pluss 6 rare candy fra field research som jeg fikk i dag. Bare 13 candy igjen før jeg kan evolve!

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mangler en ny venn for special research, noen frivillige? 😬 har endelig innsett at de fleste av mine IRL venner ikke spiller pokemon 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, isbjørnungen skrev:

Jeg mangler en ny venn for special research, noen frivillige? 😬 har endelig innsett at de fleste av mine IRL venner ikke spiller pokemon 😅

Jepp, bare legg meg til. :)
0481 5790 2858

Anonymkode: 0f960...294

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips til de som vil ha/trenger venner, ta en titt på reddit eller thesliphroad! Masse folk fra alle deler av verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mhmjadda skrev:

Et tips til de som vil ha/trenger venner, ta en titt på reddit eller thesliphroad! Masse folk fra alle deler av verden :)

Ja, og her også: https://pokemongo.gamepress.gg/trainer-codes-list#page-1

De jeg har fått fra utlandet har vært dårlige på å åpne/sende gaver. Virker som jeg ikke er helt prioritert...

Gøy å få egg fra utlandet da, men det har jeg også fått fra norske venner som har vært på ferie utenlands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det krasjet fort i dag. 30 min inn, deretter kun feilmeldinger. Tenker det må bli en ny event. 

Fikk 4 shinyer da ;)

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...