Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Kjæresten spiller Pokémon Go, jeg har både spilt kortspillet online og de fleste spillene helt fra GameBoy-dagene. Har heldigvis kule venner som synes det er kjempegøy, vi snakket nylig om å spille samtidig og holde hverandre oppdatert på fremgang osv. Og vi er i 30-åra, ganske nerdete alle sammen, men mange blir likevel overrasket når de lærer at jeg spiller både Pokémon og andre spill. 

Anonymkode: d28e8...105

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow - jeg møtte på en wild Moltres i går, mens jeg hadde på den nye incense'en. Den stakk av da, så jeg fikk ikke fanget den 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (4 minutter siden):

Wow - jeg møtte på en wild Moltres i går, mens jeg hadde på den nye incense'en. Den stakk av da, så jeg fikk ikke fanget den 🙂

Jeg også. Og den stakk i en røyksky. Leste nettopp inne på Niantic at catch-raten er 0,3. Altså nesten umulig å fange. Latterlig egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/29/2022 at 7:30 PM, Hannah80 said:

Jeg også. Og den stakk i en røyksky. Leste nettopp inne på Niantic at catch-raten er 0,3. Altså nesten umulig å fange. Latterlig egentlig. 

Jeg møtte også på en Moltres som stakk av. Men det var ikke en vanlig Moltres så jeg trodde først det var Yveltal pga. fargene.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiller Pokemon Go. Vi begynte fo to år siden, i Covid-tider, og da var det pga vår da andreklassing. Men, han mistet interessen fort og det er vi foreldrene, begge i 40-årene, som er fortsatt hektet. Tar raid, fanger pokemon, tar gymer,  😅 Jeg ser av og til at folk ser rart på meg da jeg sier at jeg spiller Pokemon, men, jeg kjenner også folk som fant seg mye verre hobbier i korona-tider, som de som ble fanget i konspirasjonsteorier og ble vaksinemotstandere.  Det er også en hobby som vi har tilfelles. Og det er fin tidsfordriv. Ser ingenting negativt med det. 😅

okey, ser noe negativt. Den ene ungen min sa engang "mamma spiller alltid pokemon". Så jeg burde kanskje kutte litt ned.

Anonymkode: 9e778...849

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her som har fått galarian Growlithe eller Sneasel fra 7 km egg? Jeg har gått og gått og klekket 8 egg, men har bare fått Voltorb og Qwilfish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 17.39):

Hvis du er voksen som spiller Pokemon, spiller du i smug eller forteller åpent at du spiller?

Anonymkode: a4467...d75

Smug 🙈 Men vennene mine vet det. Randoms jeg går forbi, så vinkler jeg tlf litt vekk, for at de ikke skal se at det er pokemon jeg spiller 😂 

Krangler med noen naboer om gymmen vi begge rekker fra hjemmene våres, jeg aner ikke hvem de er, men orker ikke diskutere med dem på gata heller 😂 bor så mange snålinger her

Anonymkode: 382ed...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen her som har fått galarian Growlithe eller Sneasel fra 7 km egg? Jeg har gått og gått og klekket 8 egg, men har bare fått Voltorb og Qwilfish.

Jeg mangler Hisuian Growlithe. Har et par egg til å klekke, så jeg håper jeg får den 😄

Anonymkode: 67258...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg mangler Hisuian Growlithe. Har et par egg til å klekke, så jeg håper jeg får den 😄

Jeg har to egg i incubators nå så får krysse fingre og tær for at jeg får en av hver. Men jeg tviler😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Smug 🙈 Men vennene mine vet det. Randoms jeg går forbi, så vinkler jeg tlf litt vekk, for at de ikke skal se at det er pokemon jeg spiller 😂 

Krangler med noen naboer om gymmen vi begge rekker fra hjemmene våres, jeg aner ikke hvem de er, men orker ikke diskutere med dem på gata heller 😂 bor så mange snålinger her

Jeg har også naboer som spiller pokemon, og vi begge rekker gymmen hjemmefra. Jeg vet ikke hvem det er, men vi har da inngått en taus avtale om å ta gymmen annenhver dag. Man kan nemlig kun tjene 50 coins per dag uansett hvor mange gym du har, og det tar vel i overkant åtte timer for å få full pott. 

Anonymkode: 860fd...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har også naboer som spiller pokemon, og vi begge rekker gymmen hjemmefra. Jeg vet ikke hvem det er, men vi har da inngått en taus avtale om å ta gymmen annenhver dag. Man kan nemlig kun tjene 50 coins per dag uansett hvor mange gym du har, og det tar vel i overkant åtte timer for å få full pott. 

Dette høres ut som en god deal. Ingenting er verre enn folk som gjør seg vanskelige og skal ha gymmen lengst mulig uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

hvis dere er bare 2 forskjellige teams/ 2 farger, så bedre avtale ville vært å bytte gym hver dag. For ja, det er 8 timer 20 min man må stå for å få 50 coins, og noe mer får man ikke, så sånn sett ikke vits å stå en hel dag. :) 

vi har tilsvarende greia i vår nabolag, men vi kjenner til hverandre, og har felles raidgruppa også 😄

Anonymkode: b4434...f02

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 hours ago, AnonymBruker said:

tror du var litt uheldig. Jeg har fått begge, og vi er 4 i familien som spiller, og alle rakk å få begge typer før disse 7 km eggene forsvant. Her er mine siste "hatched" men jeg har sikkert slettet også noen.

image.thumb.png.70c28691514f9f1b5620c2c58b30b22a.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Update: Har fått en 100% Growlithe 😃 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger venner! Legg gjerne til meg: 

8386 4218 7150

Anonymkode: 9d889...563

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

hvis dere er bare 2 forskjellige teams/ 2 farger, så bedre avtale ville vært å bytte gym hver dag. For ja, det er 8 timer 20 min man må stå for å få 50 coins, og noe mer får man ikke, så sånn sett ikke vits å stå en hel dag. :) 

vi har tilsvarende greia i vår nabolag, men vi kjenner til hverandre, og har felles raidgruppa også 😄

Det er helt sant, jeg mente å skrive annenhver gang 😄 altså at vi lar den andre stå lenge nok til full pott før vi tar over. 

Fint å kjenne til hverandre. Vi er fire spillere i husstanden som spiller sammen, men hadde vært fint med flere. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/2/2022 at 7:22 PM, AnonymBruker said:

Hvordan holder dere oversikt over hva man får i 7 km egg? Jeg slutta å motta dem for veldig lenge siden, etter jeg hadde fått min Alolan Diglett nummer 100 🥴

Anonymkode: 465dd...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (På 29.7.2022 den 19.23):

Hannah80 skrev (På 29.7.2022 den 19.30):

AnonymBruker skrev (På 1.8.2022 den 23.58):

Jeg møtte også på en Moltres som stakk av. Men det var ikke en vanlig Moltres så jeg trodde først det var Yveltal pga. fargene.

Jeg klarte å fange en galarian moltres! 😁 

Screenshot_20220805-220220_Pokmon GO.jpg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Supera said:

Jeg klarte å fange en galarian moltres! 😁 

Screenshot_20220805-220220_Pokmon GO.jpg

Du er veldig heldig😃

base catch rate of 0.3% and a flee rate of 90%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...