Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

3 hours ago, Pakkenellik said:

Jeg klarer aldri å bli klok på innlogging til ungene og trenger hjelp... 

Nå er yngstemann logget inn med egen bruker på en gammel telefon. Har akkurat oppdater og Pokemon GO vil ikke åpne seg. Har prøvd det meste jeg finner av løsninger på nett bortsett fra å avinstallere... FOR jeg aner ikke hvordan jeg skal logge ham inn igjen. 

Når jeg åpner i Niantic Kids kommer det opp 2 brukere som er begge ungene mine, men ingen av dem er den kontoen han faktisk bruker. Jeg lurer egentlig på flere ting her:

1. Må jeg logge inn på nytt om jeg avinstallerer og installerer igjen? 

2. Hvordan skal jeg få logget på brukeren hans når jeg ikke husker passord og brukeren ikke kommer opp i Niantic Kids? 

Eneste jeg kan svare på er at du må logge inn på nytt hvis du avinstallerer og installerer igjen.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pakkenellik skrev (4 timer siden):

Nå er yngstemann logget inn med egen bruker på en gammel telefon. Har akkurat oppdater og Pokemon GO vil ikke åpne seg. Har prøvd det meste jeg finner av løsninger på nett bortsett fra å avinstallere... FOR jeg aner ikke hvordan jeg skal logge ham inn igjen. 

Når jeg åpner i Niantic Kids kommer det opp 2 brukere som er begge ungene mine, men ingen av dem er den kontoen han faktisk bruker. Jeg lurer egentlig på flere ting her:

2. Hvordan skal jeg få logget på brukeren hans når jeg ikke husker passord og brukeren ikke kommer opp i Niantic Kids? 

Kan være at telefonen er for gammel, klarer du å starte spillet?

Har dere lagret dere med mail eller telefon?

Håper dere ikke har mistet kontoen. 😮 

Anonymkode: 635f1...cf9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Pakkenellik said:

Har du epost og brukernavn som du ikke kommer inn på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakkenellik skrev (4 timer siden):

Det du først må sjekke er om telefonen og operativsystem oppfyller kravene til å kjøre pokemon go.

De har oppdatert dette nylig. Vet for iPhone kreves det nå minimum iPhone 6s og ios 14.

https://niantic.helpshift.com/hc/en/6-pokemon-go/faq/92-supported-devices/

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du epost og brukernavn som du ikke kommer inn på?

Jeg har min epost knyttet til hans konto. Jeg får varsler der når han får nye venner. Men når jeg går inn på Niantic Kids med den eposten, får jeg opp 2 andre barnekontoer (ikke den han bruker). 

Kan jeg logge ham inn med min epost og det brukernavnet han bruker? 

Kjipt å måtte lage nye kontoer hver gang mor ikke klarer å logge han inn.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du først må sjekke er om telefonen og operativsystem oppfyller kravene til å kjøre pokemon go.

De har oppdatert dette nylig. Vet for iPhone kreves det nå minimum iPhone 6s og ios 14.

https://niantic.helpshift.com/hc/en/6-pokemon-go/faq/92-supported-devices/

Anonymkode: d1dd2...f2a

Vi spilte på telefonen frem til i går. Når vi vekslet mellom mobildata og Wifi sto det kun retry. Da oppdaterte vi, og etter det vil den ikke åpne seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Eneste jeg kan svare på er at du må logge inn på nytt hvis du avinstallerer og installerer igjen.

Takk. Da skal vi i alle fall ikke gjøre det enda. Jeg vil helst finne ut hva som trengs for at jeg kan logge på igjen før jeg avinstallerer/reinstallerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg meg gjerne til

7136 7109 0203

Anonymkode: f4082...b9b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 8.34):

Legg meg gjerne til

7136 7109 0203

Anonymkode: f4082...b9b

Venneforespørsel sendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Zapdos høyere shiny-rate? Har fått to på rad nå. Det er en kjedelig shiny da fordi den er jo nesten helt lik den originale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/13/2022 at 6:29 PM, Supera said:

Har Zapdos høyere shiny-rate? Har fått to på rad nå. Det er en kjedelig shiny da fordi den er jo nesten helt lik den originale.

Du har nok hatt flaks. Jeg tok 6 Zapdos raids, ingen shiny og alle var 2*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør jeg noe feil, siden jeg ikke finner team rocket bossen?

Setter på super rocket radar, og han er jo aldri noen steder 🙈 Funnet ut at han bare kan dukke opp på dagtid. Men når jeg søker etter han, så kommer team lederen min å sier at jeg må prøve på en ny lokasjon eller senere. Så da gjør jeg det, men samme melding dukker opp. 

I går trodde jeg at jeg ENDELIG fant han, men da dukket bare en grunt opp og sa noe alla «tror du det er så lett?? Haha lurte deg!» 😛 Bekjempet grunten og tenkte at det var sikkert steg 1 også skulle bossen dukke opp på neste. Men neida, bare grunt 3 ganger, så kom den sabla irriterende beskjeden opp igjen om ny lokasjon eller tid 😑

Jeg har lett etter den bossen nå i 1 mnd 😂 Hva gjør jeg feil??

Anonymkode: 382ed...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør jeg noe feil, siden jeg ikke finner team rocket bossen?

Setter på super rocket radar, og han er jo aldri noen steder 🙈 Funnet ut at han bare kan dukke opp på dagtid. Men når jeg søker etter han, så kommer team lederen min å sier at jeg må prøve på en ny lokasjon eller senere. Så da gjør jeg det, men samme melding dukker opp. 

I går trodde jeg at jeg ENDELIG fant han, men da dukket bare en grunt opp og sa noe alla «tror du det er så lett?? Haha lurte deg!» 😛 Bekjempet grunten og tenkte at det var sikkert steg 1 også skulle bossen dukke opp på neste. Men neida, bare grunt 3 ganger, så kom den sabla irriterende beskjeden opp igjen om ny lokasjon eller tid 😑

Jeg har lett etter den bossen nå i 1 mnd 😂 Hva gjør jeg feil??

Merkelig, hvor mye er du på spillet da, egentlig? Jeg får han opp innen rimelig kort tid etter at jeg har satt på radaren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teatrica skrev (28 minutter siden):

Merkelig, hvor mye er du på spillet da, egentlig? Jeg får han opp innen rimelig kort tid etter at jeg har satt på radaren...

Kanskje jeg er uheldig 😕 er nok ute å går totalt 2 timer hver dag. Men jeg har ikke på super rocket radaren konstant da, for nå har jeg bare 2 stk igjen 😅 Vet ikke helt hvor lenge en super radar varer… Men når jeg prøver så prøver jeg i 20 min og går rundt. Har også kjørt til andre steder for å gå på et nytt sted, typ 10 min unna med bil… 

Er så rart, for sist gang jeg skulle finne han (flere år siden), så fant jeg han med en gang 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kanskje jeg er uheldig 😕 er nok ute å går totalt 2 timer hver dag. Men jeg har ikke på super rocket radaren konstant da, for nå har jeg bare 2 stk igjen 😅 Vet ikke helt hvor lenge en super radar varer… Men når jeg prøver så prøver jeg i 20 min og går rundt. Har også kjørt til andre steder for å gå på et nytt sted, typ 10 min unna med bil… 

Er så rart, for sist gang jeg skulle finne han (flere år siden), så fant jeg han med en gang 🤷🏼‍♀️

Super Radar'en, den med svarte kanter fungerer helt til å du slått Giovanni - det er jo to forskjellige, en til lederne og en til Giovanni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (3 minutter siden):

Super Radar'en, den med svarte kanter fungerer helt til å du slått Giovanni - det er jo to forskjellige, en til lederne og en til Giovanni.

Ååja! Trodde super radaren gikk på tid jeg, slik som lucky egg og Incense… men når du sier det, om den hadde gått på tid, så hadde det jo stått tiden på den, slik som med lucky egg 😂 Vet ikke hvorfor jeg trodde det gikk på tid… 

Da skal jeg ha den på hele tiden, det må jo øke sjansene mine på å møte på Giovanni 😄

takk! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ååja! Trodde super radaren gikk på tid jeg, slik som lucky egg og Incense… men når du sier det, om den hadde gått på tid, så hadde det jo stått tiden på den, slik som med lucky egg 😂 Vet ikke hvorfor jeg trodde det gikk på tid… 

Da skal jeg ha den på hele tiden, det må jo øke sjansene mine på å møte på Giovanni 😄

takk! 😊

Ha den på så er det bare å vente til neste ballong kommer. Hvis du har rocket radar så er det alltid en leader, hvis du har super radar så er det alltid Giovanni.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Fikk tatt de siste super effective charged attaches i dag så endelig kommet meg over til lvl 43. Hadde for sikkerhets skyld over 11 millioner XP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nybegynnerspørsmål: Er det bare å bytte bort pokemoner med 0 og 1 stjerner, uansett hvilken pokemon det er? Vil de aldri få flere stjerner, uansett hvor mye de blir oppgradert? Det er jo blandt annet mange pokemoner jeg aldri har sett etter jeg fanget dem, så de føles litt "eksotiske" for min del 😄

Jeg er ganske høyt i level egentlig, men det er et mysterium ettersom jeg ikke følger med på sånne basic ting som stjerner 🙈

Jeg lurer også på dette med gotcha evolve; vil den i tillegg til å fange pokemons og spinne pokestops registrere om jeg går, så den klekker egg og får inn godteri fra buddyen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...