Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De med nisselue kan evolves i denne runden. Varierer pp event, men de kan utvikles 😀

Anonymkode: ed8ff...d17

Ja visst kan de det😁 Så feil. Har en annen pika i 100, med en hatt, som ikke kan evolves. Lurer på hvorfor det er lagt opp slik, at kun enkelte kan evolves? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får forresten nesten aldri 4* ute in the wild. Kan gå mange måneder mellom hver gang. Så jeg besvimte nesten da jeg oppdaget at jeg hadde fått to på èn dag😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysteh skrev (7 minutter siden):

Noen som vil legge med til som venn? Har for få til å få fullført Holiday eventet 😭 9409 6277 0662

La deg til.

Anonymkode: 4164e...7b1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah80 skrev (På 27.12.2021 den 22.58):

Tra la la, fikk hele to Pika'er i dag i 100% iv. Synd den ikke kan evolves. 

IMG_20211227_235507.jpg

Wow! Snakk om flaks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det blir vel oppgaver med bytting mellom Gold og Silver under GO Tour: Johto. Noen i Oslo/Lillestrøm området som skal spille og kan bytte under eventen? Forhåpentligvis øker de trade distance til 40 km som de gjorde i fjor. Send meg PM hvis noen kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (På 8.1.2022 den 23.58):

Det blir vel oppgaver med bytting mellom Gold og Silver under GO Tour: Johto. Noen i Oslo/Lillestrøm området som skal spille og kan bytte under eventen? Forhåpentligvis øker de trade distance til 40 km som de gjorde i fjor. Send meg PM hvis noen kan. 

Det har laget meg en konto nr 2. Man trenger bare å være level 10 for å bytte, og det går jo fort. Og så logget jeg bare inn konto nr 2 på en annen tlf og byttet med meg selv. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1990 1679 3349

Kan noen legge til meg. Mangler en venn🙈

Anonymkode: 832e6...a54

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

1990 1679 3349

Har lagt deg til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

1990 1679 3349

Lagt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/10/2022 at 7:37 PM, Supera said:

Det har laget meg en konto nr 2. Man trenger bare å være level 10 for å bytte, og det går jo fort. Og så logget jeg bare inn konto nr 2 på en annen tlf og byttet med meg selv. :) 

Har en konto nr 2, men er da avhengig av at jeg har de pokemon man må bytte til seg på den kontoen da. Lista har vel ikke blitt sluppet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mysteh skrev (På 28.12.2021 den 17.21):

Noen som vil legge med til som venn? Har for få til å få fullført Holiday eventet 😭 9409 6277 0662

Sendte en forespørsel 

mustapippuri skrev (På 12.1.2022 den 15.06):

Har lagt deg til.

Sendte en forespørsel 😊

Anonymkode: 66a00...eae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (1 time siden):

Har en konto nr 2, men er da avhengig av at jeg har de pokemon man må bytte til seg på den kontoen da. Lista har vel ikke blitt sluppet enda.

Det er vel som regel pokemons som er vanlige å finne når eventet finner sted. Så da spiller man bare litt med konto nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 1/13/2022 at 10:38 PM, Supera said:

Det er vel som regel pokemons som er vanlige å finne når eventet finner sted. Så da spiller man bare litt med konto nr 2.

Jeg vet ikke hvordan det var i fjor. Aner ikke om alle eller ingen av de man må bytte dukker opp hvis man ikke har billett. Og jeg har ikke lyst til å kjøpe to billetter. Jeg bruker bare konto nr 2 til bytting. Jeg brukte den i jula for en oppgave, men da hadde det sikkert gått et halvt år siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (På 13.1.2022 den 20.46):

Du må kjøpe billetten på begge kontoene.

I hvert fall var det nødvendig forrige gang de arrangerte Tour. 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...