Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er en rosa variant av Shellos som er belønning på den «7 nice throws in a row». 

Vet dere om trikset.. Gå inn på fange pokemon-skjermbilde, slå på flymodus, kaste ball. Hvis den ikke er nice, kverke appen. Slå av flymodus, starte appen igjen, og prøve igjen. Hjelp for de med prestasjonsangst.. 

Anonymkode: b4434...f02

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
mustapippuri skrev (10 timer siden):

Her kan du se hva belønningen er https://www.eurogamer.net/articles/pokemon-go-ultra-unlock-2021-space-research-quest-task-field-research-8004#section-1 Shellos dukker forresten opp på spotlight hour nå i august. Spotlight hour er hver tirsdag fra 18-19, og det er en ny Pokemon i fokus hver gang 🙂

Hver tirsdag denne mnd, eller hver tirsdag alltid? 😳

Anonymkode: 382ed...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er en rosa variant av Shellos som er belønning på den «7 nice throws in a row». 

Vet dere om trikset.. Gå inn på fange pokemon-skjermbilde, slå på flymodus, kaste ball. Hvis den ikke er nice, kverke appen. Slå av flymodus, starte appen igjen, og prøve igjen. Hjelp for de med prestasjonsangst.. 

Okei dette skal jeg prøve!! Når slår jeg på flymodus for å få det registrert om jeg klarer det? Rett etter jeg har klart det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Okei dette skal jeg prøve!! Når slår jeg på flymodus for å få det registrert om jeg klarer det? Rett etter jeg har klart det?

Fant det ut 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

:ler: Skal prøves i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/6/2021 at 4:25 PM, Teatrica said:

"Make 7 nice curveball throws in a row" - jeg er jo elendig på å kaste curveballs 😂

Hvis du eller andre synes disse er vanskelige så vent til pokemonen "slår mot deg" eller "angriper" eller hva enn man kan kalle det. I det ringen kommer tilbake så er den nesten alltid på "Great" nivå så lenge du ikke har kastet en ball først. Så hvis du er tålmodig og venter til den "angriper" eller hva men skal kalle det og kaster slik at ballen treffer ca. i midten rett etter at ringen kommer tilbake så vil du som oftest få et great throw. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Lite tips til dere som sliter med curveball throw in a row-oppgaven: bruk nanab berries! Det gjør at pokémonen ikke beveger på seg. Gå for store pokémons, og kast ballen når ringen er som størst. 

Anonymkode: dc397...535

De kan glede seg til oppgaven hvor man må kaste 999 excellent throws for å komme videre i level😝😁

Anonymkode: 07af6...d87

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker said:

De kan glede seg til oppgaven hvor man må kaste 999 excellent throws for å komme videre i level😝😁

Er det seriøst en oppgave? Jeg får ganske ofte til excellent throws, men 999 stk? Fy faen

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det seriøst en oppgave? Jeg får ganske ofte til excellent throws, men 999 stk? Fy faen

Anonymkode: 0ed30...6d4

Hehe, ja. Det er en av oppgavene for å komme i level 50. Men man skal også tjene 30 millioner xp for å komme dit. Så vi har veldig god tid på oss til å kaste excellent 😝😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (9 timer siden):

Hvis du eller andre synes disse er vanskelige så vent til pokemonen "slår mot deg" eller "angriper" eller hva enn man kan kalle det. I det ringen kommer tilbake så er den nesten alltid på "Great" nivå så lenge du ikke har kastet en ball først. Så hvis du er tålmodig og venter til den "angriper" eller hva men skal kalle det og kaster slik at ballen treffer ca. i midten rett etter at ringen kommer tilbake så vil du som oftest få et great throw. 

Takk for tips 😃

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bare jeg slipper å måtte ta de på rad så synes jeg egentlig det er litt morsomt 🙂
Og man ha jo tid til det mellom level 49 og 50 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

På rad?? 😨😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvilket egg er egentlig lurest å super incubate? Sett på YouTube videoer og de mener det er best å bare få vekk 2 km eggene.... men i det store og hele, ifht å få vekk mest mulig km totalt, så gir det mest mening for meg å super incubate 7 km eggene? Da går ca 2 km vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På rad?? 😨😨

Nei, det er nok bare totalt 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva betyr dette raid boss egget?  Altså det merket, istedenfor at det står hvor sterk bossen 

3BEE9687-661F-47F3-90D2-EAB09326CFA5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva betyr dette raid boss egget?  Altså det merket, istedenfor at det står hvor sterk bossen 

3BEE9687-661F-47F3-90D2-EAB09326CFA5.jpeg

Da er det et Mega raid. Da kan du vinne sånne som du trenger for å mega evolve https://niantic.helpshift.com/a/pokemon-go/?p=web&l=en&s=top-articles&f=mega-evolving-your-pokemon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilket egg er egentlig lurest å super incubate? Sett på YouTube videoer og de mener det er best å bare få vekk 2 km eggene.... men i det store og hele, ifht å få vekk mest mulig km totalt, så gir det mest mening for meg å super incubate 7 km eggene? Da går ca 2 km vekk

Jeg bruker de bare på 10 og 12 km egg.

Om jeg har de da, ikke spesielt interessert i å betale for ekstra klekkere mer - er stort sett ikke noe særlig verdifullt i eggene uansett.

Noen YouTube’ere bruker mye penger på å kjøpe klekkere, da kan nok strategien være annerledes.

Bruker du gratis-klekkeren på 2 km egg, så får du jo unna 2-3 stykker på samme distansen som du klekker ett 10 km egg i super-klekker. Så personlig synes jeg det er sløsing å bruke super-klekkere på 2 km egg.

Men det spørs jo hvor mye penger/coins en er villig til å bruke.

Anonymkode: d1dd2...f2a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har mange spørsmål og her kommer et til 😂

Inne på battle, når jeg er i kamp, så er det noen motstandere som kan ta 2 charched attack på rad. Rett etter hverandre!! Hvordan får de til dette? Er det noen spesielle pokemon som får til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...