AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #11781 Del Skrevet 6. oktober 2020 Hvordan er det mulig man skal klare å catche 30 fire-types når det ikke er noen som spawner? (Investigate mysterious energy 2/3) Jeg mangler fremdeles en exeggcute etter Lets go Meltan eventen🙄 Anonymkode: a3136...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #11782 Del Skrevet 6. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det mulig man skal klare å catche 30 fire-types når det ikke er noen som spawner? (Investigate mysterious energy 2/3) Jeg mangler fremdeles en exeggcute etter Lets go Meltan eventen🙄 Anonymkode: a3136...3d5 Sykt irriterende. Mistenker at de forsøker å få oss til å kjøpe remote pass for å fange Moltres, i og med at den er typ den eneste Fire-typen tilgjengelig nå 🙄 Anonymkode: 9301b...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #11783 Del Skrevet 6. oktober 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sykt irriterende. Mistenker at de forsøker å få oss til å kjøpe remote pass for å fange Moltres, i og med at den er typ den eneste Fire-typen tilgjengelig nå 🙄 Anonymkode: 9301b...d5a Samme tenkte jeg. Synes Niantic begynner å bli veldig grådig. Synd, skulle tro spiler hadde tjent inn en formue nå. Anonymkode: a3136...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #11784 Del Skrevet 6. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det mulig man skal klare å catche 30 fire-types når det ikke er noen som spawner? (Investigate mysterious energy 2/3) Jeg mangler fremdeles en exeggcute etter Lets go Meltan eventen🙄 Anonymkode: a3136...3d5 Jeg har fått gjennom moltres, houndoom og charizard raids. Har også funnet noen chimchar «in the wild» Anonymkode: b9c49...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #11785 Del Skrevet 6. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått gjennom moltres, houndoom og charizard raids. Har også funnet noen chimchar «in the wild» Anonymkode: b9c49...191 Joda, men da må man t 30 raids og det koster en del. Ikke hatt noen chimchar spawn her i hvertfall.. Anonymkode: a3136...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 7. oktober 2020 #11786 Del Skrevet 7. oktober 2020 (endret) On 10/6/2020 at 7:17 PM, AnonymBruker said: Hvordan er det mulig man skal klare å catche 30 fire-types når det ikke er noen som spawner? (Investigate mysterious energy 2/3) Jeg mangler fremdeles en exeggcute etter Lets go Meltan eventen🙄 Anonymkode: a3136...3d5 Det tar visst litt tid det der, jeg er fremdeles bare på 15/30 selv. Dukker opp en i ny og ne, men det er vel litt av sjarmen også kanskje ;D Endret 7. oktober 2020 av Jaybird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 7. oktober 2020 #11787 Del Skrevet 7. oktober 2020 55 minutter siden, Jaybird skrev: Det tar visst litt tid det der, jeg er fremedeles bare på 15/30 selv. Dukker opp en i ny og ne, men det er vel litt av sjarmen også kanskje ;D Om et døgn begynner jo et nytt event. Da kommer Vulpix i shiny, og den spawner overalt. Den er jo fire:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 7. oktober 2020 #11788 Del Skrevet 7. oktober 2020 Noen som fullførte den timed research som var i helga? Fikk man noe bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 7. oktober 2020 #11789 Del Skrevet 7. oktober 2020 Har dere fått noen shiny på dette eventet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 7. oktober 2020 #11790 Del Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, daemi skrev: Noen som fullførte den timed research som var i helga? Fikk man noe bra? Var bare noe tull. Vant et luckyegg og inkubator. Ikke verdt jobben;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 7. oktober 2020 #11791 Del Skrevet 7. oktober 2020 Just now, Hannah80 said: Var bare noe tull. Vant et luckyegg og inkubator. Ikke verdt jobben;) Haha bra jeg ikke gikk gadd å gå ut i sprutregnet for å klekke egg da. Har fått en shiny mr. mime og kricketot den siste uka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 7. oktober 2020 #11792 Del Skrevet 7. oktober 2020 5 minutter siden, daemi said: Noen som fullførte den timed research som var i helga? Fikk man noe bra? Var relativt fort gjort, men om du ikke gjort det gikk du ikke glipp av stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 7. oktober 2020 #11793 Del Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, daemi skrev: Haha bra jeg ikke gikk gadd å gå ut i sprutregnet for å klekke egg da. Har fått en shiny mr. mime og kricketot den siste uka. Ååh, Mr. Mime er den mest creepy pokemonen. Men jeg jublet da jeg fikk den i shiny 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #11794 Del Skrevet 8. oktober 2020 På 3.10.2020 den 23.15, Jaybird skrev: Det står også forklart litt tidligere i tråden her - men kort sagt, det baserer seg på å treffe midt i sirkelen - desto mindre den er, desto bedre "throw". Nice om du treffer innenfor med stor sirkel, great med mindre sirkel, og excellent med liten sirkel. Takk. Jeg har gullfiskhukommelse så kan hende jeg har lest det uten å huske det nå. Men, jeg har jo sett at jeg får great ved å treffe "magen" på pokemons, og jeg får jo great throws stadig vekk, det er bare det at jeg aldri får tre på rad. Selv om jeg vet hvordan jeg skal få det, så har jeg ikke god nok kontroll på fingeren så jeg får til likt hver gang. Anonymkode: 7c8e9...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 8. oktober 2020 #11795 Del Skrevet 8. oktober 2020 Uff, jeg er så treig med de Special Research-greiene. Jeg står fast på Loomin in the Shadows, er det noen som kan explain like I'm five hva jeg skal gjøre? Oppgaven er "Win 3 Great League Trainer Battles against another Trainer". Nå har jeg ikke helt skjønt hvor jeg skal battle, er det mot en venn, eller der det står "Battle"? (Jeg har forresten aldri forstått hva som er forskjellen der...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #11796 Del Skrevet 9. oktober 2020 12 timer siden, Luka_S skrev: Uff, jeg er så treig med de Special Research-greiene. Jeg står fast på Loomin in the Shadows, er det noen som kan explain like I'm five hva jeg skal gjøre? Oppgaven er "Win 3 Great League Trainer Battles against another Trainer". Nå har jeg ikke helt skjønt hvor jeg skal battle, er det mot en venn, eller der det står "Battle"? (Jeg har forresten aldri forstått hva som er forskjellen der...) Du kan trykke deg inn der du trykker "Battle" og velge hva slags battle du vil ha. Da velger du great league 😀 Anonymkode: a3136...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 9. oktober 2020 #11797 Del Skrevet 9. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan trykke deg inn der du trykker "Battle" og velge hva slags battle du vil ha. Da velger du great league 😀 Anonymkode: a3136...3d5 Nice, takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #11798 Del Skrevet 9. oktober 2020 På 7.10.2020 den 23.09, Hannah80 skrev: Om et døgn begynner jo et nytt event. Da kommer Vulpix i shiny, og den spawner overalt. Den er jo fire:) Hva skjedde med Vulpix? Dukka opp tre stk litt over kl 18 her, så ble de bare borte. Kjørte på med en intense, men den funker jo rævva! Såvidt deg spawner noe i løpet av en time. Før dukka det opp mye, nå nesten ingenting 🙄 Anonymkode: a3136...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 9. oktober 2020 #11799 Del Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva skjedde med Vulpix? Dukka opp tre stk litt over kl 18 her, så ble de bare borte. Kjørte på med en intense, men den funker jo rævva! Såvidt deg spawner noe i løpet av en time. Før dukka det opp mye, nå nesten ingenting 🙄 Anonymkode: a3136...3d5 Den spawner lite ja. Hadde en runde på én time da det startet. Fant 5 stykker. Ikke imponerende:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 9. oktober 2020 #11800 Del Skrevet 9. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan trykke deg inn der du trykker "Battle" og velge hva slags battle du vil ha. Da velger du great league 😀 Anonymkode: a3136...3d5 Hmm, jeg får visst bare opp Ultra League når jeg går inn på battle. Det har blitt så mye "greier" på PoGo i det siste, klarer ikke å følge med lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå