Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
50 minutter siden, Ariana807 skrev:

Logget ut og inn igjen, så var lista tilbake 😄

Så bra. :)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang jeg åpner en gave, så blir jeg 

Best friend med: Almalva, ilpostino, Toye10, WeekeeCX56

Ultra friend med: krakulax.

På mandag 27. april kl 09.00 tenkte jeg å sette igang et lucky egg og åpne gavene. Si ifra om det ikke passer, så kan jeg vente med å åpne din gave. Mvh. Sandhoel.

Skrevet

Hva er egentlig vitsen med å trade pokemon når spillet hele tiden gjør pokemonene dårligere, både i CP og IV? Jeg hadde en god Karrablast og tradet med ei som hadde en like god Karrablast (rundt 500 CP og ca 86% IV), og vi begge endte opp med drittdårlige på 200-300 CP og 38% IV. Da er jo hele vitsen med trading borte, for hvorfor skal man ofre gode pokemons og ende opp med mye dårligere? Vi prøvde å trade et par ganger til, og det samme skjedde da også.
Skulle tro de ønsker å ødelegge spillet for folk...

Skrevet

Er det flere enn meg som incense er ubrukelig hos om dagen? Pokemon som dukker opp ved meg forsvinner etter 2 - 5 sekunder og hvis jeg rekker å trykke på dem så henger spillet seg opp og må startes på nytt. 

Skrevet
33 minutter siden, daemi skrev:

Er det flere enn meg som incense er ubrukelig hos om dagen? Pokemon som dukker opp ved meg forsvinner etter 2 - 5 sekunder og hvis jeg rekker å trykke på dem så henger spillet seg opp og må startes på nytt. 

Det fungerer som normalt hos meg. Håper det blir i orden hos deg igjen raskt!

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Hanne67 skrev:

Neste gang jeg åpner en gave, så blir jeg 

Best friend med: Almalva, ilpostino, Toye10, WeekeeCX56

Ultra friend med: krakulax.

På mandag 27. april kl 09.00 tenkte jeg å sette igang et lucky egg og åpne gavene. Si ifra om det ikke passer, så kan jeg vente med å åpne din gave. Mvh. Sandhoel.

Jeg er level 40 og bryr meg ikke om xp lenger, så bare å åpne :) hilsen toye10

Anonymkode: 2fb0a...e82

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er det noen andre som har problemer med å ta en snapshot av bug-type? Har prøvd flere ganger nå før jeg fanger de, men ingenting skjer på Throwback Challenge. 
Jeg har kun den oppgaven igjen. 

Edit: Fant ut av det! Måtte ta snapshot av en pokemon jeg hadde, jeg visste ikke at det gikk 😁

Endret av Mivert
Fant svar
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig merkelig for jeg har ikke fått opp Throwback challenge på min bruker, barna mine har fått den men ikke jeg...:dry: Flere som ikke har fått den eller er jeg utvalgt... :P 

Anonymkode: 635f1...cf9

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig merkelig for jeg har ikke fått opp Throwback challenge på min bruker, barna mine har fått den men ikke jeg...:dry: Flere som ikke har fått den eller er jeg utvalgt... :P 

Jeg har heller ikke fått opp den. :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Prague skrev:

Jeg har heller ikke fått opp den. :vetikke:

Så merkelig, jeg har sjekket om noe må oppdateres og og det er det heller ikke.. Irriterende når det først skjer noe...😏

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så merkelig, jeg har sjekket om noe må oppdateres og og det er det heller ikke.. Irriterende når det først skjer noe...😏

Jeg fikk det opp nå for en times tid siden. Håper det snart er på plass hos deg også! Må få med seg det som skjer. 😀

AnonymBruker
Skrevet
På 25.4.2020 den 10.17, Ardwinna skrev:

Hva er egentlig vitsen med å trade pokemon når spillet hele tiden gjør pokemonene dårligere, både i CP og IV? Jeg hadde en god Karrablast og tradet med ei som hadde en like god Karrablast (rundt 500 CP og ca 86% IV), og vi begge endte opp med drittdårlige på 200-300 CP og 38% IV. Da er jo hele vitsen med trading borte, for hvorfor skal man ofre gode pokemons og ende opp med mye dårligere? Vi prøvde å trade et par ganger til, og det samme skjedde da også.
Skulle tro de ønsker å ødelegge spillet for folk...

Det må man regne med. Hadde dere tradet flere pokemons, så hadde jo sjansen vært større. Jeg trader minst 60-70 pokemons hver eneste dag, mellom egne kontoer..Og har fått ca 150 stk i 100% iv. Pluss en haug på 98 iv. Å trade to, tre pokemons er for lite:)

Anonymkode: 07af6...d87

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må man regne med. Hadde dere tradet flere pokemons, så hadde jo sjansen vært større. Jeg trader minst 60-70 pokemons hver eneste dag, mellom egne kontoer..Og har fått ca 150 stk i 100% iv. Pluss en haug på 98 iv. Å trade to, tre pokemons er for lite:)

Jeg har lest litt om saken og sett at dette er noe som er lagt inn i spillet for å unngå en svartebørs der storspillere selger gode pokemon til mindre spillere (trader mot penger). Derfor er også sjansen større for å få bedre pokemon dersom man trader med gode venner. På den måten siler systemet lettere ut grådige folk som arrangerer møte med fremmede spillere for å trade gode pokemon mot penger.
Det står ingen steder at man må trade flere ganger for å øke sjansen. Er dette kun din egen erfaring, eller har du lest/hørt det andre steder?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Prague skrev:

Jeg fikk det opp nå for en times tid siden. Håper det snart er på plass hos deg også! Må få med seg det som skjer. 😀

Ingenting hos meg ennå men hørte at de hadde tabbet seg ut og egentlig ikke skulle levere ut oppgaven før 1 mai så regner med den kommer i morgen. Irriterende for barna er snart ferdige :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg har lest litt om saken og sett at dette er noe som er lagt inn i spillet for å unngå en svartebørs der storspillere selger gode pokemon til mindre spillere (trader mot penger). Derfor er også sjansen større for å få bedre pokemon dersom man trader med gode venner. På den måten siler systemet lettere ut grådige folk som arrangerer møte med fremmede spillere for å trade gode pokemon mot penger.
Det står ingen steder at man må trade flere ganger for å øke sjansen. Er dette kun din egen erfaring, eller har du lest/hørt det andre steder?

Egen erfaring.  Jeg har over 50 000 trades. Ofte trader jeg 100 til dagen(maxgrensa)  Jeg har to kontoer selv. Ofte så hiver jeg alle 100 pokemonene jeg har bytta, for de er ikke gode nok. Kan få 15 lucky på en dag, men ofte blir de ikke over 90 iv engang.  Neste dag kan jeg få 2 100% iv når jeg trader. Trader man 5 pokemon til dagen, så er jo oddsen mindre for å få noe bra.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting hos meg ennå men hørte at de hadde tabbet seg ut og egentlig ikke skulle levere ut oppgaven før 1 mai så regner med den kommer i morgen. Irriterende for barna er snart ferdige :P 

Å ja. Hehe, da var du en av de uheldige da.😜 Heldigvis ikke så lenge til i morgen! 😊

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egen erfaring.  Jeg har over 50 000 trades. Ofte trader jeg 100 til dagen(maxgrensa)  Jeg har to kontoer selv. Ofte så hiver jeg alle 100 pokemonene jeg har bytta, for de er ikke gode nok. Kan få 15 lucky på en dag, men ofte blir de ikke over 90 iv engang.  Neste dag kan jeg få 2 100% iv når jeg trader. Trader man 5 pokemon til dagen, så er jo oddsen mindre for å få noe bra.

Du har tydeligvis litt større krav til iv enn jeg har :ler: Over 90% er kjempebra i mine øyne, jeg anser over 80% som bra.
Nå har jeg bare en konto og ikke så mange å trade med (har pr nå to jobbkollegaer jeg kan trade med), så da får jeg heller bare fortsette å trade dårlige og håpe på at de blir bedre. Da har jeg i det minste ikke kastet bort gode pokiser.

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Ardwinna skrev:

Du har tydeligvis litt større krav til iv enn jeg har :ler: Over 90% er kjempebra i mine øyne, jeg anser over 80% som bra.
Nå har jeg bare en konto og ikke så mange å trade med (har pr nå to jobbkollegaer jeg kan trade med), så da får jeg heller bare fortsette å trade dårlige og håpe på at de blir bedre. Da har jeg i det minste ikke kastet bort gode pokiser.

Hehe, vi spiller nok litt forskjellig:) Jeg har spilt helt siden Pokemon ble lansert. Jeg har feks på hovedkonto, 4 magikarp'er på 100 iv. (utviklet 3 av dem) Fanger jeg en på 98, så kaster jeg den, eller trader den til min andre konto. Men er 95 iv det beste jeg har, så beholder jeg jo den, til jeg får noe bedre.

Det er jo knapt forskjell på en pokemon på 100 eller 95, så lenge angrep og forsvar er 15. Men det er så stas å få en perfekt på 100%. ;)

Noen spiller jo helt uten å bry seg om iv. De sparer kun på pokemoner med høy cp:) Her jeg spiller har nesten alle to kontoer. Ei dame på over seksti som alltid løper rundt med TRE kontoer.  Gøy å se henne på community day. Svetten renner fra henne av ren stress med så mange telefoner å holde styr på😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger venner som sender/åpner gaver, helst daglig 😅

Legg meg til 4220 7710 9484

Anonymkode: ed116...49f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger venner til sønnen min. Han har 70 venner, men får nesten ingen gaver. Jeg har 100 venner og sliter med å åpne alle gavene mine, så litt rart at vennene hans sender så lite. Er hovedsaklig jeg som spiller på begge kontoene 😅 Så hvis noen vil legge han til blir jeg veldig glad: 0252 1148 0460. Hilsen toye10 og feltmacaroon389

Anonymkode: 2fb0a...e82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...