Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Begge får lucky når man tråder. Bytter jeg bort pidgey, mot rattata, får du lucky pidgey og jeg lucky rattata. 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en eneste fra 2016 - en Seaking. Spurte datteren min om hun hadde noen fra 2016 og hun hadde også en Seaking. Så da byttet vi, og så fikk vi begge lucky Seaking. :nori:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil legge meg til? Jeg prøver å sende gaver daglig 🙂

8803 0277 7737

Anonymkode: 78c59...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke vært ute og gått på en stund nå. Er det noen fra Drammen som har gått i området i det siste og vet om det fortsatt finnes Sunkern rundt omkring? 

Anonymkode: b4173...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Drammen tidligere i dag, ingen Sunkern og se der da iallfall.

Anonymkode: e093a...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke vært ute og gått på en stund nå. Er det noen fra Drammen som har gått i området i det siste og vet om det fortsatt finnes Sunkern rundt omkring? 

Sunkern spawna vel ekstra mye under Jotho festival i slutten av august, men er ikke så vanlig nå lenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i Drammen tidligere i dag, ingen Sunkern og se der da iallfall.

Anonymkode: e093a...3a6

2 timer siden, Hanne67 skrev:

Sunkern spawna vel ekstra mye under Jotho festival i slutten av august, men er ikke så vanlig nå lenger.

Takk for svar. Det var det jeg tenkte, at jeg var for seint ute med å få 3 sunkern for å bli ferdig med noe field research. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.9.2018 den 16.14, Sala Q skrev:

Jeg hadde en eneste fra 2016 - en Seaking. Spurte datteren min om hun hadde noen fra 2016 og hun hadde også en Seaking. Så da byttet vi, og så fikk vi begge lucky Seaking. :nori:

Dere burde jo gjort to trades og trada noe bra til den andre så dere fikk noe brukbart i lucky.

Anonymkode: 79ca3...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere burde jo gjort to trades og trada noe bra til den andre så dere fikk noe brukbart i lucky.

Anonymkode: 79ca3...d32

Ja, kanskje. Men så kan jeg ikke så mye om Pokemon og tenkte ikke på at jeg kunne gjøre noe mer brukbart enn å få den ene lucky som jeg gjorde. Jeg hadde helt sikkert kommet lengre og fått mer interessant osv hvis jeg hadde vært mer "inni" det enn jeg er, jeg spiller mest for å bare få nye morsomme ting og gå turer samtidig. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer hog!

Jeg og sønnen min deltok i 4 raids, han fikk fanget alle 4 moltres, jeg fikk ikke en eneste en. Ingen av oss så shiny.

Anonymkode: 3aae3...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...