Ms. Steele Skrevet 21. juli 2016 #361 Del Skrevet 21. juli 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a75f7...cf3 Ha ha, det tror jeg bikkja her lurer på også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #362 Del Skrevet 21. juli 2016 Angående sykling/bil: Spillet har speedlock, det er ikke meningen at det skal registrere fart over rask gange på egg. Denne fungerer riktig nok dårlig så langt, men det er altså når det registrerer i høy hastighet spillet gjør feil. Anonymkode: 931a7...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 21. juli 2016 #363 Del Skrevet 21. juli 2016 Tviler det blir mye pokemon gåing i helga Gikk på en spiker idag, vært innom legevakta for stivkrampe og trakk ut spikeren fra foten NEI..Jeg spilte ikke pokemon da! Var på jobb Så nå hopper jeg rundt på krykker x) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 21. juli 2016 #364 Del Skrevet 21. juli 2016 Gikk en kjempelang tur idag Møtte ikke på så mange pokémon jeg ikke har fra før, men fikk fanget meg en Eevee på slutten av turen, og er kjempefornøyd med det Men det irriterer meg sånn at da jeg spilte på lørdag, så fant jeg en Vulpix, men spillet frøs da jeg fanget den Har gått på tur i samme område flere ganger,men ingen Vulpix... Jrg har så lyst på en Vulpix som jeg kan trene opp og utvikle til en Ninetales, så er skikkelig surt det der... Jeg finner sikkert en etterhvert Så er det egentlig litt teit at det er flere pokemon i byen enn i skogen. Er jo ikke helt logisk, og det er ikke vanlig med ville pokemon i byen i spillene heller. Og jeg som bor rett ved skogen og liker å gå i skogen,hehe. Men jeg får ta meg en tur til byen snart Også et spørsmål. Kan man få lures på pokéstops, eller kan man bare kjøpe dem.for pokécoins? Jeg har vært innom mange pokéstops, men aldri fått noen lures. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 21. juli 2016 #365 Del Skrevet 21. juli 2016 Jeg har av og til fått lures ved å gå opp i level. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 21. juli 2016 #366 Del Skrevet 21. juli 2016 1 minutt siden, Zzyzx skrev: Jeg har av og til fått lures ved å gå opp i level. Ok, da får jeg bare fortsette å levle opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 21. juli 2016 #367 Del Skrevet 21. juli 2016 I dag har det ikke blitt noe særlig pokemon på meg. Spilte litt i bilen på vei ut på "landet", men fikk ikke noe fra pokestopsene. Kanskje farten var for høy Ute på "landet" fant jeg ingenting de få minuttene jeg spilte, og på veien hjem var det noe som klikka så jeg fikk ikke tatt noen av pokemonsene. Litt dumt, for på vei dit fant jeg en pokemon jeg ikke hadde fra før (vet ikke hva den het)) som jeg fanga, men den unnslapp og ble borte i løse luften I morgen har jeg heller ikke tid til å spille, men vi får se hva det blir til til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. juli 2016 #368 Del Skrevet 21. juli 2016 Hvordan kan man fange en vrien en som bare bryter seg ut av egget? Fant en ved brødskjæremaskina på butikken i dag, og måtte bare gi opp fordi det ble for dumt å stå der og krangle med en pokemon Jeg begynner å få taket på den kastinga, men det hjelper jo ikke når den bare bryter seg ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 21. juli 2016 #369 Del Skrevet 21. juli 2016 5 minutter siden, Trampe skrev: Hvordan kan man fange en vrien en som bare bryter seg ut av egget? Fant en ved brødskjæremaskina på butikken i dag, og måtte bare gi opp fordi det ble for dumt å stå der og krangle med en pokemon Jeg begynner å få taket på den kastinga, men det hjelper jo ikke når den bare bryter seg ut igjen. Razzberry for å gjøre dem mer medgjørlige. Selv måtte jeg vente 1 time på en forsinket vennine😡 men da fikk jeg tid til 0 gå innom noen stops og tok endel pokemon men det var bare crabby,goldeen,drowned, zubat og rattata over hele linja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 21. juli 2016 #370 Del Skrevet 21. juli 2016 2 timer siden, Chibi skrev: Tviler det blir mye pokemon gåing i helga Gikk på en spiker idag, vært innom legevakta for stivkrampe og trakk ut spikeren fra foten NEI..Jeg spilte ikke pokemon da! Var på jobb Så nå hopper jeg rundt på krykker x) Ååh god bedring! Gikk til butikken idag for første gang på noen år (har bil nemlig) var lure ved butikken så vanskelig å handle haha! Føler meg 10 år igjen da Pokemon var en STOR del av min barndom, can't stress that enough! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. juli 2016 #371 Del Skrevet 21. juli 2016 Lastet ned spillet i går. Lurte meg selv at det var for guttungens skyld, men synes jo det var minst like moro sjøl! Fanget noen i dag, men i morgen reiser vi hjem til landet, og er spent på om det finnes noen pokestops eller pokemon der. Bare på level 4, så mye jeg ikke kan enda. Men alt som får 7-åringen til å spørre om vi kan gå tur (bare jeg tar med mobilen min) er helt topp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 21. juli 2016 #372 Del Skrevet 21. juli 2016 2 timer siden, Chibi skrev: Tviler det blir mye pokemon gåing i helga Gikk på en spiker idag, vært innom legevakta for stivkrampe og trakk ut spikeren fra foten NEI..Jeg spilte ikke pokemon da! Var på jobb Så nå hopper jeg rundt på krykker x) Så kjedelig! God bedring Jeg vurderer om jeg skal begynne på nytt. Kan jeg bruke samme navn, eller må jeg opprette helt ny konto? Har helt klart valgt feil lag. Ingen Gyms i min farge her i byen. Fant endelig en i stad, og når jeg skulle gå inn så hadde de andre som også var der, tatt den så den ble gul Ble skikkelig sur jeg Har kommet til level 10 da, så det er litt kjedelig å begynne fra scratch igjen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 21. juli 2016 #373 Del Skrevet 21. juli 2016 36 minutter siden, Ixnay skrev: Så kjedelig! God bedring Jeg vurderer om jeg skal begynne på nytt. Kan jeg bruke samme navn, eller må jeg opprette helt ny konto? Har helt klart valgt feil lag. Ingen Gyms i min farge her i byen. Fant endelig en i stad, og når jeg skulle gå inn så hadde de andre som også var der, tatt den så den ble gul Ble skikkelig sur jeg Har kommet til level 10 da, så det er litt kjedelig å begynne fra scratch igjen også Det er bare å gå inn i andres gymmer og vinne kampene det Vips så er den din i din farge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 21. juli 2016 #374 Del Skrevet 21. juli 2016 7 minutter siden, Ms. Steele skrev: Det er bare å gå inn i andres gymmer og vinne kampene det Vips så er den din i din farge Ja, klarte å redusere et gyms reputation med 500, men så dukket den sterke motstanderen opp også tapte jeg. Kanskje jeg må jobbe for å bli sterkere bare så jeg faktisk vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 21. juli 2016 #375 Del Skrevet 21. juli 2016 1 minutt siden, Ixnay skrev: Ja, klarte å redusere et gyms reputation med 500, men så dukket den sterke motstanderen opp også tapte jeg. Kanskje jeg må jobbe for å bli sterkere bare så jeg faktisk vinner Ja, jeg har pepret opp mine max av det jeg kan og så jeg bruker kanskje 3-4 Pokémons for å vinne over et stort beist, men det går faktisk. Må bare vinne litt mer slik at jeg får flere midler til å gjøre dem enda sterkere. Pes, jeg blir helt svett av dette jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 21. juli 2016 #376 Del Skrevet 21. juli 2016 I kveld fikk jeg gnagsår av en lengre pokemontur og jeg fant søren ikke en eneste pokemon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 21. juli 2016 #377 Del Skrevet 21. juli 2016 2 minutter siden, Ms. Steele skrev: Ja, jeg har pepret opp mine max av det jeg kan og så jeg bruker kanskje 3-4 Pokémons for å vinne over et stort beist, men det går faktisk. Må bare vinne litt mer slik at jeg får flere midler til å gjøre dem enda sterkere. Pes, jeg blir helt svett av dette jeg Overraskende engasjerende altså. Ble skikkelig gretten i stad jeg hehe I morgen skal jeg ta en tur ned til byen, også skal jeg vinne et gym for mitt lag - basta! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 21. juli 2016 #378 Del Skrevet 21. juli 2016 1 minutt siden, *Micki* skrev: I kveld fikk jeg gnagsår av en lengre pokemontur og jeg fant søren ikke en eneste pokemon!! Det er skikkelig kjedelig! Prøvde du å restarte appen? Har opplevd noen ganger at det hjelper hvis det ikke dukker opp en eneste pokemon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 21. juli 2016 #379 Del Skrevet 21. juli 2016 1 minutt siden, Ixnay skrev: Det er skikkelig kjedelig! Prøvde du å restarte appen? Har opplevd noen ganger at det hjelper hvis det ikke dukker opp en eneste pokemon. Neei.. men var innom et pokestop og fikk noe greier der så tror den fungerte. Men hva betyr det når man kan se hvite "ringer" som ringer i vann bare at det er på land, er det andre som spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #380 Del Skrevet 21. juli 2016 Hvordan ser man at man har flere av en Pokémon slik at man kan trade dem inn? Er sikker på at jeg har fanget flere like, men husker ikke hvilke. Anonymkode: d369b...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå