Gå til innhold

Barnehage og uttalelse av navn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjære TS, synes fryktelig synd på deg! Det finnes vel ikke noe verre enn når man leverer barnet sitt til de som skal passe det, og de rett og slett er slemme mot barnet! Og jeg er sjokkert over det du forteller, men jeg tror det så gjerne! Har også opplevd noe sært med ungen min i barnehagen, så vet at totalt uegnede jobber både i barnehage og skole/Sfo.  Flott at dere går videre med det, det er bare sånn man får luket ut de som ikke passer til å jobbe med barn. 

Håper det ordner seg for dere! Varme tanker til hele familien ! 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.

Raven Emerald, mod.

Skrevet
Den 7/5/2016 at 2.00, AnonymBruker skrev:

De sier at de uttaler det slik de vil.

Da kaller du dem Dick eller Sheldor og sier at fremover kommer du å kalle dem masse rare navner frem til dagen de uttale navnet på barna ditt riktig

• Liker 2
Skrevet

Dette er jo helt hårreisende, ts! Får vondt av jenta di😢

• Liker 2
Gjest Mythic
Skrevet
21 timer siden, Torfa skrev:

Så flott at ikke TS trenger din aksept for å ta dette videre da. Må innrømme at JEG stusser på om du i det hele tatt jobber i en barnehage. Isåfall er du fryktelig naiv eller i verste fall lite opplyst på hva som foregår i de forskjellige barnehagene. Det  har foregått mye fryktelige ting i barnehager som f.eks seksuelle overgrep/voldtekt av barn, gjenglemte barn og fysiske avstraffelser. På tross av dette påstår du at TS sin beretning om mobbing, nei det er for fantasifullt å tro på. Ser du den logiske bristen her, eller!?

Hehe, jeg har jobbet i barnehage i mange år, sikkert flere enn du har levd. Ja, jeg vet at det finnes inkompetente barnehageansatte, akkurat som det finnes inkompetente mennesker i alle yrker. Likevel finner jeg det veldig vanskelig å tro at flere voksne i en barnehage går sammen og kaller "Ragnhild" for Lagnvill eller hva det nå var, kun for å se om de kan forvirre et barn. Det er bare for søkt. Og det er milelangt mellom et scenario som dette og seksuelle overgrep. Ærlig talt.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Mythic skrev:

Hehe, jeg har jobbet i barnehage i mange år, sikkert flere enn du har levd. Ja, jeg vet at det finnes inkompetente barnehageansatte, akkurat som det finnes inkompetente mennesker i alle yrker. Likevel finner jeg det veldig vanskelig å tro at flere voksne i en barnehage går sammen og kaller "Ragnhild" for Lagnvill eller hva det nå var, kun for å se om de kan forvirre et barn. Det er bare for søkt. Og det er milelangt mellom et scenario som dette og seksuelle overgrep. Ærlig talt.

Jeg har sagt det før og sier det igjen. KAN DU GÅ UT AV TRÅDEN? Jeg synes disse kommentarene dine er lite passende. Du får betvile det så mye du vil, det gjør ikke om hva som har skjedd. Skjønner at du prøver å verne om hva du jobber som men nå må du gi deg. Vi er en familie som har det vondt nå og det eneste du gjør er å gni inn møkka. Er du fornøyd med deg selv?Vennligst kom med ting som hjelper eller hold deg unna.

Mvh TS

Anonymkode: 0831f...1c9

• Liker 12
Gjest Mythic
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt det før og sier det igjen. KAN DU GÅ UT AV TRÅDEN? Jeg synes disse kommentarene dine er lite passende. Du får betvile det så mye du vil, det gjør ikke om hva som har skjedd. Skjønner at du prøver å verne om hva du jobber som men nå må du gi deg. Vi er en familie som har det vondt nå og det eneste du gjør er å gni inn møkka. Er du fornøyd med deg selv?Vennligst kom med ting som hjelper eller hold deg unna.

Mvh TS

Som om du eier en tråd og kan bestemme hvem som kan delta i den. Tenker du bare kan roe deg helt ned nå.

For øvrig sa jeg at du burde bytte barnehage, men det overså du jo glatt. 

Endret av Mythic
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Mythic skrev:

Som om du eier en tråd og kan bestemme hvem som kan delta i den. Tenker du bare kan roe deg helt ned nå.

Jeg tror at du kan la være å rope troll.  Du svarer ikke på noe av det andre jeg spør deg. Det eneste du kommer med her er bemerkninger som ikke passer seg inn. Det er et barn som har blitt mobbet men du velger heller å spy ut ting som jeg synes ikke passer seg inn. Kan du være så snill? 

Ragnhild skal ikki barnehagen noe videre. Vi skal bytte barnehage fra August av igjen. Så nå får hun en ekstra lang sommerferie mens storesøster skal begynne på skolen. Barnehagen vil ikke si noe annet enn at det var helt uskyldig og det var ikke med vonde intensjoner. Det kan de mildt sagt trykke opp i ræva si,men det er nå så. Kommunen tok vår side og mente vel at dette ikke er bra. De sa at de skulle følge det opp, og jeg begynte å gråte høyt der inne. Det var fint å få bekreftelse på at jeg ikke er for overfølsom men at dette er et tillitsbrudd som er verdt å sjekke opp i. Vi er jo lei oss for at hun må skifte barnehage og vi ikke vet hvem det er enda. Det blir mest sannsynligvis en av de som er nærmere oss så det gjør ingenting men jeg likte jo barnehagen og foreldrene. Bare ikke dette som har skjedd. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det som har skjedd for å være ærlig. Det er jo mobbing av datteren min. Jeg føler meg som en dritt som har tvilt på det men bare latt det holde på. At jeg har tvilt på hva jeg hører, at de tuller og at det bare er uskyldig når det har vært med så mye overlegg som det har gjort. Jeg mener helt ærlig at disse to har ingenting å jobbe med barn. Det er de ikke bra nok til. Jeg hadde skjems om jeg var de. Samboeren min tar dette bedre enn meg. Han var vel klar til å lage helvete men vi ble møtt med forståelse og sympati. Det får meg til å lure på om det har vært problemer der før. Jeg kommer nok til å få sove bedre når jeg vet at hun ikke skal tilbake om det gir mening. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det som har skjedd for å være ærlig. Det er jo mobbing av datteren min. Jeg føler meg som en dritt som har tvilt på det men bare latt det holde på. At jeg har tvilt på hva jeg hører, at de tuller og at det bare er uskyldig når det har vært med så mye overlegg som det har gjort. Jeg mener helt ærlig at disse to har ingenting å jobbe med barn. Det er de ikke bra nok til. Jeg hadde skjems om jeg var de. Samboeren min tar dette bedre enn meg. Han var vel klar til å lage helvete men vi ble møtt med forståelse og sympati. Det får meg til å lure på om det har vært problemer der før. Jeg kommer nok til å få sove bedre når jeg vet at hun ikke skal tilbake om det gir mening. 

Jeg tenker at du skal forsøke å legge det bak deg på en måte. Det hjelper ikke å være verken fortvilet eller forbannet nå - iskald og målrettet saksbehandling tenker jeg er rette løsningen ;) 

Og jeg støtter deg i at hun over hodet ikke skal tilbake!

Anonymkode: 907c6...c17

• Liker 2
Skrevet

En slik barnehage blir jeg direkte skremt av. En ting er at de to inkompetente ansatte på avdelingen bestemte seg for å "forvirre barnet ditt" (what the fuck?!?), men det som er ENDA mer skremmende er at STYRER feiet det under teppet! 

Du gjør lurt i å bytte barnehage. Slikt skal absolutt ikke forekomme 

• Liker 4
Skrevet

Foreslår vi alle overser det Mythic skriver her. Ingen vits i å kommentere det mer. 

TS, jeg ønsker Ragnhild og hele din familie en god sommer og lykke til i ny barnehage ! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Den 6. juli 2016 at 16.57, Torfa skrev:

Det er ikke snakk om så mange, bare to stykk ifølge TS sin beretning.

To ansatte PLUSS styrer i barnehagen! Jeg håper kommunen setter inn ny styrer og virkelig gjør livet surt for de som plager barn.

Anonymkode: b80c3...e9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og en STOR klem til ts :) 

Anonymkode: b80c3...e9a

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, Mythic skrev:

Tviler sterkt på at du har jobbet i barnehage så lenge. Uansett, vet ikke om du bare kverulerer for å kverulere eller om du bare ikke fatter konseptet med innlegget mitt. Men, men, prøver en gang til. Ja, det er som du sier milelangt mellom dette scenarioet og seksuelt overgrep, men det var jo ikke det poenget mitt skulle illustrere. Regner egentlig med at du skjønner det!? Poenget mitt var på tross av at majoriteten av de som jobber i barnehager er dyktige og lidenskapelig opptatt av jobben sin finnes det alltid sorte får. NOEN er overgripere, NOEN slår og NOEN mobber! 

Håper du tok poenget mitt nå, mere teskjerelatert enn der her er ikke mulig å få til...

• Liker 5
Gjest hulderjenta
Skrevet (endret)

Huff, så leit å høre, TS. Håper virkelig dette får konsekvenser, sånt skal da søren meg  ikke forekomme! 

Jeg har jobbet i barnehage selv, heldigvis med bare oppegående, seriøse og dyktige medarbeidere, men har da ingen grunn til å tvile på at dette skulle være sant. Ærlig talt, råtne epler og idioter finnes det da overalt - dessverre! 

Endret av hulderjenta
Skrevet

Ryddet for personangrep og spekulasjoner.

Raven Emerald, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...