Gå til innhold

Book lovers never go to bed alone - Lesesirkel


Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

Hvordan ligger folk an? Jeg er akkurat ferdig, boka har holdt meg oppe i hele natt! Men skal spare mine tanker og vurderinger til vi nærmer oss sluttdatoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest boka og sett filmen. Vurderer å bruke den i jobb, da den tar opp mange kjente problemstillinger for ungdom.

Har begynt på neste bok.

Jeg har ferie :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter enda på å få boken i posten. Haugen Bok - "Norges raskeste nettbokhandel". Ja, jøss. :erter: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelene ved å være veggpryd har vært utsolgt hos leverandør i flere uker, så jeg tror dere må vente en stund. Uavhengig av hvor dere har bestilt fra.

Anonymkode: b3b6f...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en engelsk utgave liggende. Hvis noen bor i nærheten av meg, kan dere godt låne den. Jeg bor på Vestlandet. Send meg gjerne en pm hvis dere bor i nærheten. Ja, jeg vet Vestlandet er stort :fnise:, men kanskje noen bor nær meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordelene ved å være veggpryd har vært utsolgt hos leverandør i flere uker, så jeg tror dere må vente en stund. Uavhengig av hvor dere har bestilt fra.

Anonymkode: b3b6f...b9c

Den var på lager da jeg bestilte og er sendt, men bestilte den på engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bloodless skrev:

Den var på lager da jeg bestilte og er sendt, men bestilte den på engelsk.

Burde kanskje presisert at det gjelder den norske utgaven :-)

Anonymkode: b3b6f...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Har blitt med litt sånn i bakgrunnen :ninja: og er nesten ferdig, hadde en liten pause da jeg så filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest boken fra før av, så står over denne gangen. Men det er en av mine absolutte favorittbøker! :) Har den engelske utgaven til låns hvis noen i Bergen ikke har fått tak i.

Tenker å heller begynne å lese neste bok (Kollektivt selvmord). Har lånt den på biblioteket no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at vi også kan diskutere forskjellene mellom boka og filmen, for de som ønsker dette, samt hva vi tror er årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er alle bøkene på lista på plass på kindle, så nå er jeg klar. Skal bare bli ferdig med en litt slitsom bok jeg holder på med, men den er heldigvis på 95% ferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den heter OG DERMED VAR DET INGEN

Anonymkode: b3b6f...b9c

Chiiiill. :)

Ferdig med "The perks of being a wallflower". Fort gjort, veldig lettlest. Diskuterer mer når dere andre er ferdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips! Filmatiseringen av The Perks of Being a Wallflower ligger på Netflix, hvis dere vil se den etter å ha lest boka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg har ikke begynt enda, eller, har lest 5 sider, litt skeptisk til at alt skal være i dagbokformat edit: brevformat? Eller endrer det seg? Kan jo hende at det gjør den ekstra lettlest. 

Det jeg egentlig ville spørre om: Er det noen av dere som har/har kjennskap til Storytel? Er det verdt det?

 

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Jeg har ikke begynt enda, eller, har lest 5 sider, litt skeptisk til at alt skal være i dagbokformat? Eller endrer det seg? Kan jo hende at det gjør den ekstra lettlest. 

Det jeg egentlig ville spørre om: Er det noen av dere som har/har kjennskap til Storytel? Er det verdt det?

 

Jeg har Storytel, har det gratis 3 mnd gjennom Telia. Ingen av bøkene vi skal lese her, er på Storytel. Men er fornøyd, og finner bøker å lese. Men er usikker på om det er verdt 169 kr i måneden. Og tror jeg kommer til å kutte det ut, etter de 3 mnd. Men ser at på sommeren, så bruker jeg det nok mer. Er mer ute og går, ligger ute i sola osv. Da er det praktisk å høre bøker på øra. Men på vinteren, er det mest kos å sitte under teppe med en god bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...