Gå til innhold

En plass du aldri vil reise til.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Nordavind skrev:

Albania var ikke en del av Jugoslavia.

Nei men er samme råtne kultur og menneskesyn der. 

Anonymkode: 57be4...ca7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er vi forskjellige. Jeg nekter å la meg undertrykke av kvinnehatende muslimer som krever at damer skal dekke seg til for å slippe å bli tvangsfingra. Sånn drittkultur støtter jeg ikke. 

Det skjønner jeg godt. Men det er jo ikke slike mennesker og holdninger som dominerer i de muslimske landene, selv om det disse man alltid hører om i media. Folk flest respekterer hverandre. Men det finnes jo de som ikke gjør det, og kvinnehatende personer finner man dessverre i alle kulturer (men det er jo alltid de muslimske man hører mest om).

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men er samme råtne kultur og menneskesyn der. 

Du kommer ikke så langt med å basere holdningene dine på filmer som Taken... Prøv å reis til Albania du. :)

• Liker 12
Skrevet

Kina. Pga at mesteparten av de forferdelige historiene om dyretotur som jeg hørt har vært der fra. Ikke sikkert det er det værste landet, men har ingen lyst i å dra dit. Resten av deres kultur faller heller ikke i smak hos meg.

• Liker 2
Gjest kaninen
Skrevet

Av typiske ferieland...Dubai, Tyrkia....Vært i Bulgaria en gang, det frister heller ikke til gjentakelse...Elendig mat. 

Skrevet

India.

Skrevet
4 timer siden, Kristanna skrev:

Bulgaria. Siden jeg har vært der en gang og det var ikke akkurat noe høydare. Vond mat, vi frøs på stranda, måtte betale for å gå på do overalt. Kaldt badevann, både i bassenget og i sjøen.

Ellers er det jo mange krigsrammede land jeg ikke vil reise til. Frister heller ikke å reise til u-land.

Oi... Var nettopp i Bulgaria og var så fornøyd! Knallvær hele uka (bortsett fra lyn og torden 1 natt..) kjempegod mat, og ikke minst gratis toalett:) vannet var heller ikke så galt, varmere enn norske vann om sommeren. eneste negative var vel at folkene i Bulgaria er ikke glad i kort og det tok meg 2 dager å finne en minibank som ikke var i ustand :fnise:

• Liker 1
Gjest Vause
Skrevet

India! Med tanke på alle voldtektssakene. Grusomt og veldig skummelt. 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, toothfairy skrev:

Sibir, Nord-Korea, Papua New Guinea og Andamanøyene. 

Hvorfor vil du ikke til Papua New Guinea?

Anonymkode: 068cf...ed9

Skrevet

Har vel egentlig ikke definert et spesifikt sted jeg ikke ønsker å reise til, men charterturer til "Syden" hvor agendaen er å ligge på stranda eller ved bassenget hele dagen og feste på kvelden, mens man vasser i småbarnsfamilier og/eller folk på partytur frister meg overhodet ikke.  

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Syria

Tyrkia

Bulgaria

India 

Filipinene

Anonymkode: 86523...cfd

Skrevet

Ullared. 

Trenger ingen forklaring.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Tyrkia, har vært der en gang før men synes ikke det var noe flott land.

Skal aldri reise til muslimske land igjen. Det er så mange andre fine land i verden å reise til, det er ingen grunn til å reise til land der de har drittkulturer. 

Anonymkode: 236a4...a40

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Bodillen skrev:

Ullared. 

:fnise:

Anonymkode: 86523...cfd

Gjest Tom/Loki
Skrevet
15 minutter siden, Bodillen skrev:

Ullared. 

At de gidder

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Honey Dew skrev:

Ja, Sør Amerika og spesielt Peru

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke Peru? :klo: 

Anonymkode: 1129e...19f

17 timer siden, Honey Dew skrev:

Kjenner noen som har vært der og en slik kultur klarer jeg bare ikke

17 timer siden, Nordavind skrev:

Hva var det med deres kultur? 

Dette lurer jeg også på, Peru er et av de mest spennende stedene jeg har besøkt. Fantastisk historie, kultur og natur. 

Anonymkode: e309a...8ce

• Liker 4
Skrevet

Krigsherjede land

Russland,India,Egypt,Marokko,

Mye pga historier fra mennesker som har vært der,politikken og menneskesynet de har

Skrevet

Ser mange nevner Tyrkia og forstår tildels grunnene som blir oppgitt, men har dere vært i Istanbul? Tror det er en av de fineste byene jeg har set.... For min del vil jeg aldri tilbake til Andorra, stygt og kjedelig sted!

• Liker 1
Gjest The damned
Skrevet

Bulgaria. Jeg har hørt mye kjipt om det landet og jeg er ikke interessert i å reise dit uansett.

Egypt. Jeg har alltid hatt lyst til å se pyramidene,men jeg tror at det er en turistfelle og innbiller meg at de er jævlig masete.

Det sier det jo seg selv at jeg ikke vil dra på ferie til krigsherjede land.

Ellers blir det vel sånne typiske partysteder og store chartersteder og all inclusive tull. Jeg har reist endel på chartertur,og synes det er veldig greit,men velger alltid de mindre stedene og drar til land jeg/vi er interesserte i.

Skrevet

Med unntak av land som er utrygge å reise i, så er jeg positiv til de fleste destinasjoner. Syns f.eks Gran Canaria har mye flott å by på, hvis man leier bil og har Las Palmas som base- til tross for at det er en utskjelt "charterdestinasjon" ;-)

Nederst på lista mi over steder jeg har lyst å reise til, er Bulgaria, men det er basert på andres opplevelser - så burde kanskje gitt det en sjanse likevel😀

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...