Gå til innhold

Dama tenner på "bad boys". Vurderer å avslutte forholdet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Hun sa f.eks. at tidligere har hun gjort dumme valg og gått etter menn som hun synes var veldig attraktive, uten å tenke noe særlig på andre kvaliteter. Det var menn som hun synes var så tiltrekkende der og da, men som hun etterhvert oppdaget var dumme, egoistiske, upålitelige etc...

Jeg synes forresten selv jeg ser ganske bra ut - ikke som noen typisk "tøffel". Jeg trener mye, men jeg er vel mer "snill, pen og ufarlig" enn "tøff og macho". Så det provserer meg kraftig at hun sier slike ting. 

Anonymkode: a7314...b48

Ingenting er mer avtennende enn å vite at perdonen man elsker har vært sammrn med tullinger

Anonymkode: 954be...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe kult for mannen å.vite at dama har annerledes type sex med deg, enn med badboys. Det at hun er mer tiltrukket og blir mer tent gir også utslag i sexlyst og mye annet. Ordene: "jeg er ikke sånn lenger" betyr bare at hun er villig til å være sånn med den rette mannen. Som tydeligvis ikke er den mannen hun heller vil ha kjedelig kosesex med, for du vet - han gjør ikke henne like dyrisk som badboysa.

La disse ordene synke inn og prøv, prøv å se poenget jeg prøver å få frem. At kvinner gir sitt beste til menn som ikke bryr seg engang, mens andre menn må jobbe hardere for å få mindre tilbake. 

Anonymkode: 8e0c4...71c

Dere menn er gal. Hva faen vil dere ha? En dame dere kan ta bakfra over vaskemaskinen 3 ganger for dagen? Sånn i tillfelle et eller annet rasshøl har fått lov til noe sånt en gang? 

Anonymkode: d4ea1...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, UhuruPeak skrev:

"Hun har sagt rett ut at hun har vært umiddelbart mer tiltrukket noen av hennes tidligere ekser enn meg, men jeg hadde visstnok mange andre egenskaper som hun liker og som gjorde at hun ble interessert i meg."

Også? Er hun den mest attraktive jenta du vet om? Hvis svaret er nei bør du ta deg sammen. Dobbeltmoral er ihvertfall ikke attraktivt. Hvis svaret er ja synes jeg du burde avslutte det. Da er det er tydelig at du ikke betyr like mye for henne som hun gjør for deg. Min forrige kjæreste var ikke den mest fysisk attraktive jeg har hatt eller kunne fått men han hadde andre kvaliteter som jeg satte stor pris på. Eventyrlyst, liberal og åpen i senga, veldig intelligent, tolerant ++ 

Hvorfor er du ikke sammen med dette prakteksemplaret lengre da?

Anonymkode: cf641...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da sier hun jo ikke at hun tenner på de mer enn på deg. Hun sier at hun tidligere har gjort dumme, overfladiske valg.

Anonymkode: f9669...a71

Som da Gunnar var med prostituerte før han ble sammen med Ida. Bare et dumt og overfladisk valg

Anonymkode: 954be...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere menn er gal. Hva faen vil dere ha? En dame dere kan ta bakfra over vaskemaskinen 3 ganger for dagen? Sånn i tillfelle et eller annet rasshøl har fått lov til noe sånt en gang? 

Anonymkode: d4ea1...65d

Hvis noen fikk lov til det en gang, til tross for at hun ikke likte det, tyder det på dårlige evner til å sette grenser. Det er jo virkelig ikke et tegn på at man kan være trygg på personen. Hvis hun likte det, hvorfor la være med noen andre?

Anonymkode: cf641...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært sammen med dama i kun seks måneder nå og vurderer å avslutte forholdet. I det siste har hun nevnt flere ganger at hun tenner egentlig på maskuline, tøffe "bad boys" som hun vet ikke er bra for seg, men at jeg er et langt mer fornuftig valg. Har aldri sett på meg selv som en "tøffel", men føler at hun ser på meg som et litt kjedelig pappa-material som hun kan leve kjedelig og trygt med i lang tid. Jeg opplever det litt som at hun tenner egentlig seksuelt mest på andre typer menn og jeg er mer et fornuftsvalg. Hun tenkte kanskje at dette var et kompliment, men for meg er det provoserende å høre at hun er mer tiltrukket andre enn meg. Jeg ba henne kutte ut slike kommentarer og hun blei tydeligvis lei seg, men jeg er fremdeles mektig irritert. 

Noen andre som har opplevd lignende?

Anonymkode: a7314...b48

Finn ut om hvorfor hun er sammen  med deg. Spør henne og se på reaksjon og hvor lang betenkningstid hun bruker... du skjønner fort hvor oppriktig glad hun er i deg. Så tar du det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dette er å stange hodet i veggen. Her er fire-fem forholdsvis intellektuelt oppegående menn som prøver å forklare det fra en manns ståsted, og de fleste klarer fremdeles å si "det er ikke sånn det er".

Jo, det er sånn det er, og det er sånn det føles. 

Går det ikke bare an å si "javel"? Hva i alle dager skal det motargumenteres for?

Anonymkode: cf641...9fe

Hvis de erkjenner det, så setter det kvinner i et dårlig lys. Som en annen påpekte tidligere er kvinner mestere i retorikk. Det er bare pathos hele veien. En kvinne kan mene hva som helst, bare set føles bra

Anonymkode: 8e0c4...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som da Gunnar var med prostituerte før han ble sammen med Ida. Bare et dumt og overfladisk valg

Anonymkode: 954be...734

Faen ta deg. Spyttet ut colaen da jeg leste dette. Hva skal hun svare nå? Ler meg skakk her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UhuruPeak
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du ikke sammen med dette prakteksemplaret lengre da?

Anonymkode: 

Han måtte flytte i forbindelse med jobb. Jeg hadde ikke lyst til å flytte og ingen av oss var interessert i et langdistanse forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, UhuruPeak skrev:

Han måtte flytte i forbindelse med jobb. Jeg hadde ikke lyst til å flytte og ingen av oss var interessert i et langdistanse forhold.

Hadde det vært ekte kjærlighet, hadde ikke sånt blitt et problem. 

Anonymkode: cf641...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis noen fikk lov til det en gang, til tross for at hun ikke likte det, tyder det på dårlige evner til å sette grenser. Det er jo virkelig ikke et tegn på at man kan være trygg på personen. Hvis hun likte det, hvorfor la være med noen andre?

Anonymkode: cf641...9fe

Poenget er jo bare at noe som kan ha vært ok i et forsvinnende kort øyeblikk i noens liv eller dreide seg faktisk om manglende grensesetting for seg selv, ikke sier en dritt om hva man har lyst til å leve med over tid. Og det er litt av poenget med at menn ikke bør hige etter å være rasshøl i en eller annen blind tro om at rasshøl får mer lidenskap enn dem.  

Anonymkode: d4ea1...65d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere menn er gal. Hva faen vil dere ha? En dame dere kan ta bakfra over vaskemaskinen 3 ganger for dagen? Sånn i tillfelle et eller annet rasshøl har fått lov til noe sånt en gang? 

Anonymkode: d4ea1...65d

Vel, jeg holdt på med ei dame for en tid tilbake. 

Tilfeldigvis fikk jeg vite at hun hadde hatt en eks som hun hadde hatt sex med flere ganger daglig (det var et par venner av henne som snakket om eksen hennes, uten å vite at jeg holdt på med henne). 

Med meg så ville hun kun ha sex sånn innimellom, og var mer interessert i å kose og snakke. 

For en mann er slikt faktisk ikke noe særlig. Da fikk jeg nemlig vite at hun egentlig var helt vill etter sex, men at hun ikke følte det sånn for meg.   

Anonymkode: bf0cb...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært sammen med dama i kun seks måneder nå og vurderer å avslutte forholdet. I det siste har hun nevnt flere ganger at hun tenner egentlig på maskuline, tøffe "bad boys" som hun vet ikke er bra for seg, men at jeg er et langt mer fornuftig valg. Har aldri sett på meg selv som en "tøffel", men føler at hun ser på meg som et litt kjedelig pappa-material som hun kan leve kjedelig og trygt med i lang tid. Jeg opplever det litt som at hun tenner egentlig seksuelt mest på andre typer menn og jeg er mer et fornuftsvalg. Hun tenkte kanskje at dette var et kompliment, men for meg er det provoserende å høre at hun er mer tiltrukket andre enn meg. Jeg ba henne kutte ut slike kommentarer og hun blei tydeligvis lei seg, men jeg er fremdeles mektig irritert. 

Noen andre som har opplevd lignende?

Anonymkode: a7314...b48

Hun prøver å provosere deg.

Hun vet at hun ikke fortjener deg, og det gjør hun kanskje ikke heller. Det er hun som mangler selvtillit her og skyver deg fra seg.

Men for all del, du fortjener ikke å bli snakket til på denne måten. 

Beklager hvis noen allerede har svart dette, men orket ikke lese gjennom hele tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest UhuruPeak
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært ekte kjærlighet, hadde ikke sånt blitt et problem. 

Anonymkode: cf641...9fe

Mennesker har forskjellige prioriteringer. Noen har andre prioriteringer enn å finne seg en partner. For eksempel drømmejobben. For at argumentasjonen din skal holde må det bety at det finnes ekte kjærlighet og at denne kjærligheten trumfer alt annet fint og flott en person kan oppleve i livet. En partner er ikke hele livet,  de er en del av livet. Noen å dele livet med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dette er å stange hodet i veggen. Her er fire-fem forholdsvis intellektuelt oppegående menn som prøver å forklare det fra en manns ståsted, og de fleste klarer fremdeles å si "det er ikke sånn det er".

Jo, det er sånn det er, og det er sånn det føles. 

Går det ikke bare an å si "javel"? Hva i alle dager skal det motargumenteres for?

Anonymkode: cf641...9fe

Har ikke sakt noe om følelser. Har sakt det er jævlig dumt å hele tiden tenke på hva dama og mannen gjorde før. Ja, dama hadde sex med badboys. So what.. Nytt forhold, nye regler. Så må man kunne fortelle den nye hva man liker i senga, eventuelt bise og ta kontroll. Har ingen ting med føleri å gjøre. Et forhold bygd på synsing, og "jeg tror", funker sjendent bra. 

Om ts ikke likte det dama sa, så får han si ifra. Si at han ikke syns det er greit å si, ikke ha silent treatment i 2 dager. Om ts ikke er fornøyd med sexen så får han også si ifra. Kommer de ikke til enighet, og han føler seg som den dårlige nr 2, ja da får han gå videre til nerste som bedre vet å sette pris på han. 

Det er ikke noe å si "javel" til. Vi prøver å si at det er forskjell på å ta noen kun på grunn av at fyren så fin ut, men ikke hadde noe mellom øra, og å finne en man kan leve fint med, i tillegg tilat det ikke skal være enten eller. Ellers syns jeg ikke de virker så intellektuelle når det de rett ut sier er at de kkun vil bli tatt fordi de er badboys, og ikke fordi de innehar de kcaliteter som skal til for å leve et liv sammen. Selv om sex er viktig i forhokdet, er det også mye annett som skal på plass. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er jo bare at noe som kan ha vært ok i et forsvinnende kort øyeblikk i noens liv eller dreide seg faktisk om manglende grensesetting for seg selv, ikke sier en dritt om hva man har lyst til å leve med over tid. Og det er litt av poenget med at menn ikke bør hige etter å være rasshøl i en eller annen blind tro om at rasshøl får mer lidenskap enn dem.  

Anonymkode: d4ea1...65d

Men de får faktisk det. Alle kompiser jeg kjenner som er badboys får masse tilbud om det mest motbydelige du kan tenke deg fra kvinner. Flere har sex med gifte kvinner som virkelig slipper løs med dem, mens med mannen har de kun sex for at han skal holde kjeft.

Det at en kvinne er villig til å strekke grensen for den rette mannen, men ikke mannen i hennes liv, sier jo at mannen i hennes liv ikke blir oppfattet som den rette av henne.

Kort fortalt putter kvinner menn i fire båser. De som gir de heftig sex og er ettertraktet, de som gir de forpliktelse, de som gir de oppmerksomhet og så de usynlige.

Valget av partner er nr 1 først, om vedkomne kan gi forpliktelser. Så er det nr 2 med ok sex. Så er det nr 3, med mulighet for å oppgradere til nr 2. Nr 3 gjerne disse mennene hun har i bakhodet som potensielle backup. Nr 4 er menn som gjør at de føler seg seksuelt trakassert, om de om de titter deres vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg holdt på med ei dame for en tid tilbake. 

Tilfeldigvis fikk jeg vite at hun hadde hatt en eks som hun hadde hatt sex med flere ganger daglig (det var et par venner av henne som snakket om eksen hennes, uten å vite at jeg holdt på med henne). 

Med meg så ville hun kun ha sex sånn innimellom, og var mer interessert i å kose og snakke. 

For en mann er slikt faktisk ikke noe særlig. Da fikk jeg nemlig vite at hun egentlig var helt vill etter sex, men at hun ikke følte det sånn for meg.   

Anonymkode: bf0cb...6e0

Så hvis samboeren min hadde sex dagen lang i tenårene, så kan jeg kreve det samme nå som han er i tredveårene og i full jobb?

Ting forandrer seg. Hvis du insisterer på å henge deg opp i andres fortid så skal du få lov til det, men ikke lur deg seg til å tro at du da beskytter deg for sårede følelser. Det skaper mer bekymring enn det beskytter deg fra.

Endret av melly666
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er jo bare at noe som kan ha vært ok i et forsvinnende kort øyeblikk i noens liv eller dreide seg faktisk om manglende grensesetting for seg selv, ikke sier en dritt om hva man har lyst til å leve med over tid. Og det er litt av poenget med at menn ikke bør hige etter å være rasshøl i en eller annen blind tro om at rasshøl får mer lidenskap enn dem.  

Anonymkode: d4ea1...65d

Til det første:

Hva i helvete er det som er galt med en person som klarer å selvbedra seg så mye at noe man hater er OK et kort øyeblikk? Blir det med den ene gangen? "Jeg hater utroskap, men Jens fikk det til å bli helt rett det kvarteret det varte", så ble det helt feil for meg igjen, så jeg er den jeg alltid har vært!"

 

Til det andre:

Menn bør hige etter å bli rasshøl som er perfekt tilpasset de rasshølene en møter på sin vei. Det perfekte for TS hadde vært en lang og brokete karriere med silikonbimbos og evige penicillinkurer, men sånn er det ikke.

Anonymkode: cf641...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som da Gunnar var med prostituerte før han ble sammen med Ida. Bare et dumt og overfladisk valg

Anonymkode: 954be...734

Skjønner ikke historien om Gunnar. Skal Gunnar forkastes fordi han har vært med prostituerte eller ikke? Jeg hadde ikke dømt Gunnar nord og ned enten han nå var med prostituerte eller hadde vært prostituert selv. Hvis Gunnar var bra.

Anonymkode: d4ea1...65d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, melly666 skrev:

Så hvis samboeren min hadde sex dagen lang i tenårene, så kan jeg kreve det samme nå som han er i tredveårene og i full jobb?

Ting forandrer seg. Hvis du insisterer på å henge seg opp i andres fortid så skal du få lov til det, men ikke lur deg seg til å tro at du da beskytter deg for sårede følelser. Det skaper mer bekymring enn det beskytter deg fra.

Dette var en type hun hadde vært sammen med noen måneder i forveien. 

Mulig at ting forandrer seg, men da må man holde tett om det. Dersom man forteller at man har deltatt på x antall trekanter med den forrige typen, så er det rimelig uaktuelt å ikke ville være med på trekant med den nye typen. 

Anonymkode: bf0cb...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...