Gå til innhold

Dama tenner på "bad boys". Vurderer å avslutte forholdet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...
På 30.5.2016 den 18.18, AnonymBruker skrev:

Har vært sammen med dama i kun seks måneder nå og vurderer å avslutte forholdet. I det siste har hun nevnt flere ganger at hun tenner egentlig på maskuline, tøffe "bad boys" som hun vet ikke er bra for seg, men at jeg er et langt mer fornuftig valg. Har aldri sett på meg selv som en "tøffel", men føler at hun ser på meg som et litt kjedelig pappa-material som hun kan leve kjedelig og trygt med i lang tid. Jeg opplever det litt som at hun tenner egentlig seksuelt mest på andre typer menn og jeg er mer et fornuftsvalg. Hun tenkte kanskje at dette var et kompliment, men for meg er det provoserende å høre at hun er mer tiltrukket andre enn meg. Jeg ba henne kutte ut slike kommentarer og hun blei tydeligvis lei seg, men jeg er fremdeles mektig irritert. 

Noen andre som har opplevd lignende?

Anonymkode: a7314...b48

Men alle damer vil jo egentlig ha 'badboys', bare at vi ikke sier det høyt. Bare les om dette, finnes så tusenvis av artikler om at dette utsagnet er faktisk sant! Vi liker 'badboys' fordi de er mer spennende. Hørt uttrykket: "Every girl wants a BAD BOY who is only good for her, and every guy wants a good girl who is only bad for him" ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lærer...aldri en bad boy igjen! Neverever!!

Anonymkode: fbe71...0e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...