Gå til innhold

Dama tenner på "bad boys". Vurderer å avslutte forholdet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry å si det, men du vil alltid være andrevalg. Det vil alltid være noen som er kjekkere, sterkere og har finere kropp.. 

Anonymkode: a726f...fa3

Dette har jo ingenting å si! Tror du man tenner mer jo penere fyren er?? Verden er full av kjekke menn! Jeg vil ikke ligge med de alle likevel!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lithe.
Den 8/2/2016 at 23.14, AnonymBruker skrev:

Kort fortalt ja.

Når kvinner er ferdig med å pule rundt, så finner de seg en annen type mann. Da endrer alt seg. Hun holder igjen, krever mer, gir mindre.

Derfor er det et hån for en mann å bli kalt forholdsmateriale. Gjerne menn som nærmer seg 30årene, og som ikke har vært hotshit før, blir plutselig bra partnere i deres øyne.

Si meg, hvorfor er det et komplment for menn å være backupplanen til kvinner, når de ga vekk sine beste år til menn som ikke betød noe?

Anonymkode: 7d772...1a8

Jeg vet ikke. Som jeg nevnte tidligere, så ser jeg ikke så svart-hvitt på ting og opplever ikke ting på denne måten, så svaret mitt vil ergo ikke være tilfredsstillende for deg. Jeg kjenner ingen kvinner som vil ha en kjedelig kjæreste som ikke tenner henne og ønsker å  "servere" eggstokkene sine til han med likegyldighet og tenne på noen andre. 

 

Den 8/2/2016 at 23.14, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg forstår hvor du vil. Saken er at man sier ikke til en mann at han er forholdsmateriale. Det er som å si til en dame at hun bare egner seg for å ha sex med. Ikke et kompliment. Er det så vanskelig å holde munn, så kan man bare skylde seg selv dersom han gjør det slutt.

Anonymkode: b9efe...f5b

Ok. Jeg har ikke for vane å nedgradere "forholdstypen" eller personen som skulle være "faren til mitt kommende barn" osv. Og når jeg ser den personen for meg i hodet så ser jeg heller ikke for meg en en liten drit, liksom. Jeg ser faktisk for meg en fyr av en viss større verdi. Evt. sosial intelligens, god personlig og seksuell kjemi, egenskaper som faller på plass o.l.

Har til dags dato ikke møtt noen menn som tenker at de er lav på en "rangstige" hvis en kvinne ønsker å være i et forhold med han. Snarere tvert i mot, at de på en måte ser på det som et gjensidig kompliment til hverandre og at de ønsker et forhold på grunn av tiltrekning på flere områder. Er ikke vant til å forholde meg til det du fremstiller. Men jeg er bare mitt eget talerør.

Endret av Lithe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kort fortalt ja.

Når kvinner er ferdig med å pule rundt, så finner de seg en annen type mann. Da endrer alt seg. Hun holder igjen, krever mer, gir mindre.

Derfor er det et hån for en mann å bli kalt forholdsmateriale. Gjerne menn som nærmer seg 30årene, og som ikke har vært hotshit før, blir plutselig bra partnere i deres øyne.

Si meg, hvorfor er det et komplment for menn å være backupplanen til kvinner, når de ga vekk sine beste år til menn som ikke betød noe?

Anonymkode: 7d772...1a8

Kvinner er sånn og akkurat sånn. Menn er sånn og akkurat sånn. Hvordan er du som kan definere kjønnene på denne måten? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med forholdsmenn er at de ofte opplever at de slett ikke er begjært. Det blir kanskje vaniljesex på freddan, men det spennende sexlivet har kvinnen levd ut med utallige bad boys, som har fått oppleve både analsex, trekanter og alle mulige slags sexleker. Når kvinnen så slår seg til ro så er hun "ferdig med slikt". 

Og så blir det skilsmisse etter noen år fordi hun ikke klarer å se på ham som noe annet enn en kjempegod venn eller en slags bror. Men så klart hun elsker ham jo...

Av denne grunn så vil menn betakke seg for å bli fortalt at de er forholdsmateriale.   

Anonymkode: bf0cb...6e0

Det er ingenting som heter "forholdsmenn"! Det er bare hvis man tenner på bad boys at dette er et tema! For de fleste kvinner er det ikke noe motsetning i dette! Jeg ble bare mer tent på min mann når han viste seg så bra og klok som han er! Jeg tenner på at han tar ansvar for f eks barna, fordi det er mandig å være trygg! Trygg er ikke det samme som kjedelig! Han kan være helt rå i senga selv om han tar ansvar for greier! Jo mer respekt, jo mer tenning, for min del. Da får jeg jo ikke lyst på en annen bare fordi han skulle være kjekkere å se på, det er ikke sånn det funker! Ihvertfall ikke når man er voksen!

Men nå har jeg sansen for sexy underarmer og mandighet og har for liten repekt for bad boys til at de tenner meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når kvinner er ferdig med å pule rundt, så finner de seg en annen type mann. Da endrer alt seg. Hun holder igjen, krever mer, gir mindre.
 

Anonymkode: 7d772...1a8

Det der er feil. Damer tenner på ulike menn opp igjennom livet, at det sammenfaller med at hun blir mer seriøs betyr bare at hun også er i endring. Dersom dere er sure fordi dere har vært forholdsmateriale hele tiden og endelig passer inn, så er det en bitterhet som bare rammer dere selv. Dere menn tenner også på ulike ting gjennom livet.

Det som er poenget deres i denne tråden (og mange andre) er at dere får mindre sex enn oss. Vi opplever mer trakassering, større utfordringer i forhold til fødsler, har lavere lønn og blir tatt mindre seriøst enn dere. Det går opp i opp.

Langt fra alle kvinner ender opp i lykkelige livslange forhold med bra sex. Og i alle fall ikke flere kvinner enn menn. Så hva er egentlig problemet deres?

Anonymkode: b9efe...f5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kort fortalt ja.

Når kvinner er ferdig med å pule rundt, så finner de seg en annen type mann. Da endrer alt seg. Hun holder igjen, krever mer, gir mindre.

Derfor er det et hån for en mann å bli kalt forholdsmateriale. Gjerne menn som nærmer seg 30årene, og som ikke har vært hotshit før, blir plutselig bra partnere i deres øyne.

Si meg, hvorfor er det et komplment for menn å være backupplanen til kvinner, når de ga vekk sine beste år til menn som ikke betød noe?

Anonymkode: 7d772...1a8

Det slår deg ikke at kvinnen kanskje aldri har "pult rundt" i det hele tatt men sett etter partner på råtne steder? Kvinner trenger også ting. Kvinner oppgave er ikke å tilfredsstille mannen. Er det virkelig en helt utenkelig ting at en kvinne kan ha vært med mange menn som aldri gav en dritt tilbake. Erfart hva det vil si å bare bli brukt til et formål, men heller vil være med noen som både tar og gir og har følelser selv og ikke en egoistisk kjiping som bare tar og tar og tar og som man blir bare følelsesmessig ruinert av..(aka Petter Pannes ideal..)

Forholdsmateriale-menn er ikke en backup-plan. Det er det man vil ha. Men man får da ikke alltid det man vil ha og man kan sikkert lete feil steder et helt liv uten å finne det man egentlig vil ha.

Anonymkode: d4ea1...65d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det slår deg ikke at kvinnen kanskje aldri har "pult rundt" i det hele tatt men sett etter partner på råtne steder? Kvinner trenger også ting. Kvinner oppgave er ikke å tilfredsstille mannen. Er det virkelig en helt utenkelig ting at en kvinne kan ha vært med mange menn som aldri gav en dritt tilbake. Erfart hva det vil si å bare bli brukt til et formål, men heller vil være med noen som både tar og gir og har følelser selv og ikke en egoistisk kjiping som bare tar og tar og tar og som man blir bare følelsesmessig ruinert av..(aka Petter Pannes ideal..)

Forholdsmateriale-menn er ikke en backup-plan. Det er det man vil ha. Men man får da ikke alltid det man vil ha og man kan sikkert lete feil steder et helt liv uten å finne det man egentlig vil ha.

Anonymkode: d4ea1...65d

<3

Anonymkode: b9efe...f5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lithe. skrev:

Ok. Jeg har ikke for vane å nedgradere "forholdstypen" eller personen som skulle være "faren til mitt kommende barn" osv. Og når jeg ser den personen for meg i hodet så ser jeg heller ikke for meg en en liten drit, liksom. Jeg ser faktisk for meg en fyr av en viss større verdi. Evt. sosial intelligens, god personlig og seksuell kjemi, egenskaper som faller på plass o.l.

Har til dags dato ikke møtt noen menn som tenker at de er lav på en "rangstige" hvis en kvinne ønsker å være i et forhold med han. Snarere tvert i mot, at de på en måte ser på det som et gjensidig kompliment til hverandre og at de ønsker et forhold på grunn av tiltrekning på flere områder. Er ikke vant til å forholde meg til det du fremstiller.

Men du bare vrir jo på absolutt alt jeg sier, jo. Jeg har da aldri sagt noe av det du skriver i verken den eller din forrige kommentar til meg. Nedgradere? Se for seg en liten drit? Hvor får du dette fra?

Jeg snakker KUN om at det er lov for en kvinne å tie stille når man vet at det man sier ikke vil bli tatt godt opp av en mann. På samme måte som det finnes andre tung man ikke sier til mennesker "Nå var du jammen blitt tjukk!" "Det der er du skikkelig dårlig på altså!"

Anonymkode: b9efe...f5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/1/2016 at 15.18, AnonymBruker skrev:

Det var jo et kompliment. Det er nok du som burde gå i deg selv og spørre deg om hvorfor du har så lyst å være noens sexobjekt fremfor en kjæreste.

Du fikk ett kompliment. Ett stort ett. Du tok det ikke, og dumpet henne. Your loss.

Anonymkode: d4ea1...65d

Det mange av dere kvinner ofte ikke skjønner er at selv om dette fint kan være et kompliment i seg selv, så betyr det i praksis at hun ikke syntes man er "all that" når det gjelder tiltrekning osv. Et godt forhold består av både det å kunne være forholdsmateriale og syntes at partneren er ganske tiltrekkende rent fysisk, og det vil aldri føles bra hvis det fremstår at man er et kompromiss etter at hun ikke greide å skape et stabilt forhold med en bad boy (som er de hun egentlig er tiltrukket av rent fysisk). Det er dermed ikke snakk om at han kun ønsker å være et sexobjekt, men at fysisk attraksjon og lidenskap også er viktig. Hvis ikke, så kunne vel alle bare vært venner? 

Og om hun faktisk syntes ts var flott på det rent attraksjonsmessige også, hvorfor da si noe om at han er forholdsmateriale? Henger ikke helt på greip. 

Anonymkode: b9857...032

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært dama di nå, så hadde jeg dumpa deg på flekken. Kan hun ikke betro seg til deg uten at du skal ha så lav selvtillit at det der er hva du tolker ut av det du skrev hun sa, så minner du meg om en av de hodeløse tullingene jeg var sammen med en gang i tiden. Lykke til med å finne deg ei jente som ikke har tent på en "badboy" før da :) Noe "badboys" er veldig flinke til å skjule. Er vel ingen som bestemmer seg for å bli dårlig behandlet av en person eller? Utrykket "badboys" bruker man i ettertid, det. 

Sånn jeg tolket det, så virker det som om hun har lært og forstått at det ikke bare er utseende som er viktig. På den harde måten, dessverre. Men dette er bra for deg, da har du mest sannsynlig finni deg en reflektert dame. Og Hun mener visst at du har hele pakka :) Be proud!

Anonymkode: f3a10...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det mange av dere kvinner ofte ikke skjønner er at selv om dette fint kan være et kompliment i seg selv, så betyr det i praksis at hun ikke syntes man er "all that" når det gjelder tiltrekning osv. Et godt forhold består av både det å kunne være forholdsmateriale og syntes at partneren er ganske tiltrekkende rent fysisk, og det vil aldri føles bra hvis det fremstår at man er et kompromiss etter at hun ikke greide å skape et stabilt forhold med en bad boy (som er de hun egentlig er tiltrukket av rent fysisk). Det er dermed ikke snakk om at han kun ønsker å være et sexobjekt, men at fysisk attraksjon og lidenskap også er viktig. Hvis ikke, så kunne vel alle bare vært venner? 

Og om hun faktisk syntes ts var flott på det rent attraksjonsmessige også, hvorfor da si noe om at han er forholdsmateriale? Henger ikke helt på greip. 

Anonymkode: b9857...032

Nemlig. Og så er det heller ikke sånn at alle kvinner har tent på badboys eller pult rundt en eller annen gang heller. Jeg har alltid likt smarte menn best, og tent absolutt mest på de. For meg høres det bare hult ut at man skal skille mellom forhold og sex og opphøye en type store bøller som om det er det eneste damer tenner på.

Anonymkode: b9efe...f5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og om hun faktisk syntes ts var flott på det rent attraksjonsmessige også, hvorfor da si noe om at han er forholdsmateriale? Henger ikke helt på greip. 

Anonymkode: b9857...032

Det har vel ikke noe med utseende å gjøre! Den følelsen av å aldri vite, for så å bli sjarmert i senk, for så og aldri vite igjen, for så å bli lovet gull og grønne skoger osv, dét er en god beskrivelse av å være med en dårlig mann. Vi damer vil som regel tenke det beste om mennesker, spesielt når det er følelser inne i bildet. Men til slutt så lærer man, etter mange vonde opplevelser man gjerne skulle hatt seg frabedt. 

Er du forholdsmateriale så betyr dette at du IKKE er en berg og dalbane, men en trygg og stabil mann som hun kan stole på og tørre å planlegge en fremtid med. Som i tillegg hadde et utseende som falt i smak hos henne. Hvorfor forstår ikke menn dette?:dry:

Anonymkode: f3a10...2bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vel ikke noe med utseende å gjøre! Den følelsen av å aldri vite, for så å bli sjarmert i senk, for så og aldri vite igjen, for så å bli lovet gull og grønne skoger osv, dét er en god beskrivelse av å være med en dårlig mann. Vi damer vil som regel tenke det beste om mennesker, spesielt når det er følelser inne i bildet. Men til slutt så lærer man, etter mange vonde opplevelser man gjerne skulle hatt seg frabedt. 

Er du forholdsmateriale så betyr dette at du IKKE er en berg og dalbane, men en trygg og stabil mann som hun kan stole på og tørre å planlegge en fremtid med. Som i tillegg hadde et utseende som falt i smak hos henne. Hvorfor forstår ikke menn dette?:dry:

Anonymkode: f3a10...2bb

Forstår jo det. 

Men se for deg følgende sceniario som mann:

Du ringer en dame, hun gjør seg klar og kommer bort til deg innen en time. Dere ser film, har sex, ligger og chillern. Kanskje noen ganger lager dere mat sammen, har en koselig tone, og så går hun sin vei. Du får tømt deg, du får nærhet, du får en å snakke med i noen timer, og så får du være i fred.

Se for deg det andre scenarioet:

Du er sammen med en dame. Dere ser film, dere har sex, ligger og chillern, lager mat sammen og har en koselig tone. Men du må også gjøre masse annet. Du har ikke like mye frihet som du skulle hatt. Du må begynne å ta hensyn til vedkomne. Etterhvert blir det flere forpliktelser også. Du må på kjedelige farmilieselskap med dama. Du må gjøre masse piss du egentlig ikke bryr deg om.

Si meg, hvem er det du ville vært om du var mann? Begge to får jo så og si samme goder, men den andre må gjøre mer for å få de. 

Anonymkode: 7d772...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vel ikke noe med utseende å gjøre! Den følelsen av å aldri vite, for så å bli sjarmert i senk, for så og aldri vite igjen, for så å bli lovet gull og grønne skoger osv, dét er en god beskrivelse av å være med en dårlig mann. Vi damer vil som regel tenke det beste om mennesker, spesielt når det er følelser inne i bildet. Men til slutt så lærer man, etter mange vonde opplevelser man gjerne skulle hatt seg frabedt. 

Er du forholdsmateriale så betyr dette at du IKKE er en berg og dalbane, men en trygg og stabil mann som hun kan stole på og tørre å planlegge en fremtid med. Som i tillegg hadde et utseende som falt i smak hos henne. Hvorfor forstår ikke menn dette?:dry:

Anonymkode: f3a10...2bb

Av samme grunn som at kvinner ikke forstår de tingene de mener vi bør forstå når de tabber seg ut overfor oss. "Den kjolen der ser du ut som et juletre i, Olga! Hey, det var ment som et kompliment!!"

Er ellers enig i dette med bergogdalbane, og at det ikke handler om utseende.

Anonymkode: b9efe...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lithe.
Den 8/2/2016 at 1.58, AnonymBruker skrev:

Forstår jo det. 

Men se for deg følgende sceniario som mann:

Du ringer en dame, hun gjør seg klar og kommer bort til deg innen en time. Dere ser film, har sex, ligger og chillern. Kanskje noen ganger lager dere mat sammen, har en koselig tone, og så går hun sin vei. Du får tømt deg, du får nærhet, du får en å snakke med i noen timer, og så får du være i fred.

Se for deg det andre scenarioet:

Du er sammen med en dame. Dere ser film, dere har sex, ligger og chillern, lager mat sammen og har en koselig tone. Men du må også gjøre masse annet. Du har ikke like mye frihet som du skulle hatt. Du må begynne å ta hensyn til vedkomne. Etterhvert blir det flere forpliktelser også. Du må på kjedelige farmilieselskap med dama. Du må gjøre masse piss du egentlig ikke bryr deg om.

Si meg, hvem er det du ville vært om du var mann? Begge to får jo så og si samme goder, men den andre må gjøre mer for å få de. 

Anonymkode: 7d772...1a8

Haha, hvordan kan man være uenig når du legger det opp slik? hva annet kan man mene? Det er svært vanskelig å si at det andre du fremstiller har noe positivt for seg.

Ideen er ikke nytt plott, men jeg tar ingen slike diskusjoner og viktige beslutninger basert på slike fremstillinger.

Endret av Lithe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår jo det. 

Men se for deg følgende sceniario som mann:

Du ringer en dame, hun gjør seg klar og kommer bort til deg innen en time. Dere ser film, har sex, ligger og chillern. Kanskje noen ganger lager dere mat sammen, har en koselig tone, og så går hun sin vei. Du får tømt deg, du får nærhet, du får en å snakke med i noen timer, og så får du være i fred.

Se for deg det andre scenarioet:

Du er sammen med en dame. Dere ser film, dere har sex, ligger og chillern, lager mat sammen og har en koselig tone. Men du må også gjøre masse annet. Du har ikke like mye frihet som du skulle hatt. Du må begynne å ta hensyn til vedkomne. Etterhvert blir det flere forpliktelser også. Du må på kjedelige farmilieselskap med dama. Du må gjøre masse piss du egentlig ikke bryr deg om.

Si meg, hvem er det du ville vært om du var mann? Begge to får jo så og si samme goder, men den andre må gjøre mer for å få de. 

Anonymkode: 7d772...1a8

Det siste der er stort sett det dere menn som vil ha da, så her må dere nesten bestemme dere. Er bare en såkalt badboy som hadde stukket av hver gang. Dere kan ikke oppføre dere som forholdsmateriale og så bli sett på som badboy.

Hvis jeg var mann ville jeg helt klart vært forholdsmateriale for en sunn kvinne som ikke drev og siklet på usunne menn.

Anonymkode: b9efe...f5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Lithe. skrev:

Haha, det er så mange flinke og kreative kunstverk av refleksjoner her i tråden. For noen flotte bilder dere skaper!

Selvfølgelig var det første bildet penest - hva annet kan man mene. Det er svært vanskelig å si at det andre du fremstiller har noe positivt for seg.

Ideen er ikke nytt plott for min del, men jeg tar ingen slike diskusjoner og viktige beslutninger basert på slike fremstillinger.

Helt enig! Forsto ikke helt hvor det svaret kom i fra:ohmy: Ikke liker jeg å bli generalisert heller. 

 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av samme grunn som at kvinner ikke forstår de tingene de mener vi bør forstå når de tabber seg ut overfor oss. "Den kjolen der ser du ut som et juletre i, Olga! Hey, det var ment som et kompliment!!"

Er ellers enig i dette med bergogdalbane, og at det ikke handler om utseende.

Anonymkode: b9efe...f5b

Sunn fornuft tilsier vel at det å kalle noen for et juletre ikke vil falle helt i smak hos vedkommende? Selv har jeg aldri hørt at en mann ikke liker å bli kalt forholdsmateriale, så der synes jeg at mannen i det minste kan forklare hvordan han tolker det, 1 gang, før han slår hånden av dama si...

Når det er sagt, så vet jeg det i alle fall nå!:tree:

Anonymkode: f3a10...2bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sunn fornuft tilsier vel at det å kalle noen for et juletre ikke vil falle helt i smak hos vedkommende? Selv har jeg aldri hørt at en mann ikke liker å bli kalt forholdsmateriale, så der synes jeg at mannen i det minste kan forklare hvordan han tolker det, 1 gang, før han slår hånden av dama si...

Når det er sagt, så vet jeg det i alle fall nå!:tree:

Anonymkode: f3a10...2bb

Ja, sunn fornuft var det jeg mente. Man sier bare ikke til en mann "Du er koselig og godt forholdsmateriale, de andre var bare rå og dyrisk sex!" En kvinne som sier noe sånt, eller noe i den gata, om så bare en eneste gang, eier virkelig ikke sunn fornuft!

Anonymkode: b9efe...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, sunn fornuft var det jeg mente. Man sier bare ikke til en mann "Du er koselig og godt forholdsmateriale, de andre var bare rå og dyrisk sex!" En kvinne som sier noe sånt, eller noe i den gata, om så bare en eneste gang, eier virkelig ikke sunn fornuft!

Anonymkode: b9efe...f5b

Men i dette tilfellet så var ikke dette i nærheten av hva denne dama sa til TS?:POm du leser på første side litt ned, så gjentar TS hva hun har sagt til ham.

 En badboy er vel en som er flink til å manipulere seg frem til å få det han vil? Eksempel: Chilling, sex, TV kos, og så frihet. 

For å få dette så planter han ideer i dama sitt hode om at han vil mer. ("All den dritten i tillegg, som menn som er forholdsmateriale ikke ser på som dritt i det hele tatt") På denne måten fanger han dama inn i nett av løgner og forvirring. Og der får man utrykket bad boy fra. Dette er i alle fall slik jeg ser det. Med andre ord, så har dette ingenting med dyrisk sex og et fantastisk utseende å gjøre. 

Kom til å tenke på en morsom greie jeg leste et sted, bare sånn for morro skyld. "Jenter faller for det de hører, mens gutter for hva de ser. Derfor bruker jenter sminke, mens guttene lyver". 

Anonymkode: f3a10...2bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Det er ingenting som heter "forholdsmenn"! Det er bare hvis man tenner på bad boys at dette er et tema! For de fleste kvinner er det ikke noe motsetning i dette! Jeg ble bare mer tent på min mann når han viste seg så bra og klok som han er! Jeg tenner på at han tar ansvar for f eks barna, fordi det er mandig å være trygg! Trygg er ikke det samme som kjedelig! Han kan være helt rå i senga selv om han tar ansvar for greier! Jo mer respekt, jo mer tenning, for min del. Da får jeg jo ikke lyst på en annen bare fordi han skulle være kjekkere å se på, det er ikke sånn det funker! Ihvertfall ikke når man er voksen!

Men nå har jeg sansen for sexy underarmer og mandighet og har for liten repekt for bad boys til at de tenner meg. 

Så utroskap finer ikke sted.

TS er et fornuftsvalg, og den problemstillingen har mange av mine mannlige venner også. Det er ubehagelig å finne en kvinne som faktisk begjærer andre enn seg selv. Om det så hadde vært kjendiser hun aldri har møtt hadde det ikke gjort noe, men når hun sier muskulære badboys så kan det være ekser og noen på nattklubben. En får ikke akkurat tillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...