Gå til innhold

Dama tenner på "bad boys". Vurderer å avslutte forholdet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Lee Jones skrev:

Så utroskap finer ikke sted.

TS er et fornuftsvalg, og den problemstillingen har mange av mine mannlige venner også. Det er ubehagelig å finne en kvinne som faktisk begjærer andre enn seg selv. Om det så hadde vært kjendiser hun aldri har møtt hadde det ikke gjort noe, men når hun sier muskulære badboys så kan det være ekser og noen på nattklubben. En får ikke akkurat tillit.

Du kan ikke være så naiv at du tror du er den ENESTE hun kan tenne på! Det går jo begge veier! Vi er mennesker, ikke roboter! Etter at man har begynt et forhold er det mye man kan gjøre for å holde gnisten oppe. For at andre enn partneren skal friste deg, holder det ikke at de er deilige! Noe mangler som oftest i forholdet. Mr Perfect kan f eks slutte å "se" sin kjære (ja, her er vi kvinner latterlig krevende, men hvor vanskelig kan det være?), han kan være en ego som bare turer fram med sine egne greier (har talløse eksempler der dama blir sittende med barna mens han skal på byen/guttetur/golfe uten at han ser selv at hun aldri får sjangsen SELV om hun har sagt det!). Sånne ting er av større betydning for utroskap enn at de har en kjekk fyr på jobben! 

Det dere må forstå er at det ikke holder om en fyr er "deilig"! Det betyr ikke at vi vil ligge med han! Ingen grunn til å gå rundt å være sjalu på alle kjekke menn! Det hadde vært ekstremt slitsomt om jeg tente på alle jeg synes er kjekke! Eye candy og sexobjekt er ikke det samme! 

Endret av Ulla Ullsokk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men i dette tilfellet så var ikke dette i nærheten av hva denne dama sa til TS?:POm du leser på første side litt ned, så gjentar TS hva hun har sagt til ham.

 En badboy er vel en som er flink til å manipulere seg frem til å få det han vil? Eksempel: Chilling, sex, TV kos, og så frihet. 

For å få dette så planter han ideer i dama sitt hode om at han vil mer. ("All den dritten i tillegg, som menn som er forholdsmateriale ikke ser på som dritt i det hele tatt") På denne måten fanger han dama inn i nett av løgner og forvirring. Og der får man utrykket bad boy fra. Dette er i alle fall slik jeg ser det. Med andre ord, så har dette ingenting med dyrisk sex og et fantastisk utseende å gjøre. 

Kom til å tenke på en morsom greie jeg leste et sted, bare sånn for morro skyld. "Jenter faller for det de hører, mens gutter for hva de ser. Derfor bruker jenter sminke, mens guttene lyver". 

Anonymkode: f3a10...2bb

Jeg vet at denne tråden handler om et annet utsagn. Jeg tok med alle eventualiteter, jeg skrev "eller noe i den gata", siden det tydeligvis er fremmed for mange at ingen av de tingene er noe kompliment for en mann. Du skrev det selv rett over her, at "men nå vet jeg det". Gjør du nå det? Du kommer "bare for morro skyld" med et utsagn som sier det helt motsatte..

Kjernen her er kommunikasjon mellom menn og kvinner. Menn forsøker å fortelle kvinner at det vi sier til de betyr noe. At det du har lært i sitatet ditt er feil. At de er villige til å gjøre det slutt med kvinner for lignende utsagn. Ts har gjort det slutt med dama. De andre har engasjert seg over 23 sider i et forsøk på å forklare hvorfor.

Likevel virker det som enkelte ikke gir seg. Menn MÅ ta det som et kompliment, det var ikke nøyaktig det hun sa...selv eksdama til ts protesterer fremdeles. Noen må kanskje lære på den harde måten, men kom ikke å si at ikke noen har forsøkt å fortelle det. Og ts er selvfølgelig i sin fulle rett til å gjøre det slutt med dama på grunn av det hun sa.

Anonymkode: b9efe...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det slår deg ikke at kvinnen kanskje aldri har "pult rundt" i det hele tatt men sett etter partner på råtne steder? Kvinner trenger også ting. Kvinner oppgave er ikke å tilfredsstille mannen. Er det virkelig en helt utenkelig ting at en kvinne kan ha vært med mange menn som aldri gav en dritt tilbake. Erfart hva det vil si å bare bli brukt til et formål, men heller vil være med noen som både tar og gir og har følelser selv og ikke en egoistisk kjiping som bare tar og tar og tar og som man blir bare følelsesmessig ruinert av..(aka Petter Pannes ideal..)

Forholdsmateriale-menn er ikke en backup-plan. Det er det man vil ha. Men man får da ikke alltid det man vil ha og man kan sikkert lete feil steder et helt liv uten å finne det man egentlig vil ha.

Anonymkode: d4ea1...65d

Hvis alle menn forlater tråden, vil dere da være ærlig? 🤔

Kvinner kan fint gjerne ha sex fordi kroppen krever, uten at de er interessert i et forhold. 

Blir du ikke litt kvalm av deg selv av å lyve sånn på vegne av alle kvinner? (Noen av) dere knuller rundt av hjertens lyst, med full forståelse av at han ikke er noe dere kommer til å ende opp med. Det er IKKE noe håp om et forhold down the road. Er dette hva dere forteller dere selv i etterkant? Eller bare det dere sier til andre?

 

Nei, kanskje ikke alle forholdsmenn er en backup-plan, men de fleste er noe annet enn det man brukte for å stille kløen. Om dette var fordi man ikke ville gi bort alt til en man var interessert i, vites ikke. 

 

Men litt om den skrudde logikken der:

En forholdsperson er vel den som MINST sannsynlig vil slette Tlfnr ditt når han drar hjem. Fordi han absolutt ikke er like kynisk som den andre typen og deg selv når det gjelder sex. Den dere burde gi dere til med en gang, er forholdstypen. Men siden dere da blir trekkende med ham, men DERE SELV bare ville ha et knull, lar dere være. Fordi dere slett ikke alltid er ute etter en livspartner. Det stygge er at dette pakkes inn i løgner, i stedet for å være ærlig. 

Anonymkode: cf641...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis alle menn forlater tråden, vil dere da være ærlig? 🤔

Kvinner kan fint gjerne ha sex fordi kroppen krever, uten at de er interessert i et forhold. 

Blir du ikke litt kvalm av deg selv av å lyve sånn på vegne av alle kvinner? (Noen av) dere knuller rundt av hjertens lyst, med full forståelse av at han ikke er noe dere kommer til å ende opp med. Det er IKKE noe håp om et forhold down the road. Er dette hva dere forteller dere selv i etterkant? Eller bare det dere sier til andre?

 

Nei, kanskje ikke alle forholdsmenn er en backup-plan, men de fleste er noe annet enn det man brukte for å stille kløen. Om dette var fordi man ikke ville gi bort alt til en man var interessert i, vites ikke. 

 

Men litt om den skrudde logikken der:

En forholdsperson er vel den som MINST sannsynlig vil slette Tlfnr ditt når han drar hjem. Fordi han absolutt ikke er like kynisk som den andre typen og deg selv når det gjelder sex. Den dere burde gi dere til med en gang, er forholdstypen. Men siden dere da blir trekkende med ham, men DERE SELV bare ville ha et knull, lar dere være. Fordi dere slett ikke alltid er ute etter en livspartner. Det stygge er at dette pakkes inn i løgner, i stedet for å være ærlig. 

Anonymkode: cf641...9fe

Dette.

En fyr som er badboy anser hun som over seg selv seksuelt, og som et objekt hun kan bruke som nytelse. Derfor gir hun egentlig fra seg sitt eneste trumfkort hun har i et forhold GRATIS. (for la oss være ærlige, damer har egentlig ikke så mye annet enn sex å komme med i et forhold, som en kompis ikke kan gi i et samliv). 

Mens mannen som er "forholdsmateriale" er et trygt valg, han forlater henne ikke, han kan brukes til å bygge det livet hun anser som godt og trygt. Derfor er det ikke så viktig at han settes først, for hun anser egentlig ikke på han som over henne. Derfor har hun oftere pliktsex, lar seg forfalle når hun har fått det hun vil ha, og er hun lei fyren til slutt kan hun bare skille seg.

Si meg, hvilken fyr er det som vil være sistnevnte? Det er et HÅN mot en mann å havne i sistnevnte gruppe.

Før fungerte sistnenvte gruppe, og man var fornøyde. Men nå har tidene endret seg, og det å havne i sistnevnte gruppe er noe man burde unngå til enhver pris. Spesielt når man er klar over hvordan kvinner holder på i sine liv, og hvordan de egentlig hopper fra fyr til fyr. Vi er ikke blinde, vi observerer dere i hverdagen. Vi ser dere på byen. Vi vet hva dere gjør på tinder.

Når historikken deres tilsier at dere egentlig foretrekker en annen type mann, da lyser alle varselsignaler når hun plutselig viser interesse for et trygt valg. Din betalingshistorikk forteller noe om hvor god økonomi du har, ditt rulleblad sier noe om hvor lovlydig du er, din utdannelse sier noe om hvor skolert du er. Alle valg man tar i livet sier noe om deg som person. Men seksuell historikk skal tydeligvis ikke gjelde her i verden for kvinner:

Jeg skjønner godt hvorfor det er slik, for kvinner skal aldri stilles til ansvar for sine valg og handlinger. 

Anonymkode: 7d772...1a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro, ro og svøm langt oppi en negativitet av gjørme... Hva finner man? Mer og mer gjørme. 

Det er farlig når man ikke godtar at alt ikke er logikk. Spesielt når man ikke ser at begge kjønn har ulogiske tendenser som den andre parten faktisk ikke skjønner seg på! Kvinner skjønner seg ikke på alt som er ulogisk med dere, og dessverre så er det sånn motsatt også. Man kan forsøke å gjøre det til noe negativt, men det blir akkurat like irriterende som når kvinner ikke forstår seg på deg og nekter å forstå.

Anonymkode: 2c5d0...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det slår deg ikke at kvinnen kanskje aldri har "pult rundt" i det hele tatt men sett etter partner på råtne steder? Kvinner trenger også ting. Kvinner oppgave er ikke å tilfredsstille mannen. Er det virkelig en helt utenkelig ting at en kvinne kan ha vært med mange menn som aldri gav en dritt tilbake. Erfart hva det vil si å bare bli brukt til et formål, men heller vil være med noen som både tar og gir og har følelser selv og ikke en egoistisk kjiping som bare tar og tar og tar og som man blir bare følelsesmessig ruinert av..(aka Petter Pannes ideal..)

Forholdsmateriale-menn er ikke en backup-plan. Det er det man vil ha. Men man får da ikke alltid det man vil ha og man kan sikkert lete feil steder et helt liv uten å finne det man egentlig vil ha.

Anonymkode: d4ea1...65d

Det er ikke snakk om at de er mitt ideal.

Jeg syns ikke noe om slike menn, men realiteten er at det er slike menn som faktisk får noe her i verden.

Det handler om å fylle sine lommer, å stjele, lyve og få det en skal ha. Ærlighet og åpenhet, det å være god og snill, det å være et støttende menneske, et empatisk menneske, en som ikke vil noen noe vondt, er rett og slett DRIT KJEDELIG, og man havner ALLTID i bakre rekke. 

Nice guys finish last har aldri gitt mer mening for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, PetterPanne skrev:

Det er ikke snakk om at de er mitt ideal.

Jeg syns ikke noe om slike menn, men realiteten er at det er slike menn som faktisk får noe her i verden.

Det handler om å fylle sine lommer, å stjele, lyve og få det en skal ha. Ærlighet og åpenhet, det å være god og snill, det å være et støttende menneske, et empatisk menneske, en som ikke vil noen noe vondt, er rett og slett DRIT KJEDELIG, og man havner ALLTID i bakre rekke. 

Nice guys finish last har aldri gitt mer mening for meg.

NEI! 

Da må du kanskje date andre kvinner! Hvis du konstant opplever dette så er det ikke ALLE kvinner sin feil, det er kvinnene DU dater som er sånn.

Anonymkode: 2c5d0...bb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

NEI! 

Da må du kanskje date andre kvinner! Hvis du konstant opplever dette så er det ikke ALLE kvinner sin feil, det er kvinnene DU dater som er sånn.

Anonymkode: 2c5d0...bb1

Har ikke sagt at det er alle kvinners feil. Har ikke lagt skylden på noen andre enn meg selv.

Er ikke bra nok, ikek spennende nok, gir ikke nok motstand, ustråler ikke nok badboy. Og det er helt greit. 

Uansett kommer man til et punkt man er lei av å ikke få det til, og da må man tenke annerledes.

"Only a fool would try the same thing over and over again, and expect a different result"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, PetterPanne skrev:

Har ikke sagt at det er alle kvinners feil. Har ikke lagt skylden på noen andre enn meg selv.

Er ikke bra nok, ikek spennende nok, gir ikke nok motstand, ustråler ikke nok badboy. Og det er helt greit. 

Uansett kommer man til et punkt man er lei av å ikke få det til, og da må man tenke annerledes.

"Only a fool would try the same thing over and over again, and expect a different result"

Og dermed er du kommet like langt som de kvinnene som ikke får til ting, forkaster badboyene, og bestemmer seg for å gjøre ting på en ny måte :P 

Anonymkode: b9efe...f5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og dermed er du kommet like langt som de kvinnene som ikke får til ting, forkaster badboyene, og bestemmer seg for å gjøre ting på en ny måte :P 

Anonymkode: b9efe...f5b

Jepp, men hvis kvinner kan gjøre det og ikke bli dømt for det, så burde jeg også kunne gjøre det samme uten å bli dømt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, PetterPanne skrev:

Har ikke sagt at det er alle kvinners feil. Har ikke lagt skylden på noen andre enn meg selv.

Er ikke bra nok, ikek spennende nok, gir ikke nok motstand, ustråler ikke nok badboy. Og det er helt greit. 

Uansett kommer man til et punkt man er lei av å ikke få det til, og da må man tenke annerledes.

"Only a fool would try the same thing over and over again, and expect a different result"

Å være bad boy er ikke attraktivt..Det er en illusjon. Det er en drittunge. Ordentlige menn er ikke bad boys. Alle attraktive menn er ikke bad boys. Søk opp hva kvinner ser etter... Slutt å les dårlige drittråd. Når jeg googler etter hva menn ser etter er det mange negative drittråd der ute, du må forholde deg til de andre tingene!

Det finnes menn med forpliktelsesproblematikk - men like mange kvinner som har den komplikasjonen. Du støter på dem, jeg støter på dem! Det handler ikke om deg - du må slutte å legge din verdi i andre menneskers følelsesproblematikk.

Dette er egentlig til kvinner, men jeg synes absolutt at menn også kan ta til seg dette. Spesielt du, PetterPanne. Jeg har et godt inntrykk av deg ellers, og synes det er synd å se at du snakker såpass ned om deg selv. Kom an, darling! Opp med hodet!

 

Anonymkode: 2c5d0...bb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, PetterPanne skrev:

Jepp, men hvis kvinner kan gjøre det og ikke bli dømt for det, så burde jeg også kunne gjøre det samme uten å bli dømt for det.

Men det er jo du selv som dømmer deg. Ikke vi andre.

Anonymkode: b9efe...f5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være bad boy er ikke attraktivt..Det er en illusjon. Det er en drittunge. Ordentlige menn er ikke bad boys. Alle attraktive menn er ikke bad boys. Søk opp hva kvinner ser etter... Slutt å les dårlige drittråd. Når jeg googler etter hva menn ser etter er det mange negative drittråd der ute, du må forholde deg til de andre tingene!

Det finnes menn med forpliktelsesproblematikk - men like mange kvinner som har den komplikasjonen. Du støter på dem, jeg støter på dem! Det handler ikke om deg - du må slutte å legge din verdi i andre menneskers følelsesproblematikk.

Dette er egentlig til kvinner, men jeg synes absolutt at menn også kan ta til seg dette. Spesielt du, PetterPanne. Jeg har et godt inntrykk av deg ellers, og synes det er synd å se at du snakker såpass ned om deg selv. Kom an, darling! Opp med hodet!

 

Anonymkode: 2c5d0...bb1

Det er fascinerende at kvinner flest trekkes til disse drittungene. Forøvrig trenger du ikke komme med råd. Du vet ingenting om det livet jeg har levd, hva jeg har prøvd, hva jeg føler, hvem jeg er, eller hva jeg vil ha. 

Om det er noen som kan alle disse rådene, så er det meg. Du snakker med en teoretiker. Jeg har lest alt som er å lese av teori, jeg vet tingenes tilstand. Vet nøyaktig hvilke steg jeg må ta for å få det jeg vil ha, men det føles ikke riktig. Da er spørsmålet hvor lenge man skal leve uten egnetlig å komme noen vei. 

Klart du ser på disse rådene som drittråd. Disse favoriserer og optimaliserer mulighetene for menn. Du gir råd fra en kvinnes ståsted uten egentlig å tenke på hva jeg vil ha, og hva jeg vil få. 

Det å få forplitkelse er uaktuelt, for man kommer aldri så langt som til det stadiet. Skjønner du eller? jeg er ikke attraktiv. Det er der problemet ligger. 

Jeg ser ikke ned på meg selv. Jeg har et drøss med positive egenskaper og verdier. Men greia er at de kommer aldri frem, for kvinner tenker med musa og øynene først og så følelsene deretter. I og med at jeg sliter med å skape denne kjemien og disse følelsene hos kvinner, så kommer jeg alltid til kort. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo du selv som dømmer deg. Ikke vi andre.

Anonymkode: b9efe...f5b

Man møter stor motstand fra kvinner om man som mann prøver endre den man er. Til noe "verre" i kvinners øyne. For som mann er man dømt til å være i en bås for evig og alltid. Det er enklere for kvinner å forholde seg til.

Klart jeg dømmer meg selv. Må jo det, når man ikke kommer noen vei. Men jeg kan fortelle deg med en gang, at alle menn som har gått den veien om å forbedre seg selv, bli en mer badass versjon av seg selv, bli litt badboy - har alle blitt dømt for det av sine nære og ikke minst kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, PetterPanne skrev:

Det er fascinerende at kvinner flest trekkes til disse drittungene. Forøvrig trenger du ikke komme med råd. Du vet ingenting om det livet jeg har levd, hva jeg har prøvd, hva jeg føler, hvem jeg er, eller hva jeg vil ha. 

Om det er noen som kan alle disse rådene, så er det meg. Du snakker med en teoretiker. Jeg har lest alt som er å lese av teori, jeg vet tingenes tilstand. Vet nøyaktig hvilke steg jeg må ta for å få det jeg vil ha, men det føles ikke riktig. Da er spørsmålet hvor lenge man skal leve uten egnetlig å komme noen vei. 

Klart du ser på disse rådene som drittråd. Disse favoriserer og optimaliserer mulighetene for menn. Du gir råd fra en kvinnes ståsted uten egentlig å tenke på hva jeg vil ha, og hva jeg vil få. 

Det å få forplitkelse er uaktuelt, for man kommer aldri så langt som til det stadiet. Skjønner du eller? jeg er ikke attraktiv. Det er der problemet ligger. 

Jeg ser ikke ned på meg selv. Jeg har et drøss med positive egenskaper og verdier. Men greia er at de kommer aldri frem, for kvinner tenker med musa og øynene først og så følelsene deretter. I og med at jeg sliter med å skape denne kjemien og disse følelsene hos kvinner, så kommer jeg alltid til kort. 

Man møter stor motstand fra kvinner om man som mann prøver endre den man er. Til noe "verre" i kvinners øyne. For som mann er man dømt til å være i en bås for evig og alltid. Det er enklere for kvinner å forholde seg til.

Klart jeg dømmer meg selv. Må jo det, når man ikke kommer noen vei. Men jeg kan fortelle deg med en gang, at alle menn som har gått den veien om å forbedre seg selv, bli en mer badass versjon av seg selv, bli litt badboy - har alle blitt dømt for det av sine nære og ikke minst kvinner.

Jeg tror at om man blir dømt for det, er man ikke god nok til å være sånn, og må øve mer ☺️ Det er ingen grunn til at menn skulle kunne oppføre seg som kvinner, og ta for seg av de kvinnene som bare vil ha et eventyr. Noen klarer det, så hemmeligheten er å finne ut hva de gjør, og leve etter det. Det kryr av "hekter", "ekser man ikke kan slutte å tenke på", "the One that got away" osv.. Man må bare som mann finne ut hvordan man skal bli sånn, så kan man hygge seg på samme måte. Jeg er selv forholdsmateriale, og lever sammen med ei som ikke ville sett på sånne som meg før. Jeg har det fra hestens munn 😄 Nå har jeg valgt å bare enjoy the ride while it lasts, og gir ikke mer enn at forholdet kan opprettholdes, men jeg gir ALDRI alt ☺️ Til det er risikoen for et maltraktert hjerte for stor.

Det har jeg ikke tid og lyst til på dette punktet i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
1 time siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg tror at om man blir dømt for det, er man ikke god nok til å være sånn, og må øve mer ☺️ Det er ingen grunn til at menn skulle kunne oppføre seg som kvinner, og ta for seg av de kvinnene som bare vil ha et eventyr. Noen klarer det, så hemmeligheten er å finne ut hva de gjør, og leve etter det. Det kryr av "hekter", "ekser man ikke kan slutte å tenke på", "the One that got away" osv.. Man må bare som mann finne ut hvordan man skal bli sånn, så kan man hygge seg på samme måte. Jeg er selv forholdsmateriale, og lever sammen med ei som ikke ville sett på sånne som meg før. Jeg har det fra hestens munn 😄 Nå har jeg valgt å bare enjoy the ride while it lasts, og gir ikke mer enn at forholdet kan opprettholdes, men jeg gir ALDRI alt ☺️ Til det er risikoen for et maltraktert hjerte for stor.

Det har jeg ikke tid og lyst til på dette punktet i livet.

Bra det ordna seg for deg, og at du lærte du også.

Er som du sier, ingen kvinne er din for evig og alltid. Det er bare din tur akkurat nå. Så vær klar for at hun kan forlate deg når som helst.

Problemet er at jeg gir for mye av meg selv, så da er det bare å knipe igjen godsakene, og heller få de til å jobbe for de. Belønne god oppførsel, straffe dårlig. Men dette vet du vel allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/30/2016 at 19.18, AnonymBruker skrev:

Har vært sammen med dama i kun seks måneder nå og vurderer å avslutte forholdet. I det siste har hun nevnt flere ganger at hun tenner egentlig på maskuline, tøffe "bad boys" som hun vet ikke er bra for seg, men at jeg er et langt mer fornuftig valg. Har aldri sett på meg selv som en "tøffel", men føler at hun ser på meg som et litt kjedelig pappa-material som hun kan leve kjedelig og trygt med i lang tid. Jeg opplever det litt som at hun tenner egentlig seksuelt mest på andre typer menn og jeg er mer et fornuftsvalg. Hun tenkte kanskje at dette var et kompliment, men for meg er det provoserende å høre at hun er mer tiltrukket andre enn meg. Jeg ba henne kutte ut slike kommentarer og hun blei tydeligvis lei seg, men jeg er fremdeles mektig irritert. 

Noen andre som har opplevd lignende?

Anonymkode: a7314...b48

(Eks)dama sier her rett ut at du er et fornuftsvalg og ikke et følelsesvalg. Vi vet at kvinners atferd innerst inne styres av følelser, så et forhold basert på fornuft og ikke følelser, vil aldri kunne vare. Du vil med høy sannsynlighet investere tid, penger og krefter i noe som nesten garantert vil rakne etter kort tid. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Du kan ikke være så naiv at du tror du er den ENESTE hun kan tenne på! Det går jo begge veier! Vi er mennesker, ikke roboter! Etter at man har begynt et forhold er det mye man kan gjøre for å holde gnisten oppe. For at andre enn partneren skal friste deg, holder det ikke at de er deilige! Noe mangler som oftest i forholdet. Mr Perfect kan f eks slutte å "se" sin kjære (ja, her er vi kvinner latterlig krevende, men hvor vanskelig kan det være?), han kan være en ego som bare turer fram med sine egne greier (har talløse eksempler der dama blir sittende med barna mens han skal på byen/guttetur/golfe uten at han ser selv at hun aldri får sjangsen SELV om hun har sagt det!). Sånne ting er av større betydning for utroskap enn at de har en kjekk fyr på jobben! 

Det dere må forstå er at det ikke holder om en fyr er "deilig"! Det betyr ikke at vi vil ligge med han! Ingen grunn til å gå rundt å være sjalu på alle kjekke menn! Det hadde vært ekstremt slitsomt om jeg tente på alle jeg synes er kjekke! Eye candy og sexobjekt er ikke det samme! 

Selvfølgelig kan en tenne på andre, men her får jeg inntrykk av at dama tenner MER på badboys enn på kjæresten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det mange av dere kvinner ofte ikke skjønner er at selv om dette fint kan være et kompliment i seg selv, så betyr det i praksis at hun ikke syntes man er "all that" når det gjelder tiltrekning osv.

Så det du sier er at kvinner bør bli mer kresne når det gjelder partnere til forhold?

Hvor ble det av maset om at vi er for kresne?

Anonymkode: e3000...246

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lee Jones skrev:

Selvfølgelig kan en tenne på andre, men her får jeg inntrykk av at dama tenner MER på badboys enn på kjæresten. 

Ja, enig i det. Så vi mener jo det samme!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Ja, enig i det. Så vi mener jo det samme!?

Ja jeg tror vi er helt på bølgelengde. Diskusjonen her i tråden tror jeg er basert mye på misforståelser og derfor denne menn vs kvinner feiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...