Gå til innhold

Dama tenner på "bad boys". Vurderer å avslutte forholdet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, PetterPanne skrev:

Det kvinner absolutt ikke klarer å forstå, er at det under ingen omstendighet er noe kompliment å bli stemplet som "trygg og stabil". Det er ikke et kvalitetsstempel for menn. For menn er det et kompliment å være den mannen alle damer har lyst å pule. Lurer du på hvorfor?

Det er mye vanskeligere for en mann å være en veldig ettertraktet mann, enn å være en stabil og trygg partner. Det skal mye mer arbeid, gode gener, og status til for å bli denne mannen. For å være en stabil og trygg mann trenger man bare støtte dama på alle måter. Det er ikke vanskelig, alle kan få til det. Dermed er det heller ikke noe kompliment. 

Jeg tar mer til meg komplimentet "du er trygg og stabil" enn at "alle har lyst til å pule deg". En del menn ønsker jo å pule alt som går på to bein, så det er jo ikke akkurat noe kompliment..... Mens å være en stabil og trygg partner, er ikke så lett som du beskriver nei. Enhver mann får ikke lett til å være det..

Så enkelt kan TS se på det. Han er mann, hun er dame. Hun følte det var et kompliment rettet mot han, han oppfattet det derimot ikke som det.

Anonymkode: a071f...f2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar mer til meg komplimentet "du er trygg og stabil" enn at "alle har lyst til å pule deg". En del menn ønsker jo å pule alt som går på to bein, så det er jo ikke akkurat noe kompliment..... Mens å være en stabil og trygg partner, er ikke så lett som du beskriver nei. Enhver mann får ikke lett til å være det..

Anonymkode: a071f...f2c

Og du er en mann? 

Anonymkode: bf0cb...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame. Derfor er det lettere for damer å si TS overdriver, mens mennene lettere ser ting fra TS ståsted.

Apropos dette med å ligge med gud og hvermann. Eksemplet mitt var ang. menn. Men en del damer gjør jo også det. Se på alle fjolsene rundt omkring som får seg noe! Man trenger rett og slett ikke være særlig attraktiv for å få sex. Så om en fyr tror han må være skikkelig attraktiv siden han har pult 80 stk, eller i hvert fall blitt tilbudt av mange, så tar han kanskje feil.

 

 

 

Nå har jo TS vært innom og skrevet at hun sa rett ut at de andre var mer attraktive. Jeg tenker at mange helt ærlig vil synes noen er mer attraktiv enn kjæresten... Men hva er hensikten med å si det til vedkommende? Det er ikke bra...

Anonymkode: a071f...f2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar mer til meg komplimentet "du er trygg og stabil" enn at "alle har lyst til å pule deg". En del menn ønsker jo å pule alt som går på to bein, så det er jo ikke akkurat noe kompliment..... Mens å være en stabil og trygg partner, er ikke så lett som du beskriver nei. Enhver mann får ikke lett til å være det..

Så enkelt kan TS se på det. Han er mann, hun er dame. Hun følte det var et kompliment rettet mot han, han oppfattet det derimot ikke som det.

Anonymkode: a071f...f2c

Du kan umulig være en mann som skriver dette. Bare fordi alle vil pule deg, betyr ikke at du faktisk må det. Det at man kan ha stort utvalg er nemlig bra for menn. Hadde du vært mann, så hadde du forstått dette.

Men ja, det å bli ansett som en stabil og trygg partner er jo positivt for kvinner. Hvis du leser innleggene som AB ha skrevet over om formløshet og hvorfor kvinner er usikre valg, så gir det enda mer mening.

Avslutnigsvis minnes jeg et ordtak fra Albert Einstein: 

“Men marry women with the hope they will never change. Women marry men with the hope they will change. Invariably they are both disappointed.”

Det er derfor det er et svik for menn å finne ut at kvinnen de giftet seg med egentlig er annerledes på mange måter. Og det er også derfor kvinner går lei i håp om at mannen de velger "kanskje blir bedre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame. ..

Anonymkode: a071f...f2c

Tenkte meg det ja. 

Anonymkode: bf0cb...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, PetterPanne skrev:

“Men marry women with the hope they will never change. Women marry men with the hope they will change. Invariably they are both disappointed.”

Einstein var klok :)

Men det kan like gjerne snus og gi forklaringa på hvorfor kvinner faller for dritsekker. De håper at de vil endre seg..

Anonymkode: d4ea1...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Einstein var klok :)

Men det kan like gjerne snus og gi forklaringa på hvorfor kvinner faller for dritsekker. De håper at de vil endre seg..

Anonymkode: d4ea1...65d

Ja, det er jo akkurat det som står. 

Anonymkode: bf0cb...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at damer som bare vil ha forplantningssex ville blitt sexmonstre med noen som helst sånn jeg da. Men dere har et helt urealistisk bilde av hva rasshøla er og hva de får. Halvparten av rasshøla er da helt eller halveis alkoholikere/ rusmisbukere med ereksjonsproblemer fra fyllte 30 som er komplett ute av stand til ha sex med noen som helst på daglig basis etter det. 

Anonymkode: d4ea1...65d

Og den andre halvparten er høystatus menn som ikke ruser seg, men fortsatt ser bra ut og tar godt vare på seg selv. Som har draget og vasser i tilbud.

Disse menn er også rasshøl. Men på en annen måte. De er rasshøl fordi de ikke forplikter seg til alle damene som kaster seg etter de, Mens de rasshølene du nevner er ustabile, rusmisbrukere. Som utrolig nok kvinner er villige til å ha sex med, og gjerne også røff kinky nedverdigende sex. 

Han trygge derimot? MIsjonæren med dyne på og lyset av.

Anonymkode: 8e0c4...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Han trygge derimot? MIsjonæren med dyne på og lyset av.

Anonymkode: 8e0c4...71c

Hva er galt med det? Liker han jeg. Men hvor finner jeg han?

Anonymkode: e3000...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med det? Liker han jeg. Men hvor finner jeg han?

Anonymkode: e3000...246

Ikke noe galt for deg, men dørgende kjedelig for mannen

Anonymkode: 8e0c4...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Verena skrev:

Slik jeg tolket TS så virket det som at det var hans tolkning av det hun sa som var problemet. Og jeg skjønner ikke hvorfor løsningen på det ble å få med hele kg i vurderingen om å slå opp eller ei. Hvorfor lage det dilemmaet uten å ta en ordentlig prat med kjæresten om det først? Jeg syns det er en veldig liten bagatell å skulle omvurdere et forhold for. 

TS, du burde heller ta en ordentlig prat med kjæresten din om hva du føler og gi henne en ordentlig sjanse til å forklare hva hun egentlig ville uttrykke. Man får da vel ikke et forhold til å gå rundt hvis sånne små ting lage så store og unødvendige problemer at man vurderer å slå opp før man engang har prøvd å ta opp problemet. Det kan jo være en helt uskyldig tanke som svirrer rundt i hodet hennes som får henne til å si sånt. Det vet du ikke før du har snakket med henne om det. 

Så da skal man altså ikke få skrevet om en problemstilling på et forum? Det er jo kun TS som eier denne vurderingen, det er unødvendig å rakke ned på han. Sier ikke at du har gjort det, men mange her har gjort det. 

Anonymkode: b9857...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts

Denne tråden sklei ut og jeg gidder ikke svare på alle spørsmålene. 

Jeg har snakket med henne og jeg avsluttet forholdet. Det er vel ikke så mye å si egentlig. Jeg sa at jeg ikke trodde hun var rett for meg og at det var best vi avsluttet forholdet, men at det ikke var noen sure miner og forhåpentligvis kunne vi fremdeles ha en grei tone. Hun reagerte vel litt som forventet. Hun ble sur, gråt, ba meg forklare ytterligere, men jeg gadd ikke gå inn på detaljer og dro hjem. Det hele føles egentlig mest som en lettelse, så jeg tror jeg gjorde det riktige her. Har følt mye stress og irritasjon i det siste.

Anonymkode: a7314...b48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Gro baller?" Kvalmende og barnslig hersketeknikk

Anonymkode: cf641...9fe

Hva? Nei? Det er et utrykk på samme måte som "sutteklut" eller andre metaforer man bruker. Hersketeknikke ville vørt om jeg kalte deg lille venn, gjerne sammen med såpass skjønner da alle :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Carrot skrev:

Hva? Nei? Det er et utrykk på samme måte som "sutteklut" eller andre metaforer man bruker. Hersketeknikke ville vørt om jeg kalte deg lille venn, gjerne sammen med såpass skjønner da alle :P

Nå tror jeg du er kraftig forvirret. Det var jo ikke jeg som skulle gro baller, det var TS. Og det var han du prøvde deg på den satans barnslige hersketeknikken med

Anonymkode: cf641...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå tror jeg du er kraftig forvirret. Det var jo ikke jeg som skulle gro baller, det var TS. Og det var han du prøvde deg på den satans barnslige hersketeknikken med

Anonymkode: cf641...9fe

Rull inn da, å "gro baller" ble tydeligvis dratt rett opp i nesen eller? Det var ikke et svar til TS det var et svar til AB som brukte "sutteklut" om å ikke la seg definere, tydeligvis gikk det ikke helt etter planen hvis det ble oppfattet som en hersketeknikk og jeg beklager at jeg ikke klarte få frem poenget i svaret uten å trå på noen ømme tær :fnise: men fastholder at hvis man føler at man er en tøffel så får man gjøre noe med det! Man har ansvar selv for hvordan man tar ting, det ansvaret ligger ikke hos noen andre. Men selvsagt er det å eie en følelse, en hendelse, ta et ansvar for seg selv ikke alltid like enkelt og greit for alle.

 

Og banning er bare teit.. 

Endret av Carrot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man snur på flisa, tror jeg det er en del av kvinnfolka her inne som ikke ville tatt et sånt kopliment noe bra heller. 

Det blir omtrent som å si " jeg har innsett at jeg foretrekker damer som deg som er midt på treet. Du er ikke så høy på pæra og krevende som de 10-er damene. For dem er skogen grønnere på den andre siden mens du er trygg og stabil "

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

2 minutter siden, Carrot skrev:

Rull inn da, å "gro baller" ble tydeligvis dratt rett opp i nesen eller? Det var ikke et svar til TS det var et svar til AB som brukte "sutteklut" om å ikke la seg definere, tydeligvis gikk det ikke helt etter planen hvis det ble oppfattet som en hersketeknikk og jeg beklager at jeg ikke klarte få frem poenget i svaret uten å trå på noen ømme tær :fnise: men fastholder at hvis man føler at man er en tøffel så får man gjøre noe med det! Man har ansvar selv for hvordan man tar ting, det ansvaret ligger ikke hos noen andre. Men selvsagt er det å eie en følelse, en hendelse, ta et ansvar for seg selv ikke alltid like enkelt og greit for alle.

 

Og banning er bare teit.. 

Siden ts alt har dumpa dama, iskaldt og uten noen som helst forklaring mens hun grein. Så kan han vel neppe kalles tøffel..

Anonymkode: d4ea1...65d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Siden ts alt har dumpa dama, iskaldt og uten noen som helst forklaring mens hun grein. Så kan han vel neppe kalles tøffel..

Anonymkode: d4ea1...65d

Jeg har ikke sagt at TS er en tøffel, må du slutte tillegge andre meninger de ikke har. Jeg har sagt (og mener fortsatt) At TS fremstår som sutrete, dama har slik mange skriver aldri ytret den holdningen ts legger i ordene hennes. At han (i følge deg) dumper henne er jo supert for henne, etterhvert vil hun møte en mann som ikke lager egne scenarioer basert på sin oppfatning av ting men som klarer lytte og skjønne hva hun faktisk sier. 

Du kan kanskje ta med det rådet på veien selv, å ikke tillegge andre meninger basert på din oppfatning men gjøre et forsøk på å lese det som skrives for det man faktisk skriver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. mai 2016 at 19.18, AnonymBruker skrev:

Har vært sammen med dama i kun seks måneder nå og vurderer å avslutte forholdet. I det siste har hun nevnt flere ganger at hun tenner egentlig på maskuline, tøffe "bad boys" som hun vet ikke er bra for seg, men at jeg er et langt mer fornuftig valg. Har aldri sett på meg selv som en "tøffel", men føler at hun ser på meg som et litt kjedelig pappa-material som hun kan leve kjedelig og trygt med i lang tid. Jeg opplever det litt som at hun tenner egentlig seksuelt mest på andre typer menn og jeg er mer et fornuftsvalg. Hun tenkte kanskje at dette var et kompliment, men for meg er det provoserende å høre at hun er mer tiltrukket andre enn meg. Jeg ba henne kutte ut slike kommentarer og hun blei tydeligvis lei seg, men jeg er fremdeles mektig irritert. 

Noen andre som har opplevd lignende?

Anonymkode: a7314...b48

X-gutta til dama er MYE bæddere og mye rikere enn meg. Kanskje det var spennende? 

Jeg velger å ikke bry meg. Om hun noensinne får lyst på en verre eller rikere enn meg, så skjer det når det skjer. I mellomtiden kan vi leve lykkelig i år etter år etter år...

Alder har noe å si her. Dersom man planlegger barn, så er det fornuftig å ikke risikere for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...