Gå til innhold

Elvital jobber med saken ;)


elvital

Anbefalte innlegg

Mølle: 2,6km på 15:30

div planke 1:30+1:05+1:05

gb 7reps/ben*3

Utfall 4*20m

pull ups 3+negativ+3+negativ

skulderpress+biceps curl 5kg*10, 7kg*10, 8kg*10+10

dips maskinting 27kg*10, 40kg*10+10+10

 

litt sliten i dag, føler meg i starten av en forkjølelse og det vil jeg ikke ha noe av nå. Så tok det litt rolig. Mulig det bare er pga lite søvn/mye jobbing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarte å drepe forkjølelsen!

Men pga nattevaktsjobbing har det ikke blitt noen trening denne uken. I morgen drar jeg på byferie. Satser på en del gåing, og håper at jeg får til et par joggeturer i hvert fall, om ikke styrkeøkter - har pakket ned treningstøy.

Rart hvordan det er, føler meg dvask og meh etter tre treningsfrie dager. Blir bra når jeg kommer tilbake og starter med trening igjen på søndag eller mandag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpetur i ukjent by= 5,52km på 34:03min. Veldig fornøyd med den. Så ble det 1:30+1min planke på rommet og litt GB 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag ble det litt mølleløping pluss litt div nye coreøvelser. Prøvde blant annet slik cross fit tau som man lager bølge med - fy det var tungt!

I går ble det masse tusling i byen, og handlet frukt og grønsaker på vei hjem = treningsøkt i seg selv. 

I dag ble det mølle - 2km på 12:01min. 

planke 1+1min+sideplanke+gb

Pullups 5+4+3+2+negativ

Benkpress 20kg*10, 30kg*10, 40kg*3+4+3

Arnoldpress 5kg*10, 7kg*10, militærpress 10kg*7+6

Med: bicepscurls: 5kg*10, 7kg*10, 10kg*6+5

Med sidehev: 3kg*10, 4kg*10+10

Nedtrekk 27kg*10, 40kg*10, 50kg*5+5

Orket ikke mer. Handlet kjøtt (halvpris=mye=treningsøkt) og dro hjem. 

Skikkelig stiv i nakken om dagen, kjente at det påvirket mye, særlig i benkpressen. Prøvd å få tak i kiropraktoren men enn så lenge uten hell... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 min mølle= 1,7km

Utfall 8*20m

mageøvelse i slynge*3

Pullups: 4+3+3+2,5+2

Sittende skrå militærpress 5kg*12, 7kg*10, 10kg*10+10

med bicepscurls 5kg*!2, 7kg*10, 10kg*4+4

Nedtrekk 34,5kg*10, 40kg*10, 50kg*5, 58kg*2

Triceps extension 20kg*12, 25kg*10, 29kg*10, 34,5kg*5

 

Styrkeenergien er ikke helt der for tiden.. Og nå starter nattevaktshelg igjen. Får satse på at neste uke blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde ut noe nytt nå - trening på nattevakt. Så 02:20 var jeg på møllen :phaedra:

Mølle: 17 min, 2,6 km

planken: 1:10+1+1min

GB

Tøying.

Likte ikke helt tredemøllen, den var så smal og var redd for å løpe på kanten foran... Men deilig å få trent til tross for nattjobbing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjørte like greit på med en liten styrkeøkt også jeg, etter litt for lite søvn.

Jogget opp til senteret 1,6km/rett over 10min. Var tungt som vanlig teite pust og tetthet

Pullups 4+2+negativ+negativ

 

Militærpress med liten stang: 15kg*10, 20kg*10+10+10

Supersett med facepulls 34kg*10, 45kg*10, 49kg*10+10 (tror jeg)

 

Biceps curls med manualer: 5kg*10, 7kg*10, 10kg*6+5

Supersett med sidehev: 4kg*10, 5kg*10+10+10

 

Triceps extension i kabel: 20kg*12, 25kg*10, 29kg*10, 34kg*10

Supersett med Biceps curls ez bar 15kg*10+10+10+10

 

Triceps pull over (?) på benk med manualer: 5kg*10+10+10+10

Supersett med 3*underarmsøvelser: 5kg*10+10+10+10

 

Jogget hjem, 1,7km på 10 min. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter totalt 3,5 timer søvn i dag, kaffe-date med en kompis som endte med en liten gåtur og noen timers chilling, kom jeg meg til slutt ut på joggetur i mellom regnskurene. 4,22km på 25:58 min. Deilig. Veldig gøy å kjenne/føle og se at joggingen går fremover altså! Litt stolt, om jeg får si det selv. Et "hemmelig" mål jeg har er å løpe 5km sammenhengende under 30 min. Men får se hvordan det går, og når det blir. Kjennes i alle fall som at det er overkommelig da, og det er deilig. I morgen satser jeg på styrke, hvis jeg får sovet skikkelig og nok i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg sliten! Soving har jo vært tullete i det siste. Etter en rolig dag på jobb, hvor jeg var veldig fram og tilbake på om jeg skulle jogge etter jobb, ble det en tur innom tredemøllen. Kunne jo ikke være dårligere enn sjefen som skulle sykle hjem haha. På meg ble det litt over 4km på 30 min. 20 min jogging på 9,5kmt, så 10 min nedtrapping på 6-6,5kmt og 2-4,5% helling. 

Hadde tenkt å ta litt planke osv etterpå, men etter tøyingen havnet jeg på ryggen på matten på senteret og ble liggende rett ut i 10-15 min. Var litt sliten gitt. Hadde like gjerne kjøpt over 10kg vannmelon som jeg måtte bære hjem. Chilling resten av kvelden, og satser på god søvn til natten. Så får jeg se om det blir en styrkeøkt i morgen - i helgen blir det bare gåturer da jeg skal passe en liten valp <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake med å skrive på KG, har visst hatt mer eller mindre pause en hel måned...! 

Kult at jogginga går fremover!! :nigo: Jeg skal være med på to løp i høst, så må få løpt litt mer snart! Mitt mål er det samme, foreløpig må jeg bittelitt over 30 min på mølla på 5 km. 

Hva slags valp skal du passe? Valpesyyyk! :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake, @Rainbow. Så ut til å ha vært en bra treningssommer på deg!

Skal passe en Boston terrier tispe :) Hun er kjempesøt, og snill og lydig. Heldigvis hehe. For jeg har nada erfaring med hund...

I dag ble det styrke etter jobb. Men gikk ikke bra. Kjennes som kroppen er kjørt litt hardt den siste uken, og nå trenger litt pause. Ble i hvert fall 10 min mølle.

Prøvde rkc planke (tror jeg det het). Gikk bedre enn forventet.

Nedtrekk: 27kg*10, 34kg*10, 40kg*10, 50kg*10, 59kg*4+3

Prøvde utfall, men beina ville ikke rett og slett

Bicepscurls med manualer opp i militærpress: 4kg*10, 6kg*10, 7kg*10+10

i supersett med sidehev: 4kg*10, 6kg*5+5, 5kg*5

Triceps extension i kabel 20kg*15, 25kg*10, 29kg*10, 34kg*5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundepassingen gikk bra. Ble mye turgåing på lørdag, totalt 1,7mil. Litt mindre på søndag, men kom over skrittmålet på 10000 :) Mandag var jeg en tur hos kiropraktoren. Følte meg generelt dårlig, så droppet trening. Tirsdag gikk jeg tur rundt Sognsvann på morgenen. Etter jobb gikk jeg på trening, men skiftet sko og snudde. Var sliten. Onsdag ble det styrke igjen. Bare rolig pga lite energi, men godt å løfte litt. I dag har jeg vært hos kiropraktor igjen. Prøvde løpetur rett etter, men det gikk ikke pga jeg måtte ta gamle utslitte sko for de andre var våte etter gårsdagen. Så da ble det vondt rett og slett. Men har vært i byen og gått. Fra jernbanetorget til majorstuen. Via div butikker. Over 16000 skritt so far! Sliten nå da. Hadde ikke akkurat på meg beste skoene. hehe. Så nå er det is for alle penga på ben og rygg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag ble det lett styrke på rygg, skuldre, bi's og tri's. Hadde vondt i kneet så ble ingen løping. 

Hatt vondt, og begynte å bli dårlig fredag kveld. Vondt i halsen og tett i hodet. Så tok det ganske med ro i går, lagde bli frisk suppe og drakk mye te. Så i dag føler jeg meg litt bedre enn så lenge. Tror ikke det blir noen økt i dag, 4 barn her og skal feire bursdagen min med familien.  I morgen reiser jeg på ferie :) Tar med joggeskoene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig kjipt at du har blitt dårlig! Kos deg på ferie, håper du er frisk igjen fort! Masse god bedring!!

Har forresten vært en tur rundt Sognsvann selv i ferien, det var fint der! Aldri vært der før, siden jeg bor på andre siden av byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var dagen kommet for leveloppgradering. Blitt 27 med kroppen til en 80-åring 😅 

Startet dagen med 2km løping. Ble ikke svett en gang. Men vondt her og der og kom bare på blindveier så...

i går ble det over 18000 skritt, men mange kalorier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Jeg føler meg også gammel 😂 Sånn er det bare.. Men du har veldig gode økter og en aktiv jobb, så det står ikke så galt til med deg ;)

Synes du er kjempeflink, med gode økter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe. Kroppen har jo div vondter men men. 

Huff denne uken har det blitt alt for mye mat og lite bevegelse. Gleder meg til rutiner igjen! Føler meg str elefant nå Hehe. Reiser hjem i morgen kveld, to dager jobb og så rett på neste tur hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult å være på så mye reiser! Betyr leveloppgradering at du har bursdag? I så fall, gratulerer med dagen! :hoppe: Gamle, dere, lissom! I så fall er jo jeg  olding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bursdag i går ja :) takk for hilsen! 

Egentlig skal jeg til Barcelona på mandag, men vi får nå se hva det blir til. London i juni ble jo avlyst pga terror... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitbiten min har klikket hehe. Nullstilte seg ikke ved midnatt :S Oh well

Anyway. Jobb i dag, forsov meg med 30 min - ganske mye når man kun har 40 min på å gjøre seg klar. Rakk jobb med god margin. Pga sykdom endte jeg opp med nattevakt til natten. Håper det er rolig og at jeg kan trene litt. Så blir det kveldsvakt i morgen. Heftig helg. Så får vi se om det blir Barcelona til mandag eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...