Rainbow Skrevet 8. mai 2017 #281 Del Skrevet 8. mai 2017 13 km er langt!! Kjipt med vond rygg og legger som ikke vil samarbeide. Håper du snart er i stand til å gjøre ting uten å ha vondt! Jeg har vært dårlig på å kommentere her inne, så ville bare si at jeg håper det går bedre med deg og at du orker en treningsøkt i dag - og ikke minst at du får sove!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #282 Del Skrevet 9. mai 2017 Har heldigvis fått tatt igjen litt søvn de siste par nettene. Men det ble ingen trening i går. I dag ble det Mølle: 10min gange, 9 min løping, 2 min gange, 9 min løping, rett over 10 min gange og 5,2km unnagjort. Deilig (hadde skikkelig tunge ben, som gikk over da jeg var ferdig så klart) Utfall+pushups: 6 lengder/sett (push ups=10+8+7+10+5+2) Planken: 3 sett. Ingen over minuttet. Ikke fornøyd. Pull ups: 3,5+3+negativ+negativ+negativ Benkpress: 1/3 kroppsvekt*11, 50% kroppsvekt*8, 2/3 kroppsvekt*3. Oppned pushups*5*2. Var litt kjørt etter pushupsene tidligere. Og det var det treningskompisen hadde lov til, så da dro jeg hjem og. Satser på en litt mer intens kardioøkt i morgen+armer og mage. Og gjerne litt mer ben hvis jeg rekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 10. mai 2017 Forfatter #283 Del Skrevet 10. mai 2017 I dag ble det kjapt, men godt. 10 min mølle (5 min gange+5 min økende løping). Kunne fint løpt en del lengre, men var presset på tid dessverre. Mage (leg raises+wipers (?)+skrå og rette situps. 10*4sett) Arnold press+biceps curls med manualer*5 Triceps extensions i kabel*5 Et par sett med en hånds vannrett bicepscurl i kabel (vanskelig å forklare ) Støl etter i går. Tror i morgen blir treningsfri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 10. mai 2017 #284 Del Skrevet 10. mai 2017 (endret) Huff, det kan skjære seg med helt nye sko på en litt lang tur ja Jeg hadde på meg nyinnkjøpte joggesko på en kveldsvakt engang, for å si det slik så skjer ikke det flere ganger nei.. Jeg hovnet jo opp i beina (som er nokså vanlig) og ende på visa var at jeg mistet en tånegl dagen etterpå Tror det er noe av det ekleste jeg har opplevd, hater virkelig slike ting Gode styrkeøkter på deg de siste dagene Er det ryggen som gjør at du ikke får sove? Endret 10. mai 2017 av gjest- silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 11. mai 2017 Forfatter #285 Del Skrevet 11. mai 2017 Er en sånn kant inni som gnager visst. Også er det ingen demping i de, så veldig harde. Mistet tånegl hørtes vondt ut! I dag endte jeg opp med tre plaster rundt lilletåen min hehe. Vet ikke helt, mye lyder utenfra/fugler og kanskje mye tanker på gang? I dont know hehe. Ja, syns det har kommet seg :D I dag blir det fri, og så kjører jeg på i morgen med treningskompisen igjen. Så blir vel armer og mage igjen på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 14. mai 2017 Forfatter #286 Del Skrevet 14. mai 2017 Fredag ble det 10 min gang+5min løping+10min 20:10 intervaller+5 min gange. deretter utfall med vekter+leg extension+mage+pull ups+benkpress Lørdag ble det 10min gange/løp (krampe). planken+Arnoldpress+bicepscurl+dips+ triceps extension+biceps curls i kabel. I dag har jeg vært på jobb, og sovet skikkelig dårlig, så ingen trening. I morgen er en ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #287 Del Skrevet 15. mai 2017 Under 5 min mølle, men: pullups: 4+3+3+negativ i supersett med utfall med vekter (føltes litt rart i dag, så ble lette vekter) Nedtrekk Benkpress. 2/3 kroppsvekt*5+4+3 Leg curls: 4 sett Arnold press+biceps curls med manualer: 5 sett Triceps extension og bicepscurls i kabel: ca 5 sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 16. mai 2017 #288 Del Skrevet 16. mai 2017 Selv om jeg ikke skjønner alle øvelsene (siden jeg ikke har maskiner selv) er jeg alltid så imponert over å lese om disse settene. Fire pullups uten hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 16. mai 2017 Forfatter #289 Del Skrevet 16. mai 2017 3 timer siden, Rainbow skrev: Selv om jeg ikke skjønner alle øvelsene (siden jeg ikke har maskiner selv) er jeg alltid så imponert over å lese om disse settene. Fire pullups uten hjelp! Går sakte men sikkert oppover... O:-) I dag var det løping og mage på planen. Og det ble det 1,5 % incline. 10 min gange (6-6,7kmt) 5 min løpe (9,5kmt) 5 min 20:10 intervaller (12,7kmt) 5 min 20:10 intervaller (13,3kmt) 5 min nedtrapping (6- 5,4kmt, fra 1,5 %-0 %) Liggende leg raises 3*20 i supersett med skrå crunches 3*20 Båten Hengende leg raises 4*10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 17. mai 2017 Forfatter #290 Del Skrevet 17. mai 2017 Tok meg en liten 17.mai-løpetur jeg. Ble ca 25min fra jeg gikk ut døren til jeg kom hjem. Gikk mye bedre enn sist gang jeg løp ute Fikk "noen" blikk da hehe. Folk i bunad og meg med musikk i ørene og treningstøy. Oh well as I care. Gikk forresten på badevekten i dag tidlig... Det var ikke så gøy. Selv om jeg vet så godt at ikke det tallet sier noe som helst egentlig, så var det litt vondt. Opp 7 kg siden desember. Opp 1,5 kg siden sist veiing (antakelig litt vann osv - mensen bør komme any day). Har liksom prøvd å spise bedre og mindre nå siste par ukene... Får bare kjøre på videre med mer cardio I guess. Og mer intensiv løfting. GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 18. mai 2017 #291 Del Skrevet 18. mai 2017 Jeg så også folk som jogget på 17mai, og kjente at jeg ble litt misunnelig! Vi hadde en kjempekjedelig 17mai, da vi var borte hjemmefra. Tenker at neste år blir nok bedre Du må ikke veie deg før mensen... Det er fy fy Ene gangen var jeg 4kg opp For jeg hadde glemt ut at mensen skulle komme. Så nå er rutinen at jeg veier meg en uke etter at mensen er ferdig, og kun da 😊 Synes du er kjempeflink, så det går nok rette veien. Av og til så sitter kiloene som støpt i starten, før man plutselig dropper ned flere kg. Så bare ha tålmodighet, så blir det nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 18. mai 2017 Forfatter #292 Del Skrevet 18. mai 2017 Problemet er at jeg mistenker at mensen ikke kommer... Er ikke gravid (har tatt test ), men satte jo inn ny spiral i mars.(sorry tmi) April-mensenen varte en natt+litt spotting, og nå er jeg en uke på overtid.. Har hatt litt murringer, men ellers ingen tegn... Får vente et par uker til neste veiing tenker jeg. Og bilder. Kom meg til slutt på trening i kveld (var litt trøtt etter lite søvn pga nattevakt+kveldsvakt i går+skole i dag). 15 min mølle. Mage. Nedtrekk+facepulls+utfall. Leg extension. Leg curl. Leg raises. I Morgen satser jeg på løping+skuldre og armer. Lørdag blir det ben+rygg+bryst+mage. Er planen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 19. mai 2017 Forfatter #293 Del Skrevet 19. mai 2017 Løp/gikk opp til senteret. mølle: 5 min*9,5kmt, 5min*13kmt (20:10 intervaller), 2 min*13,5kmt (20:10 intervaller), 3min *6-6,5kmt Skrå crunches: 15*4/side Annen mageøvelse Benkpress 2 oppvarmingssett, 2/3 kroppsvekt*7+5+6 Arnoldpress: 5sett Biceps curls med hantler: 5 sett Triceps extensions: 5 sett Biceps curls stang* 5 sett Løp ned hjem, i ett strekk. Ca 7-8-9 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 20. mai 2017 Forfatter #294 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Gikk/løp opp til senteret Planken :1min 40sek+1min 30 sek+1min Glute bridge*10+crunches*15 4 sett Utfall: uten vekt+10kg +15kg+15 kg Nedtrekk+facepulls 5 sett Leg curls 4 sett (var tung i dag) Leg extension 4 sett Leg raises*15 4 sett Jogget hjem igjen. Nå starter helvetesdøgnet - kveldsvakt i dag-dagvakt+kveldsvakt i morgen. Mandag morgen drar jeg til Køben. Der blir det sikkert litt gåing, men ikke så mye styrke. Flyr tilbake på tirsdag, men tror ikke jeg orker/rekker trening da... *Allergisk/tett i dag til tross dobbel dose medisiner...* Endret 20. mai 2017 av elvital Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 20. mai 2017 #295 Del Skrevet 20. mai 2017 Huff, dobbeltvakt imorgen?? God tur til kjøbenhavn, til tross for at det ser ut som en veldig rask tur Fin økt du hadde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 23. mai 2017 Forfatter #296 Del Skrevet 23. mai 2017 (endret) I følge telefonen gikk jeg over to mil og over 30000 skritt i går. (Og i forhold til tidligere målinger viser telefonen mindre enn polarklokken jeg hadde). Greit at det ikke ble trening. Og greit med tidenes burger til middag! Endret 23. mai 2017 av elvital Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 23. mai 2017 #297 Del Skrevet 23. mai 2017 30,000!!! Må være veldig greit å bo så nær treningssenteret som du gjør, da skjønner jeg at du kan dra flere ganger om dagen og sånn. Håper helvetesvakta gikk greit og at du har fått sove ut i ettertid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 23. mai 2017 Forfatter #298 Del Skrevet 23. mai 2017 Så var jeg hjemme igjen. "Bare" blitt 15000 skritt og 1 mil hittil i dag. Tror ikke det blir så mange flere - vondt i bena hehe. Trener ikke flere ganger om dagen @Rainbow. Blir som regel en økt. Men ja, kjekt å bo relativt nærme, og å ha tilgang til alle sentrene i byen, så jeg kan stikke innom den som passer seg mtp skole/jobb/praksis/livet Helvetesvakten gikk overraskende greit. Men sovet dårlig i det siste. Sluknet litt på flyet i stad - det var trengt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 24. mai 2017 Forfatter #299 Del Skrevet 24. mai 2017 Lite søvn i natt igjen pga div saker som dukket opp i går kveld. Men sov skikkelig godt da jeg først sovnet. I dag bar dermed preg av det. Prøvde meg på trening etter praksis. Med litt lite mat innabords, og tankene et annet sted, ble det ikke tidenes økt akkurat. Var seigt, og tok lange pauser. Mølle: gikk 7 min, 14 min løping, 4 min gange Utstrekning som vanlig, litt rulle på hamstring og legger. Mage: Planken: skikkelig seig! 1min20s + 1min + 40sek. Crunches+glute bridge: 20 reps*4 Sykling med benene: 4 sett ganger noen sekunder Utfall: en lengde uten vekt (ca 20meter), 2 med 8kg*2 Nedtrekk: 5 sett Leg extension: 4-5sett (lett) Og det var det. Mulig jeg tar en løpetur senere i kveld. Lysten er der litt, men får se hva kroppen sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 24. mai 2017 #300 Del Skrevet 24. mai 2017 Wow, så flink og sterk du er ! Huff ikke greit å slite med søvnen.. Jeg har selv perioder der jeg sover minimalt, og perioder der jeg sover helt ekstremt mye. Nå er jeg inni en soveperiode og det er ikke godt det heller. Føler jo at jeg er inni ei boble hver dag akkurat nå Jeg klarer ikke å trene styrke hvis det er en del problemer rundt meg. Så jeg fokuserer alltid løping hvis det er mye personlig som skjer. Så da blir det løping, og jeg får ofte veldig god hjelp av å bare la tankene flyte under en løpeøkt, da får jeg ryddet litt opp i hva jeg selv tenker og føler rundt div. situasjoner. Håper det ordner seg, eller at ting blir bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå