Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror Magnus velger Camilla pga at han har sagt at han velger en han fikk noe spesielt med da han så brevet hennes første gang. Han ble jo forelsket i alle bildene. Jeg håper han velger Anne Kristine, men det er vanskelig å si. Hans Ole burde iallfall ikke velge Tone, bulldogen. Åhh. :evil: Trodde jeg var barnslig, men det er vel mye vi ikke får se på TV. Wenche er bare ute etter løpegutter og jeg synes så synd på han stakkaren som hun ikke prater med engang. Inga Berit er skjønn :) Henning er lekker!! :oops:

Det var min mening :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte det! Hvorfor Camilla? Men hun er jo sikkert grei, hun. Tror hun som Hans Ole valgte følte seg litt sånn; "jaja, han var full og måtte ta til takke med meg for Tone pakka og dro." Skal trøstespise meg med kjeks nå. Jeg ville ha Henning. :evil:

Skrevet
Skjønte det! Hvorfor Camilla? Men hun er jo sikkert grei, hun. Tror hun som Hans Ole valgte følte seg litt sånn; "jaja, han var full og måtte ta til takke med meg for Tone pakka og dro." Skal trøstespise meg med kjeks nå. Jeg ville ha Henning.  :evil:

hvorfor skulle han ikke velge camilla??? var jo hun han likte best fra starten av og hadde størst forhåpninger om. syns hun gjorde et godt inntrykk jeg :)

Skrevet

Jeg, derimot, synes at Anne Kristine har gjort best inntrykk. Hun har virket generelt mer interessert. Men så må jeg jo si at jeg synes hun som ble stemt ut først var den som prøvde å vise ham mest interesse. Ja, Magnus ble fascinert av brevet og jeg tror det er der det ligger. De virker som to helt forskjellige mennesker der den andre vier den andre mye mer oppmerksomhet. Men jeg vet jo ikke hva noen av dem tenker. Gjør deg oppmerksom på at dette kun er mine meninger.

Gjest Himmelblå, ikke pålogget
Skrevet

skjønner da det saga. alle har vel sine egne meninger om dette programmet som alle andre. godt det kun er hovudpersonene selv som skal bestemme seg helt på egen hånd uten vår mening da :)

Gjest Madam Felle
Skrevet
Hvorfor ble Tone så sur på Hans Ole?

Fordi hun kanskje hadde litt forhåpningen, som igjen brast da hun fant han og Heidi sammen i sengen. :wink:

Skrevet

Så "Senkveld" i går, og der var Magnus og Camilla på besøk (han virker litt mindre mediesky enn de andre han karen der gitt;))

Og jeg må bare si at det var vel ikke sånn at hun tråkka så mange hakk oppover på skalaen med utsagn som "nei, jeg prøvde å aktivisere med selv, og hun kamma håret!" (på spm om hva de prata om når de var sammen, som var ingenting..fordi de var _sååå_ forskjellige..Er jeg den eneste som prøver å spørre folk litt om hva de holder på med, hva de interesserer seg for etc. når jeg ikke kjenner dem, i stedet for å bestemme meg for at "nei du, du sminker deg, men jeg gjør jo ikke det så da hakke vi no å prate om serru")

Skrevet

Blir drøyt, men enkelte liker å sminke seg og andre liker det ikke. Noen går til og med så langt og misliker folk som sminker seg. Herregud, Anne Kristine har jo gjort andre ting enn å sminke seg. :roll:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Synes det var flott at Magnus valgte Camilla. Jeg tror hun er ei som kan gjøre han lykkelig. De virket så like på mange områder.

Spennende å se de siste to episodene.

Skrevet

Alle valgte som jeg trodde (og håpet).

Men... som i andre serier, ser vi jo bare noen minutter (klipp) fra hver av dem. Så det er nok mye vi ikke får se...

Liker denne serien jeg, og gleder meg til de siste episodene.

Skrevet
Blir drøyt' date=' men enkelte liker å sminke seg og andre liker det ikke. Noen går til og med så langt og misliker folk som sminker seg. Herregud, Anne Kristine har jo gjort andre ting enn å sminke seg. :roll:[/quote'] :Nikke:
Skrevet
Siste i dag eller?

Jeg tror siste episode er neste torsdag..

Skrevet

Jeg har iallfall date ikveld og skal se på programmet :)

Skrevet

Dumme manne ser på duste fotball og jeg får ikke se bonderomantikk :grine:

Skrevet
Dumme manne ser på duste fotball og jeg får ikke se bonderomantikk :grine:

:cry: Samma her...

Jeg driter da laaangt i Brann.. Bor ikke i Bergen engang..hehe!

Men, har heldigvis ikke kastet den gamle vhs maskinene..Så blir sett i opptak etterpå..

Gjest Lilleulv
Skrevet

å herregud, hvis en mann hadde sagt til meg at han aldri hadde falt for noen før han møtte meg så hadde jeg blitt redd jeg... :o

han fyren til Wenche sa jo det til henne... hjelp...

Gjest Lilleulv
Skrevet

Er det mulig å ha sånn latter som Inga Berit??? :o og hva er det som skjer med den tunga hennes?

Og han mannen hun valgte ser ut som en Ivo Caprino-figur...

Synes i tillegg at å se på Heidi og mannen hennes er akkurat like tamt som datene i bill.mrk bryllup.

Det var alt det negative jeg hadde om bonderomantikk i dag :)

Skrevet
Er det mulig å ha sånn latter som Inga Berit??? :o og hva er det som skjer med den tunga hennes?

Og han mannen hun valgte ser ut som en Ivo Caprino-figur...

Synes i tillegg at å se på Heidi og mannen hennes er akkurat like tamt som datene i bill.mrk bryllup.

Det var alt det negative jeg hadde om bonderomantikk i dag :)

Inga Berit har en feil med strangen i tunga. Det er vel like morsomt for henne som det er for oss. Henning er dritsøt og jeg skulle ønske han var min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...