Samantha Skrevet 4. desember 2004 #141 Skrevet 4. desember 2004 Jepp, blir kjekt å sjå kor det går med dei som ikkje kom med i programmet. Såg jo ut som om det var blitt ordnings for dei og!! :-) Er særlig spent på om homsen frå Fjaler har funne seg et bra kjøtstykkje.
Gjest lilletroll Skrevet 4. desember 2004 #142 Skrevet 4. desember 2004 Synes det er SÅ koselig med Wenche og Tore Even, jeg!!! Det LYSER jo lang vei av de, jo!! Jeg sitter og smiiiiler når jeg ser på dette realityprogrammet, jeg....håper det blir ny runde :-)
Linselus Skrevet 4. desember 2004 #143 Skrevet 4. desember 2004 Jeg sitter og smiiiiler når jeg ser på dette realityprogrammet' date=' jeg....håper det blir ny runde :-)[/quote'] Jeg også *nikke ivrig*
Himmelblå Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #145 Skrevet 6. desember 2004 Har dere fått med dere at de to pyntedokkene i serien; Anne Kristine og Ted, har funnet hverandre? De passer sikkert godt sammen, bare de har to bad i huset. Har hørt det, men hun benektet det selv på god kveld norge på lørdag da.. de kan vel bli et bra par de
*tine* Skrevet 9. desember 2004 #147 Skrevet 9. desember 2004 Siste episode i kveld da! Blir spennende å se hvordan det har gått med dem To av parene er jo ganske åpenlyst superforelsket, men de to andre er jeg mer usikker på... Hva tror dere?
Gjest Aurélie Skrevet 9. desember 2004 #148 Skrevet 9. desember 2004 ÅÅÅÅååå, jeg GLEDER meg til ikveld Digger denne serien, skal mekke pizza og kose meg stort med siste episode! Jeg tror nok Magnus traff spikeren på hodet ang. valget av Camilla. Virker som de trives i hverandres selskap og at de er veldig fascinert av hverandre. Wenche og Tor Even ser også ut til at de har noe å bygge videre på. I utgangspunktet ville jeg ikke ha trodd at de to er som skapt for hverandre, men siden Wenche har gård, så blir hun vel litt mer attraktiv i Tor Evens øyne..litt kynisk tankegang her nå men.. Så noen bilder fra festen deltagerne var på ifbm. visningen av siste episode. Inga Berit var alene så det ut til, fant ikke Henning på noen av bildene. Synd om det ikke funka mellom dem, de var jo utrolig søte på den der vingården.. Når det gjelder Hans-Ole, så er det noe som sier meg at han egentlig hadde mest følelser for Tone, når det kom til stykket. Men han kunne vel ikke velge annerledes, siden Tone var så "lunefull". Tror ikke han har de rette følelsene for Heidi..synd, for hun virker som ei flott jente. Håper det kommer flere runder av denne serien!
Ugla Skrevet 10. desember 2004 #149 Skrevet 10. desember 2004 Så noen bilder fra festen deltagerne var på ifbm. visningen av siste episode. Inga Berit var alene så det ut til, fant ikke Henning på noen av bildene. Synd om det ikke funka mellom dem, de var jo utrolig søte på den der vingården.. Leser på VG-nett i dag at de to nok ikke er sammen. Inga Berit har funnet seg en annen. Gårsdagens episode var tatt dagen etter at de kom hjem fra tur, så det kan nok ha skjedd "saker og ting" siden den gang hos flere av deltagerne... Fint å få "treffe igjen" de 4 som ikke ble med i serien også! Såg ut til at de alle var "på hugget"... I det hele... masse romantikk i går... Koselig serie! Håper vi får flere av denne sorten!
Angelica Skrevet 10. desember 2004 #150 Skrevet 10. desember 2004 Leste også at det var slutt mellom Henning og Inga Berit. Trodde de hadde funnet tonen jeg, men ble vel annerledes når hverdagen kom. Virker da ihvertfall som både Magnus og Camilla, og Wenche og Thor Even holder det gående enda. Men vi får se om noen måneder.. Uansett et koselig program, håper de lager en ny omgang.
Gjest Melk Skrevet 10. desember 2004 #151 Skrevet 10. desember 2004 Finnes det noe sted hvor man kan lese presentasjonen av alle 8 bøndene? Mao av de som ikke kom videre også?
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #152 Skrevet 10. desember 2004 Har han Hans Ole funnet seg en annen kjæreste??
*tine* Skrevet 10. desember 2004 #153 Skrevet 10. desember 2004 Har han Hans Ole funnet seg en annen kjæreste?? se&hør sier så
fiesta Skrevet 12. desember 2004 #154 Skrevet 12. desember 2004 Ja, Hans Ole har funnet seg en annen kjæreste. Det har også Inga Berit gjort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå