*Lene* Skrevet 5. november 2004 #41 Skrevet 5. november 2004 Tydeligvis ikke. Sendte jo hjem hun som passet best inn på gården! Stakkars jente, slik som hun Tone oppførte seg? Jeez!
Himmelblå Skrevet 5. november 2004 Forfatter #42 Skrevet 5. november 2004 Tydeligvis ikke. Sendte jo hjem hun som passet best inn på gården! Stakkars jente' date=' slik som hun Tone oppførte seg? Jeez! [/quote'] ja hun tone oppførte seg jo helt merkelig. bare håper hans ole ser hvordan hun er og ikke velger henne til slutt... derimot ble jeg overrasket over at magnus sendte hjem tone, trodde kanskje hun ville vinne. selv om jeg heier på camilla da, men hun fikk en så dårlig start forrige episode at jeg trodde det ble hjemsendelse på henne. spent på om det i det hele tatt blir noen par til slutt som vil vare...
Gjest lilletroll Skrevet 5. november 2004 #43 Skrevet 5. november 2004 Hun Camilla virker jo bare helt teit, da.......Den beste jenta for Magnus ble nok hjemsendt i går, ja.... Og det ble nok antakelig den beste jenta for Hans Ole også....men av de to som er igjen nå får vi da inderlige håpe han bruker litt vett og velger hun beskjedne med det lange håret (som jeg ikke husker hva heter :oops: ) Inga Berit valgte jo heeeelt rett, da!! Tror det er Cato kanskje som passer best med henne i lengden, selv om Henning virker kjempekoselig han også. Tror hun er i en situasjon hvor hun ikke kan velge feil, jeg! Wenche er jo spesiell så det holder, da.....hun velger nok han....hm....han med dobbeltnavn, tenker jeg, og det tror jeg er et greit valg.
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. november 2004 #44 Skrevet 5. november 2004 Hun Camilla virker jo bare helt teit, da.......Den beste jenta for Magnus ble nok hjemsendt i går, ja.... Og det ble nok antakelig den beste jenta for Hans Ole også....men av de to som er igjen nå får vi da inderlige håpe han bruker litt vett og velger hun beskjedne med det lange håret (som jeg ikke husker hva heter :oops: ) Hun heter Heidi.
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #45 Skrevet 6. november 2004 Man kritiserer folk fordi de vil ha en "arbeidskar", og lurer på hva folk som aldri har sett en traktor før har på en gård å gjøre. Da lurer jeg på; hva er viktigst; kjærligheten eller det å få arbeidskraft? Hva velger en bonde?????
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #46 Skrevet 6. november 2004 Magnus sendt heim den beste jenta trur eg ja, begge dei to som er igjen virkar litt rare... Eller ho blonde er jo berre blond... Inga Berit kan ikkje velge feil etter at ho sendte heim den sleske typen (kva gjorde han der i utgangspunktet??) Wenche er litt rar, så vi får håpe ho velger ein som kan finne sitt eige å styre med, for han bør nok ikkje blande seg for mykje i hennar ting. Sistemann huskar eg ikkje navnet på, men der har eg eigentleg inga meining... Fin serie!! Og for ein bonde er det faktisk viktig at partneren kan arbeide. I familien min er det mennene som er bønder og konene har arbeid utanfor garden (slik vert det ofte på vestlandet med små gardsbruk). Likevel må konene stille opp om sommaren og dersom mannen vert sjuk. Dessuten er det ikkje alle menneske som vel partner ut frå rein forelskelse, nokre har litt andre kriterier, og det er ikkje noko gale med det. Wenche har truleg budd aleine ganske lenge, og ho bør finne ein ho kan leve med til kvardags.
Gjest Gjesten Skrevet 6. november 2004 #47 Skrevet 6. november 2004 Gjest over her var altså meg... KG loggar meg ut litt for ofte ja....
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #48 Skrevet 6. november 2004 Morsomme betraktninger en kommer med! Man skulle ha slike serier for andre yrkesgrupper også, eller hva?
Gjest LoisLane Skrevet 6. november 2004 #49 Skrevet 6. november 2004 Å ja! * Kontorromantikk (sats på at partneren er flink til å spisse blyanter og mekke PC) * Legeromantikk (trenger ingen forklaring...) * Skoleromantikk (Kristin Clemet trenger ikke å søke) * Meglerromantikk (med kleskode) * Bibliotekarromantikk (viktig at en eventuell kjæreste klarer å være STILLE!) * Dykkerromantikk (blupp) * Kokkeromantikk (for sultne) Skal stoppe nå, før jeg bobler over... Er hjertens enig i at Magnus har sendt hjem jenta han burde ha. Skjønner ikke hvilken bondekone han ser i hun ene dødsblonde (hun har faktisk steget litt i min aktelse - men det skulle lite til). Inga Berit sitter igjen med to fine gutter - håper hun tar en av dem, selv om det så ut som om hun var singel på Dagbladets førsteside i dag. Noen som vet hvordan serien ligger i tid? Er alt tatt opp på forhånd, eller er det noenlunde sann tid?
Himmelblå Skrevet 6. november 2004 Forfatter #50 Skrevet 6. november 2004 [ Noen som vet hvordan serien ligger i tid? Er alt tatt opp på forhånd, eller er det noenlunde sann tid?
Linselus Skrevet 7. november 2004 #51 Skrevet 7. november 2004 Er hjertens enig i at Magnus har sendt hjem jenta han burde ha. Skjønner ikke hvilken bondekone han ser i hun ene dødsblonde (hun har faktisk steget litt i min aktelse - men det skulle lite til). Er det hun Anne Kristin vi prater om her?? Bare fordi hun har veldig blondt hår behøver hun ikke å være helt teit. Jeg syns hun virker som en oppegående person, med mer ved seg enn det blonde håret.
Gjest Aurélie Skrevet 7. november 2004 #52 Skrevet 7. november 2004 Jeg synes AK virker hakket for forsiktig og "jålete" til å fungere på en gård. Min mening baserer seg ikke bare på at hun er lyshåra, for det var jo hun andre også, Tone, som måtte reise hjem i forrige episode. Men AK virker veldig annerledes enn han Magnus, han flirer og ler nesten hele tiden, mens hun har har hatt et skeptisk ansiktsuttrykk til nesten alt de har foretatt seg siden hun ble invitert på gården. Jeg tror faktisk han mente Camilla, når han sa at han hadde utviklet en liten forelskelse for en av de, men at følelsene for denne personen hadde blitt mer nøytral. Og det skjønner jeg godt - synes også Camilla ikke virker særlig imøtekommende. Tone så helt klart ut til å være den mest omgjengelige av de tre.
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #53 Skrevet 7. november 2004 Av og til kan kanskje omgjengelighet forveksles med flåsethet og overfladiskhet......
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. november 2004 #54 Skrevet 9. november 2004 Leste en plass at Hans Ole tok med jentene på tur. Plutselig snudde Tone og gikk hjem, uten å si noen ting. Han skulle ikke ha sendt Britt Irene hjem. Han skulle ha sendt Tone hjem.
Gjest Virvar Skrevet 9. november 2004 #55 Skrevet 9. november 2004 Jeg følger med litt på denne serien, er spent på hvordan det ender*ler*. Vet ikke jeg, noen av jentene er litt for mye blonde babes til å grave i kurumpa etter føttene til en kalv som trenger hjelp (kan jo brekke neglene *fnise*), eller springe etter galne kuer på et jørmete jode. Men jeg kjenner de jo ikke, ser de bare heller for meg i settingen "på shopping", eller "vise frem moteklær på moteshow". Men bevares, kanskje de vil trives på en gård også. og bare så det er sagt, har ikke noe mot blondiner jeg Wenche virker veldig dominant. Herser litt med de, prater lite hyggelig med de (ikke som jeg har sett iallefall), og hun liker ikke hundene til han ene deltakeren i det heletatt. Synes han sa noe fornuftig der om at hvis hun ikke godtok hundene, og tålte de og interessen hans for de, så satset han ikke på henne. Det har noe med egen trivsel å gjøre også. man skal ikke forsake noe man brenner for bare fordi den andre ikke deler interessen.
Gjest Primula Skrevet 10. november 2004 #56 Skrevet 10. november 2004 Nå tror jeg egentlig ikke at Magnus er ute etter en typisk bondekone heller. Han gjør jo ikke så mye bondearbeid selv..Det er jo ingen dyr på gården, kun torvproduksjon. Og det kommer nok magnus til å ta seg av selv. Kona skal sikkert sitte på stas , lage mat, holde orden i det vakre huset og etterhvert oppdra barna.. Kan nok bli mye tid til shopping også da..
Trill Skrevet 10. november 2004 #57 Skrevet 10. november 2004 Blir festlig å sjå forsettelsen! Eg hadde sansen for Tone i begyndelsen- men ette kvart vart ho heilt tullete! Det med diesel og bensin va jo kjempefestilig- ho hadde jo virkelig kjøpt feil- men nekta på at det va ho som hadde høyrt feil! Hans Ole fikk no nesten ikkje snakka med damene sine- so opptatt som han va- so de va vel ikkje rart at han sendte heim "feil dame`" Arti program
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2004 #58 Skrevet 10. november 2004 Leste en plass at Hans Ole tok med jentene på tur. Plutselig snudde Tone og gikk hjem' date=' uten å si noen ting. Han skulle ikke ha sendt Britt Irene hjem. Han skulle ha sendt Tone hjem.[/quote'] Jeg stusser litt på denne Tone. Er det vanlig å vise PMSen sin så tidlig i et forhold?
Gjest Madam Felle Skrevet 10. november 2004 #59 Skrevet 10. november 2004 Hans Ole er oppover ørene forelsket i Tone, og jeg tviler på at hun kan gjøre så veldig mye gale i hans øyne.
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. november 2004 #60 Skrevet 11. november 2004 Det er mulig å stille spørsmål til Magnus og Hans Ole på vg nett i morgen. Tror de begynner å svare rundt 09:00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå