Grooo Skrevet 11. november 2004 #61 Skrevet 11. november 2004 Her er svarene fra Tett på nett Har ikke lest dem selv, står det noe spennende???
nat26 Skrevet 11. november 2004 #62 Skrevet 11. november 2004 Hvem ble stemt ut i dag?Fikk ikke sett jeg
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #63 Skrevet 11. november 2004 Hvem ble stemt ut i dag? Ingen.
*Lene* Skrevet 12. november 2004 #64 Skrevet 12. november 2004 Virker som Tone har kronisk PMS agressivitet. :o Hadde en fyr oppført seg slik mot meg, hadde jeg sparka han på hue og ræva ut..Også i et tv-program da!? Skulle jo tro man ihvertfall PRØVER å vise seg fra sin beste side??? Heidi virker veldig alright da, håper virkelig han skjønner det selv også! Ellers håper jeg Inga Berit velger Cato..Han virker mer livlig og omgjengelig. Wenche velger garantert han med dobbel navnet, (jernteppe) Magnus velger Camilla tror jeg..
sirka Skrevet 12. november 2004 #65 Skrevet 12. november 2004 Heidi virker veldig alright da, håper virkelig han skjønner det selv også! Ellers håper jeg Inga Berit velger Cato..Han virker mer livlig og omgjengelig. Wenche velger garantert han med dobbel navnet, (jernteppe) Magnus velger Camilla tror jeg.. Enig, bortsett fra at jeg tror Inga Berit passer bedre sammen med Henning. Han har mye humor.
Himmelblå Skrevet 14. november 2004 Forfatter #66 Skrevet 14. november 2004 leste i dagbladet på fredag at den magnus valgte til slutt var den som pekte seg ut fra begynnelsen av. å tror det var camilla, mener han sa et eller annet om det i det første programmet da de skulle møte di første 10 at han var mest spent på henne. hun hadde utmerket seg i brevet. håper det, blir spennende å se fremover...
*Lene* Skrevet 15. november 2004 #67 Skrevet 15. november 2004 Var jo Camilla han gledet seg mest til å treffe ja! Så da velger han nok henne! Spennede!!!
*tine* Skrevet 15. november 2004 #68 Skrevet 15. november 2004 Er det noen som vil fortelle hva som skjedde nå på torsdag? Fikk ikke sett programmet.. Er det siste utstemming nå denne uka eller?? Spennede!
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #69 Skrevet 17. november 2004 tror det er to episoder til før han avslører hvem han har valgt. så det skjedde ikke så mye på torsdag enn at vi fikk se hva de gjorde på på gården. viste de litt rundt i området hvor de bor osv.. men hos hans ole virker det som hun tone ikke er så fornøyd.. trakk seg mye tilbake, så vi får se på torsdag hvordan det går. gleder meg
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. november 2004 #70 Skrevet 18. november 2004 Jeg gleder meg også. I en avis her om dagen stod det at Wenche hadde kjæresten på besøk. I Her og Nå var det ett eller annet om at Hans Ole ble ned ringt av gifte klare kvinner.
Ugla Skrevet 18. november 2004 #71 Skrevet 18. november 2004 I Her og Nå var det ett eller annet om at Hans Ole ble ned ringt av gifte klare kvinner. Vil det si at det ikke ble hverken Heidi eller Tone, mon tro... Og hva skjer i neste episode? I kuttet vi såg, gikk Tone bort til bilen, Hans Ole ba om å få et par ord med henne. "Nei, jeg har ingen ting usnakka med deg, tror jeg..." var svaret han fikk. Hmm... Ser ut til at Inga Berit får et "luksus-problem", men jeg håper (og tror?) hun velger Henning. Magnus regner jeg med velger Camilla. Og Wenche velger antagelig Thor Even. Men... tiden vil vise... Fortsatt spennende...
Gjest Chrizzy Skrevet 18. november 2004 #72 Skrevet 18. november 2004 Wence velger garantert Tor Even, de kan jeg vedde (hm..., ja hva kan man vedde på KG?), ja, jeg vedder at jeg ikke skal skrive på en mnd om hun ikke velger han
Himmelblå Skrevet 19. november 2004 Forfatter #73 Skrevet 19. november 2004 hva skjedde i kveldens episode?? fikk jo ikke den med meg jeg selfølgeli... kan en begynne å ane hvem som velger hvem??
Gjest Chrizzy Skrevet 19. november 2004 #74 Skrevet 19. november 2004 Det virker veldig usikkert med Inga Berit, aner ikke hvem hun velger. Wence som sagt velger garantert han pratsomme (de pratet om forelskelse osv....), Hans Ole og de hadde jo fest, å alle hans venner likte Heidi bedre enn Tone. Tone var litt rar i denne episoden å, å så fikk man se et kutt der de "kranglet" i neste episode. Å Magnus å de to jentene så ut som de hadde de koselig alle tre, kunne ikke si så mye med å bare se på de i denne episoden. Men det spekuleres i at det blir Camilla, pga noe som er sagt (lenger opp i tråden).Sikkert litt kranglete forklart, men, det var nu et forsøk
Gjest Gjesten Skrevet 19. november 2004 #75 Skrevet 19. november 2004 Wence velger garantert Tor Even, de kan jeg vedde (hm..., ja hva kan man vedde på KG?), ja, jeg vedder at jeg ikke skal skrive på en mnd om hun ikke velger han :o Det var masse.... :o
Gjest Chrizzy Skrevet 19. november 2004 #76 Skrevet 19. november 2004 Yepp :-) Så sikker er jeg, tror ikke jeg risikerer noe
Gjest Gjesten Skrevet 19. november 2004 #77 Skrevet 19. november 2004 Det var godt, hadde vore stusseleg om du blei vekke
*Lene* Skrevet 19. november 2004 #78 Skrevet 19. november 2004 Neste episode blir megaspennende!!!!! Ihvertfall etter klippet vi så.... Tone har jo oppført seg helt merkelig fra dag 1!!!! Gleder meg veldig til neste torsdag!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 19. november 2004 #79 Skrevet 19. november 2004 magnus velger ikke Camilla, for han er opp over ørene forelsket i hun andre.
Nemesis75 Skrevet 19. november 2004 #80 Skrevet 19. november 2004 magnus velger ikke Camilla, for han er opp over ørene forelsket i hun andre. Hva får deg til å tro det? Jeg synes hun blonde er søtere, men hun andre virker mer som typen til Magnus. Jeg fatter vel i grunnen ikke hva hun blonde har ut på landet å gjøre...virker ikke som bondetypen liksom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå