Gjest lilletroll Skrevet 19. november 2004 #81 Skrevet 19. november 2004 Jeg får mer og mer respekt for hun Anne Kristine til Magnus jo mer jeg ser av henne...tror egentlig hun er ei beintøff jente, og jeg mener HELT bestemt at hun og Magnus er bedre match enn han og Camilla, men jeg også tror, basert på det som har vært skrevet, at han velger Camilla. Wenche er det jo ikke noen tvil om lenger; hun velger Tor Even (var det det han het... :-? ) Hans Ole får vi INDERLIG håpe velger Heidi. De to tror jeg passer veldig bra sammen faktisk!! Inga Berit mener jeg fortsatt bare kan vinne uansett hvem hun velger...jeg tror kanskje hun heller mot Cato jeg, da....(Selv om Henning alltid har vært min favoritt) Dette er en knallreality!!!
Gjest LoisLane Skrevet 20. november 2004 #82 Skrevet 20. november 2004 Noen som har lagt merke til hvor glad Magnus er i å vise fram brøstkassa si? Det er jo bading hver eneste episode... Ikke at han har noe å skamme seg over, da. Må si at jeg har fått mer sansen for AK - selv om hun er hakket for dollete for min smak. Hun viser seg jo å være tøffere enn Camilla (som etter egen beskjeden vurdering kjører som en gud). Skal noen sendes hjem neste torsdag? Det så i alle fall ut som at Tone stikker derfra - på en heller lite hyggelig måte. Synes nesten litt synd på henne også - hun blir framstilt så lite sympatisk at ingen kan like henne.
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. november 2004 #83 Skrevet 21. november 2004 Jeg håper Hans Ole angrer på at han sendte Britt Irene hjem i stedenfor Tone. Tone har ikke virket så veldig interesert og hun virker veldig dominerende.
Trill Skrevet 21. november 2004 #84 Skrevet 21. november 2004 Magnus e veldig glad i seg sjøl ja- og eg syns ikkje han e LITT sjarmerande en gang.. Trur han velge Camilla ut i fra det som e skreve i avisene- sjøl om det virka som han lika AK best (men det kan jo være klippinga til TV2) Hans Ole og Heidi er vel klart, samme med Wenche og Tor Even (spørs kor lenge han helde ut.. ) Inga Berit e litt meir usikkert- men eg håpe ho velge Henning. Lika han absolutt best!
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #85 Skrevet 22. november 2004 magnus velger ikke Camilla' date=' for han er opp over ørene forelsket i hun andre. [/quote'] Helt enig.
Himmelblå Skrevet 23. november 2004 Forfatter #86 Skrevet 23. november 2004 ja vi får vente å se til torsdag. i siste episode virket det som magnus er ganske forelsket i AK, men etter det jeg har hørt blir det camilla. ikke godt å si, spørs jo hvordan tv2 filmer og klipper bare for å forvirre oss mest mulig :-)
Gjest Madden Skrevet 23. november 2004 #87 Skrevet 23. november 2004 Ser liksom ikke helt for meg hvordan det skal fungere i gårdshverdagen at hun AK bruker timesvis foran speilet hver morgen!! Hun virker ikke helt troverdig heller..tror nok at Camilla er en bedre match for ham ja! Inga Berit virker det som har et mye vanskeligere valg foran seg..de er bare så skjønne begge frierne hennes!!!
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #88 Skrevet 23. november 2004 Ja, hva feiler det Tone egentlig? Hun vet da hva hun er med på?! Ikke skal hun kjempe om Hans Oles gunst for det er visst ikke hennes stil. Ganske spesielt å melde seg på dette programmet da vil jeg si. Ikke skal hun bade, for settingen er feil. Hvordan kunne egentlig settingen blitt bedre? Og hvorfor skal hun være for seg selv hele tiden? Hun er der en uke og jeg vil se det er ganske spesielt hvis man ikke kan klare det. Jeg synes hun virker sur og grinete stort sett hele tiden. Håper Magnus velger Camilla i stedenfor sminkedukken.
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. november 2004 #89 Skrevet 23. november 2004 Ja, hva feiler det Tone egentlig? Hun vet da hva hun er med på?! Ikke skal hun kjempe om Hans Oles gunst for det er visst ikke hennes stil. Ganske spesielt å melde seg på dette programmet da vil jeg si. Ikke skal hun bade, for settingen er feil. Hvordan kunne egentlig settingen blitt bedre? Og hvorfor skal hun være for seg selv hele tiden? Hun er der en uke og jeg vil se det er ganske spesielt hvis man ikke kan klare det. Jeg synes hun virker sur og grinete stort sett hele tiden. Håper Magnus velger Camilla i stedenfor sminkedukken. Jeg er fullstendig enig med deg. :enig_animasjon:
Gjest Madam Felle Skrevet 23. november 2004 #90 Skrevet 23. november 2004 Håper Magnus velger Camilla i stedenfor sminkedukken. Så du mener, at hun ikke er verdt noe, bare fordi hun bruker sminke? Vel, for å si det rett ut, så har hun faktisk taklet situasjonen mye bedre enn Camilla. Hun er med på det meste, og har ikke noen problemer med verken bading, kjøring av ulike transportmidler. Da må du også huske på, at damen ikke har sertifikatet. Så selv om hun bruker sminke, er hun nok mer passende for magnus.
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #91 Skrevet 23. november 2004 Syns Anne Kristin er supertøff jeg. Og hun viser at det er mye mer enn førsteinntrykket ved en person. At hun liker å sminke seg er da vel ingen urett. Er problemet at hun sier at hun liker det?? Så vidt jeg skjønte av et tidligere program har hun en hest hjemme, og vet derfor helt sikkert at det går ann å bli møkkete, og dermed syns jeg vel ikke at det virker kjempe "tilgjort" at hun syns det er gøy å være med på ting. Hvem han velger vet jeg ikke, men det høres jo ut som det blir Camilla på alle dere andre såååå...
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #92 Skrevet 24. november 2004 Har ikke noe annet i mot Anne Kristine enn at hun vikrer altfor opptatt av utseende til å passe inn på en gård. Jean Paul-genser og rosa hårbånd mens man vasker skitt med høytrykksspyler? Latterlig! Men ellers er hun minst like sporty som Camilla.
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #93 Skrevet 24. november 2004 Skal noen sendes hjem neste torsdag? Det så i alle fall ut som at Tone stikker derfra - på en heller lite hyggelig måte. Synes nesten litt synd på henne også - hun blir framstilt så lite sympatisk at ingen kan like henne. Synd på henne? Framstilt merkelig? Hun har jo oppført seg meget merkelig fra dag en. Går ikke an å klippe til noe som ikke har skjedd.
*tine* Skrevet 25. november 2004 #96 Skrevet 25. november 2004 Jeg gleder meg til i kveld! Da får vi se hvem de velger Tror ikke det er siste episode da..mener det er en til jeg hvor vi skal få se hvordan de har hatt det på tur.. Eller???
maiia Skrevet 25. november 2004 #97 Skrevet 25. november 2004 Får ikke sett kveldens episode jeg.... :-(
Gjest Coral Skrevet 25. november 2004 #98 Skrevet 25. november 2004 Blir spennende å se i kveld ja Har også hørt at dette ikke er siste episoden..
nessi Skrevet 25. november 2004 #99 Skrevet 25. november 2004 Det er 2 episoder etter i dag tror jeg. En hvor de tar med den utvalgte på tur, og en med oppsumering av hvordan det har gått med de 4 vi ikke har fulgt.
*tine* Skrevet 25. november 2004 #100 Skrevet 25. november 2004 Det er 2 episoder etter i dag tror jeg. En hvor de tar med den utvalgte på tur' date=' og en med oppsumering av hvordan det har gått med de 4 vi ikke har fulgt.[/quote'] Så bra Dette er en kjempemorsom serie!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå