Himmelblå Skrevet 28. oktober 2004 #1 Skrevet 28. oktober 2004 Noen som fikk med seg torsdagens episode?? hvem ble sendt hjem av magnus?? fikk ikke sett episoden i kveld å lurer nå på hva som skjedde i kveld. noen som kan hjelpe meg?
jolie Skrevet 28. oktober 2004 #2 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg så ikke så mye, men ingen ble sendt hjem. Tre friere kom til hver gård og skulle bo der noen dager. De hjalp til med fjøs, kusanking etc. Neste gang skal hver bonde sende en av side friere hjem.
Gjest LilliBlaze* Skrevet 29. oktober 2004 #3 Skrevet 29. oktober 2004 Stakkars hun fra Bergen som hadde kjørt i 10-12 timer for å komme til gården...så bruker Magnus det mot henne at hun ikke var så glad for å se han som han håpet. Hun var kjempetrøtt og sliten...ja så kommer "svigermor" å hilser på henne i den tilstanden hun var i hun hadde nok mest lyst å legge seg. Disse to uthvilte blonde hadde jo et helt annet utgangspunkt da de hilste på "svigermor & svigerfar"
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #4 Skrevet 29. oktober 2004 ..kul serie, da. Selv om jeg skulle ønske vi hadde fått følge han homofile i stedet for Hans Olav eller hva han heter (han er sikkert grei, da, men virker ganske usikker foran kamera, det samme gjør noen av frierne hans...). Morsomt hvor like de to blonde jentene til Magnus er - men for all del, de virker jo som oppegående og søte jenter. Og så er det interessant å se hvilken rolle foreldrene spiller, og hva bøndene forventer/ønsker av en partner (Hans Olav -han heter kanskje ikke det - har feks snakket MYE om kjøkken og ordning av mat)
*Lene* Skrevet 29. oktober 2004 #5 Skrevet 29. oktober 2004 Stakkars hun fra Bergen som hadde kjørt i 10-12 timer for å komme til gården...så bruker Magnus det mot henne at hun ikke var så glad for å se han som han håpet. Hun var kjempetrøtt og sliten...ja så kommer "svigermor" å hilser på henne i den tilstanden hun var i hun hadde nok mest lyst å legge seg. Disse to uthvilte blonde hadde jo et helt annet utgangspunkt da de hilste på "svigermor & svigerfar" Joda..sikkert sliten av å kjøre langt.. Men jeg hadde nok fått uante krefter hvis jeg skulle til en jeg var veldig forelsket i! Da glemmer man jo alt! Så jeg også tenkte at, tja...kanskje hun ikke er så "hypp" på Magnus likevel? Er det bare winnerinstinct? Men veldig artig å følge med på denne jordnære realityserien.. Så litt spennende ut neste gang da...hvor Tone tydeligvis ikke blir så poppis hos de andre jentene!!!
Trill Skrevet 29. oktober 2004 #6 Skrevet 29. oktober 2004 Stakkars hun fra Bergen som hadde kjørt i 10-12 timer for å komme til gården...så bruker Magnus det mot henne at hun ikke var så glad for å se han som han håpet. Hun var kjempetrøtt og sliten...ja så kommer "svigermor" å hilser på henne i den tilstanden hun var i hun hadde nok mest lyst å legge seg. Disse to uthvilte blonde hadde jo et helt annet utgangspunkt da de hilste på "svigermor & svigerfar" Skjønna ikkje heilt koffår ho ikkje tok FLY?? Det e langt å kjøyre i 12t! Ho fikk jo ikkje so mykje ut av det då- sia ho kom so seint? So ska jo en reise heim allerede dagen etter... Blir spennande å følge med! Hans Ole e max hypp på Tone- som igjen seie at det ikkje e nåke kjemi mellom dei... Festlig!
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #7 Skrevet 29. oktober 2004 Skjønna ikkje heilt koffår ho ikkje tok FLY?? Det e langt å kjøyre i 12t! Ho fikk jo ikkje so mykje ut av det då- sia ho kom so seint? So ska jo en reise heim allerede dagen etter... Det var streik blant flygelederne, og hun måtte kjøre i stedet. I utganspunket skulle hun jo egentlig ta fly.
Trill Skrevet 29. oktober 2004 #8 Skrevet 29. oktober 2004 Det var streik blant flygelederne, og hun måtte kjøre i stedet. I utganspunket skulle hun jo egentlig ta fly. Å- so kjedelig då! Men då trur eg eg ville reist før- og heller tatt en pause på veien- so eg var glad og utkvilt når eg kom Men det ekje sikkert det var mulig då.. Ho fikk heilt klart ikkje nåkke fordel når ho kom..
Midnattsol Skrevet 29. oktober 2004 #9 Skrevet 29. oktober 2004 Følger de ikke han homofile i det hele tatt?
Gjest Sukkerert Skrevet 29. oktober 2004 #10 Skrevet 29. oktober 2004 Følger de ikke han homofile i det hele tatt? Han var en av dem som ikke fikk nok brev til å bli fulgt videre. Men han likte en av dem som hadde skrevet og tok kontakt. Det er en koselig serie.
Gjest Sukkerert Skrevet 29. oktober 2004 #12 Skrevet 29. oktober 2004 Neida. Han fikk jo brev. Var flere som ikke gikk videre. Dessuten er han jo veldig åpent homofil etter å ha vært med. God reklame. Så han finner seg sikkert en kjekkas.
Gjest *Lilliblaze Skrevet 29. oktober 2004 #13 Skrevet 29. oktober 2004 http://www.ba.no/puls/reality/article1307350.ece Uante krefter...? kanskje, men jeg vet hvordan jeg ville vært etter den turen... jaja håper for hennes del at det går bra da...at ikke turen var helt forgjeves.
*Lene* Skrevet 29. oktober 2004 #14 Skrevet 29. oktober 2004 Blir veldig spennende å følge med på resten ihvertfall :-)
Gjest Madden Skrevet 29. oktober 2004 #15 Skrevet 29. oktober 2004 Det blir utrolig spennende...synes det er utrolig dårlig av Magnus å si sånt med tanke på for en tur hun hadde over fjellene fra Bergen!! :o Hadde vært ganske sliten jeg også etter en så strabasiøs tur!
Samantha Skrevet 29. oktober 2004 #16 Skrevet 29. oktober 2004 – Alle opptakene er i boks, så jeg kan røpe at det blir noen par av serien. Kjærligheten blomstret skikkelig. Men det blir også litt dramatikk på enkelte av gårdene, sier Kathrine Wergeland i TV 2 til BA. No gledar eg meg enda meir! Elskar dramatikk i reality-seriane!!
Himmelblå Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter #17 Skrevet 29. oktober 2004 gleder meg allerede til neste episode :-) gøy med en litt annen type reality serie enn alle disse andre såpe realityene som går for tiden. synd at magnus ble litt skuffet over camilla da.. heiet egentlig på henne. men alt kan skje
Malie Skrevet 30. oktober 2004 #18 Skrevet 30. oktober 2004 Syns det var dårlig av Magnus å si det om Camilla, det bør jo vise at hun virkelig er intresert når hun setter seg i bilen og kjører fra bergen og helt bort dit!!! Håper det blir henne tilslutt! (Må innrømme at eg syns det er litt pinlig å se på disse bøndene til tider....men se, det MÅ eg!)
Samantha Skrevet 30. oktober 2004 #19 Skrevet 30. oktober 2004 (Må innrømme at eg syns det er litt pinlig å se på disse bøndene til tider....men se, det MÅ eg!) Jepp, en smuuuule pinlig! Særlig når Wenche seie "Vælkømin" og lokkar på kyrne. "Kååååååme kååååme kååååååååååååååååååme!!!" :oops:
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. oktober 2004 #20 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg lurer på om Britt Irene bestemmer seg for å reise. Hun er en av jentene til Hans Ole. Det virker som Tone har tatt fullstendig overhånd. Håper han sender Tone hjem og at Britt Irene bestemmer seg for å bli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå