Gå til innhold

Ordentlig mann på 23 år! Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 5.5.2016 at 21.57, AnonymBruker skrev:

 

Har møtt interessante damer, men jeg har forventa at dama skal ta like mye initiativ til en date, derfor har jeg venta og er treig! 

Altså det jeg prøver å si, er at det burde ikke være jeg som sjekka opp dama, det burde vær dama som sjekker opp meg. Jeg vet jeg har missforstått... 

ts

Anonymkode: 986c0...029


 Du sitter der å syter over "burde ikke være jeg som sjekker dama opp, det burde vært dama som sjekker meg opp", og etterpå kommer " Noe sier meg at det funker ikke å være grei, hyggelig, ydmyk og lyttende. Det kalles Ikke bra nok." Håper du ser selv hvor selvmotsigende du er. Du klager over at "Åh, jeg er så ordentlig,for ordentlig! Hvorfor sjekker ingen damer opp en så flott og ordentlig fyr som meg, buhuhu". Det er ikke at du er for ordentlig eller "kjernekar" som du sier, som er problemet her, det er at du syter, klager, og forventer at du nærmest burde bli ringt ned så fantastisk som du er. Kanskje du er blottet for selvsinnsikt, jeg vet ikke, men en kjernekar skriver ikke slik som du gjør. 

Anonymkode: c35c6...7b0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, er åpen for din teori her.

men problemet er at jeg ikke aner hva som er problemet, det MÅ jeg finne ut av før jeg forlater denne tråden.

hva tror du det kan være?

Anonymkode: 986c0...029

Du har aldri prøvd deg på en dame, det har du jo sagt selv. Hvordan kan du da lure på hva problemet er?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Summers skrev:

Du har aldri prøvd deg på en dame, det har du jo sagt selv. Hvordan kan du da lure på hva problemet er?

Jeg vet om masse kvinner jeg som aldri noen sinne har prøvd seg på en mann, men likevel får de seg så mye de vil...

Anonymkode: 66272...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om masse kvinner jeg som aldri noen sinne har prøvd seg på en mann, men likevel får de seg så mye de vil...

Anonymkode: 66272...1b1

Det hjelper jo ikke TS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, er åpen for din teori her.

men problemet er at jeg ikke aner hva som er problemet, det MÅ jeg finne ut av før jeg forlater denne tråden.

hva tror du det kan være?

Anonymkode: 986c0...029

Ok. Her er problemet:

Du tror du kjenner en person etter en halvtime med small talk. Etter dette innbiller du deg at du vet hvilke type person det er. Og du har bestemt deg for at hun ikke er bra nok for deg. Du har sannsynligvis dannet deg et ganske detaljert bilde av hvilke jente du ønsker deg, og så snart hun viser det minste avvik fra dette avskiver du henne. En halvime small talk er ikke nok.

Du sier du aldri har blit avvist, men heller aldri har bedt noen ut. Fordi du forventer at jenta skal ta like mye initiativ til en date som deg. Jenta gjør det. Å ta like mye intiativ som deg, er å ikke ta noe intiativ. Den som intet våger, intet vinner. Du gjør ingenting. Du sitter å venter på at damer skal komme til deg fordi du er så "ordentlig". Det virker ikke som du er det. Hvis man leser gjennom det du har skrevet framstiller du deg selv som dømmende, sutrete, og ganske nedlatende. En person som tror han kan få den han vil ha uten å be om det.

Håper du går litt i deg selv, og ser at mest sannsynlig er det du som er problemet.

Anonymkode: 402ac...a44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.5.2016 at 14.13, AnonymBruker skrev:

Takk for et seriøst og langt innlegg! 

Jeg ønsker kjæreste (har aldri hatt) fordi jeg lengter etter ei å dele studiehverdagen med. Nærhet, erfaring, ei som er glad i meg, ei å dele opplevelser med. 

Jeg finner fort ut om ei dame er interessant, noe å samle på. I 80 % av tilfellene så er jeg ikke interessert. 

Problemet er at det er sjelden jeg møter ei dame jeg virkelig er interessert i! Svært svært sjelden. Selv om en jente er hyggelig og grei, flott og alt det der, så plukker jeg opp subtile signal som gjør at jeg ikke er interessert. 

 

Jeg tiltrekkes som sagt litt mer modne kvinner, men omgås, snakker med kvinner som er 19-23. Make's no sense.

Hva nå ? 

Anonymkode: 986c0...029

Sorryborris. Jeg har helt glemt å sjekke om du hadde svart. Så her får du det, en uke forsinket da.

Hva er det som gjør deg ikke interessert egentlig? Hva er det damer gjør som gjør at du mister interessen? Hvilke subtile signaler er det vedkommende sender? Noe innerst inne i meg sier meg at du er en sånn fyr som vil at kvinner ikke skal ha bodily functions, som at vi fiser, driter, menstruerer og har snørr i nesa i blant. Jeg kan bare ikke tenke meg hvilke andre subtile signaler kvinner sender som gjør at du minster interessen. Er det utseendemessig de gjør/er noe, eller er det noe det personlighet/oppførsel?

Jeg kjenner mange damer med egne interesser, og det jeg har hørt mest fra kompiser som er på jakt etter damer at de skal ha egne interesser, sånn at ikke hele hverdagen (når den tar en igjen, fordi det gjør den) går i Netflix and chill (som til slutt faktisk bare blir chill, og ikke nødvendigvis pulings). 

Dersom du ønsker å møte damer som er 25-30/35 kan du alltids dra på utesteder hvor disse ferdes. Eventuelt kan du også ta kontakt via nettdating, selv om kanskje alderen din blir ekstra prominent da. Hvordan er det med kompisene dine da? Har du ingen kompiser som er litt eldre enn deg, som har jevnalderene dame, som har venninner? En ide er jo å henge litt mer sammen med de, og kanskje håpe at du kan treffe noen via-via slik.

Det kan også tenkes at du kan møte ei på din egen alder, og dere kan "vokse" litt sammen. Hva liker du å gjøre? Hva gjør deg interessant? Hva brenner du for? Hva ønsker du å gjøre sammen med kjæresten din? Hva ønsker du at dere deler? Hva ønsker du å gjøre alene? Hvorfor skal en dame være sammen med deg, utover at du er en ordentlig fyr? Se på deg selv. Hvilke kvaliteter har du? Hvilke kvaliteter ønsker du at andre har? Utover å "interessere" deg. Mer spesifikt! 

 

PS: Husk at man ikke samler på damer, da blir du en føkkboiii. Ehm, og jeg har ikke lest de siste fire sidene, så beklager dersom disse spørsmålene allerede har blitt stilt, eller forslagene allerede er blitt skrevet. Om du svarer, skal prøve huske å sjekke tråden. Ønsker deg uansett lykke til! 

Anonymkode: e88ee...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29.4.2016 at 1.18, AnonymBruker skrev:

Svaret er kjæreste.

ts

Anonymkode: 986c0...029

Dersom du ønsker deg kjæreste så tror jeg du leter på feil sted.... jeg og min venninnegjeng er ordentlige jenter. Selvsagt har et par venninner som har ligget mye rundt, men ei annen venninne fikk seg kjæreste på videregående og hun er fremdeles kjæreste med han. De har vært kjærester i 8 år, hun var hans første flamme. Etnisk norsk, utrolig vakker dame. Men så har jeg noen flere etniske norske og utenlandske venninner som heller ikke har ligget rundt, de er snille og morsomme, men de har ikke hatt behov for å ta alt og alle. Hatt en litt rolig ungdomstid. Fokusert på studie og venner. Og som har kommet i en alder hvor de vil ha kjæreste som de kan ha sex med. Jenter som ikke er på utkikk etter ONS. Jeg er også den typen. Jeg trener, har en normal kropp, snill og god. Men jeg har ennå ikke funnet meg min drømmemann fordi menn jeg har møtt på kun vil ha sex. Kun sex er lite appellerende for sånne som meg og min vennegjeng. 

Anonymkode: 33ed8...067

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.5.2016 at 3.53, AnonymBruker skrev:

Sorryborris. Jeg har helt glemt å sjekke om du hadde svart. Så her får du det, en uke forsinket da.

Hva er det som gjør deg ikke interessert egentlig? Hva er det damer gjør som gjør at du mister interessen? Hvilke subtile signaler er det vedkommende sender? Noe innerst inne i meg sier meg at du er en sånn fyr som vil at kvinner ikke skal ha bodily functions, som at vi fiser, driter, menstruerer og har snørr i nesa i blant. Jeg kan bare ikke tenke meg hvilke andre subtile signaler kvinner sender som gjør at du minster interessen. Er det utseendemessig de gjør/er noe, eller er det noe det personlighet/oppførsel?

Jeg kjenner mange damer med egne interesser, og det jeg har hørt mest fra kompiser som er på jakt etter damer at de skal ha egne interesser, sånn at ikke hele hverdagen (når den tar en igjen, fordi det gjør den) går i Netflix and chill (som til slutt faktisk bare blir chill, og ikke nødvendigvis pulings). 

Dersom du ønsker å møte damer som er 25-30/35 kan du alltids dra på utesteder hvor disse ferdes. Eventuelt kan du også ta kontakt via nettdating, selv om kanskje alderen din blir ekstra prominent da. Hvordan er det med kompisene dine da? Har du ingen kompiser som er litt eldre enn deg, som har jevnalderene dame, som har venninner? En ide er jo å henge litt mer sammen med de, og kanskje håpe at du kan treffe noen via-via slik.

Det kan også tenkes at du kan møte ei på din egen alder, og dere kan "vokse" litt sammen. Hva liker du å gjøre? Hva gjør deg interessant? Hva brenner du for? Hva ønsker du å gjøre sammen med kjæresten din? Hva ønsker du at dere deler? Hva ønsker du å gjøre alene? Hvorfor skal en dame være sammen med deg, utover at du er en ordentlig fyr? Se på deg selv. Hvilke kvaliteter har du? Hvilke kvaliteter ønsker du at andre har? Utover å "interessere" deg. Mer spesifikt! 

 

PS: Husk at man ikke samler på damer, da blir du en føkkboiii. Ehm, og jeg har ikke lest de siste fire sidene, så beklager dersom disse spørsmålene allerede har blitt stilt, eller forslagene allerede er blitt skrevet. Om du svarer, skal prøve huske å sjekke tråden. Ønsker deg uansett lykke til! 

Anonymkode: e88ee...91b

Det som gjør at jeg ikke blir interessert er at jeg føler det er feil type jente. Har rett og slett ikke noe godt svar på dette, men tror det er så enkelt som det.  Det er veldig mulig personligheten jeg ikke klaffer med. Liker veldig godt ydmyke og rolige jenter, som er forståelsesfull og trygg på seg selv.

Det er mulig at jeg bare møter feil type jenter? At jeg ikke føler kjemien er 101 % nok til å satse videre ? 

Har ikke så mange kompiser som har venninner som er 25-30 år nei. I wish. Men ja, jeg kunne jo funnet ei på min egen alder og "vokst" med henne sammen.

Hva jeg liker å gjøre? Liker å trene, slappe av, fiske, båt, fjellturer, filmkveld. Vel, har egentlig allsidige interesser. Jeg kan også være spontan, alt trenger ikke så mye planlegging.

Hva brenner du for? Aner ikke! Er en student på 23 år!

Hvorfor skal ei dame være med meg? Hvorfor ikke, hvorfor skal hun være med meg!(?).

Hvilke kvaliteter har jeg? Er allsidig med interesse for mye rart. 

 

Dette innlegget ble mye rot for min del, du stiller gode spørsmål! Håper du kommer med oppfølgingssvar!

TS !

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det som gjør at jeg ikke blir interessert er at jeg føler det er feil type jente. Har rett og slett ikke noe godt svar på dette, men tror det er så enkelt som det.  Det er veldig mulig personligheten jeg ikke klaffer med. Liker veldig godt ydmyke og rolige jenter, som er forståelsesfull og trygg på seg selv.

Det er mulig at jeg bare møter feil type jenter? At jeg ikke føler kjemien er 101 % nok til å satse videre ? 

Har ikke så mange kompiser som har venninner som er 25-30 år nei. I wish. Men ja, jeg kunne jo funnet ei på min egen alder og "vokst" med henne sammen.

Hva jeg liker å gjøre? Liker å trene, slappe av, fiske, båt, fjellturer, filmkveld. Vel, har egentlig allsidige interesser. Jeg kan også være spontan, alt trenger ikke så mye planlegging.

Hva brenner du for? Aner ikke! Er en student på 23 år!

Hvorfor skal ei dame være med meg? Hvorfor ikke, hvorfor skal hun være med meg!(?).

Hvilke kvaliteter har jeg? Er allsidig med interesse for mye rart. 

 

Dette innlegget ble mye rot for min del, du stiller gode spørsmål! Håper du kommer med oppfølgingssvar!

TS !

Anonymkode: 986c0...029

Virker som om du er veldig rett fram med interessene dine. Du bør finne deg ei friluftsdame. Har du meldt deg inn i DNT? Kanskje en annen friluftsforening? Jeg er student selv, og her jeg bor er det en forening for studenter som finner på forskjellige ting. Bra måte å møte andre som ikke kun er medstudenter/folk du allerede kjenner. Vi som er studenter er en veldig allsidig gjeng, med alder som spenne fra rett ut av VGS til nesten pensjonsalder (inkludert i alderen du er keen på finne deg dame i). 

I forhold til hvordan dame du føler du klikker best med, så vil jeg at du skal tenke på en ting:
De aller, aller fleste er veldig stressa og nervøse når de treffer nye folk, iallfall dersom de er interessert i de. Damer som egentlig er rolige, ydmyke og trygge på seg selv, kan gå helt i kjelleren og virke som nervevrak, surrehuer og fnisejenter. Jeg tror at dersom du skal finne det du leter etter, så skal du gi de du møter litt mer tid. Eventuelt kan også en slags forenings-setting som tidligere foreslått (i forrige avsnitt) være aktuelt.

Ja, spørsmålene jeg stiller er nok vanskelige i utgangspunktet, og det er ingen helt rette svar. Poenget er at du skal tenke etter hvordan du kan være et menneske (dette gjelder alle kjønn, ikke utelukkende menn, men også kvinner) som du selv ville ønsket å være sammen med. Om du leser i kjærlighet og samlivs-delen av KG finner du masse folk som "kjeder seg" fordi forholdet ikke lenger er 110 km/t og fyrverkeri av forelskelse. Du virker som en type som er på jakt etter noe langvarig, selv om du noen steder i tråden later til å egentlig helst ville ha deg ligg. Angående sistnevnte lar jeg tvilen komme deg til gode. 

Forøvrig. Jeg har en teori: gode samtaler er hva som egentlig skaper kjemi! 

Mine tips: Kle deg ordentlig, ha på rene klær. Les om ting som interesserer deg. Les om ting du ikke visste interesserte deg. Du er ung, vær litt yolo. Om du har lyst, reis litt! Opplev ting. Ha noe å prate om når du møter andre. Når du møter andre: spør hva de har opplevd, hva de brenner for, hva de synes er interessant. 

Anonymkode: e88ee...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som om du er veldig rett fram med interessene dine. Du bør finne deg ei friluftsdame. Har du meldt deg inn i DNT? Kanskje en annen friluftsforening? Jeg er student selv, og her jeg bor er det en forening for studenter som finner på forskjellige ting. Bra måte å møte andre som ikke kun er medstudenter/folk du allerede kjenner. Vi som er studenter er en veldig allsidig gjeng, med alder som spenne fra rett ut av VGS til nesten pensjonsalder (inkludert i alderen du er keen på finne deg dame i). 

I forhold til hvordan dame du føler du klikker best med, så vil jeg at du skal tenke på en ting:
De aller, aller fleste er veldig stressa og nervøse når de treffer nye folk, iallfall dersom de er interessert i de. Damer som egentlig er rolige, ydmyke og trygge på seg selv, kan gå helt i kjelleren og virke som nervevrak, surrehuer og fnisejenter. Jeg tror at dersom du skal finne det du leter etter, så skal du gi de du møter litt mer tid. Eventuelt kan også en slags forenings-setting som tidligere foreslått (i forrige avsnitt) være aktuelt.

Ja, spørsmålene jeg stiller er nok vanskelige i utgangspunktet, og det er ingen helt rette svar. Poenget er at du skal tenke etter hvordan du kan være et menneske (dette gjelder alle kjønn, ikke utelukkende menn, men også kvinner) som du selv ville ønsket å være sammen med. Om du leser i kjærlighet og samlivs-delen av KG finner du masse folk som "kjeder seg" fordi forholdet ikke lenger er 110 km/t og fyrverkeri av forelskelse. Du virker som en type som er på jakt etter noe langvarig, selv om du noen steder i tråden later til å egentlig helst ville ha deg ligg. Angående sistnevnte lar jeg tvilen komme deg til gode. 

Forøvrig. Jeg har en teori: gode samtaler er hva som egentlig skaper kjemi! 

Mine tips: Kle deg ordentlig, ha på rene klær. Les om ting som interesserer deg. Les om ting du ikke visste interesserte deg. Du er ung, vær litt yolo. Om du har lyst, reis litt! Opplev ting. Ha noe å prate om når du møter andre. Når du møter andre: spør hva de har opplevd, hva de brenner for, hva de synes er interessant. 

Anonymkode: e88ee...91b

Du er rå på å sette ord på ting! Det meste du skriver kan jeg assosiere meg med. 

Jeg vil kommentere det du skriver:

Jeg har møtt ei jente for over et halvt år siden, vi studerer på samme høgskole. Hun er frilufts-jente! Går mye i fjell, står på ski bla. Instagram kontoen hennes bærer preg av friluft. Når vi møttes første gang på en fest så hadde vi en god samtale. Vi snakket om verdier og holdninger. Hun er rolig, ydmyk og trygg på seg selv, men når hun møter meg på skolen så blir hun et nervevrak og surrehue. Jeg ser det på kroppsuttrykk, hun blir skikkelig nervøs når hun prater med meg, men så gir hun subtile signal som viser at hun liker meg. Sender meg lange blikk, smiler til meg, vinker til meg når vi passerer hverandre med litt avstand ++.  Dette er ei jente jeg er interessert i. Jeg gir henne oppmerksomhet når vi passerer hverandre, smiler, slår av en prat når det passer seg sånn. Men jeg har ikke ønsket å gå for fort frem, derfor så slow. 

Jeg måtte bare nevne den jenta for deg, for det du skriver lenger oppe, passer slik med denne beskrivelsen av hun jenta jeg studerer på skole med. 

Du har så rett i alt du skriver her, jeg er fullstendig enig! Hva tenker du om det jeg melder her? 

ts

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er rå på å sette ord på ting! Det meste du skriver kan jeg assosiere meg med. 

Jeg vil kommentere det du skriver:

Jeg har møtt ei jente for over et halvt år siden, vi studerer på samme høgskole. Hun er frilufts-jente! Går mye i fjell, står på ski bla. Instagram kontoen hennes bærer preg av friluft. Når vi møttes første gang på en fest så hadde vi en god samtale. Vi snakket om verdier og holdninger. Hun er rolig, ydmyk og trygg på seg selv, men når hun møter meg på skolen så blir hun et nervevrak og surrehue. Jeg ser det på kroppsuttrykk, hun blir skikkelig nervøs når hun prater med meg, men så gir hun subtile signal som viser at hun liker meg. Sender meg lange blikk, smiler til meg, vinker til meg når vi passerer hverandre med litt avstand ++.  Dette er ei jente jeg er interessert i. Jeg gir henne oppmerksomhet når vi passerer hverandre, smiler, slår av en prat når det passer seg sånn. Men jeg har ikke ønsket å gå for fort frem, derfor så slow. 

Jeg måtte bare nevne den jenta for deg, for det du skriver lenger oppe, passer slik med denne beskrivelsen av hun jenta jeg studerer på skole med. 

Du har så rett i alt du skriver her, jeg er fullstendig enig! Hva tenker du om det jeg melder her? 

ts

Anonymkode: 986c0...029

Jeg tenker at det høres ut som om hun er interessert i deg, også jeg lurer litt på hvorfor du ikke har satset litt på henne? Vet du om hun er singel? Er hun nysingel, og du er redd for å bli rebound, siden du ikke har tatt initiativ? (Nå bare antar jeg at du ikke har tatt konkret initiativ, siden du ikke har skrevet at du har gjort det). Dersom dette er ei jente du er interessert i, så synes jeg du burde spørre om dere skal gå på tur sammen eller noe, en type felles aktivitet. Da blir hun kanskje litt mindre stressa. 

Jeg personlig er fullstendig for at jenter skal i like stor grad ta det første steget, og at ikke alt skal være opp til gutta/menn, MEN problemet er at dette er en innstilling som ikke deler av alle andre jenter. Derfor kan du gå glipp av skikkelig bra damer som bare rett og slett ikke tørr å ta det første steget. 

Jeg tror også at etterhvert som hun blir tryggere på deg, vil hun åpne seg mer for deg og slappe mer av. Dette høres også ut som noe jeg har inntrykket av at du er på jakt etter, så det vil nok være en vinn-vinn situasjon for deg å være tålmodig. Tror ikke du? 

Anonymkode: e88ee...91b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det høres ut som om hun er interessert i deg, også jeg lurer litt på hvorfor du ikke har satset litt på henne? Vet du om hun er singel? Er hun nysingel, og du er redd for å bli rebound, siden du ikke har tatt initiativ? (Nå bare antar jeg at du ikke har tatt konkret initiativ, siden du ikke har skrevet at du har gjort det). Dersom dette er ei jente du er interessert i, så synes jeg du burde spørre om dere skal gå på tur sammen eller noe, en type felles aktivitet. Da blir hun kanskje litt mindre stressa. 

Jeg personlig er fullstendig for at jenter skal i like stor grad ta det første steget, og at ikke alt skal være opp til gutta/menn, MEN problemet er at dette er en innstilling som ikke deler av alle andre jenter. Derfor kan du gå glipp av skikkelig bra damer som bare rett og slett ikke tørr å ta det første steget. 

Jeg tror også at etterhvert som hun blir tryggere på deg, vil hun åpne seg mer for deg og slappe mer av. Dette høres også ut som noe jeg har inntrykket av at du er på jakt etter, så det vil nok være en vinn-vinn situasjon for deg å være tålmodig. Tror ikke du? 

Anonymkode: e88ee...91b

Hun er singel ja! 

Vel, jeg har så lite erfaring med å "satse" på ei kvinne, så jeg syns det er mest komfortabel å gjøre det slow. Er litt redd for å gå i et forhold, men samtidig er det jo det jeg ønsker. Innerst inne tror jeg hun klandrer seg selv, ettersom hun blir helt LØK når vi snakker sammen, utrolig nervøs. Tror du har rett, men jeg ønsker ikke å gå for fort frem! Må ta det naturlig..

Anonymkode: 986c0...029

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVordan vet du at hun er singel? 

Anonymkode: d28bb...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

HVordan vet du at hun er singel? 

Anonymkode: d28bb...c05

Det har jeg funnet ut!

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.5.2016 at 22.58, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør han det da ? 

Noe sier meg at det funker ikke å være grei, hyggelig, ydmyk og lyttende. Det kalles Ikke bra nok. 

ts

Anonymkode: 986c0...029

Han satt seg på huk ved bordet hennes, og sa noe sånt som hei dama, og begynte å prate.

Han er tusen ganger mer rutinert enn deg, men ett sted må man jo begynne. Prat med massevis av damer du. Det er ikke sikkert du trenger å si all verden heller, å lytte rekker langt. De som prater med mange blir flinke til å prate, og da blir det bare mer og mer moro. Øving gjør mester og mestring er moro.

Han tålte fint å bli avvist, fordi han hadde ett tankesett som taklet det. Det er bare å fyke videre. Man blir avvist x prosent av gangene . Noen 1 prosent, og andre 99. De som tar mest avvisninger blir de tøffeste .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg funnet ut!

Anonymkode: 986c0...029

Spurt henne eller stalket det på Instagramkontoen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er singel ja! 

Vel, jeg har så lite erfaring med å "satse" på ei kvinne, så jeg syns det er mest komfortabel å gjøre det slow. Er litt redd for å gå i et forhold, men samtidig er det jo det jeg ønsker. Innerst inne tror jeg hun klandrer seg selv, ettersom hun blir helt LØK når vi snakker sammen, utrolig nervøs. Tror du har rett, men jeg ønsker ikke å gå for fort frem! Må ta det naturlig..

Anonymkode: 986c0...029

Men du skrev jo på forrige side at du aldri har sjekket en kvinne? Hva om det bare er deg? At det er du som gir henne dårlige vibber? Om du ikke sjekker henne, men sikler på henne. Kanskje hun føler det selv om du har prøvd å skjule tilnærmingen i et helt halvår! Kanskje ikke det mest komfortable hun vet om? Hva om hun ikke er interessert, men ikke vet hvordan hun kan avise deg uten at det blir kleint for dere begge?

Bare noen tanker siden du ikke fremstår som noen kvinnebedårer i denne tråden din.

Endret av Uhørt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er singel ja! 

Vel, jeg har så lite erfaring med å "satse" på ei kvinne, så jeg syns det er mest komfortabel å gjøre det slow. Er litt redd for å gå i et forhold, men samtidig er det jo det jeg ønsker. Innerst inne tror jeg hun klandrer seg selv, ettersom hun blir helt LØK når vi snakker sammen, utrolig nervøs. Tror du har rett, men jeg ønsker ikke å gå for fort frem! Må ta det naturlig..

Anonymkode: 986c0...029

Ville vært litt forsiktig med den der. Det er ikke sikkert hun liker deg bare fordi hun blir nervøs når dere prater sammen. Kanskje hun synes du er ubehagelig og ikke vet hvordan hun skal takle det.

Anonymkode: 402ac...a44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg funnet ut!

Anonymkode: 986c0...029

Jeg synes ikke det er å gå for fort frem å spør om hun har lyst å gå en tur sammen med deg eller noe. :)

Anonymkode: e88ee...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...