Gå til innhold

Ordentlig mann på 23 år! Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville vært litt forsiktig med den der. Det er ikke sikkert hun liker deg bare fordi hun blir nervøs når dere prater sammen. Kanskje hun synes du er ubehagelig og ikke vet hvordan hun skal takle det.

Anonymkode: 402ac...a44

 

3 timer siden, Uhørt skrev:

Men du skrev jo på forrige side at du aldri har sjekket en kvinne? Hva om det bare er deg? At det er du som gir henne dårlige vibber? Om du ikke sjekker henne, men sikler på henne. Kanskje hun føler det selv om du har prøvd å skjule tilnærmingen i et helt halvår! Kanskje ikke det mest komfortable hun vet om? Hva om hun ikke er interessert, men ikke vet hvordan hun kan avise deg uten at det blir kleint for dere begge?

Bare noen tanker siden du ikke fremstår som noen kvinnebedårer i denne tråden din.

Vel, hvorfor snur hun seg etter meg når hun passerer meg? Smiler til meg fra avstand, jeg ser hun stråler opp,også stiller hun meg masse spørsmål de gangene vi treffes. Hun er ekstremt introvert har jeg fått høre av en som bor med ho i studentleilighet. Altså, er hun ikke intr, så bør hun heller ikke stråle opp når ho ser meg :)

jeg har jo bare vært hyggelig, kan ikke se at jeg har gitt henne noe dårlige "vibber" som du forteller om. 

:) ts

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Uhørt skrev:

Kanskje hun føler det selv om du har prøvd å skjule tilnærmingen i et helt halvår! Kanskje ikke det mest komfortable hun vet om? Hva om hun ikke er interessert, men ikke vet hvordan hun kan avise deg uten at det blir kleint for dere begge?

 

Ja, men jeg har aldri sjekket henne opp, er bare hyggelig, så hva skal hun avvise ? Er ikke noe å avvise:-)

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...