Gå til innhold

Ordentlig mann på 23 år! Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Massevis av damer tar initiativ, selv om du kanskje ikke har opplevd det.

Anonymkode: d7315...f28

Jo jeg har opplevd det, men det har stort sett bare vært desperate gamle kjærringer som går etter unggutter på byen. at en kvinne på noenlunde egen alder har tatt initiativ ovenfor meg på byen har jeg kun opplevd 2 ganger.

Men generelt så tar ikke kvinner initiativ nei. Og det vet du godt. Jeg skjønner ikke hvorfor dere fortsetter slik å lyve for dere selv hele tiden.

Anonymkode: 66272...1b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Bokdamen skrev:

Jeg tok initiativet da jeg snakket med min mann første gang, jeg tok hånden hans, kysset ham og invitertr ham med hjem. Jeg har sjekket opp tilfeldige menn for en ONS, har bedt om telefon nr på byn, har ringt og bedt på date, jeg har fortalt en kompis at jeg hadde følelser for ham ++ Og jeg er ikke den eneste av mine venninner som har gjort dette. Kanskje du bare ikke innbyr til å bli sjekket opp?

Dine anekdoter er null verdt da statistikk viser at dette ikke er tilfelle:

results-after-4-months.png

http://jonmillward.com/blog/attraction-dating/cupid-on-trial-a-4-month-online-dating-experiment/

Anonymkode: 66272...1b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo jeg har opplevd det, men det har stort sett bare vært desperate gamle kjærringer som går etter unggutter på byen. at en kvinne på noenlunde egen alder har tatt initiativ ovenfor meg på byen har jeg kun opplevd 2 ganger.

Men generelt så tar ikke kvinner initiativ nei. Og det vet du godt. Jeg skjønner ikke hvorfor dere fortsetter slik å lyve for dere selv hele tiden.

Anonymkode: 66272...1b1

Nei, jeg vet ikke det godt og jeg/vi lyver ikke for meg/oss selv.

Jeg snakker av egen erfaring, både når det gjelder meg selv og mange jeg kjenner. 

Jeg skjønner ikke hvorfor du driver å kverner på dette i tråd etter tråd.

Anonymkode: d7315...f28

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest mer enn til side to, så svarer utifra det.

Jeg har ønsket en ordentlig mann fra jeg var 16. En som ikke driver med unødvendig "spill", en som vil ha ett forhold og forteller meg nøyaktig hva han føler. Ikke det dritet med å vente 3 dager etter date for å sende melding osv. 

Heldigvis fant jeg han da jeg var 18. Han fortalte meg fort at han likte meg og hva han ønsket for fremtiden. Det jeg blant annet falt for var at han visste hva han ville ha og gikk etter det. Vi har nå vært sammen i over 6 år. 

Jeg tror du må ta initiativ. Ikke vente på at jenter skal gjøre det. Det finnes mange damer i begynnelsen av 20-årene som vil ha en ordentlig mann. Flesteparten av mine veninner (21-25år) hadde sikkert synes at din personlighet er midt i blinken, men om du er tilbakeholden så blir du lett kjedelig. De fleste jenter har kanskje flere gutter de snakker med, og da må du fange interessen deres ved å ta initiativ og vise interesse. Deretter går det ofte begge veier, da hun faktisk er interessert. 

Lykke til 

Anonymkode: 5e932...95f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Normen hadde nokk ikke hatt denne oppførselen hvis å bevare sitt eget folkeslag ikke hadde vært en tabu.
Som det faktisk ikke er i noen andre land enn hvite steder.
Når det bevis for nedgang i fertilitet i hvite land er ingen som bryr seg.
Er det nedgang i fertilitet i Asiatiske land får de sin egen dokumentar.
Men jeg liker hva de gjør i gamle kommunist land som Cambodia, Der beskytter de peneste jentene mot utlendinger så de
forsikrer att den neste generasjonen vill ha gode gener og pene barn.

Anonymkode: 5b18f...3da

Hva har dette med tråden å gjøre? Og nei du kan ikke tvinge etnisk norske menn eller kvinner å velge en etnisk norsk partner.

Anonymkode: 1b55a...c11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vet ikke det godt og jeg/vi lyver ikke for meg/oss selv.

Jeg snakker av egen erfaring, både når det gjelder meg selv og mange jeg kjenner. 

Jeg skjønner ikke hvorfor du driver å kverner på dette i tråd etter tråd.

Anonymkode: d7315...f28

Merkelig at hverken jeg eller andre menn ser dere da...

Hvor mange er det du prøver deg på på en typisk kveld på byen i snitt? Hvor mange avvisninger har du samlet opp i løpet av en måned? Hvor mange meldinger har du sendt til mannlige profiler på datingnettsider uten å få melding fra han først per år?

Som sagt det du påstår stemmer ikke med statistikk fra virkeligheten. Og det vet alle her (også du). Kvinner tar ikke initiativ.

Anonymkode: 66272...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at hverken jeg eller andre menn ser dere da...

Hvor mange er det du prøver deg på på en typisk kveld på byen i snitt? Hvor mange avvisninger har du samlet opp i løpet av en måned? Hvor mange meldinger har du sendt til mannlige profiler på datingnettsider uten å få melding fra han først per år?

Som sagt det du påstår stemmer ikke med statistikk fra virkeligheten. Og det vet alle her (også du). Kvinner tar ikke initiativ.

Anonymkode: 66272...1b1

Er du sikker på at du er heterofil, at du virkelig tenner på kvinner? Når en heterofil mann kommer i prat med en tiltrekkende kvinne, så lyser hele kroppen hans opp av glede. Han blir strålende. Denne ivrige utstrålingen er veldig sjarmerende og skaper en magisk stemning. Dersom du mangler denne utstrålingen, så framstår du ikke ivrig og glad, men derimot kjedelig.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at hverken jeg eller andre menn ser dere da...

Hvor mange er det du prøver deg på på en typisk kveld på byen i snitt? Hvor mange avvisninger har du samlet opp i løpet av en måned? Hvor mange meldinger har du sendt til mannlige profiler på datingnettsider uten å få melding fra han først per år?

Som sagt det du påstår stemmer ikke med statistikk fra virkeligheten. Og det vet alle her (også du). Kvinner tar ikke initiativ.

Anonymkode: 66272...1b1

At du ikke opplever det betyr ikke at det skjer. Jeg sjekket opp eksen og var pådriveren.

Anonymkode: 1b55a...c11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, I Grosny skrev:

Er du sikker på at du er heterofil, at du virkelig tenner på kvinner? Når en heterofil mann kommer i prat med en tiltrekkende kvinne, så lyser hele kroppen hans opp av glede. Han blir strålende. Denne ivrige utstrålingen er veldig sjarmerende og skaper en magisk stemning. Dersom du mangler denne utstrålingen, så framstår du ikke ivrig og glad, men derimot kjedelig.

 

Feil kompis!

Når man møter en kvinne man liker så blir man ufattelig nervøs og selvsentrert. Smile? Ja det  gjør vi etter vi har passert/snakket med kvinnen og fått roa oss.

Punktum. 

ts

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, I Grosny skrev:

Er du sikker på at du er heterofil, at du virkelig tenner på kvinner? Når en heterofil mann kommer i prat med en tiltrekkende kvinne, så lyser hele kroppen hans opp av glede. Han blir strålende. Denne ivrige utstrålingen er veldig sjarmerende og skaper en magisk stemning. Dersom du mangler denne utstrålingen, så framstår du ikke ivrig og glad, men derimot kjedelig.

 

Hva har dette med det du siterer å gjøre?

Det du siterer handler om kvinner tar initiativ eller ikke...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At du ikke opplever det betyr ikke at det skjer. Jeg sjekket opp eksen og var pådriveren.

Anonymkode: 1b55a...c11

Når skal kvinner på KG lære seg at personlige anekdoter har null verdi satt opp mot statistikk når man snakker om generelle trender for grupper? 

Her er altså hva statistikken viser:

results-after-4-months.png

Anonymkode: 66272...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At du ikke opplever det betyr ikke at det skjer. Jeg sjekket opp eksen og var pådriveren.

Anonymkode: 1b55a...c11

Man kjører ikke på høyresiden av veien i Norge. For jeg har sett noen kjøre på venstresiden jeg, så det så....

Anonymkode: 66272...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Når skal kvinner på KG lære seg at personlige anekdoter har null verdi satt opp mot statistikk når man snakker om generelle trender for grupper? 

Anonymkode: 66272...1b1

Du påstår at kvinner ikke tar initiativ og da er det selvfølgelig naturlig at de som gjør det forteller at jo, de gjør faktisk det. Jeg er en av dem og jeg kjenner mange andre kvinner som gjør/har gjort det samme.

Statistikk viser, som du skriver, generelle trender.

Her er forresten en artig liste over hva noen har sagt om nettopp statistikk: http://www.ordtak.no/index.php?emne=Statistikk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke en rett til å få "damer" eller forvente at de skal være tiltrukket av deg. Forresten er kvinner 50% av verdens befolkning og ikke en liten gruppe du instendig må arbeide for å komme ned i buksene på. Du høres ikke ordentlig ut i det hele tatt:)

Anonymkode: cd79d...1cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordentlig mann på 23 år ? ...etter hvordan du selv oppfatter deg etter din egen standard ?

Du kan spørre de fleste og de vil svare deg at de også er ordentlige ifølge dem selv. Noe som du også ser at ikke stemmer med virkeligheten?

Samme er med damer også - de oppfatter en mann som er ordentlig etter ulike egne standarder. 
Så ser du hvor mye rart jentene velger fremfor deg selv som egentlig er mye mer ordentlig enn alle de mannfolka som går foran deg i køen?

 

 

Anonymkode: 733e8...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at hverken jeg eller andre menn ser dere da...

Hvor mange er det du prøver deg på på en typisk kveld på byen i snitt? Hvor mange avvisninger har du samlet opp i løpet av en måned? Hvor mange meldinger har du sendt til mannlige profiler på datingnettsider uten å få melding fra han først per år?

Som sagt det du påstår stemmer ikke med statistikk fra virkeligheten. Og det vet alle her (også du). Kvinner tar ikke initiativ.

Anonymkode: 66272...1b1

De mennene vi har sjekket opp har sett oss. Det kan jeg love deg. :)

Og snakk for deg selv, ikke andre menn.

Anonymkode: d7315...f28

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og snakk for deg selv, ikke andre menn.

Anonymkode: d7315...f28

Når jeg har statistikken på min side så kan jeg så absolutt snakke om grupper som menn og kvinner jo. Det er ikke jeg som støtter meg på personlige anekdoter her, det er kvinnene (som alltid).

Anonymkode: 66272...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil kompis!

Når man møter en kvinne man liker så blir man ufattelig nervøs og selvsentrert. Smile? Ja det  gjør vi etter vi har passert/snakket med kvinnen og fått roa oss.

Punktum. 

ts

Anonymkode: 986c0...029

Her er du inne på noe. Jeg har faktisk vært borti dette selv. En upraktisk reaksjon, som trolig er turnoff. De gutta som har suksess med damene er de som stråler av glede. Jeg hadde slik nervøs reaksjon en gang på date som gikk dårlig. For høyt spenningsnivå. Neste dame jeg datet ble imidlertid varig suksess. Da gikk jeg inn med forventning om en hyggelig og interessant ettermiddag. Ikke mer . Ikke mindre. Lav forventning-lavt spenningsnivå. Det ble hyggelig og interessant og nå har jeg vært med henne i nesten 7 år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ordentlig mann på 23 år ? ...etter hvordan du selv oppfatter deg etter din egen standard ?

Du kan spørre de fleste og de vil svare deg at de også er ordentlige ifølge dem selv. Noe som du også ser at ikke stemmer med virkeligheten?

Samme er med damer også - de oppfatter en mann som er ordentlig etter ulike egne standarder. 
Så ser du hvor mye rart jentene velger fremfor deg selv som egentlig er mye mer ordentlig enn alle de mannfolka som går foran deg i køen?

 

 

Anonymkode: 733e8...3a3

Tull.

det går ann å vær mer ordentlig enn andre 20 åringer, spesielt når jeg ser hvem jeg fungerer best sosialt med.

er det attraktivt for dere damer at mannen er politisk korrekt? Det er en stor del av min personlighet  

ts

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er like gamle, jeg kan godt komme med mine tanker rundt "problemet" ditt.  For det første virker du blottet for selvinnsikt, og det kan også virke som at du ikke skjønner det sosiale. For det første er ikke ordentlig det samme som kjedelig. Jeg har vært med ordentlige menn, og jeg vil ønsker også å være sammen med en ordentlig mann. Når jeg og mine studievenninner snakker om ordentlige menn, så er tingene som går igjen at det er en mann med fremtidsplaner, som er selvstendig, har humor og tar hensyn (det betyr ikke å utslette seg selv, og å være for ydmyk).

Jeg er en ordentlig jente. Jeg jobber, er ferdig utdannet om noen uker, har gode venner og alt på stell. Samtidig er jeg ikke kjedelig, jeg har hobbyer, går på byen, drikker meg for full og trener. Jeg har aldri fått høre at jeg er kjedelig - derimot får jeg veldig ofte høre at jeg er artig å være rundt. Derimot har jeg faktisk et problem med mat og kropp - men det hadde jeg aldri fortalt til noen jeg ikke kjente på et vors:fnise:  Det virker som at du ikke skjønner nyanser. Du sier at du har et stabilt humør, det tror jeg at alle som har lest svarene dine her kan avkrefte. Du vingler mellom å kjefte, be om hjelp, samt å være rigid og frekk. 

Jeg synes du virker veldig selvopptatt, til og med når du forteller om det første møte med en dame får du til å handle om dine evner til å lese henne. Det er på grensen til komisk. Jeg legger også merke til at du maser noe innmari i løpet av denne tråden, og er du i nærheten av så pågående i virkeligheten eller på meldinger hadde jeg unngått deg. 

Over til noe annet, kan du kanskje legge ut bilde av deg selv med typiske klær du går med i hverdagen? Utseende og klær har mye å si for mange. :)

 

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull.

det går ann å vær mer ordentlig enn andre 20 åringer, spesielt når jeg ser hvem jeg fungerer best sosialt med.

er det attraktivt for dere damer at mannen er politisk korrekt? Det er en stor del av min personlighet  

ts

Anonymkode: 986c0...029

Er attraktivt om han har noenlunde like meninger so meg selv og jeg er nok ganske politisk korrekt,  men da må det være fordi du har disse meningene og ikke fordi du streber etter å være politisk korrekt. 

Anonymkode: 8a636...984

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...