Gå til innhold

Ordentlig mann på 23 år! Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, stopper før date. Altså jeg tar ikke så mye initiativ, forventer at det skal gå begge veier. Derfor maser jeg heller ikke for å være alt for påtrengende... 

 

Anonymkode: 986c0...029

Du tar ikke initiativ? Du venter på at de skal spørre deg ut? Da får du tid til å vente. :P Kanskje du må vise litt tydeligere hva du vil. Risikoen er jo å bli avvist, men det er en risiko vi alle må ta.  

Anonymkode: c35c6...7b0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal lære meg å bli en pick-up artist. 

For å vær helt ærlig, det funker ikke å være hyggelig mot jenter. Hyggelig kar tenker dere da. Men det hjelper ikke noen.

Hvorfor faller dere for bad boys? Det er spennende. 

Vi som ikke er badboys, men behandler dere kvinner med respekt, interesse - hva får vi tilbake? INGEN ting. 

 

Anonymkode: 986c0...029

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal lære meg å bli en pick-up artist. 

For å vær helt ærlig, det funker ikke å være hyggelig mot jenter. Hyggelig kar tenker dere da. Men det hjelper ikke noen.

Hvorfor faller dere for bad boys? Det er spennende. 

Vi som ikke er badboys, men behandler dere kvinner med respekt, interesse - hva får vi tilbake? INGEN ting. 

 

Anonymkode: 986c0...029

Og der forsvant ihvertfall min sympati for deg. Trist, bare trist.

Anonymkode: d7315...f28

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Og der forsvant ihvertfall min sympati for deg. Trist, bare trist.

Anonymkode: d7315...f28

Helt greit det.

Er skikkelig forbanna nå... 

Anonymkode: 986c0...029

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt greit det.

Er skikkelig forbanna nå... 

Anonymkode: 986c0...029

På hvem?

Anonymkode: d7315...f28

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal lære meg å bli en pick-up artist. 

For å vær helt ærlig, det funker ikke å være hyggelig mot jenter. Hyggelig kar tenker dere da. Men det hjelper ikke noen.

Hvorfor faller dere for bad boys? Det er spennende. 

Vi som ikke er badboys, men behandler dere kvinner med respekt, interesse - hva får vi tilbake? INGEN ting. 

 

Anonymkode: 986c0...029

Det kan virke som om du har en litt desillusjonert og negativ tankegang. Mulig turnoff.

Glem badboy og pickup. Vær deg selv, og vær stolt av det. Damer man vinner uten å fremstille seg selv som noe annet enn man er gir forhold med bedre holdbarhetsdato.

Noe du kan gjøre, som også er moro, er å spandere mer komplimenter i hytt og pine. Det gir bedre stemning, og du blir bedre likt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, stopper før date. Altså jeg tar ikke så mye initiativ, forventer at det skal gå begge veier. Derfor maser jeg heller ikke for å være alt for påtrengende... 

 

Anonymkode: 986c0...029

Dette er turnoff for mange damer. Mange damer liker initiativ, framdrift og entusiasme. At det er litt tak i gutten." Unnskyld at jeg er til"- holdninger føles slapt.

Mange menn oppfører seg allikevel slik. Årsaken kan ligge i ungdommens opplevelser. Gutta på 14 var ikke interessante for jentene på 14, som ble mer imponert av de store gutta med førerkort og mer muskler. Mange unggutter følte seg som kjærlighetstapere . Dette forholdet jevner seg ut med årene og i en alder av 23 så er gutta fullt på høyde med jevnaldrende jenter, men de ligger likevel bak fordi de ikke har suksess-erfaring og følgelig en usjarmerende svak selvtillitt. Når du selv forstår hvor fin du er så snur det seg. Det kan ta tid, og forståelsen kan komme mange år etter virkerligheten. Du er mest sannsynlig på ditt livs vakreste nivå allerede, men hva hjelper det når du ikke forstår det og ikke utstråler den skjønnheten og selvsikkerheten som du har grunnlag for.

Endret av I Grosny
Jeg mente 23 års alderen (TS), ikke 30. . Skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basert på hvordan du svarer folk her så synes jeg ikke du virker som en kjernekar... og det går ikke an å være "for ordentlig". Her er det noe annet som skurrer. Kanskje du rett og slett er i for få sosiale sammenhenger hvor kvinner kan virkelig lære deg å kjenne, eller så er det noe annet med din utstrålning og personlighet. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe med at du er ordentlig.

Kvinner vil ha ordentlige og kjekke menn. Det er en dårlig myte at kvinner ikke vil ha ordentlige menn. Ordentlig er blitt forvekslet med kjedelig og intiativløs, meningsløs. Å være ordentlig, skikkelig, sjarmerende og kjekk er det som er aller mest tiltrekkende

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn flest er veldig lite keen på å aldri få seg noe mens damene puler rundt og bare gå og vente på at damene skal komme litt opp i årene så de da er klar for å slå seg til ro med en skikkelig mann. Hvis de ikke er interessert tidligere, fortjener de det heller ikke.

Anonymkode: 930df...ff7

Om han er så ordentlig så er det jo ikke tilfeldig sex han er ute etter. Men det finnes jo selvsagt jenter som er like ordentlig som han i den alderen. Spørsmålet er jo bare om det er sånne jenter ts selv faller for. 

Anonymkode: f3563...e8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal lære meg å bli en pick-up artist. 

For å vær helt ærlig, det funker ikke å være hyggelig mot jenter. Hyggelig kar tenker dere da. Men det hjelper ikke noen.

Hvorfor faller dere for bad boys? Det er spennende. 

Vi som ikke er badboys, men behandler dere kvinner med respekt, interesse - hva får vi tilbake? INGEN ting. 

 

Anonymkode: 986c0...029

Sutrete OG selvsentrert. Sorry, men dette er egenskaper jenter skyr som pesten. Holdningen din om at du har burde få skinner gjennom, og når du ikke får det som du vil blir du sur på alle andre enn deg selv og mener det er alle andre sin skyld. Tipper jenter holder seg unna fordi de merker at du er smålig og vanskelig å ha med å gjøre.

Anonymkode: a0324...139

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk av "snille" menn, er at de ikke er spesielt interessert i damene, men mer opptatt av å få seg kjæreste. Dette får i hvertfall meg til å føle meg som et objekt han skal vinne. Grunnen til at "bad Boys" ofte vinner på markedet er ikke fordi de er slemme, men fordi de er mye mer avslappa å være rundt og bli kjent med, uten dette overhengende presset om å bli kjærester. De vinner også selvsagt sexmarkedet fordi det er lett å skjønne hva intensjonen deres er og en slipper å tenke over å måtte såre han, fordi han plutselig vil noe mer. Og nei jeg går ikke etter bad Boys, men skjønner veldig godt at andre ender opp med dem.

Tipset mitt må være å være mer interessert i å bli kjent med damene, før du vurderer om hun faktisk er en du tror det ville fungert å være kjæreste med over tid, for nei, alle pene, snille damer passer ikke som din kjæreste, vær mer selektiv.

Anonymkode: 8a636...984

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er det de som skal prate om hvor snille og ordentlige de er som ikke er det. Som andre sier og, snill er ikke det samme som kjedelig og initiativløs. Du kan være snill og samtidig kul å være med.

Anonymkode: 7457b...3df

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS sikter for høyt. Finn en jente med styggere utseende og du skal se det blir noe på deg..

Anonymkode: bb80c...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om han er så ordentlig så er det jo ikke tilfeldig sex han er ute etter. Men det finnes jo selvsagt jenter som er like ordentlig som han i den alderen. Spørsmålet er jo bare om det er sånne jenter ts selv faller for. 

Anonymkode: f3563...e8a

Ordentlig eller ikke. En normal mann som har begrenset dameerfaring vil gjerne ha sex, tilfeldig eller varig. Drømmen er trolig ett godt varig forhold, men tilfeldig sex er mer enn ingen sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit! Mye bra som blir skrevet her, jeg har noe å meddele:

 

Idag er den første dagen i mitt nye liv! Skal gå med heva hode, vær stolt av meg selv. Jeg ser jo at 85% av kvinnene jeg møter er jeg ikke interessert i noe mer enn å være venner med, så å prøve meg på de 85 % når jeg egentlig ikke er gira blir for dumt.

Jeg får vente til den rette dukker opp, ei kvinne jeg finner interessant og perfekt(!) i mine øyne, og heller ha guts til å kjøre litt på da! Jeg er nemlig ganske selektiv, og finner de litt rolige kvinnene mest interessant. Typisk møter jeg flest av de ekstroverte. 

Men hurra! Ny dag, nye muligheter, og ny uke - ikke minst.

(Jeg ble litt forbanna i går når jeg klarer å gjemme meg bak en anonymbruker å få satt ord på det jeg tenkte.)

TS!

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror de færreste tenker på en 23- åring som en mann. Du er en gutt, og folk forventer at du skal oppføre deg som gutter flest på din alder. 

Anonymkode: 7d752...7ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at jeg som mann må ta initiativ selv om kvinna sjelden gjør det ? Hvordan funker dette??

Anonymkode: 986c0...029

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik at jeg som mann må ta initiativ selv om kvinna sjelden gjør det ? Hvordan funker dette??

Anonymkode: 986c0...029

Om ingen av dere tar initiativ, så kommer dere jo ingen vei, så ja. 

Anonymkode: 8a636...984

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal lære meg å bli en pick-up artist. 

For å vær helt ærlig, det funker ikke å være hyggelig mot jenter. Hyggelig kar tenker dere da. Men det hjelper ikke noen.

Hvorfor faller dere for bad boys? Det er spennende. 

Vi som ikke er badboys, men behandler dere kvinner med respekt, interesse - hva får vi tilbake? INGEN ting. 

 

Anonymkode: 986c0...029

Å være "ordentlig" er ikke et problem i seg selv. Problemet er at ordentlig i denne sammenhengen stort sett alltid er synonymt med "kjedelig". Og kjedelige menn er de desidert minst attraktive på datingmarkedet. :kari:

Du må enten bli mer interessant (skaff deg en hobby eller noe du brenner for!), du må late som du er interessant (PUA teknikker), eller du må ta til takke med de grå musene som er den kvinnelige ekvivalenten til kjedelige menn. Du vet, de med kommunegrått hår uten sminke som sitter i et hjørne og aldri sier et ord. Av en eller annen grunn er det få menn som ofrer de grå musene en tanke, alle går heller etter de modellpene jentene med dyp utrigning som sitter fremst i baren og allerede har fått 14 tilbud fra de kjekke og interessante mennene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...