Gå til innhold

Sunhands sin spiredagbok


Gjest Sunhands

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Sunhands skrev:

Tusen takk! <3

Ja, jeg har skjønt at det kan ta veldig lang tid, men håper det ikke gjør det.. Da vi satt i bilen på vei til kontroll hadde jeg noen små tak allerede da. Og at det startet med jevnlige rier (tre på ti min) etter ballong er kanskje et godt tegn? Nå som jeg har stått opp ha de tatt seg opp igjen og jeg må puste meg gjennom. Puuh.. Tror de skal sjekke modning på kontroll nå i formiddag, så det blir spennende. :)

Tusen takk! <3

Her fikk jeg enorm effekt av både ballong og pille. Etter noen timer med ballong så tror jeg ikke st jeg hadde klart  å si mitt eget navn en gang. :P Men har skjønt at noen går med ballongen i et døgn uten noe voldsom effekt. Jeg hadde den inne i ca 6 timer. Voldsomme rier men nesten ingen åpning. Godt at du har fått sovet litt. Tenk at det snart er over :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo :goodbye: Har sniklest her inne fra tid til annen, og kom på da jeg sto på badet i stad og pusset tennene at "Sunhands, kanskje hun har født nå?!". Tar det som et tegn på at var på tide å legge igjen et lite spor, sånn midt i siste innspurt ;) 

Håper alt går fint! Kanskje du faktisk HAR født nå? :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...