Gå til innhold

Sunhands sin spiredagbok


Gjest Sunhands

Anbefalte innlegg

Gjest Sunhands

Ja, var en vanlig time. Men hun spurte om stripping, og jeg takket ja. Null effekt siden hodet fortsatt ikke er festet. Han har snudd på seg, men hodet ligger fortsatt ned. 

Jeg fikk overtidstime allerede førstkommende mandag. Blir ikke satt i gang så lenge de ikke finner noe spesielt, men det føles veldig betryggende å få en sjekk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunhands

+2 i dag, og fortsatt ingen tegn.. :dry:

Jeg får bare la det gå sin gang og forsøke å tenke på noe annet, så i dag drar jeg i teateret. I kveld skal jeg kose meg med å ordne til advent. :)

Overtidskontroll i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sunhands skrev:

+2 i dag, og fortsatt ingen tegn.. :dry:

Jeg får bare la det gå sin gang og forsøke å tenke på noe annet, så i dag drar jeg i teateret. I kveld skal jeg kose meg med å ordne til advent. :)

Overtidskontroll i morgen.

Blir spennende å se hva de gjør i morgen. Skal du eventuelt be om stripping? Jeg skal på kontroll denne uken og er litt usikker på om jeg skal be om å få sjekket om jeg er moden. Er jo enda en stund til termin, men det er alltid kjekt å vite :P 

kos deg på teateret. Hva skal du se? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands
12 timer siden, Pentu skrev:

Blir spennende å se hva de gjør i morgen. Skal du eventuelt be om stripping? Jeg skal på kontroll denne uken og er litt usikker på om jeg skal be om å få sjekket om jeg er moden. Er jo enda en stund til termin, men det er alltid kjekt å vite :P 

kos deg på teateret. Hva skal du se? :) 

Ja, jeg lurer egentlig litt siden det vel ikke blir den vanlige overtidskontrollen. Huff, fikk time grytidlig, så jeg må opp 05.30 pga rushtrafikken. Kjenner at det blir hardt nå som jeg har blitt vant til å sove når jeg vil. :ohmy:

Jeg er litt usikker på om de gjennomfører stripping der på sykehuset? Testet det på fredag, så jeg vet ikke om det er vits inn prøve igjen? Vet ikke om jeg skal til gynekolog eller jordmor, og hva som er vanlig. Gynekologen min er veldig faglig dyktig, men det går fort i svingene. Tror ikke hun bryr seg om at man må gå på overtid for å si det sånn... Vet ikke om de sjekker modenhet heller eller hvordan de gjør det. Skal skrive om det her hvis det blir noe annet enn UL og CTG. Får kanskje ta med urinprøve også. 

Takk, det var en juleforestilling med lokale amatørskuespillere pluss noen utdanna skuespillere. Også har adventstakene og adventstjernene kommet opp, så det ble skikkelig jul i stua. Har spist meg stappmett på klementiner i tillegg. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

+3.

Våknet av mensenvondt i natt, 1 time etter at jeg hadde lagt meg. Da trodde jeg at det skulle skje noe. Sovna igjen etter hvert, og da jeg våknet igjen var alt som normalt. Ingen flere tegn.

Var på overtidskontroll, og det gikk fint. De tok CTG + UL. Alt så bra ut. Ikke tilbud om stripping. Babyen ble estimert til 3900. Har fått ny time for overtidskontroll på fredag om ikke noe har skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunhands
15 timer siden, Weebs skrev:

Skuffa over at de ikke sjekket modning! Men mye kan skje innen fredag ;) 

Ja, hadde trodd det ville bli gjort! Satser på at han er her før det eller ila helgen. Å vente en hel uke blir ulidelig! :P

4 timer siden, Strikkesokken skrev:

Lover godt med mensvondt da! Krysser det jeg har for at ting skjer av seg selv veldig snart :jepp:

Sjelden man blir glad for å ha vondt, men nå er jeg happy for alle småvondter. ;) Takk!

——

40+6. Ingen flere tegn. Full fart i magen, så det er ikke noe stille før stormen eller noe sånt her heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det skjønner jeg. Skjønner ikke greia med å mase, det er jo ikke sånn at du ikke er lei eller at du kan gjøre noe fra eller til. Og dere sier jo fra når babyen har kommet. Om det er noen trøst er ene naboen her fire dager på overtid med tredjemann. Hun er også ganske lei (felles skjebne, felles trøst) :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

Ja.. Får nesten følelsen av ikke å ha gjort jobben min ordentlig. F.eks. "gode råd" fra svigermor om jeg ikke kan gjøre noen "øvelser som gjør at han får fart på seg".. Som om jeg ikke har testet alt nå.. :P Synes ikke jeg har fortalt om graviditeten til så mange, men det er jammen mange som har plukket det opp likevel, og nå hører jeg fra både slekt og venner som jeg vanligvis aldri eller sjeldent hører fra. :laugh:

Ja, det hjelper faktisk å høre om andre som er i samme båt.. Det føltes som det kun var meg som gikk over en stund.. 

Håpet egentlig litt på gårsdagen og at det kanskje har vært regnet litt feil termindato. De har regnet unnfangelsesdatoen til 4. mars. Men den kunne vært inntil 8.mars. Etter det var jeg hos søsteren min i en uke. 

Det er i alle fall ganske så sikkert at dette blir en desemberbaby. :)

Endret av Sunhands
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunhands

Tusen takk! :) Fikk ballong i går, og det startet litt rieaktivitet. Roet seg da jeg la meg, og da sendte jeg hjem samboer og fikk litt å sove på. I dag blir det full prosedyre med sånne modningstabletter.Ligger på CTG nå, og plutselig kom det ei ri igjen. Tenk at han kan være her til i morgen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ta veldig lang tid den igangsettelsen. Plutselig er det full fyr før det dabber av igjen. Var du noe moden når de startet? 

Sender deg masse gode tanker :hjerte::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands
45 minutter siden, Strikkesokken skrev:

Åå spennende!! Lykke til:strix:

Tusen takk! <3

20 minutter siden, Pentu skrev:

Det kan ta veldig lang tid den igangsettelsen. Plutselig er det full fyr før det dabber av igjen. Var du noe moden når de startet? 

Sender deg masse gode tanker :hjerte::duskedame:

Ja, jeg har skjønt at det kan ta veldig lang tid, men håper det ikke gjør det.. Da vi satt i bilen på vei til kontroll hadde jeg noen små tak allerede da. Og at det startet med jevnlige rier (tre på ti min) etter ballong er kanskje et godt tegn? Nå som jeg har stått opp ha de tatt seg opp igjen og jeg må puste meg gjennom. Puuh.. Tror de skal sjekke modning på kontroll nå i formiddag, så det blir spennende. :)

Tusen takk! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...