Gå til innhold

Hva gjør naboene dine nå?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske sikker på at naboleiligheten skal selges. Virker som at alt er flyttet ut og at de holder på med oppussing nå. Dette blir spennende å følge med på. Hvem blir den nye naboen i såfall? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uAnonymBruker

Jeg tror han er forkjøla for han hostet i hele natt, og nå har han nettopp hatt ei nysekule på 6-7 nys. Han er gammel og hyggelig så kanskje jeg skal ta meg turen ned med noen boller til ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han er forkjøla for han hostet i hele natt, og nå har han nettopp hatt ei nysekule på 6-7 nys. Han er gammel og hyggelig så kanskje jeg skal ta meg turen ned med noen boller til ham.

Oi, det må være veldig lytt hos dere...

Eneste jeg har sett av naboene i det ekle været i dag har vært rotweileren til naboen. Den stod i bånd utenfor når jeg gikk med søpla, så jeg skravla litt med henne og klappa litt før jeg gikk opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krangler med sin separerte ektefelle i telefonen! Og spiller høy musikk og trør fram og tilbake over gulvet :popcorn:

å, gammel trebebyggelse er noe herk, så lytt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Naboen har blitt frisk igjen, nå er klokken ett og han spiller gitar. Tror han drikker øl i kveld for det var røykstint i gangen nede og han røyker bare når han drikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører ingenting akkurat nå, men han over meg pissa for et kvarter siden. Skikkelig hard stråle på han :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Hører ingenting akkurat nå, men han over meg pissa for et kvarter siden. Skikkelig hard stråle på han :S

Han hadde sikkert holdt seg lenge fordi det var noe spennende på Tv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen hylgriner(har gjort det i en 30min) voksene skravler og synger. Alt dette rett over hode mitt :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde sikkert holdt seg lenge fordi det var noe spennende på Tv :fnise:

Haha, mulig like lat som meg ;p

Men dette er faktisk hver gang, tror jeg i alle fall. Litt vanskelig å si akkurat det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Alle mine naboer står ute på gata grunnet et helikopter. Bortsett fra meg som ikke gadd å kle på meg så jeg står med dyna rundt meg på stua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine naboer står ute på gata grunnet et helikopter. Bortsett fra meg som ikke gadd å kle på meg så jeg står med dyna rundt meg på stua

OIoi! Hvorfor er det et helikopter der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Consensio

OIoi! Hvorfor er det et helikopter der?

Det fløy helikoptere kjempelavt over husene her fordi de transporterte politi fra østlandet til sørlandet pga en sak som skjedde i Kristiansand.

Så det bråkte noe helt grusomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nabo står sannsynligvis i døra og venter på å ta i mot ungen sin, for nå hører jeg i alle fall at eksen hennes står i gata og tuter som et h****, noe som betyr at han leverer sønnen.

De er helt gale. De er også husvertene mine, og huset jeg bor i skal tvangsselges fordi de ikke betaler lånet sitt. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det fløy helikoptere kjempelavt over husene her fordi de transporterte politi fra østlandet til sørlandet pga en sak som skjedde i Kristiansand.

Så det bråkte noe helt grusomt

De kjørte over her også! Fy søren så det bråka.

Naboen hører på tysk hyle-musikk.. Håper de blir kasta ut snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min feier vel enda, for jeg har ikke fått tilbake feiekosten og brettet enda.. Også var han syk, så kan hende han har sovna under feiinga... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...