Gå til innhold

Hva gjør naboene dine nå?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke peiling, vet knapt hvem naboene mine er engang, kun  min nærmeste rett over gangen i BBL`et.



Anonymous poster hash: 21e05...bc0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva naboene ved siden av gjør, aner jeg ikke, men naboen over oss (populært kalt Trampe), går frem og tilbake frem og tilbake over gulvet fra han kommer hjem til han legger seg. Han er ikke lett på foten ihvertfall...



Anonymous poster hash: 20e16...2b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har vært heldig med naboene mine altså .. med mindre de er faste postere i denne tråden, vel og merke :unsure:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå er det stille, men naboen til venstre skal vel snart ut å vaske bilen, eller sitter hun her inne å oppdaterer hva jeg gjør! Hun er en sånn typisk nabodame som vet alt om alle i nabolaget :fnise: også vasker hun bilen sånn fire ganger i uken. Hun får nok dessverre show fra vårt soveroms hver eneste kveld, har alltid lukket vindu og gardiner så klart, men huset vårt ligger litt lenger ned på en måte, og er veldig tett mellom husene, så hun har perfekt vinkel for å høre alt... :)

Anonymous poster hash: 45d08...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går rundt på gulvet eller noe. Ser ham ikke, men er langt fra lydtett her.



Anonymous poster hash: 65b0e...8e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

De holder på å gjøre seg klare til å gå ut...antagelig til en cafè eller handlesenter.  De pleier det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Han kom akkurat ut,så da går jeg inn.Han sitter bare og stirrer og venter på at jeg skal si noe.Ikke noe vondt i ham,bare litt krevende :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...