Gå til innhold

Hva gjør naboene dine nå?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har besøk av jentungen min som leker med guttungen hennes. Hører de koser seg. Bra jeg har en super nabo, ellers hadde jeg neppe orket å bo her (for SÅ lytt er det).

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører ikke noe fra naboene i dag. Kanskje de endelig har bestemt seg for å ha en rolig søndag uten oppussing og gressklipping. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei gammel dame har besøk av sin familie og har antagelig barnebarns barn på besøk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De til høyre er på jobb, de til venstre er ikke hjemme, men aner ikke hvor de er (de jobber de merkeligste tider jeg noensinne har vært borti)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Han ene sover etter å ha jobbet til midnatt og tydeligvis gjort storrengjøring hjemme når han kom hjem, om jeg skal tolke nattens bråk riktig. Han andre har som vanlig låst seg inn bak sorte gardiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er flere høstkledde naboer ute og fikser opp fellesarealet sammen. Det er barn som leker, trillebårer, raker og spader. Snart kommer vinteren og legger seg over nabolaget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på radioen så høyt at vi kan høre hva de sier om vi er på soverommet (og høre diskanten/bassen eller hva det heter) i alle andre rom), SAMTIDIG som han står ute på gangen og snakker høyt og skjærende med en eller annen.

Tidenes mest irriterende, ekle, nysgjerrige, masete og høylydte gamle nabo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører verken musikk eller fottrinn, så jeg regner med at hun enten sover eller er ute og går, mest sannsynlig det siste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kan høres ut som om de ommøblerer i dag? Det er i alle fall noe som skjer i den leiligheten der. Ting blir bært bort til bilen deres også. Kasser som skal kastes eller gis bort til godt formål, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Han ene ble ufrivillig vekket litt for tidlig for han smalt igjen baderomsdøra etter å ha trampet over gulvet. Det var min hund som bjeffet som vekte ham, men jeg vet at han er ikke er sur på meg da :fnise:

Han andre fortet seg ut til butikken så fort jeg hadde lukket igjen ytterdøra. Sliter litt han stakkar og holder på å besvime dersom vi er ute og han føler at han må hilse. Ikke lett med angst stakkars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lufter og det kommer snikende en god, stekt middagsduft fra min nærmeste nabo...

:spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...