Gå til innhold

Hva gjør naboene dine nå?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Han ligger i blomsterbedet og gauler "nå skal vi skilles, Johanne" :skaal:

Koselig!!! :) Nabofyren på høyre side av meg kom hjem for en time siden med ei nydelig ung jente i armkroken... :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her sover nok alle naboene nå. :) hva de har gjort tidligere på kvelden, er jeg ikke helt sikker på, da jeg akkurat kom hjem fra bursdagsfest. men det skal jeg også nå kjenner jeg, god natt alle kg-ere. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen over meg har tv`n høyt på og alle vinduer og dører åpne. I tillegg snakker han i telefon og roper for å overdøve tv. Volumknappen er tydeligvis i ustand. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. :klo: teknisk feil og to av samme innlegget her.

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling egentlig, men hvis de ikke allerede er dratt på båttur så gjør de det nok snart. Nabodamen nevnte i går at det var planen for søndag.

Til tross for at vi har felles oppgang så klarer jeg ikke holde styr på dem, selv om jeg hadde prøvd, det er nemlig utrolig godt lydisolert her :ler: og ikke har vi innsyn til hverandres veranda heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Nå drikke de øl. Igjen.

De ungene jentene sitter på trappen og sigger, mens nabolagets fyllik står i gul drilldress og med turstaver, gauler og prater høyt om et eller annet. Slik gjør han alltid.

De vi leier av er aldri ute. Har ikke engang sett mannen hennes!

Ellers er der lesbiske paret forholdsvis rolig, og vi ble fortalt for noen uker siden at hun som bor over oss pleier å snike seg ut til en annen her i gården (en mann i femti-årene, hun er litt over 20) og banke på om natten. Gudene vet hva DE gjør.... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine naboer er bortreiste, muligens hjemreiste da de hovedsakelig er studenter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En utenlandsk nabo nedi høgget her har fått besøk av storfamilie eller venner. De snakker rasende fort, høyt og mye. De høres ut som om de er sinte, men ser ut som om de er i godt humør. En kan jo aldri vite slikt helt sikkert før en ser dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaner ikke,har ikke sett snurten av noen av dem i dag. Men jeg kjente matlukt fra den ene for litt siden da jeg var ute,så tipper at hun lager middag hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtlige naboer sitter og glor ut vinduet (inkl. meg), for det er kjekke, halvnakne male-arbeidere her :spise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Samtlige naboer sitter og glor ut vinduet (inkl. meg), for det er kjekke, halvnakne male-arbeidere her :spise:

:skratte: Ser for meg et slikt klassisk bilde av kvinnfolk som bare MÅ ut å henge opp klesvask veeeeeldig nøye så det tar laaaaang tid :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Ser for meg et slikt klassisk bilde av kvinnfolk som bare MÅ ut å henge opp klesvask veeeeeldig nøye så det tar laaaaang tid :fnise:

Haha ja, vi var faktisk to. Meg og hun til høyre :ler: Men det var da de spiste lunsj, 5stk sittende på rad bortover en stilas-del :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke, det siste jeg vet ang naboen er at mannen (som er en veldig grei politimann) flyttet ut da han fant ut at kona hadde en elsker hjemme hos deg hver dag. Nå ser jeg elskeren komme flere ganger og opptrer som far til ungene. Synes synd på politimannen. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Min driver med en kantklipper, og det tordner så hver gang det kommer et brak så stopper han og hutrer litt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig tråd. Min ene nabo, som jeg hele tiden prøver å overse, gjør alt han kan for å få min oppmerksomhet. Jeg må visst være veldig flott??

Halvnaken gammal mann i vinduet til alle tider kan jeg styre meg for! Såsnart han får anledning setter han ting og tang i veien for meg når jeg skal kjøre ut. Står og ser etter meg når jeg kjører. Jadda.

Foretrekker naboen på andre sida, selv om han brummer støtt og stadig på motorsykkelen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hører at naboen klirrer med tallerkener siden både henne og jeg har terrassedøra åpen. En annen nabo holder på med vater oppover husveggen. Ikke spør meg om hvorfor. En tredje nabo sitter ute foran inngangspartiet for der er det skygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske stille her akkurat nå og jeg nyter det i fulle drag, men en av naboene har sporadisk holdt på med å banke og hive ut planker og ting over rekka fra sin veranda. Jeg har lurt på hva i all verden han driver på med, men i dag skjønte jeg at han lager seg glassveranda. Ting må ordnes før glassene kan settes på plass. I see. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Her er det stille :(

Men tidligere i dag dukket fylliken opp i hockey trøye og turstaver. Han og de to unge damene fant en død fugl i grusen, og han stod og kastet sten på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...